Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Guest Røvslikker
tvr skrev, for 1 time siden:

Og du har selvfølgelig helt og aldeles ret til din mening. Og hvis du mener der ingen forskel er, og at de dyrere ikke kan noget som billigere ikke kan, holder du dig da bare til de billigere.

jojo...og hvad mener du de dyrere kan ???? som de billigere ikke kan, pris og ydelser har intet med hinanden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg er helt på linje med @Madame-elisabeht(TV). Jeg synes ikke en GP pris kan blive for høj. Men jeg synes den tilgengæld kan blive for lav. Dernæst mener jeg at købesex kunder der udtrykker respektløs hed  og stupiditet omkring erhvervet som gp skal betale en EKSTRA høj pris. Mindst 3 gange så meget. Og hvis de så lærer at udvise respekt for den person de er intim sammen med kan prisen måske sættes ned. Måske. Hvis de ikke lærer det, ja så skal de simpelthen ikke have lov til at købe sex. Så kan de blive hjemme og rive sig selv i fløjten samtidig med de brokker sig over at ingen gp gider dem. Hvis det stod til mig altså :ph34r:

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

 Dernæst mener jeg at købesex kunder der udtrykker respektløs hed  og stupiditet omkring erhvervet som gp skal betale en EKSTRA høj pris. Mindst 3 gange så meget. Og hvis de så lærer at udvise respekt for den person de er intim sammen med kan prisen måske sættes ned. Måske. Hvis de ikke lærer det, ja så skal de simpelthen ikke have liv til at købe sex. 

ja....og julemanden kommer fra Kina, er det noget du vil gøre dig til dommer overfor???? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Røvslikker skrev, Lige nu:

ja....og julemanden kommer fra Kina, er det noget du vil gøre dig til dommer overfor???? :?

Det var - som jeg også skrev - bare min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Det var - som jeg også skrev - bare min mening. 

jaja….jeg syntes dem med en tisser under 10 cm skal have det til halv pris, bare min mening :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Røvslikker skrev, for 22 minutter siden:

jaja….jeg syntes dem med en tisser under 10 cm skal have det til halv pris, bare min mening :rolleyes:

Det prøver de jo så også på at få - ihærdigt faktisk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 34 minutter siden:

jojo...og hvad mener du de dyrere kan ???? som de billigere ikke kan, pris og ydelser har intet med hinanden at gøre.

Sikkert intet. Hvis de billigere vil. De billige giver mig som regel bare ikke den helhedsoplevelse jeg ønsker. Der er fokus på mere på kvantiteten, hurtig omsætning af kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Det prøver de jo så også på at få - ihærdigt faktisk :P

Hahaha. Lykkes det så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Røvslikker skrev, 1 time siden:

jaja….jeg syntes dem med en tisser under 10 cm skal have det til halv pris, bare min mening :rolleyes:

Nå ja tænkte nok at det i virkeligheden var baggrunden for hvorfor nogle prutter om prisen :D

Det giver sgu meget god mening :D små tissemænd =  ( forsøg på) små priser 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 59 minutter siden:

jaja….jeg syntes dem med en tisser under 10 cm skal have det til halv pris, bare min mening :rolleyes:

 

Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Nå ja tænkte nok det var baggrunden for hvorfor nogle prutter om prisen :D

Det giver sgu meget god mening :D små tissemænd = lave priser 

 

Ha ha. Nå, så det er derfor så mange prutter om prisen.  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Når jeg læser anmeldelser, er det ofte med en karakter som mange brugere giver f.eks. 
Stedet 8/10

Pigen 10/10

Sex 9/10

måske vi skulle tilføje Value for money, for at indikere om besøg, oplevelse og alt taget i betragtning var pengene værd i.f.t. andre besøg man har haft. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Røvslikker skrev, for 4 timer siden:

jojo...og hvad mener du de dyrere kan ???? som de billigere ikke kan, pris og ydelser har intet med hinanden at gøre.

