Hop til indhold
Smeden1985

Pas på Lady Gitte i Kolding

Recommended Posts

Guest Pophair
Tinas mand skrev, for 8 minutter siden:

Handling har konsekvenser. Der er en grund til vi har fået så svagt et samfund, der er ingen konsekvenser, hvis man har lavet noget lort 

Skal vi ikke bare være enige om at være uenige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Det er mit indtryk at Lady Gitte har haft så godt et rennome, at jeg nok også kunne have fundet på at forudbetale, men der er tilsyneladende gået noget galt, og jeg tror hun er i nedadgående spiral og at det ender med en snarlig afvikling af klinikken, som hun også selv er inde på.

Jeg skrev til hende i sidste uge og fik et spidst svar tilbage, så hun er på ingen måde på min liste længere.

Det er på ingen måde i orden, det hun har gjort - uanset personligt pres og problemer. En anmeldelse er nok en lang (og pinlig?) proces, så jeg ville nok afskrive pengene og finde en anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan helt overordnet så er min holdning den at vælger man at gå til en GP eller en Domina, så er det en så risikobetonet branche ( både den ene og den anden vej) at man må være indstillet på at de penge man enten forudbetaler eller betaler ved ankomsten - kan risikere at være tabt. Det er en risiko man må leve med hvis man vil benytte sig af sex arbejde. Så har man ikke råd  til at miste penge, ja så skal man ikke begive sig ud i at lægge arm med branchen. Det er lidt ligesom at købe aktier. Du risikerer at miste alle dine penge, men du risikerer også at vinde flere. Man køber vel også kun aktier hvis man er villig til at sige farvel til de penge. Eller man kunne også sammenligne med at købe en lotto kupon. Du ved jo godt at køber man en lotto kupon mister du jo nok de penge men chancen for gevinst er der. Selvom den er meget lille. 

Måske er det dårlige sammenligninger men der vil nok alligevel være nogle der fatter pointen. 

Kort sagt så mener jeg at man bør undlade at forudbetale eller i det hele taget gå til en sex arbejder, hvis man ikke har råd til at tage chancer og være villig til evt at miste sine penge 

Og nogle sexarbejdere der har et meget godt renommé som i dette tilfælde - kan risikoen for at miste penge være mindre end hos de midlertidige udenlandske hvor der er højrisiko. Men der vil altid være en risiko for at du ikke får det du betaler for. 

Sådan er det bare. 

Og har man ikke råd til at løbe den risiko, så lad pengene blive i lommen eller på kontoen 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hammer trist læsning. Har været hos Gitte en enkelt gang, og det der er på ingen måde sådan jeg husker hende. Hun må være ramlet ind i noget, siden hun agerer som hun gør. Håber hun vender tilbage som "den rigtige Lady Gitte". Havde et besøg hos hende i overvejelserne, men tænker at det nok lige må vente, indtil der er ro over tingene (hvad det end er) igen.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 6 timer siden:

Sådan helt overordnet så er min holdning den at vælger man at gå til en GP eller en Domina, så er det en så risikobetonet branche ( både den ene og den anden vej) at man må være indstillet på at de penge man enten forudbetaler eller betaler ved ankomsten - kan risikere at være tabt. Det er en risiko man må leve med hvis man vil benytte sig af sex arbejde. Så har man ikke råd  til at miste penge, ja så skal man ikke begive sig ud i at lægge arm med branchen. Det er lidt ligesom at købe aktier. Du risikerer at miste alle dine penge, men du risikerer også at vinde flere. Man køber vel også kun aktier hvis man er villig til at sige farvel til de penge. Eller man kunne også sammenligne med at købe en lotto kupon. Du ved jo godt at køber man en lotto kupon mister du jo nok de penge men chancen for gevinst er der. Selvom den er meget lille. 

Måske er det dårlige sammenligninger men der vil nok alligevel være nogle der fatter pointen. 

Kort sagt så mener jeg at man bør undlade at forudbetale eller i det hele taget gå til en sex arbejder, hvis man ikke har råd til at tage chancer og være villig til evt at miste sine penge 

Og nogle sexarbejdere der har et meget godt renommé som i dette tilfælde - kan risikoen for at miste penge være mindre end hos de midlertidige udenlandske hvor der er højrisiko. Men der vil altid være en risiko for at du ikke får det du betaler for. 

