Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Guest Den flittige
Lasselarseb skrev, for 6 timer siden:

Sikke da en fiset pseudo-debat. Det hele er ganske simpelt. Er prisen for høj så besøger man bare ikke damen. Og man må godt skrive at prisen er for høj hvis man synes. Som kunder er vi forpligtet til at få priserne så langt ned som muligt, så brok jer drenge :) 

Jeg ville aldrig nogensinde betale i nærheden af 1200 kr - ikke engang 1000 kr- for et knald i 1 time. Hvem pokker tjener 1000 i timen uden nogen relevante kvalifikationer overhoved?

Hvor godt kan det blive når det bare er en kunde der skal overstås for hende. Men er det moralsk rigtigt for prostituerede at udnytte ensomme mænd uden andre kvindelige kontakter end prostituerede?

Det er den egentlig diskussion som de prostituerede altid undgår.

 

Jeg føler mig ikke forpligtet, til at få prisen så langt ned, som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler den pris som pigen forlanger for sine ydelser(ikke noget med at kan jeg ikke lige få 10min for 300kr) og er hendes pris helt ude i hampen(ala 3-5k i timen og det er excl. div extras)for så hopper jeg bare videre til næste levende billede.

Ser jeg en ad hvor f.eks vis en piger annoncerer med eks. 600kr for en time så blir jeg mistroisk og går i en lang bue udenom da det typisk vis er en indikator for at pigen er styret af div bagmænd, pimps etc... you name it.

Jeg kan faktisk risikere at får rabatter når jeg besøger mine favorit piger + jeg typisk vis også får mere tid end jeg har betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 31.8.2020 at 12:04:

Jeg undrer mig lidt over hvorfor det er så vigtigt at omtale glædespiger / sugardaters priser negativt hvis de ligger højt ( altså priserne) 

Har efterhånden set nogle tråde hvor TS lægger et link ind - ovenikøbet under anmeldelser - og håner en gp for at sætte sin pris højt. Vel og mærke uden at kende eller have besøgt pågældende gp. 

Er det en anmeldelse? Eller hvorfor ligger tråden under anmeldelse mon? 

Hvad er det der gør at man har brug for at være så negativ over at gp gerne vil finde en mand der har penge og hvad er det der gør at der skal startes en tråd om det? 

Hvad er det der ligger til grund for negativiteten og den negative snak om en kvinde der søger blandt de velstillede og ikke blandt de der ikke er velstillede. Når man tænker på hvor utrolig stort udbuddet af GP er som har en helt anden timepris, hvorfor er det så et problem at der er nogle få enkelte gp der har en høj pris? Der er jo masser af andre at vælge imellem? 

Hvorfor er det et problem? 

 Er man som købesex kunde bekymret for om gp er med til at skrue priserne i vejret blandt de andre gp i branchen? 

Eller handler det om at man er ærgerlig over at man ikke har råd til at købe sig tid hos hende? 

Eller er det simpelthen janteloven der spiller ind? ( hun skal ikke tro hun er noget) 

Jeg er nysgerrig på hvad det er der gør at det er et problem ( for nogle) at en gp sætter en høj time pris? 

Nogle bud? 

 

Der er helt sikkert mange forskellige grunde til at nogen vælger at håne den pris en GP tager. Ingen af dem er specielt charmerende. Jeg tror du har ret i de bud du selv har, Lady C. Som jeg ser det så kan man gøre forskellige ting som er smartere hvis man ønsker at sætte lidt fokus på nogle priser.

1. ring/skriv til den pågældende GP og spørg i en neutral/positiv tone om der evt er nogle bevæggrunde til at hendes priser virker lidt høje. Der kan være mange gode grunde til det.

2. start en generel tråd/debat om priser. Hvis man holder det i en ordentlig tone, så kan alle give deres besyv med. En god debat kan ændre ting henad vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor bliver GP sa sure nar man vi prutte om prisen. Det er komiskt at reaktionen bliver sa kratig

At GP begar en meget hoj pris indikerer gradighed og bekrafter at prostiturede kun tanker pa penge til sig selvDette gar imod de vardier som vi hai Nordeuropa hvor vi skabe et godt samfund for alle. 

