Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

... Der er vel også nogle mænd som synes, at de per automatik ved at betale penge, potentielt burde have "adgang" til alle annoncerede glædes piger. 

Men det bliver så lidt bøvlet, hvis 1 time koster en del over gennemsnits prisen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 19 minutter siden:

vores hjemlige kulturer beundrer man nok mere viden og smag, og i mindre fra pengene selv. 

hmm... Det er svært et generalisere om. Dem der har flest følgere på SoMe, sælger mest musik, bedst til at sopille bold, har virkelig ikke god smag. Om det er en generationsting eller har en anden forklaring er åbent for diskussion. Men jeg har svært ved at se et flertal som beundrer viden og smag. I snævre kredse, jovist, men som flertal betragtet, så nærmere tværtimod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK

Læste lige en anden tråd om en sugarbabe som tar 13.000 kr for et møde, hvad det indebærer ved jeg intet om, men syntes nok lige det lyder i overkanten :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, Lige nu:

hmm... Det er svært et generalisere om. Dem der har flest følgere på SoMe, sælger mest musik, bedst til at sopille bold, har virkelig ikke god smag. Om det er en generationsting eller har en anden forklaring er åbent for diskussion. Men jeg har svært ved at se et flertal som beundrer viden og smag. I snævre kredse, jovist, men som flertal betragtet, så nærmere tværtimod.

Det er naturligvis relativt, men min pointe var i forhold til eks. russisk eller amerikansk mere næsegrus beundring for rigdom i sig selv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, Lige nu:

Læste lige en anden tråd om en sugarbabe som tar 13.000 kr for et møde, hvad det indebærer ved jeg intet om, men syntes nok lige det lyder i overkanten :P

I overkantenten af hvad ? 
Måske i overkanten af din økonomi. Men muligvis ikke i overkanten af, hvad pigen synes hun tilbyder, og hvem hun tilbyder det til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Alle har ret til et fedt køkken", som Kvik køkkenet havde en annonce. Så kan man jo bare brokke sig over de dyre køkkener...... Og være jantelovs-misundelig over at et Kvik-køkken bare ikke er lige så fedt som et Boffi. Uanset hvor meget man siger at Kvik er et fedt køkken.......

Som sagt ovenfor, når en god og smuk GP så sætter prisen efter hvad hun kan få - og ikke laveste fællesnævner - er der jo helt klar nogen der får ondt i røven. De siger sikkert det samme om et Boffi-køkken til +400.000kr , er jeg ret sikker på. "Det er vilde priser og overhovedet ikke pengene værd, hvad fanden tænker de da på?" osv. 

Og de siger det om Mercedes'en - og så mange andre ting. Men vi ved jo alle, at havde folk selv pengene, ville de da også gå efter kvaliteten (Boffi, Mercedes-Benz osv.), de har bare et behov for at nedgøre de ting, de hverken har klasse eller kasse til at nyde, som den slags bør nydes. Det lød nok lidt mere arrogant end jeg mente det, men misundelse og jantelov ér simpelt hen grunden til at nogle mennesker skal nedgøre de, der sætter præsen alt andet end efter laveste fællesnævner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle mænd tænker at hvis pigen tager dobbelt så mange penge som de fleste andre, må hun også være dobbelt så god i sengen.
Og nogle mænd tænder også på at betale et stort beløb for at være sammen med en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
autobahn skrev, for 10 minutter siden:

I overkantenten af hvad ? 
Måske i overkanten af din økonomi. Men muligvis ikke i overkanten af, hvad pigen synes hun tilbyder, og hvem hun tilbyder det til. 

Nu kender du intet til min økonomi, men 13.000 kr lyder da absurd for et møde med en ung pige som overhovedet ingen realitet sans har .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
MalerKbhK skrev, for 3 minutter siden:

Nu kender du intet til min økonomi, men 13.000 kr lyder da absurd for et møde med en ung pige som overhovedet ingen realitet sans har .

Men du ved jo ikke en prut om hendes koncept, eller hvor lang tid det handlede om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 9 minutter siden:

Nu kender du intet til min økonomi, men 13.000 kr lyder da absurd for et møde med en ung pige som overhovedet ingen realitet sans har .

