Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Guest Lady C

Jeg undrer mig lidt over hvorfor det er så vigtigt at omtale glædespiger / sugardaters priser negativt hvis de ligger højt ( altså priserne) 

Har efterhånden set nogle tråde hvor TS lægger et link ind - ovenikøbet under anmeldelser - og håner en gp for at sætte sin pris højt. Vel og mærke uden at kende eller have besøgt pågældende gp. 

Er det en anmeldelse? Eller hvorfor ligger tråden under anmeldelse mon? 

Hvad er det der gør at man har brug for at være så negativ over at gp gerne vil finde en mand der har penge og hvad er det der gør at der skal startes en tråd om det? 

Hvad er det der ligger til grund for negativiteten og den negative snak om en kvinde der søger blandt de velstillede og ikke blandt de der ikke er velstillede. Når man tænker på hvor utrolig stort udbuddet af GP er som har en helt anden timepris, hvorfor er det så et problem at der er nogle få enkelte gp der har en høj pris? Der er jo masser af andre at vælge imellem? 

Hvorfor er det et problem? 

 Er man som købesex kunde bekymret for om gp er med til at skrue priserne i vejret blandt de andre gp i branchen? 

Eller handler det om at man er ærgerlig over at man ikke har råd til at købe sig tid hos hende? 

Eller er det simpelthen janteloven der spiller ind? ( hun skal ikke tro hun er noget) 

Jeg er nysgerrig på hvad det er der gør at det er et problem ( for nogle) at en gp sætter en høj time pris? 

Nogle bud? 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår heller ikke behovet for at kommentere på priser. Man er jo ikke tvunget til at besøge de piger, der prissætter sig højere end man er klar til at betale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Jeg undrer mig lidt over hvorfor det er så vigtigt at omtale glædespiger / sugardaters priser negativt hvis de ligger højt ( altså priserne) 

Har efterhånden set nogle tråde hvor TS lægger et link ind - ovenikøbet under anmeldelser - og håner en gp for at sætte sin pris højt. Vel og mærke uden at kende eller have besøgt pågældende gp. 

Er det en anmeldelse? Eller hvorfor ligger tråden under anmeldelse mon? 

Hvad er det der gør at man har brug for at spille forarget over at gp gerne vil finde en mand der har penge og hvad er det der gør at der skal startes en tråd om det? 

Hvad er det der ligger til grund for negativiteten og den negative snak om en kvinde der søger blandt de velstillede og ikke blandt " fattigrøvene" 

Hvorfor er det et problem? 

 Er man som købesex kunde bekymret for om gp er med til at skrue priserne i vejret blandt de andre gp i branchen? 

Eller handler det om at man er ærgerlig over at man ikke har råd til at købe sig tid hos hende? 

Eller er det simpelthen janteloven der spiller ind? ( hun skal ikke tro hun er noget) 

Jeg er nysgerrig på hvad det er der gør at det er et problem ( for nogle) at en gp sætter en høj time pris? 

Nogle bud? 

 

Det er simpel nærighed og/eller misundelse. 
Hvis man selv tjener 200 kr i timen, og ser piger der charger 2000 for en time, så hopper misundelsens abe op på skulderen. 
Det kan så undre at de samme mennesker ikke brokker sig over den høje pris på en Mercedes. Det er jo bare en blikkasse på 4 hjul ligesom Fabia´en.

Hvis man ikke har råd, eller er for nærig til at betale for den møre bøf hos slagteren, så må man gå i supermarkedet og købe den billigere udgave. Den er sommetider lige så god, andre gange langt fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jantelov, øv bøv jeg har ikke råd, men vil hellere brokke mig over priserne. 

Emnet har været debatteret før, uden dog et være det egentlige emne i en tråd. Det burde være helt ligetil: Hvis prisen er højere end kvaliteten berettiger, så er der ingen kunder. Er kvaliteten meget høj og prisen meget lav, blive ventelisten meget lang.

Jeg har ingen problemer med at en GP ved hvad hun er værd og har høje priser. Det kan være god grund til et besøg. 

Der er noget typisk dansk ved at mene at alt skal være opnåeligt for alle. Ingen må have muligheder andre ikke har. Hellere fejle end have success. De rige svin skal ned med nakken. Denne simple logik, ses også i dansk politik. Men den debat skal ikke åbnes her..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
anon skrev, for 4 minutter siden:

jantelov, øv bøv jeg har ikke råd, men vil hellere brokke mig over priserne. 