En anden grupp som er gradig er mafian og vi har vel alle hort om det destruktive samfundsklima de har pa teks Sicilien

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 31 minutter siden:

hvorfor bliver GP sa sure nar man vi prutte om prisen. Det er komiskt at reaktionen bliver sa kratig

At GP begar en meget hoj pris indikerer gradighed og bekrafter at prostiturede kun tanker pa penge til sig selvDette gar imod de vardier som vi hai Nordeuropa hvor vi skabe et godt samfund for alle. 

En anden grupp som er gradig er mafian og vi har vel alle hort om det destruktive samfundsklima de har pa teks Sicilien

At GP´er ikke bryder sig om at prisforhandle med gud og hver mand, der måske blot har hende på den såkaldte "to-do liste"  er i grunden ikke så underlig.  Den tilbudte pris er jo sjældent noget man bare har fremtryllet.  Der ligger nøje overvejelse bag.

Selv om det ikke direkte kan sammenlignes, så bryder vi andre os jo ej heller om, at forhandle løn, konsulentydelse nedad.   Situationen ville nok være en anden hvis en gæst sagde "jeg har lyst til at give et højere beløb,  hvad siger du til det ?"

Hvorfor ?  Typisk fordi vi tolker det som, at der stilles spørgsmålstegn ved vores kompetencer.  

Omkring vores værdier som du nævner, så er der tale om velfærdsværdier som finansieres over skat, afgifter m.v.  Når det er betalt er der næppe mange der ønsker at gå ned i løn m.v. bare fordi at en eventuelt køber, af egoistiske grunde vil spare lidt penge 

At blande mafien ind er bare helt i hegnet, så det har jeg ingen yderligere kommentarer til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 48 minutter siden:

hvorfor bliver GP sa sure nar man vi prutte om prisen. Det er komiskt at reaktionen bliver sa kratig

At GP begar en meget hoj pris indikerer gradighed og bekrafter at prostiturede kun tanker pa penge til sig selvDette gar imod de vardier som vi hai Nordeuropa hvor vi skabe et godt samfund for alle. 

En anden grupp som er gradig er mafian og vi har vel alle hort om det destruktive samfundsklima de har pa teks Sicilien

   Der kan være mange grunde til at en GP har de priser hun har. Det er naturligvis hendes eget valg, og en høj pris behøver ikke betyde grådighed - det kan simpelthen være at hun blot ønsker et lavere antal gæster, eller at de gæster hun ønsker er nogen som kan og vil betale mere. Eller måske for at signalere en eksklusivitet som en del af den oplevelse man får hos hende.
   At blande en mafia ind i debatten er decideret langt ude, så det vil jeg ikke kommentere yderligere på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@eye2eye2 er Mercedes grådig ? Er en fransk Grand cry vin grådig ? Om du vil betale for at køre Mercedes og drikke fin fransk vin er vel dit valg og ikke pigerne beslutning!?!

Hvis du finder prisen for høj, så vælg da istedet en Kia eller en bulgarsk kartonvin istedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 13 timer siden:

Men er det moralsk rigtigt for prostituerede at udnytte ensomme mænd uden andre kvindelige kontakter end prostituerede?

Det er den egentlig diskussion som de prostituerede altid undgår.

 

Nej, det er det sørme ikke. Derfor bør og skal prostituerede altid foretage meget detaljerede intervjuer med sine kunder før nydelser og prissætningen for de samme. "Har du det seneste år haft andre kvindelige kontakter end prostituerede? Hvis ja, gå videre til spørgsmål 2A: Hvor mange kvindelige kontakter og af hvilken art. Alder på kontakterne, udseende etc."

Det her er altså meget kompliceret, og typiskt noget prostituerede undgår. Egentlig burde de hyre en psykologikonsult for hver klient, så de kan sætte det rette pris individuelt. Jeg mener f.eks. at den som har haft mere end 2 andre kvindelige kontakter end prostituerede per måned, burde betale cirka 300 procent mer end den som kun har haft 6 sådanne kontakter per år.

Men den løber GP'erne dovent udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Markedet regulerer I vel helt fint ved blot at vælge de piger med de priser I kan spise? Brok hjælper vel næppe nogen. Hvis nogen konstant brokkede sig over mine priser, men min forretning ellers kørte, ville det ikke påvirke andet end hvor træt min tommelfinger blev af at ramme "bloker-knappen". 