Sådan er det bare. 

Og har man ikke råd til at løbe den risiko, så lad pengene blive i lommen eller på kontoen 

Ej helt ærlig kan overhovedet ikke være mere uenig med din kommentar. 
Er man ikke i stand til at overholde sin aftale som i øvrigt er forudbetalt så er det på tide og træde ud af branchen specielt hvis man nærmest “ stjæler “ det beløb som man modtager og “ stikker af “ Kan da ærlig talt ikke være rigtigt at dem som falder for at forudbetale  en ydelse hos en ellers velkendt GP/Domina blot se pengene som værende spildt. 
Det er 100 % uacceptabelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 4 minutter siden:

Hammer trist læsning. Har været hos Gitte en enkelt gang, og det der er på ingen måde sådan jeg husker hende. Hun må være ramlet ind i noget, siden hun agerer som hun gør. Håber hun vender tilbage som "den rigtige Lady Gitte". Havde et besøg hos hende i overvejelserne, men tænker at det nok lige må vente, indtil der er ro over tingene (hvad det end er) igen.... 

Uanset hvad hun er ramt af kan det da aldrig være okay at behandle sine kunder som hun gør. 
Så er det da på tide og stoppe hvis det er på den måde man gør forretning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 2 minutter siden:

Uanset hvad hun er ramt af kan det da aldrig være okay at behandle sine kunder som hun gør. 
Så er det da på tide og stoppe hvis det er på den måde man gør forretning 

Jeg har heller ikke sagt at det er ok, selvfølgelig er det ikke det. Hun har haft et super godt ry og hendes moralske kompas har såvidt vides alle dage været toptunet. Når hun pludselig er ude i at franarre folk deres penge, så må noget jo være helt skævt i hendes liv. 

Uanset hvad, så må det jo være en politianmeldelse der skal til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Sådan helt overordnet så er min holdning den at vælger man at gå til en GP eller en Domina, så er det en så risikobetonet branche ( både den ene og den anden vej) at man må være indstillet på at de penge man enten forudbetaler eller betaler ved ankomsten - kan risikere at være tabt. Det er en risiko man må leve med hvis man vil benytte sig af sex arbejde. Så har man ikke råd  til at miste penge, ja så skal man ikke begive sig ud i at lægge arm med branchen. Det er lidt ligesom at købe aktier. Du risikerer at miste alle dine penge, men du risikerer også at vinde flere. Man køber vel også kun aktier hvis man er villig til at sige farvel til de penge. Eller man kunne også sammenligne med at købe en lotto kupon. Du ved jo godt at køber man en lotto kupon mister du jo nok de penge men chancen for gevinst er der. Selvom den er meget lille. 

Måske er det dårlige sammenligninger men der vil nok alligevel være nogle der fatter pointen. 

Kort sagt så mener jeg at man bør undlade at forudbetale eller i det hele taget gå til en sex arbejder, hvis man ikke har råd til at tage chancer og være villig til evt at miste sine penge 

Og nogle sexarbejdere der har et meget godt renommé som i dette tilfælde - kan risikoen for at miste penge være mindre end hos de midlertidige udenlandske hvor der er højrisiko. Men der vil altid være en risiko for at du ikke får det du betaler for. 

Sådan er det bare. 

Og har man ikke råd til at løbe den risiko, så lad pengene blive i lommen eller på kontoen 

Kære den lille frøken.

Ej arrrr , Selvfølgelig skal man da kunne stole på en GP eller en Domina som der er forud betalt til . Kedelig måde at du udstiller brancen på.

At der så desværre er dårlig ånde og skidt fisk ind imellem, det er da dybt beklageligt!.

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 17 timer siden:

Kære den lille frøken.

Ej arrrr , Selvfølgelig skal man da kunne stole på en GP eller en Domina som der er forud betalt til . Kedelig måde at du udstiller brancen på.

At der så desværre er dårlig ånde og skidt fisk ind imellem, det er da dybt beklageligt!.

Madame Elisabeht

Tjo. Forstår godt at du / i har brug for at reagere på mit skriv. 