Øheee jo da? Temlig meget faktisk. Eller har du da kun besøgt de billige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 12 timer siden:

Jeg skammer mig ikke over hvad jeg gør, derfor vil jeg alligevel gerne være anonym og ikke bekymre mig om, at blive opsporet og opsøgt udenfor min arbejdstid, sådan er der mange som har det. Din bekendte er i min optik modig at hun arbejder hjemmefra, men det kan du ikke basere dine formodninger om prostituerede og deres udgifter på. 

Jeg vil ærlig talt ikke til at gå ind i udgifter og beregninger. Som du siger, har jeg selv valgt hvad jeg har udgifter til, men du er tydeligvis ikke selvstændigt erhvervsdrivende med faste udgifter, hvis du mener at 30.000 kr. i omsætning om måneden er meget for en som har det som fuldtidsbeskæftigelse. Det er det, hvis man ikke betaler skat og moms og ingen udgifter har, men når du skriver sådan, får jeg indtrykket af, at du helst ser at vi ikke betaler skat, så din udgift som kunde ikke stiger. Det må du og din samvittighed selv rode med. 

Jeg mener ikke noget om beløbet bortset fra at det er de færreste der har 30000 pr måned til sig selv.

Jeg har heller ikke udtalt mig at at jeg "helst ser at I ikke betaler skat, så min udgift som kunde ikke stiger". Du er helt galt på den. Min udgift som kunde ville under ingen omstændigheder stige da jeg som udgangspunkt aldrig ville betale det en prostitueret fantaserer om hun kan få.

Citat

 Der er vel ingen som siger at vi skal gå og skrabe bunden, vi må vel netop gerne leve et godt liv. Guderne skal vide jeg ikke lever i luksus, men jeg mangler heller ikke, sådan har jeg det godt. 

Jeg er CVR registreret for øvrigt, og betaler skat. Jeg laver også fakturaer for mine besøg, jeg udleverer dem bare ikke til mine gæster, for hvis jeg gør kan jeg opspores via mit firma. Læs op på prostitutionslovgivningen hvis du spekulerer over hvordan vi ikke er dækket ind og derfor har brug for at kunne lægge lidt til side. Fx kan man ikke modtage dagpenge baseret på sit arbejde som prostitueret. 

I er selvstændige erhverdrivende så tag den derfra. Det er nok svært når i nu ikke kan bevise i betaler skat og laver fakturaer udelukkende til skattevæsnet. Den limpind hopper jeg ikke på for du er forpligtet til at levere en faktura.

Citat

Med al respekt for fysio- og fodterapeuter, tror jeg at et enkelt session kræver mindre både fysisk og mentalt af dem end af en GP, selv en som elsker sit arbejde. 

Til din information så er sex er almindeligvis en nydelse for begge parter og ikke en psykisk belastning. Hvordan du kan få dig selv til at skrive ovenstående uden at få grine-flip og grine-kramper forstår jeg ikke.  Det er hel selvmodsigende og mentaliteten bag ...... tjahhh hvad fan skal man skrive

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Jeg mener ikke noget om beløbet bortset fra at det er de færreste der har 30000 pr måned til sig selv.

Jeg har heller ikke udtalt mig at at jeg "helst ser at I ikke betaler skat, så min udgift som kunde ikke stiger". Du er helt galt på den. Min udgift som kunde ville under ingen omstændigheder stige da jeg som udgangspunkt aldrig ville betale det en prostitueret fantaserer om hun kan få.

I er selvstændige erhverdrivende så tag den derfra. Det er nok svært når i nu ikke kan bevise i betaler skat og laver fakturaer udelukkende til skattevæsnet. Den limpind hopper jeg ikke på for du er forpligtet til at levere en faktura.

Til din information så er sex er almindeligvis en nydelse for begge parter og ikke en psykisk belastning. Hvordan du kan få dig selv til at skrive ovenstående uden at få grine-flip og grine-kramper forstår jeg ikke.  Det er hel selvmodsigende og mentaliteten bag ...... tjahhh hvad fan skal man skrive

Hvordan kan du udtale dig om det? Hvorfra ved du at det ikke kan være en psykisk belastning. Du taler måske af erfaring ?Har du prøvet at sprede baller for penge?
 