Emnet har været debatteret før, uden dog et være det egentlige emne i en tråd. Det burde være helt ligetil: Hvis prisen er højere end kvaliteten berettiger, så er der ingen kunder. Er kvaliteten meget høj og prisen meget lav, blive ventelisten meget lang.

Jeg har ingen problemer med at en GP ved hvad hun er værd og har høje priser. Det kan være god grund til et besøg. 

Der er noget typisk dansk ved at mene at alt skal være opnåeligt for alle. Ingen må have muligheder andre ikke har. Hellere fejle end have success. De rige svin skal ned med nakken. Denne simple logik, ses også i dansk politik. Men den debat skal ikke åbnes her..

 

 

Det er en interessant vinkel du kommer med her. " de rige svin skal ned med nakken" og " typisk dansk holdning" vinkel. Den havde jeg ikke lige med i  betragtningerne.  Man kan måske sige at det er en afart af janteloven der stikker sit ansigt  frem. Tak for dit bidrag. :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Det er simpel nærighed og/eller misundelse. 
Hvis man selv tjener 200 kr i timen, og ser piger der charger 2000 for en time, så hopper misundelsens abe op på skulderen. 
Det kan så undre at de samme mennesker ikke brokker sig over den høje pris på en Mercedes. Det er jo bare en blikkasse på 4 hjul ligesom Fabia´en.

Hvis man ikke har råd, eller er for nærig til at betale for den møre bøf hos slagteren, så må man gå i supermarkedet og købe den billigere udgave. Den er sommetider lige så god, andre gange langt fra. 

Ja. Misundelse er nok også et godt bud. Men hvorfor tror du så ikke at de samme mennesker ikke "  brokker sig over den dyre Mercedes" når de brokker sig over den " dyre dame?" hvori er forskellen - tror du? 

Tak for dit bidrag :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det kan godt være der er noget Jantelov indover for mit vedkommende, men jo, jeg bliver faktisk lidt “Come on, helt ærlig” når en pige reklamerer med, at hun vil have 1200 for et blowjob af 15 minutters varighed.
 

Og ja, jeg går bare udenom, men jeg synes også, at der er lidt manglende situationsfornemmelse for de piger, der kører priserne så højt op. 
 

Jeg læser også ofte i anmeldelserne, at det faktisk havde været en ganske middelmådig præstation og nogle af de piger her, har bare rigtig store tanker om sig selv, men har ofte ikke noget af have det i, derfor irriterer det mig lidt ja :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe de oplyser priserne er det helt iorden, de bestemmer selvfølgelig selv, og kunderne bestemmer om de er villig til at betale eller ej, men skjuler de priserne og forsøger at køre Reberbanh tekniken og bondefange kunderne er det ikke iorden-

forstår heller hvorfor der er nogen som ikke oplyser deres priser i annoncerne, når det altid er det første kunderne vil spørge efter

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

Ja. Misundelse er nok også et godt bud. Men hvorfor tror du så ikke at de samme mennesker ikke "  brokker sig over den dyre Mercedes" når de brokker sig over den " dyre dame?" hvori er forskellen - tror du? 

Forskellen ligger nok i den respekt disse mennesker har overfor store koncerner, kontra glædespiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, for 1 minut siden:

Det kan godt være der er noget Jantelov indover for mit vedkommende, men jo, jeg bliver faktisk lidt “Come on, helt ærlig” når en pige reklamerer med, at hun vil have 1200 for et blowjob af 15 minutters varighed.
 

Og ja, jeg går bare udenom, men jeg synes også, at der er lidt manglende situationsfornemmelse for de piger, der kører priserne så højt op. 
 

Jeg læser også ofte i anmeldelserne, at det faktisk havde været en ganske middelmådig præstation og nogle af de piger her, har bare rigtig store tanker om sig selv, men har ofte ikke noget af have det i, derfor irriterer det mig lidt ja :)

Tak for ærligt bidrag :)

Men gør det noget at have "  store tanker om sig selv"  hvis der rent faktisk er nogle der gerne vil betale? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Det er en interessant vinkel du kommer med her. " de rige svin skal ned med nakken" og " typisk dansk holdning" vinkel. Den havde jeg ikke lige med i  betragtningerne.  Man kan måske sige at det er en afart af janteloven der stikker sit ansigt  frem. Tak for dit bidrag. :)

Ok, jeg lagde ingen finge imellem. Men det er et typisk dansk fænomen. Eller Skandinavisk. Det er ikke udbredt i Nordamerika og Asien (f.eks.). Her sker det at jævne folk ligerem ser op til rige og successfulde. 

For at undgå misforståelser: Jeg tænkte mere på holdningen til kunder der har råd, end til GP, der ved hvad de er værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Forskellen ligger nok i den respekt disse mennesker har overfor store koncerner, kontra glædespiger. 