Selvfølgelig. Derfor har vi da lov til at ytre at prisen er for høj og også urimelig høj. Det er bare et synspunkt ligesom andre synspunkter. Samtidigt hjælper det jo de der tvivler på om prisen er den rette til at beslutte sig.

Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Nu er du jo nede i det prisleje hvor de fleste danske piger ikke kan følge med, og her bliver det så den evige diskussion om, at så lavt kan man simpelthen ikke sætte sine priser, betale moms og skat, husleje og leve i Danmark hvis man ikke vil blive udbrændt i dette fag i løbet af et par år. Med hensyn til kvalifikationer, så er der jo bortset fra tantra ikke rigtigt en uddannelse for dette fag, men de fleste af os ville nok let kunne undervise i blowjobs og ridning på aftenskole. 

Ingen af de udgifter kan I  dokumentere. Bare aflever en  bon som alle andre erhvervsdrivende når en kunde har købt en vare eller tjenesteydelse. Det er simpelt.

Kvalifikationer er meget andet end uddannelse. Uddannelse bruges til at lære at lære da viden ikke  er statisk.

Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Efter min bedste mening er dem som køber sex til lavere priser dem som ikke går synderligt op i enten skat, eller prostitueredes vilkår, for begge kan næppe være til stede samtidig ved 600 kr for en time. Men bortset fra når vi bliver beskyldt for at udnytte stakkels hudsultne mænd, går jeg ikke og brokker mig over det. 

Aflever en bon efter endt ydelse og bevis at du bekymrer dig om andet end din indtjening.(Ikke dig personligt men generelt)

Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Dit job som kunde er måske at holde prisen nede, men at tænke lidt som et empatisk menneske er også en god kvalitet. 

Min empati har intet med jeres indtjening at gøre og jeg har ikke et job som kunde.

Jeg kender da en pige der tager omkring 500 kr for 30 minutter. Når hun ikke gider og arbejder 2 dage om ugen har hun ca 10000 til sig selv selv pr måned. Normale måneder laver hun omkring 30000. 2 kunder pr dag de dage hun ikke orker og 6-7 andre dage.

Hun har ingen udgifter da hun arbejder hjemmefra, og betaler absolut ingen skat! Jeg går ud fra at I allesammen har nogenlunde samme indjening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, for 4 timer siden:

Jeg betaler den pris som pigen forlanger for sine ydelser(ikke noget med at kan jeg ikke lige få 10min for 300kr) og er hendes pris helt ude i hampen(ala 3-5k i timen og det er excl. div extras)for så hopper jeg bare videre til næste levende billede.

Ser jeg en ad hvor f.eks vis en piger annoncerer med eks. 600kr for en time så blir jeg mistroisk og går i en lang bue udenom da det typisk vis er en indikator for at pigen er styret af div bagmænd, pimps etc... you name it.

Jeg kan faktisk risikere at får rabatter når jeg besøger mine favorit piger + jeg typisk vis også får mere tid end jeg har betalt for.

Det er jo implicit at man går videre til den næste. Derfor kan man stadig synes prisen er for høj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Det er da helt ok at give udtryk for, at man finder et prisniveau for højt.  Der hvor kæden falder af er, hvis man kejtet forsøger at opbygge en argumentation, på basis af en helvedes masse uvidenhed eller fordomme m.v

Jeg mener du tager helt fejl af branchen hvis du virkelig mener at kunderne er forpligtet til at få priserne ned.   Hvordan du når frem til dette må stå hen i det uvisse, men man kunne fristes til at tro at du opfatter købesex (og måske også kvinderne) på lige fod men en liter sødmælk i en dagligvareforretning.  

Kunder er ikke en del af branchen. De benytter blot servicen der tilbydes. Og ja, købesex er det samme som mælk i supermarkedet eller fodterapi. En vare/ydelse falbydes og som kunde forsøger man at få bedst mulig pris. Det er da ganske normalt og ses overalt.

TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Præmissen for købesex er selvfølgelig ganske enkel:  Du betaler nogle penge for en seksuel ydelser.   Meeeen hvis man så lige tage et spadestik dybere, vil man som det første opdage, at der ikke er tale om en rettighed som er forbehold alle.   I det hele taget er ordet rettighed helt i hegnet.   Kvinderne kan 100% selv bestemme hvem at de potentielle gæster de ønsker at invitere ind i deres intime univers. 