Psykisk belastning betyder ikke nødvendigvis andet end at det er fucking hårdt at være på, at være nærværende og at knalde dagen lang. 
Det hænder også at når manden først står i bar røv at han forvandler sig til at klaphat. At man har idioter i røret der prutter om pris, ydelse , tid mm mm mm . Så hvis du tror at det kun er en dans på rosen så er du ikke særlig godt oplyst. Kan man ikke trykke på pytknappen og have en hård psyke er man ikke i den rette branche. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Jeg mener ikke noget om beløbet bortset fra at det er de færreste der har 30000 pr måned til sig selv.

Til sig selv? Eller til at betale sine udgifter? Det er nok de færreste der har 30000 til sig selv. Men det er ikke ualmindeligt at få udbetalt 30000 efter skat. Og dét er der vel heller ikke noget galt i? Eller er det nu også noget at blive misundelig over? 

Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Jeg har heller ikke udtalt mig at at jeg "helst ser at I ikke betaler skat, så min udgift som kunde ikke stiger". Du er helt galt på den. Min udgift som kunde ville under ingen omstændigheder stige da jeg som udgangspunkt aldrig ville betale det en prostitueret fantaserer om hun kan få.

Hvis din udgift ikke stiger, hvis priserne stiger som følge af at pigerne betaler skat. At du "aldrig ville betale det en prostitueret fantaserer om", så er du nok blandt de rette til at svare på trådsstarters spørgsmål i første indlæg. 

Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

I er selvstændige erhverdrivende så tag den derfra. Det er nok svært når i nu ikke kan bevise i betaler skat og laver fakturaer udelukkende til skattevæsnet. Den limpind hopper jeg ikke på for du er forpligtet til at levere en faktura.

Skal pigerne bevise at de betaler skat? Til hvem skal de bevise det? Dig? Skattevæsenet ved jo godt hvem der betaler. Det er nærmere dem der ikke betaler, de ikke kender....Men eftersom en faktura kan spores tilbage til ejer, og privatadresse, rigtige navn osv, mener du så selv rent faktisk at det er rimeligt at en faktura bliver udskrevet og givet til dig. Og ville du selv identificere dig, med navn og adresse, så det rigtige navn kunne skrives på fakturaen, hvis det blev et krav (som i nogle lande)?

Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Til din information så er sex er almindeligvis en nydelse for begge parter og ikke en psykisk belastning. Hvordan du kan få dig selv til at skrive ovenstående uden at få grine-flip og grine-kramper forstår jeg ikke.  Det er hel selvmodsigende og mentaliteten bag ...... tjahhh hvad fan skal man skrive

Det er almindeligvis en nydelse at gå rundt i sydens sol. Mange nordboere rejser beviseligt til Sydeuropa om sommeren lige så snart de kan slippe afsted med det. Alligevel mener sydeuropæerne at de skal have løn. Det er noget mærkelig noget, ikke ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lasselarseb skrev, for 8 timer siden:

Jeg mener ikke noget om beløbet bortset fra at det er de færreste der har 30000 pr måned til sig selv.

Jeg har heller ikke udtalt mig at at jeg "helst ser at I ikke betaler skat, så min udgift som kunde ikke stiger". Du er helt galt på den. Min udgift som kunde ville under ingen omstændigheder stige da jeg som udgangspunkt aldrig ville betale det en prostitueret fantaserer om hun kan få.

I er selvstændige erhverdrivende så tag den derfra. Det er nok svært når i nu ikke kan bevise i betaler skat og laver fakturaer udelukkende til skattevæsnet. Den limpind hopper jeg ikke på for du er forpligtet til at levere en faktura.