Som jeg har skrevet i den tråd med de 13K:
  

Tombola22 skrev, for 19 minutter siden:

I modsætning til GP'er så har Sugarbabes jo et valg baseret på ens billeder om de vil mødes, jeg har talt med flere SB'er om dette og jeg ved der er flere der justere deres sugar niveau baseret på tiltrækning, så med det tilbud du har fået på 13k for et møde vil jeg mere tro at hun sortere dig fra.

Skal lige siges at GP'er selfølgelig også har et valg og kan afvise en i døren, men deres priser justeres ikke efter hvor meget de måske tænder på dig eller ej.

 

Redigeret af Tombola22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det kan være en blanding af ærgelse, jantelov og dårlig opdragelse, men måske også at det er blevet mere reglen end undtagelsen at snakke grimt om andre via SoMe. Det er nemt at gemme sig bag en profil og fornærme andre mennesker.

Derudover er det klart det er et problem for nogen at prisen for en time fx. er 2000 kr hvis man gerne vil besøge 5 piger eller flere pr. mrd. Er det jo et væsentlig beløb der skal fratrækkes rådighedsbeløbet, og dermed tror jeg at nogle i ren afmagt har behov for at gøre opmærksom på dette på andres bekostning. Hvorfor er mig en gåde.

Det er jo ikke kun herinde man undres, men generelt i samfundet at folk bliver mere og mere egoistiske. Personligt bruger jeg hellere lidt tid på at finde en pige jeg tror matcher det jeg ønsker. Om det koster det 1500 eller 3000 kr betyder ikke så meget. Først bagefter kan man gøre op med sig selv om det var dyrt eller ej, det afhænger jo af oplevelsen, men jeg kunne aldrig finde på at svine pigen til hvis det ikke levede op til mine forventninger. Heldigvis er det også kun sket et par gange, og det kan lige så godt være min egen skyld. Så sent som i sidste uge havde jeg en faktastisk oplevelse som var meget mere værd end det beløb jeg gav pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Trinetease skrev, Lige nu:

Men du ved jo ikke en prut om hendes koncept, eller hvor lang tid det handlede om :) 

Det må være et langt møde tænker jeg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Tombola22 skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg har skrevet i den tråd med de 13K:
  

 

Nu var det ikke mig som var TS i den tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 47 minutter siden:


Men jeg tror at mange mænd føler et ikke-maskulint kontroltab over, at kvinder selvstændigt er "herre" ("dame") over værdien af deres services. Og derfor også prøver at nedgøre og latterliggøre det, hvis en GP stikker ud i forhold til "standarder". Så er man tilbage i kontrol.

Det tror jeg du har meget ret i.

Jeg tror også at mange på nogen måde oplever at købesexverden er en undtagelse fra samfundet i øvrigt - hvad det jo også er - og at vi alle er et fællesskab i omtrent samme båd. På godt og ondt. Då stikker det i øjnene når nogen hæver sig oven fællesskabet. Uanset om det er GP'en eller manden som køber hendes tid. Det forstyrrer ordenen. På samme måde som den altid får på hovedet herinde, som betaler nogen mere end hvad hun forlangte. "Det ødelægger for os andre", læser man tit.

Selvfølgelig er det en kimære. Vi er ikke et fællesskab. Og vores "maskuline" kontrol tabede vi allerede når vi gik ind gennem GP'ens dør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Det må hun også gerne, men i min verden snyder hun, for hendes blowjob er ikke 1200,- værd sammenlignet med de andre pigers pris. 
 

Snyder?? Om det er 1200 værd i hvorhold til de andres 500, kan kun hendes kunder afgøre. Og det behøver vel ikke engang være mere end dobbelt så godt. Bare en lille smule bedre. Og hvis "pris-springet" så er 700kr fra at gå fra "godt" til "rigtigt godt", så er det jo bare sådan det er. Det behøver man jo ikke nedgøre blow jobbet til 1200 kr for...... eller sælgeren af det, for den sags skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Det behøver man jo ikke nedgøre blow jobbet til 1200 kr for...... eller sælgeren af det, for den sags skyld.

Synes nu heller ikke jeg nedgøre nogen eller noget. 
 