Jeg skrev som jeg skrev fordi jeg synes det klinger lidt hult i mine ører at man gerne vil forudbetale til en sex arbejder og så - når det viser sig at pengene er tabt - ja så skal der, straks sættes himmel og hav i bevægelse. Hvad med egen ansvar? Det er da ens egen fejl at man vælger at forudbetale. Hvad med at tage ansvar for det? 

Dernæst så mener jeg vittetligt at branchen er usikker og risiko betonet. Både sexsrbejderen og kunden risikerer at miste penge. For sexsrbejderen mister jo også penge når kunden booker men ikke møder op og kunden mister penge når han booker og forudbetaler og ikke får det han har betalt for. Eller kører land og rige rundt og møder op og sexsrbejderen så ikke er tilstede eller " har glemt" at hun har lavet en aftale. 

Det er den risiko der er i branchen og den må man være villig  til at leve med hvis man bevæger sig i branchen 

Men der er selvfølgelig segmenter hvor risikoen er meget større end andre segmenter. Og hos nogle,som har et rigtig godt ry og har haft det i mange år og hvor der kun har været gode anmeldelser hele vejen igennem - ja der er risikoen for bedrag ret lille 

Men den er der jo 

Hvilket omtalte Domina er et tydeligt billede og eksempel på. Omtalte Domina har nydt et virkeligt godt og pålideligt ry i mange år, men nu er der noget der indikerer at omtalte Domina altså snyder sine kunder for penge 

Hvilket altså beviser min pointe om at se branchen er meget risiko betonet. 

Har man ikke pengene, så skal man ikke løbe risikoen ( sådan rent fornuftsmæssigt set) 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den lille frøken 

Du har da helt ret.

Selvfølgelig er det da gæsternes eget ansvar hvor de sender deres sparre penge hen osv.

Men derfor er det da også helt på sin plads, at nogen kæfter op, hvis der er skidt fisk i farvandet.

Jeg kender godt ordsproget om Luderen & lomme tyven - Og er selv tidligere blevet snydt at en pige fra den gamle A-Gruppe .

Det er muligt at jeg er nariv og gammeldags, - Men mener at man bør stole på sine med mennesker , ihvertefald indtil det modsatte er bevist! 

Verden ville jo være et frygteligt sted af hvære, hvis man konstant så spøgelser alle steder:-)

 

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

 

 

 

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Jeg er aldrig blevet skuffet når jeg har besøgt hende, har altid fået, hvad jeg har betalt for..?…….det rumsterer nu i mit hovede om de negative indlæg er plantet, da de er nye brugere……………..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
aktivnydende skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa.

Jeg er aldrig blevet skuffet når jeg har besøgt hende, har altid fået, hvad jeg har betalt for..?…….det rumsterer nu i mit hovede om de negative indlæg er plantet, da de er nye brugere……………..

Jeps, det lugter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 timer siden:

Jeps, det lugter 

Det gør mig selvfølgelig ondt, hvis nogen er blevet snydt, men jeg er helt uforstående overfor, at det skulle være noget Lady Gitte skulle have fundet på. Jeg har være hos hende flere gange og overfor mig har hun altid været 100% reel og troværdig - og jeg er heller aldrig blevet brændt af af hende. Så for mit vedkommende vil jeg fortsætte med at besøge hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
lidenskabogvarme skrev, for 29 minutter siden:

Det gør mig selvfølgelig ondt, hvis nogen er blevet snydt, men jeg er helt uforstående overfor, at det skulle være noget Lady Gitte skulle have fundet på. Jeg har være hos hende flere gange og overfor mig har hun altid været 100% reel og troværdig - og jeg er heller aldrig blevet brændt af af hende. Så for mit vedkommende vil jeg fortsætte med at besøge hende. 

Hvis du kigger på Smedens profil vil du se han ikke har været logget ind siden, ligeledes gælder for sekundanten Noah. 
Så mon ikke det bare er en person som prøver at ødelægge noget for Gitte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 2 timer siden:

Det gør mig selvfølgelig ondt, hvis nogen er blevet snydt, men jeg er helt uforstående overfor, at det skulle være noget Lady Gitte skulle have fundet på. Jeg har være hos hende flere gange og overfor mig har hun altid været 100% reel og troværdig - og jeg er heller aldrig blevet brændt af af hende. Så for mit vedkommende vil jeg fortsætte med at besøge hende. 