 

TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Med al den stigmatisering, tys tys giver det fin mening, at det forventes af gæsten, at han respektere kvinderne , at man  opfører sig pænt, respektere kvindens grænser osv osv.  Det forventes ligeledes at man er bekendt med begreber som diskretion, fortrolighed m.v. 

Hvis man foresætter ud af den tangent, ender man pudsigt nok ved, at begge parter bør have en fælles interesse i, at bevare og skabe nogle rammer og vilkår således af "udbyttet" er fair for begge parter.   Så hvis vi skal tale om kunders (i øvrigt et skidt ord) fornemmelse opgaver, så er det faktisk ovennævnte, samt en stor værdsættelse af at man har mulighed for ved overholdelse af dette at blive inviteret ind i de nogle kvinders meget meget intime univers.  

For at skære det ud i pap, så er køberne ikke forpligtet til, at medvirke til at forringe kvindernes vilkår og forringe mulighederne for at for den økonomiske side til at hænge sammen.   Tvært imod burde man som køber på bedste vis,  sikre sig, at man ikke køber sex i segmenter hvor kvinderne har usle vilkår. 

Øhhh....  hvem skriver noget i modsætning til noget af ovenstående?

Fluffy og indlysende synspunkter skal også frem i lyset.  Tak for det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 6 minutter siden:

Kunder er ikke en del af branchen. De benytter blot servicen der tilbydes. Og ja, købesex er det samme som mælk i supermarkedet eller fodterapi. En vare/ydelse falbydes og som kunde forsøger man at få bedst mulig pris. Det er da ganske normalt og ses overalt.

 

 

Jeg er enig i, at du sådant set ikke behøver eller at det forventes at du tager del og ansvar for dagligvareforretningens overlevelses evne, og vilkår.  Der er der  om et anerkendt erhverv, som reguleres af lovning, arbejdsmarkedet parter osv osv.  købesex er lovligt, men anerkendes ikke som et erhverv, og reguleres, kontrolleres, støttes osv osv slet ikke i det omfang et ordinært erhverv. 

Det forholder sig bare markant anderledes når du køber en seksuel ydelse.  Det forholder sig også anderledes når man uden betaling har seksuel samvær med andre.  Her burde det være indlysende at man tager et vist "ansvar" for ens handlinger, ønsker, lyster -  Altså overfor det menneske man er sammen med.

For lige at male fanden på vægten, så kan det bedste pris, når man ser bort fra det jeg skriver om, være Betina der typisk  3 mdr i Danmark, og  som er nødt til at tage mange gæster ind 24-7 for at hun stadig har et økonomisk overskud, når diverse hjælpe foranstaltninger og pimp m.v. har taget deres del af kagen.   Det er nemt at sige "jamen hun kan da bare tage en højere pris eller blive hjemme"  

Du må sådan godt betegne det jeg skriver som flyffy og indlysende ord.  Generelt når jeg læser anmeldelser synes jeg faktisk ikke at det er så indlysende endda. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu når jeg tænker på det er det fandeme heller ikke ok at bilproducenter så samvittighedsløst udnytter folk der faktiskt har behov for bil. Der findes faktiskt mennesker der arbejder hjemmefra eller kun har nogle km til arbejdet, imens andre måske har 20, 30 eller tilmed 100 km dertil. Er det virkeligt rimeligt at de sidsnævnte skal betale lige så meget for sin bil som dem som lige så godt kan cykle. Det mener jeg altså ikke det er.

Og dem som har behov for briller glemmer man nemt. De betaler jo meget mere for sine briller end dem som ikke køber nogle overhoved. Er det virkelig ok at optikere udnytter folk som ser dårligt? 

Den her tråd afslørrer sandelig samfundet og dets udnyttelse af folk der har behov for noget. Det grundlæggende spørgsmål er egentlig hvis det ikke burde være folk uden behov som betaler det hele. Det er jo egentlig basisen for det eneste rigtigt moralske samfund. Dem uden behov betaler for dem med behov.

Så skal vi bare finde ud af hvad behov er for en størrelse. Er det noget man faktiskt dør af at ikke få opfyldt, eller noget hvis mangel man bare keder sig af? Eller alt derimellem?
Dør man altså af at ikke få kneppe luksus-GP'en, eller keder man sig bare for at man ikke gider eller kan betale? Brokker man sig for at livskvaliteten synker, fordi man er på vej at dø eller kun for at man keder sig?