Åh ja :( det er nok der det halter. Respekten :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
anon skrev, for 3 minutter siden:

Ok, jeg lagde ingen finge imellem. Men det er et typisk dansk fænomen. Eller Skandinavisk. Det er ikke udbredt i Nordamerika og Asien (f.eks.). Her sker det at jævne folk ligerem ser op til rige og successfulde. 

For at undgå misforståelser: Jeg tænkte mere på holdningen til kunder der har råd, end til GP, der ved hvad de er værd. 

Jeg forstod så udmærket hvad du mente ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
freeman skrev, for 6 minutter siden:

Så længe de oplyser priserne er det helt iorden, de bestemmer selvfølgelig selv, og kunderne bestemmer om de er villig til at betale eller ej, men skjuler de priserne og forsøger at køre Reberbanh tekniken og bondefange kunderne er det ikke iorden-

forstår heller hvorfor der er nogen som ikke oplyser deres priser i annoncerne, når det altid er det første kunderne vil spørge efter

Jeg oplyser ikke mine priser eksempelvis i min annonce men jeg kan godt betro dig at det ikke altid er det en gæst spørger om med det samme.. Men tråden handler ikke om mig, så tilbage på sporet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Tak for ærligt bidrag :)

Men gør det noget at have "  store tanker om sig selv"  hvis der rent faktisk er nogle der gerne vil betale? 

Nej, det gør det vil ikke og hvis nogle vil betale overpriser for noget middelmådigt, så værsgo. 
 

Det irriterer mig bare lidt, hvis pigerne bare forsøger at sælge en middelmådig ydelse til overpriser med påstand om luksus. Det bringer køberen i en vildfarelse og det bryder jeg mig ikke om. 
 

Os der har købt købesex i mange år ved jo godt, at vi nogengange kan købe det bedste blowjob ever for 500,- Så skal der altså ikke komme en ny pige og bilde mig ind, at hendes blowjob er så godt, at hun kan tage 1200,- for det, vel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Forskellen ligger nok i den respekt disse mennesker har overfor store koncerner, kontra glædespiger. 

Det sker nu og da, at mennesker brokker sig over den der har råd til at køre Mercedes, eller det der er endnu værre. Så der er nok mere fokus på køberen end bilen.

Internetdebatter, skrevne forstås, bliver nemt noget tilspidsede. Måske får man et noget skarpere billede end det der gælder i virkeligehden. Men jeg har aldrig forstået modsætningen i at ingen spørger til prisen, hvis en bekendt roser et teaterstykke, eller en koncert han/hun har været til. Det er aldrig et emne. Men hvis det er en "enkeltkvindespræsentation" så er der større tilbøjelighed til at fokusere på prisen, til tider udelukkende, i stedet for oplevelsen, selv om den har været enestående fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
The Dark Knight skrev, Lige nu:

Nej, det gør det vil ikke og hvis nogle vil betale overpriser for noget middelmådigt, så værsgo. 
 

Det irriterer mig bare lidt, hvis pigerne bare forsøger at sælge en middelmådig ydelse til overpriser med påstand om luksus. Det bringer køberen i en vildfarelse og det bryder jeg mig ikke om. 
 

Os der har købt købesex i mange år ved jo godt, at vi nogengange kan købe det bedste blowjob ever for 500,- Så skal der altså ikke komme en ny pige og bilde mig ind, at hendes blowjob er så godt, at hun kan tage 1200,- for det, vel :D

Nej.  Set udfra din verden kan jeg godt se hvad du mener. Men hvis hun selv mener at det skal koste 1200 kr. er det vel ok at hun tjener så meget som muligt? Hvorfor må hun ikke tjene så meget som muligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, Lige nu:

Nej.  Set udfra din verden kan jeg godt se hvad du mener. Men hvis hun selv mener at det skal koste 1200 kr. er det vel ok at hun tjener så meget som muligt? Hvorfor må hun ikke tjene så meget som muligt? 

Undskyld jeg blander mig. Det er helt ok. Det er også helt ok at vurdere at man kan "nøjes" med en dagløn på (tænkt eksempel) 10.000 DKK for 4 timers arbejde, end 10.000 for 7 timers arbejde, Eller måske, nu vi er ved eksemplerne, 7.500 DKK for 3 timers arbejde, frem for 10.000 for 7 timers arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Evil twin

Det er nu ikke prisen der betyder så meget men oplevelsen for migB) Der vil altid hver meget fokus på prisen i denne branche.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Lady C skrev, for 5 minutter siden:

Nej.  Set udfra din verden kan jeg godt se hvad du mener. Men hvis hun selv mener at det skal koste 1200 kr. er det vel ok at hun tjener så meget som muligt? Hvorfor må hun ikke tjene så meget som muligt? 