Til din information så er sex er almindeligvis en nydelse for begge parter og ikke en psykisk belastning. Hvordan du kan få dig selv til at skrive ovenstående uden at få grine-flip og grine-kramper forstår jeg ikke.  Det er hel selvmodsigende og mentaliteten bag ...... tjahhh hvad fan skal man skrive

Det er selvfølgelig rigtigt, hvis der kun fandtes prostituerede som betalte skat og tog priser derefter, så ville din udgift som kunde ikke stige, du ville bare ikke kunne købe dig til sex. 

Og ja, det er svært når nu vi ikke kan bevise, at vi betaler skat. Jeg ville da også ønske at jeg mente, at verden var sikkert nok indrettet til, at jeg kunne udlevere en faktura og stadig have mit privatliv i fred. Der tænker jeg så alligevel "better safe than sorry". Hvis besøg hos mig kunne trækkes fra i skat var det en anden historie, for så kunne fakturaen jo faktisk bruges til noget, meeen den går nok ikke hos skattefar :ph34r:

At du ikke kan forstå at noget kan være både hårdt og godt på samme tid, giver mig ro i sindet, for så kan jeg vist godt tage den med den manglende empati frem igen. 

Sex er skønt! Sex er også hårdt. Og det vi gør, hvis vi gør det godt, er meget mere end bare at sprede benene. Den indlevelse og tilstedeværelse der skal til for at det, efter min mening, bliver en oplevelse udover det sædvanlige, gør at man er enormt meget på, og jo, det er krævende. Men noget siger mig, at du har det fint med piger der ikke lægger andet i et besøg end spredte ben. 

Vi kan sagtens diskutere videre, men det er ret tydeligt at vi har meget forskellige menneskesyn, så jeg tror aldrig at vi når en konsensus på emnet.

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 22 timer siden:

Kære @Eksilkøbenhavner 

Spirituelt set der bære man rundt på hinandens energier i op til 3 måneder efter et sex eventyr - Gode som dårlige oplevelser .:-)

 Mvh

Madame Elisabeht

så skulle du måske finde ud af at passe bedre på dig selv, eller lade være  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg tror - efter at have fulgt nøje med i indlæggene - og forsøge at sætte mig ind i tankegangen bag nogle af de kommentarer jeg har undret mig over  - at det med at brokke sig over en GP ' priser OGSÅ  ( udover andre ting såsom frustration over stram økonomi, fear of missing out , uvidenhed, misundelse m. m) handler om hvordan sex køberen ser på en kvinde og på sex i det hele taget. Er sex bare en udløsning? Ser man på en GP som et hul man kan tømme sig i? _ for hvis det er tilfældet, så kan det virke helt forrykt at betale 2000 kr. for " et hul man kan tømme sig i"   så hvis en kvinde = et ( eller 3) huller og intet andet, ja så er det klart at det virker dyrt med 2000 kr. Eksempelvis. 

Hvis man derimod stiler efter at være sammen med et menneske ( kvinde) man tænder på og som man kan tale med, få omsorg, nærvær og en skøn helhedsopkevelse med. En oplevelse som beriger og som kan huskes i lang tid fremadrettet. Ja så virker 2000 kr. pludseligt rørende billigt. 

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Den flittige skrev, den ‎02‎-‎09‎-‎2020 at 16:49:

Jeg føler mig ikke forpligtet, til at få prisen så langt ned, som muligt.

Jeg går mere op i at både pigen og jeg har en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 31 minutter siden:

Det er selvfølgelig rigtigt, hvis der kun fandtes prostituerede som betalte skat og tog priser derefter, så ville din udgift som kunde ikke stige, du ville bare ikke kunne købe dig til sex. 

Der er masser af gratis sex ude i samfundet. Jeg benytter prostituerede til at tage (over)trykket hurtigt når trangen melder sig. That's it.  Har ikke brug for "særlige oplevelser" med købepiger , men acepterer dem der har det behov uanset årsag. Føler bare de bliver snydt når de kunne få et knald for 1000 kr og så giver 2000 for samme tid hos samme pige.

