Hop til indhold
Smeden1985

Pas på Lady Gitte i Kolding

Recommended Posts

Smeden1985 skrev, for 19 timer siden:

Hej Morten

Godt at hører at LG er på vej tilbage men jeg bliver sku en smule harm når hun stadigvæk skylder mig 2000,- da hun kun har betalt den ene halvdel tilbage. Hvilken andre almindelige kanaler er det at jeg skal gøre brug af når ikke hun vil svare tilbage på henholdvis de 3 telefonnumre at jeg har på hende samt hendes mail? Hvad ville du gøre hvis det var dig?  Skal man sætte sig og overvåge adresse og vente på at der kommer andre besøgende??

Hvis hun ikke besvarer dine henvendelser, og det er en principsag for dig at få de 2 kg igen, så må du jo gå ad juraens vej (politianmeldelse, advokat osv.... altså almindelige kanaler)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville lade den ligge, og når der er faldet ro på tingene, igen bestille en oplevelse, sig eksempelvis du tager 1500,- med, og har lidt stående på “ tilgode kontoen “

Så kan jeg godt forestille mig du får en ekstra fantastisk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucky Guy skrev, den 18.1.2022 at 13:33:

Jeg ville lade den ligge, og når der er faldet ro på tingene, igen bestille en oplevelse, sig eksempelvis du tager 1500,- med, og har lidt stående på “ tilgode kontoen “

Så kan jeg godt forestille mig du får en ekstra fantastisk oplevelse.

fik du så nogenside besøgt lady Gitte efterfølgende ?..- 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at se LG har snydt flere herinde, det ser ikke ud til at hun er aktiv på annoncelight pt.

Jeg har besøgt hende en gang, det var en god oplevelse, og er siden blevet snydt af hende med 2.000 kr. jeg aldrig har fået tilbage, jeg konfronterede hende med det på sms efter nogle måneder, hvor jeg ville have mine penge tilbage, men der var sygdom, personlige problemer og corona nedlukning, og hun havde ikke pengene, nogle måneder senere sendte jeg en lidt mere spids sms, hvor jeg bad om at hun overførte til den mobilepay anmodning jeg havde sendt hende, og så viste hun sig fra en knap så pæn side (faktisk en uhyggelig grim en)

Hun tilbød så, at jeg kunne få ydelse for pengene, men takkede nej, vil ikke besøge en domina man ikke kan stole på.

Pengene er væk, det er øv, men jeg var simpelthen for dum og godtroende, så lader den ligge her, vil bare advare mod at betale forud, låne hende penge, du får dem ikke igen...

Men det gav desværre ikke et godt indtryk af brancen, og der er surt, for er sikker på der er rigtig mange gode stabile og pålidelige GP'er derude.

Redigeret af [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror alle os, der har købt i mange år, har sådan nogle dumme oplevelser, hvor vi føler os røvrendt. Det er bare at lære af det og komme videre. Det er trods alt begrænset hvad man får for 1.000 kr. i GP branchen. Jeg kunne aldrig drømme om at overføre penge til en GP før jeg står overfor hende og vi skal til at gå igang med en service.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender hendes adresse. 

Har været der til en tur på loftet hvor hun har sm rum.

Har selv haft penge i klemme.

Hun er færdig som domina.

Hun startede som alm luder i Vejle og gik i gang med sm sammen med Madame Anni i Odense.

Senere røg hun uklar med Anni og gik selv. Der arbejde hun sig langsomt men sikkert til at ødelægge hendes gode ry.

Hun havde flere steder i tiden og sluttede på Vejlevej i Kolding. Der blev hun den svindler som mange kender hende.

Redigeret af Keeper
Adr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen jeg vil meget nødigt sættes i nogen form for forbindelse med LG. Jeg har intet med hende at gøre. Jeg er selv blevet snydt og truet af hende. Jeg har haft min skønne Club Walk the Dog i maaange år, og desværre fik hun sig snakket ind,  før hun endte i Kolding. Hun jobbede i clubben i kort tid, og om hun også fuppede jer der, håber jeg ikke.  Jeg er mega ked af at blive nævnt her. Hun har været i branchen i mange år og mange forskellige steder. Hun er ikke gået igang med sm sammen med mig. Jeg har haft en vagt med hende. Det var herre ubehageligt og jeg tog hjem før tid. 

MEN JEG HAR INTET MED DET AT GØRE!!! Og vil på ingen måde sættes i relation med hende. Jeg har aldrig snydt nogen. 

ellap999 vil du godt holde op med at nævne mig sammen med den møj.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, for 4 timer siden:

Hej alle sammen jeg vil meget nødigt sættes i nogen form for forbindelse med LG. Jeg har intet med hende at gøre. Jeg er selv blevet snydt og truet af hende. Jeg har haft min skønne Club Walk the Dog i maaange år, og desværre fik hun sig snakket ind,  før hun endte i Kolding. Hun jobbede i clubben i kort tid, og om hun også fuppede jer der, håber jeg ikke.  Jeg er mega ked af at blive nævnt her. Hun har været i branchen i mange år og mange forskellige steder. Hun er ikke gået igang med sm sammen med mig. Jeg har haft en vagt med hende. Det var herre ubehageligt og jeg tog hjem før tid. 

MEN JEG HAR INTET MED DET AT GØRE!!! Og vil på ingen måde sættes i relation med hende. Jeg har aldrig snydt nogen. 

ellap999 vil du godt holde op med at nævne mig sammen med den møj.......

stop n u --- tag en tudekiks... ingen har da påstået du har noget med LG's forsøg på at snyde folk at gøre... 

det nævnes blot hun for mange .mange mange år siden har arbejdet med LG  - hvilket du selv bekræfter... -undskyld mangler du omtale siden denne helt irelavente piven

Del dette indlæg


Link til indlæg
madame-anni skrev, for 24 minutter siden:

Læs ellaps999  indlæg inden du angriber mig. Og i øvrigt synes jeg, du taler i et sprog, der ikke er rimeligt. Du ødelægger oven i tråden.

har læst alle indlæg og tråde omkring Lady Gittes forsøg på at snyde folk... og nej jeg sympatiserer ikke med hende.

Det jeg faldt over i dit indlæg om LG

 

1 Dit samarbejde med LG er mere end 8-10 år gammelt 

 

Synes du det er relevant  - her 10 år efter med så gamle nyheder ?

 

2 hvorfor skrev du ikke om det for 10 år siden 

minder mig så meget om meetoo sager og det klamme kvinder gør der - eks. mod jes dorph - morten østergaard osv. 

Det er samme koncept du bruger og dermed kunne du lige markere dig.. i denne sag..  -- helt irrelevant men personlig promovering i min optik

'

Tone kan du ikke lide--- skriv hellere facts og andres mening kan du ikke lide... men nyhedsværdienj er lig nul og kun ren selvpromovering.. 

kan du ha en god aften / nat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...