Det er der måske noget om

Men jeg syntes da at jer som kender Lady Gitte burde gøre hende obs på at der herinde findes tråde hvor i der står skrevet nogle beskyldninger om hvordan hun driver sin forretning så hun kan få chancen for at forsvare sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 7.10.2021 at 17:06:

Hvis du kigger på Smedens profil vil du se han ikke har været logget ind siden, ligeledes gælder for sekundanten Noah. 
Så mon ikke det bare er en person som prøver at ødelægge noget for Gitte? 

Jo det er der helt sikkert og der er også to sider af en sag..?.  jeg har besøgt Gitte et par gange og ikke blevet snydt eller dårlig behandlet,  begge gange har der været tid til en snak bagefter om lidt af hvert og et klap bagi når jeg gik. 

betalte for en time som priserne er og gik tidligst efter halvanden., så tiden snydes der ikke med og hun har ikke travlt med at smide en ud bagefter.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 5.10.2021 at 11:16:

Sådan helt overordnet så er min holdning den at vælger man at gå til en GP eller en Domina, så er det en så risikobetonet branche ( både den ene og den anden vej) at man må være indstillet på at de penge man enten forudbetaler eller betaler ved ankomsten - kan risikere at være tabt. Det er en risiko man må leve med hvis man vil benytte sig af sex arbejde. Så har man ikke råd  til at miste penge, ja så skal man ikke begive sig ud i at lægge arm med branchen. Det er lidt ligesom at købe aktier. Du risikerer at miste alle dine penge, men du risikerer også at vinde flere. Man køber vel også kun aktier hvis man er villig til at sige farvel til de penge. Eller man kunne også sammenligne med at købe en lotto kupon. Du ved jo godt at køber man en lotto kupon mister du jo nok de penge men chancen for gevinst er der. Selvom den er meget lille. 

Måske er det dårlige sammenligninger men der vil nok alligevel være nogle der fatter pointen. 

Kort sagt så mener jeg at man bør undlade at forudbetale eller i det hele taget gå til en sex arbejder, hvis man ikke har råd til at tage chancer og være villig til evt at miste sine penge 

Og nogle sexarbejdere der har et meget godt renommé som i dette tilfælde - kan risikoen for at miste penge være mindre end hos de midlertidige udenlandske hvor der er højrisiko. Men der vil altid være en risiko for at du ikke får det du betaler for. 

Sådan er det bare. 

Og har man ikke råd til at løbe den risiko, så lad pengene blive i lommen eller på kontoen 

Kære lille frøken 

Har du gennemlæst dit svar? 

Du skriver - inddirekte - at Vi, dine kolleger, kan finde på at snyde . 
 

Ja, forudbetaling kan være risikobetonet, men hvordan kan du forsvare evt.. snyd ved et møde med en GP?

Må tilstå jeg finder dit svar meget ukorrekt, tangerende til en omgang vås 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Danskeblondeemma skrev, for 4 minutter siden:

Kære lille frøken 

Har du gennemlæst dit svar? 

Du skriver - inddirekte - at Vi, dine kolleger, kan finde på at snyde . 
 

Ja, forudbetaling kan være risikobetonet, men hvordan kan du forsvare evt.. snyd ved et møde med en GP?

Må tilstå jeg finder dit svar meget ukorrekt, tangerende til en omgang vås 

Den lille frøken har nu helt ret. 
Vi mænd betaler for noget som vi ikke ved hvilken kvalitet har, når vi betaler forud for mødet, eller ved mødets start. 
Jo, dine kolleger kan finde på at snyde, hvis vi regner kolleger  bredt. Der er nok begrænset snyd blandt danske GP, og faktisk også thaipigerne, men hvis du regner østpigerne med blandt dine kolleger, er snydet til at få øje på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 15 minutter siden:

Kære lille frøken 

Har du gennemlæst dit svar? 

Du skriver - inddirekte - at Vi, dine kolleger, kan finde på at snyde . 
 

Ja, forudbetaling kan være risikobetonet, men hvordan kan du forsvare evt.. snyd ved et møde med en GP?