I min optik er det ikke rimeligt at tage 1200,- sammenlignet med andres pris for samme ydelse, men det er vi to ikke enige om, men fair nok! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Synes nu heller ikke jeg nedgøre nogen eller noget. 
 

I min optik er det ikke rimeligt at tage 1200,- sammenlignet med andres pris for samme ydelse, men det er vi to ikke enige om, men fair nok! 

I samme øjeblik som nogen betaler er det blevet rimeliggjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Synes nu heller ikke jeg nedgøre nogen eller noget. 

Nej, det er mere præmissen for trådstarten, der forudsætter at det gøres. Ikke specifikt dig.

The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

I min optik er det ikke rimeligt at tage 1200,- sammenlignet med andres pris for samme ydelse, men det er vi to ikke enige om, men fair nok! 

Det er også OK, og så kan du jo bare undlade at købe. Men hvis andre køber, har prisen jo sådan set vist sig at være rimelig nok. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 13 minutter siden:

Nu var det ikke mig som var TS i den tråd.

Det ved jeg godt, beklager hvis du følte dig ramt der, det var ikke meningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
AalborgLook skrev, for 55 minutter siden:

Nogle mænd tænker at hvis pigen tager dobbelt så mange penge som de fleste andre, må hun også være dobbelt så god i sengen.
Og nogle mænd tænder også på at betale et stort beløb for at være sammen med en GP.

Det første, tror jeg ikke på, men jeg tror på det sidste.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
tvr skrev, for 25 minutter siden:

Nej, det er mere præmissen for trådstarten, der forudsætter at det gøres. Ikke specifikt dig.

Det er også OK, og så kan du jo bare undlade at købe. Men hvis andre køber, har prisen jo sådan set vist sig at være rimelig nok. 

Præcis og det undlader jeg også!

Prisen behøver nødvendigvis ikke være rimelig fordi der bliver betalt. Det skal den ydelse, der så bliver udført senere vise om der var rimelighed i pris kontra ydelse, så det mener jeg ikke du kan konkludere. 
 

Har du aldrig følt dig snydt? Ved at have betalt for meget for noget der viste sig kun var det halve værd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at med indtoget af det udenlandske segment blev de danske priser lige pludselig unormalt høje og det er det folk efterhånden hæfter sig ved.. De kan få den samme ydelse med ekstra tilføjelser for halvdelen af prisen..

Ærligt så havde jeg da også valgt det billigere alternativ.. 

Men derfor kunne jeg da stadig godt være mavesur over at ikke kunne følge med eller ville følge med på priserne mange i det danske segment holder sig til.. Jeg ville da også tænke "hvad gør at hendes pris er højere og kan hun overhoved tillade sig det".. Hvis jeg så besøgte hende og opdagede at det er begrænset hvor mange tricks en tissekone kan så ville jeg nok selvom sexen var god sige at det ikke var 1000 kr mere "værd".. Forskellen ligger jo generelt i at mange herboende piger har herboende udgifter.. Men så langt ville jeg ikke tænke som sexkøbskunde.. Jeg ville nok bare brokke mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Priser, ja det er enhver frit for at sætte prisen for sit arbejde, og er der blot en kunde der vil betale er det jo rimeligt.

Jeg er i en lille bitte branche hvor jeg har sat en pris på mit arbejde, 99% betaler bare og smiler og synes det er billigt målt i forhold til det de fik. Og engang hver 3. Måned er der en ny kunde der ikke aner hvad de får der begynder at spørge til prisen og rabat, jeg siger som regel at de er velkommen til at vælge en anden velvidende at der ikke er andre her på djævleøen.

Jeg har det selv sådan at går jeg til en gp så betaler jeg mindst det hun forlanger, ofte smider jeg ekstra inden vi går igang og håber på det løfter stemningen fra start.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 16 minutter siden:

Har du aldrig følt dig snydt? Ved at have betalt for meget for noget der viste sig kun var det halve værd? 

Selvfølgelig har jeg det. Det har alle vel. Deraf kan man bare ikke konkludere at alle der tager den højere pris snyder. Kun at jeg blev snydt der hvor jeg købte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...