Det må hun også gerne, men i min verden snyder hun, for hendes blowjob er ikke 1200,- værd sammenlignet med de andre pigers pris. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Men hvis hun selv mener at det skal koste 1200 kr. er det vel ok at hun tjener så meget som muligt? Hvorfor må hun ikke tjene så meget som muligt? 

Det er jo ikke sikkert at hun tjener så meget som muligt ved at charge 1200 for f.eks. et blowjob, hvis hun kun kan sælge 1 x af dem om ugen, hvor hun kunne have lavet 5000,- på 10 x BJ til kun kr. 500,-.

Men kan hun sælge 5 x BJ til 1200,- er det da klart at hun ikke behøver nøjes med 500,-  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det er jo ikke sikkert at hun tjener så meget som muligt ved at charge 1200 for f.eks. et blowjob, hvis hun kun kan sælge 1 x af dem om ugen, hvor hun kunne have lavet 5000,- på 10 x BJ til kun kr. 500,-.

Men kan hun sælge 5 x BJ til 1200,- er det da klart at hun ikke behøver nøjes med 500,-  ;-)

Men det er jo ikke alle gp der går efter mange kunder. Med en meget høj pris kan gp nøjes med en enkelt kunde om ugen - og hvis den er rigtig høj - ja så kun en enkelt om måneden. Og dem er der altså også nogle af ( de gp der går efter så få kunder som muligt) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lady C skrev, for 39 minutter siden:

Ja. Misundelse er nok også et godt bud. Men hvorfor tror du så ikke at de samme mennesker ikke "  brokker sig over den dyre Mercedes" når de brokker sig over den " dyre dame?" hvori er forskellen - tror du? 

Tak for dit bidrag :)

Jeg tillader mig lige at kommentere på denne her, selv om spørgsmålet ikke var til

mig :-)

Bilen kan bruges til show off, og giver et falskt indtryk af velstand over for andre.

En høj pris hos en GP/sugarbabe, er straks lidt mere bøvlet at prale med :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tillader mig lige at kommentere på denne her, selv om spørgsmålet ikke var til

mig :-)

Bilen kan bruges til show off, og giver et falskt indtryk af velstand over for andre.

En høj pris hos en GP/sugarbabe, er straks lidt mere bøvlet at prale med :-) 

Du må hellere end gerne komme med dine input. Dine overvejelser og betragtninger er da lige så betydningsfulde som alle andres. 

Tak for dit bidrag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 40 minutter siden:

Ok, jeg lagde ingen finge imellem. Men det er et typisk dansk fænomen. Eller Skandinavisk. Det er ikke udbredt i Nordamerika og Asien (f.eks.). Her sker det at jævne folk ligerem ser op til rige og successfulde. 

For at undgå misforståelser: Jeg tænkte mere på holdningen til kunder der har råd, end til GP, der ved hvad de er værd. 

Lige et par kommentarer til dette, 

Det er bestemt ikke kun et skandinavisk fænomen. I eksempelvis Ungarn og UK er der mindst lige så store diskussioner, kommentarer og brok fra mange kunder omkring priser, og samme underlige forventning om at det er noget man bør have indflydelse på. Jeg tror der er en vis "tingsliggørelse" af GPerne her, som er mere universel end som så. 

Misundelse er selvfølgelig en del af det. 
Men jeg tror at mange mænd føler et ikke-maskulint kontroltab over, at kvinder selvstændigt er "herre" ("dame") over værdien af deres services. Og derfor også prøver at nedgøre og latterliggøre det, hvis en GP stikker ud i forhold til "standarder". Så er man tilbage i kontrol.

Om at skulle se op til rigdom derimod, er jeg ikke særligt imponeret af. I en markedøkonomi er det virkeligt op til en selv hvad man vil spendere baseret på hvad man har. Demokrati er ikke økonomisk ligestilling, men ligestilling af muligheder. 

Men når jeg ser "nyrige" bestille den dyreste vin, dyreste ret osv. på automatpilot, selv om det kan være endda malplaceret, er jeg bestemt ikke imponeret eller ser op til det!
Og her er en af forskellene til eks. dele af amerikansk og russisk kultur, hvor det er rigdommen selv man forventes at beundre. I vores hjemlige kulturer beundrer man nok mere viden og smag, og i mindre fra pengene selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...