Må tilstå jeg finder dit svar meget ukorrekt, tangerende til en omgang vås 

Præcis 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Den lille frøken har nu helt ret. 
Vi mænd betaler for noget som vi ikke ved hvilken kvalitet har, når vi betaler forud for mødet, eller ved mødets start. 
Jo, dine kolleger kan finde på at snyde, hvis vi regner kolleger  bredt. Der er nok begrænset snyd blandt danske GP, og faktisk også thaipigerne, men hvis du regner østpigerne med blandt dine kolleger, er snydet til at få øje på. 

Og lige netop den det slags skal bare ikke få lov til at få fat. Jeg blir så irriteret over at der findes piger som gir vores branche et skidt ry. 
dette er ikke minded på lady Gitte men generelt set 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Madame Illona skrev, for 16 minutter siden:

Og lige netop den det slags skal bare ikke få lov til at få fat. Jeg blir så irriteret over at der findes piger som gir vores branche et skidt ry. 
dette er ikke minded på lady Gitte men generelt set 

Jeg tror nu slet ikke Lady Gitte overhovedet har været i nærheden af det beskrevne møde :) 
Det er jo bemærkelsesværdigt at trådstarter ikke har været inde og argumentere. Det ville være et hvert normalt menneskes reaktion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tror nu slet ikke Lady Gitte overhovedet har været i nærheden af det beskrevne møde :) 
Det er jo bemærkelsesværdigt at trådstarter ikke har været inde og argumentere. Det ville være et hvert normalt menneskes reaktion. 

Det skriver jeg heller ikke 

men som jeg skrev tidligere så må jer som forsvarer hende tage kontakt til hende og gøre hende obs på der herinde findes tråde som gir hende dårlig omdømme. Så hun får chancen for at forsvare sig selv. Indtil det sker så er der jo ingen som ved bedre. 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, den 6.10.2021 at 12:14:

Tjo. Forstår godt at du / i har brug for at reagere på mit skriv. 

Jeg skrev som jeg skrev fordi jeg synes det klinger lidt hult i mine ører at man gerne vil forudbetale til en sex arbejder og så - når det viser sig at pengene er tabt - ja så skal der, straks sættes himmel og hav i bevægelse. Hvad med egen ansvar? Det er da ens egen fejl at man vælger at forudbetale. Hvad med at tage ansvar for det? 

Dernæst så mener jeg vittetligt at branchen er usikker og risiko betonet. Både sexsrbejderen og kunden risikerer at miste penge. For sexsrbejderen mister jo også penge når kunden booker men ikke møder op og kunden mister penge når han booker og forudbetaler og ikke får det han har betalt for. Eller kører land og rige rundt og møder op og sexsrbejderen så ikke er tilstede eller " har glemt" at hun har lavet en aftale. 

Det er den risiko der er i branchen og den må man være villig  til at leve med hvis man bevæger sig i branchen 

Men der er selvfølgelig segmenter hvor risikoen er meget større end andre segmenter. Og hos nogle,som har et rigtig godt ry og har haft det i mange år og hvor der kun har været gode anmeldelser hele vejen igennem - ja der er risikoen for bedrag ret lille 

Men den er der jo 

Hvilket omtalte Domina er et tydeligt billede og eksempel på. Omtalte Domina har nydt et virkeligt godt og pålideligt ry i mange år, men nu er der noget der indikerer at omtalte Domina altså snyder sine kunder for penge 

Hvilket altså beviser min pointe om at se branchen er meget risiko betonet. 

Har man ikke pengene, så skal man ikke løbe risikoen ( sådan rent fornuftsmæssigt set) 

 

Sikke en gang ævl!

Hvis du forudbetaler til et byggefirma, en automekanikker eller til en hjemmeside så har du da lige så megen ret til enten at få den vare du har betalt for eller få pengene retur!

At det så drejer sig om en massageaftale gør ikke sagen et hak anderledes, som i overhovedet.

Eller:
Mener du også det er risikobetonet adfærd at bestille varer på nettet hvor man også betaler før varen dukker op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 38 minutter siden:

Det skriver jeg heller ikke 

men som jeg skrev tidligere så må jer som forsvarer hende tage kontakt til hende og gøre hende obs på der herinde findes tråde som gir hende dårlig omdømme. Så hun får chancen for at forsvare sig selv. Indtil det sker så er der jo ingen som ved bedre. 

Done.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...