Eller brokker man sig bare for at man er en brokkerøv som har for meget tid til overs for at man har købt en Mercedes for at køre 1 km til arbejdet og simpelt hen ikke aner hvad man ellers skal bruge tiden til?

Dette er sandelig vigtige spørgsmål mener jeg.

Personligt mener jeg at brokkerøve burde kunne eksporteres hvor man har bedre brug for dem. Jeg tænker at der findes en del at brokke sig over i f.eks. Sydsudan, selvom det ikke er nogle GP'ers høje priser som er de største problemerne der. 

På den anden side skal man måske være glad for at nogle GP'ers priser tilhører de store problemerne heroppe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Selvfølgelig. Derfor har vi da lov til at ytre at prisen er for høj og også urimelig høj. Det er bare et synspunkt ligesom andre synspunkter. Samtidigt hjælper det jo de der tvivler på om prisen er den rette til at beslutte sig.

Ingen af de udgifter kan I  dokumentere. Bare aflever en  bon som alle andre erhvervsdrivende når en kunde har købt en vare eller tjenesteydelse. Det er simpelt.

Kvalifikationer er meget andet end uddannelse. Uddannelse bruges til at lære at lære da viden ikke  er statisk.

Aflever en bon efter endt ydelse og bevis at du bekymrer dig om andet end din indtjening.(Ikke dig personligt men generelt)

Min empati har intet med jeres indtjening at gøre og jeg har ikke et job som kunde.

Jeg kender da en pige der tager omkring 500 kr for 30 minutter. Når hun ikke gider og arbejder 2 dage om ugen har hun ca 10000 til sig selv selv pr måned. Normale måneder laver hun omkring 30000. 2 kunder pr dag de dage hun ikke orker og 6-7 andre dage.

Hun har ingen udgifter da hun arbejder hjemmefra, og betaler absolut ingen skat! Jeg går ud fra at I allesammen har nogenlunde samme indjening.

Det var et udførligt svar og i en god tone, det sætter jeg pris på, selv hvis jeg er uenig. 

Lad os sige det sådan, jeg synes at der er forskel på, at skrive i en anmeldelse at man ikke synes, at man fik nok ud af oplevelsen til at retfærdiggøre prisen, og på at latterliggøre en GP med høje priser som man aldrig har besøgt. Det første er en ok konstatering, men ville jeg heller ikke kalde brok, det andet hører ingen steder hjemme. 

Historien om din veninde er jo netop et godt eksempel på, at hun ikke kan tage sin pris og betale skat, moms og have andre udgifter. De fleste af os bor ikke hjemme, og lejer derudover et separat sted til vores møder af præcis samme grund som, at du ikke får en faktura af mig og jeg ikke viser dig mit regnskab: for at bevare min anonymitet. 30.000 er ikke meget hvis man derefter trækker moms og skat fra, går ud fra at der skal betales husleje til steder og alle de andre mange små og større udgifter de fleste af os står med. Og så tror jeg, at de fleste danske piger arbejder mindre end din veninde. Det lyder som ret meget, jeg ville ikke kunne holde til at få gæster hver dag og 10.000 før skat er ikke nok til at dække andet end min husleje. 

Jeg bruger tid og penge på at vaske tøj, gøre rent, rejse fra sted til sted, husleje, annoncer, mobilabonnement, regnskabsprogram, arbejdstøj, legetøj og listen fortsætter... ovenpå alle de udgifter enhver dansker har. 

Derudover er vi selvstændige med meget få rettigheder, så der skal lægges til side til sygedage, pension og opsparing. 

Så kunne man selvfølgelig argumentere, at vi jo bare kan arbejde noget mere og sætte en lavere timeløn, og hvem siger at arbejde skal være sjovt? Alle andre erhvervsdrivende skal også arbejde selv når de ikke gider. Det er meget sandt, men er der noget som går igen i alle anmeldelser, så er det at ingen gider den mekaniske pige, hvor man kan mærke at man bare er den næste i rækken. Det er bare en kendsgerning at det er et job man skal have det sjovt med for at være god til det, eller "yde god service" som man siger. Derfor giver det ikke mening bare at presse igennem, arbejdsglæde er nærmest et krav i denne branche - eller, burde være det.

Jeg siger ikke at vores timeløn ikke er god, det er den, men det er intenst arbejde og lønnen er berettiget. 

Redigeret af Nannas Hjørne
Tilføjede delen med arbejdsglæde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes dyre værksteder og billigere værksteder, begge er i stand til at servicere min bil tilfredsstillende.

På det dyre sted får jeg en bedre helhedsoplevelse, ydelsen er den samme men omgivelserne er forskellig.

Der findes både gode og mindre gode mekanikkere begge steder.

Min økonomi tillader mig ikke at nyde de fine omgivelser desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Some1 skrev, for 9 timer siden:

@eye2eye2 er Mercedes grådig ? Er en fransk Grand cry vin grådig ? Om du vil betale for at køre Mercedes og drikke fin fransk vin er vel dit valg og ikke pigerne beslutning!?!

Hvis du finder prisen for høj, så vælg da istedet en Kia eller en bulgarsk kartonvin istedet.

 

Jeg tror at du har misforstået mine indlæg. Totalt. Du tillægger mig ihvertfald en holdning som jeg hverken har eller har givet udtryk for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle

Når man tænker på at det kan  tager op til 3 måneder før en mands energier gode som dårlige  er ude af kroppen ,på den pågældende glædespige som besøges .Så tænker jeg at prisen aldrig kan blive for høj -TVÆRTIMOD -  At arbejde som glædespige er slet ikke så nemt som nogen får det til at lyde til at være.  

Om man kalder sig Domina , Luxsus Dulle ,Glædespige eller SlikkeSluger  Så bør prisen aldrig være til forhandling.

 Alle er jo i sin gode ret til at lege hvor de vil.

 

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 minutter siden:

Når man tænker på at det kan  tager op til 3 måneder før en mands energier gode som dårlige  er ude af kroppen

Erm... hva'?

Jeg har personligt aldrig forhandlet, når jeg køber en service betaler jeg liste prisen... også i Jylland, hvilket der blev grinet meget af i Baby Sam, men det er en lang historie. 

Syntes det er helt fint at sige "Det er for dyrt til mig" min mekaniker tilbød mig nye dæk til 4800,- stykket, jeg bad ham høfligt finde nogle billigere. Jeg kunne aldrig drømme om at håne eller udskamme ham for den ublu pris. 

At jeg ser vanvittigt høj pris og tænker "Gad vide om hendes skede vibrere eller noget andet ekstraordinært" er en ting, noget andet ville være at brokke mig over det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 33 minutter siden:

Erm... hva'?

Jeg har personligt aldrig forhandlet, når jeg køber en service betaler jeg liste prisen... også i Jylland, hvilket der blev grinet meget af i Baby Sam, men det er en lang historie. 

Syntes det er helt fint at sige "Det er for dyrt til mig" min mekaniker tilbød mig nye dæk til 4800,- stykket, jeg bad ham høfligt finde nogle billigere. Jeg kunne aldrig drømme om at håne eller udskamme ham for den ublu pris. 

At jeg ser vanvittigt høj pris og tænker "Gad vide om hendes skede vibrere eller noget andet ekstraordinært" er en ting, noget andet ville være at brokke mig over det?

Kære @Eksilkøbenhavner 

Spirituelt set der bære man rundt på hinandens energier i op til 3 måneder efter et sex eventyr - Gode som dårlige oplevelser .:-)

 Mvh

Madame Elisabeht

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Jeg er enig i, at du sådant set ikke behøver eller at det forventes at du tager del og ansvar for dagligvareforretningens overlevelses evne, og vilkår.  Der er der  om et anerkendt erhverv, som reguleres af lovning, arbejdsmarkedet parter osv osv.  købesex er lovligt, men anerkendes ikke som et erhverv, og reguleres, kontrolleres, støttes osv osv slet ikke i det omfang et ordinært erhverv. 

Det bliver aldrig til et ordentligt ordinært erhverv når der ikke betales skat og argumentationen mod f.eks. at udlevere en bon - noget som man har krav på som kunde- er at så mister man sin anonymitet. Hvordan kan det så betragtes som et erhverv?

TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Det forholder sig bare markant anderledes når du køber en seksuel ydelse.  Det forholder sig også anderledes når man uden betaling har seksuel samvær med andre.  Her burde det være indlysende at man tager et vist "ansvar" for ens handlinger, ønsker, lyster -  Altså overfor det menneske man er sammen med.

Sikke da noget at skrive. Man køber en ydelse/service og den er ikke længere.

TheVoice skrev, for 9 timer siden:

For lige at male fanden på vægten, så kan det bedste pris, når man ser bort fra det jeg skriver om, være Betina der typisk  3 mdr i Danmark, og  som er nødt til at tage mange gæster ind 24-7 for at hun stadig har et økonomisk overskud, når diverse hjælpe foranstaltninger og pimp m.v. har taget deres del af kagen.   Det er nemt at sige "jamen hun kan da bare tage en højere pris eller blive hjemme"  

Du må sådan godt betegne det jeg skriver som flyffy og indlysende ord.  Generelt når jeg læser anmeldelser synes jeg faktisk ikke at det er så indlysende endda. 

Det er rent gætteri fra din side. Der er lige så mange danske alfonser som udenlandske. De danske popper (poppede) endda  ind her og skrev anmeldelser. Det har man vist fået styr på tror jeg.

Fluffy betyder bare "blød" som i ikke at mene noget konkret men overholde en flygtig konsensus der kan gå den ene og den anden vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Historien om din veninde er jo netop et godt eksempel på, at hun ikke kan tage sin pris og betale skat, moms og have andre udgifter. De fleste af os bor ikke hjemme, og lejer derudover et separat sted til vores møder af præcis samme grund som, at du ikke får en faktura af mig og jeg ikke viser dig mit regnskab: for at bevare min anonymitet. 30.000 er ikke meget hvis man derefter trækker moms og skat fra, går ud fra at der skal betales husleje til steder og alle de andre mange små og større udgifter de fleste af os står med. Og så tror jeg, at de fleste danske piger arbejder mindre end din veninde. Det lyder som ret meget, jeg ville ikke kunne holde til at få gæster hver dag og 10.000 før skat er ikke nok til at dække andet end min husleje. 

Ikke veninde men bekendt der ikke skammer sig over hvad hun gør.

Hvordan du indretter dig med ekstra udgifter er sagen uvedkommende og det er dit problem.

30000 / (500x6) = 10. Dvs hun arbejder 10 dage på en måned. Der skal siges at nogle kunder betaler meget mere så regnestykket er endda mere i hendes favør.

Men du kan nok se at der er rigeligt il diverse udgifter inkl. skattebetaling - som hun jo ikke gør sig i.

Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Jeg bruger tid og penge på at vaske tøj, gøre rent, rejse fra sted til sted, husleje, annoncer, mobilabonnement, regnskabsprogram, arbejdstøj, legetøj og listen fortsætter... ovenpå alle de udgifter enhver dansker har. 

Give me a break. Langt det meste har du selv valgt at have udgifter til. Resten

  • Mobilabo - køb taletidskort. Kunder ringer
  • Regnekabsprogram - Regneark (online)
  • Annoncer - Gratis på AL

Tøjvask. Er det så dyrt?

 

Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Derudover er vi selvstændige med meget få rettigheder, så der skal lægges til side til sygedage, pension og opsparing. 

Registrer dig som selvstændig med CVR. Hvad er problemet? Jeg kan faktisk finde danske piger der annoncerer og har CVR nr. Det er altså ikke ulovligt at betale sin skat.

Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Så kunne man selvfølgelig argumentere, at vi jo bare kan arbejde noget mere og sætte en lavere timeløn, og hvem siger at arbejde skal være sjovt? Alle andre erhvervsdrivende skal også arbejde selv når de ikke gider. Det er meget sandt, men er der noget som går igen i alle anmeldelser, så er det at ingen gider den mekaniske pige, hvor man kan mærke at man bare er den næste i rækken. Det er bare en kendsgerning at det er et job man skal have det sjovt med for at være god til det, eller "yde god service" som man siger. Derfor giver det ikke mening bare at presse igennem, arbejdsglæde er nærmest et krav i denne branche - eller, burde være det.

Det er ikke anderledes end fysio- og fodterapeuten og hvad ved jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lasselarseb skrev, for 7 minutter siden:

Ikke veninde men bekendt der ikke skammer sig over hvad hun gør.

Hvordan du indretter dig med ekstra udgifter er sagen uvedkommende og det er dit problem.

30000 / (500x6) = 10. Dvs hun arbejder 10 dage på en måned. Der skal siges at nogle kunder betaler meget mere så regnestykket er endda mere i hendes favør.

Men du kan nok se at der er rigeligt il diverse udgifter inkl. skattebetaling - som hun jo ikke gør sig i.

Give me a break. Langt det meste har du selv valgt at have udgifter til. Resten

  • Mobilabo - køb taletidskort. Kunder ringer
  • Regnekabsprogram - Regneark (online)
  • Annoncer - Gratis på AL

Tøjvask. Er det så dyrt?

 

Registrer dig som selvstændig med CVR. Hvad er problemet? Jeg kan faktisk finde danske piger der annoncerer og har CVR nr. Det er altså ikke ulovligt at betale sin skat.

Det er ikke anderledes end fysio- og fodterapeuten og hvad ved jeg.

Jeg skammer mig ikke over hvad jeg gør, derfor vil jeg alligevel gerne være anonym og ikke bekymre mig om, at blive opsporet og opsøgt udenfor min arbejdstid, sådan er der mange som har det. Din bekendte er i min optik modig at hun arbejder hjemmefra, men det kan du ikke basere dine formodninger om prostituerede og deres udgifter på. 

Jeg vil ærlig talt ikke til at gå ind i udgifter og beregninger. Som du siger, har jeg selv valgt hvad jeg har udgifter til, men du er tydeligvis ikke selvstændigt erhvervsdrivende med faste udgifter, hvis du mener at 30.000 kr. i omsætning om måneden er meget for en som har det som fuldtidsbeskæftigelse. Det er det, hvis man ikke betaler skat og moms og ingen udgifter har, men når du skriver sådan, får jeg indtrykket af, at du helst ser at vi ikke betaler skat, så din udgift som kunde ikke stiger. Det må du og din samvittighed selv rode med. 

 Der er vel ingen som siger at vi skal gå og skrabe bunden, vi må vel netop gerne leve et godt liv. Guderne skal vide jeg ikke lever i luksus, men jeg mangler heller ikke, sådan har jeg det godt. 

Jeg er CVR registreret for øvrigt, og betaler skat. Jeg laver også fakturaer for mine besøg, jeg udleverer dem bare ikke til mine gæster, for hvis jeg gør kan jeg opspores via mit firma. Læs op på prostitutionslovgivningen hvis du spekulerer over hvordan vi ikke er dækket ind og derfor har brug for at kunne lægge lidt til side. Fx kan man ikke modtage dagpenge baseret på sit arbejde som prostitueret. 

Med al respekt for fysio- og fodterapeuter, tror jeg at et enkelt session kræver mindre både fysisk og mentalt af dem end af en GP, selv en som elsker sit arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 2 timer siden:

Kære @Eksilkøbenhavner 

Spirituelt set der bære man rundt på hinandens energier i op til 3 måneder efter et sex eventyr - Gode som dårlige oplevelser .:-)

Ah okay, jeg er privilegeret i min ignorence - slæber ikke rundt på noget fra de kvinder jeg har sex med... og hvis jeg gør kan det klares med antibiotika  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne må fastlægge priserne som de vil , de frie markedsmekanismer hersker også inden for GP verdenen. Der vil altid være et segment  der er parat til at betale mange tusinde kroner for Callgirl eller et besøg ved GP. Men hvad er det de dyre GP’ ere kan som de billigere GP’ ere ikke kan ? Undskyld udtrykket “ billigere” . Efter min mening ingenting. Ok de ser måske altid brand godt ud og er måske danske, men selve “ håndværket” , det at give omsorg, varme og forståelse , givet et godt blowjob, lade kunden røre, yde fantastisk sex, god indlevelsesevne m.v. Det fås mindst lige så godt i prislejet fra 1000 til 1600 pr. Time. Se bare inde på Annoncelight der er masser af superduper fantastiske søde piger i det prisleje og som kan og vil deres håndværk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, 1 time siden:

Men hvad er det de dyre GP’ ere kan som de billigere GP’ ere ikke kan ? Undskyld udtrykket “ billigere” . Efter min mening ingenting

Og du har selvfølgelig helt og aldeles ret til din mening. Og hvis du mener der ingen forskel er, og at de dyrere ikke kan noget som billigere ikke kan, holder du dig da bare til de billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...