Citat

Og ja, det er svært når nu vi ikke kan bevise, at vi betaler skat. Jeg ville da også ønske at jeg mente, at verden var sikkert nok indrettet til, at jeg kunne udlevere en faktura og stadig have mit privatliv i fred. Der tænker jeg så alligevel "better safe than sorry". Hvis besøg hos mig kunne trækkes fra i skat var det en anden historie, for så kunne fakturaen jo faktisk bruges til noget, meeen den går nok ikke hos skattefar :ph34r:

Dårlig undskyldning som i virkelig dårlig.

Citat

At du ikke kan forstå at noget kan være både hårdt og godt på samme tid, giver mig ro i sindet, for så kan jeg vist godt tage den med den manglende empati frem igen. 

Sex er skønt! Sex er også hårdt. Og det vi gør, hvis vi gør det godt, er meget mere end bare at sprede benene. Den indlevelse og tilstedeværelse der skal til for at det, efter min mening, bliver en oplevelse udover det sædvanlige, gør at man er enormt meget på, og jo, det er krævende. Men noget siger mig, at du har det fint med piger der ikke lægger andet i et besøg end spredte ben. 

Vi kan sagtens diskutere videre, men det er ret tydeligt at vi har meget forskellige menneskesyn, så jeg tror aldrig at vi når en konsensus på emnet.

Det er sjov udmelding når alt nu drejer sig om penge og ikke empati. Du har en "butik" at passe.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

2000,- anser jeg også for værende et højt beløb at betale, når man får det præsenteret. Man ved jo i bund og grund ikke hvad det er man betaler for, inden mødet har fundet sted. Det er rigtigt som @Lady C skriver, at det er mange penge for et hul at tømme sig i, hvis det bare er dét man søger. Det er nu heller ikke af denne årsag jeg besøger GP eller SB. Det er den samlede pakke jeg går efter! Jeg går efter indlevelse, at mærke føle, røre, smage!
Det er faktisk først bagefter man finder ud af, om prisen har været for høj. Langt de fleste af de danske piger jeg har besøgt, har været hver en krone værd og har bestemt ikke skuffet ift det jeg søgte!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lasselarseb skrev, for 5 minutter siden:

Dårlig undskyldning som i virkelig dårlig.

Ja, jeg kan godt se, at det er helt ude i hegnet, at vi vil passe på os selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kbhvest skrev, for 18 minutter siden:

så skulle du måske finde ud af at passe bedre på dig selv, eller lade være  ?

Kære @kbhvest 

Mange tak for dit svar -  Til din info, så tilbyder jeg ikke blid sex til mine gæster - Men rider dog gerne af lyst på en fræk tunge spids. Madame Elisabeht er en fetish Trans hvor lysten driver værket,  Og i min Dungeon er der højt til loftet . Jeg er idag en Voksen Trans Madame og kender mine grænser. Men forsøger  bare at påpege det er en ben hård branche og at alt har sin pris her i livet. 

 

Mvh

Madame Elisabeht

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 12 minutter siden:

2000,- anser jeg også for værende et højt beløb at betale, når man får det præsenteret. Man ved jo i bund og grund ikke hvad det er man betaler for, inden mødet har fundet sted. Det er rigtigt som @Lady C skriver, at det er mange penge for et hul at tømme sig i, hvis det bare er dét man søger. Det er nu heller ikke af denne årsag jeg besøger GP eller SB. Det er den samlede pakke jeg går efter! Jeg går efter indlevelse, at mærke føle, røre, smage!
Det er faktisk først bagefter man finder ud af, om prisen har været for høj. Langt de fleste af de danske piger jeg har besøgt, har været hver en krone værd og har bestemt ikke skuffet ift det jeg søgte!

Den eneste dame herind, jeg har prøvet,  som ikke skuffer er faktisk rappenskralden @Frodige Ida. Alt passer. Service, pris og personen. No bullshit tilgang og jeg ved det virker som reklame for Ida men jeg har da småskændtes med hende et par gange herinde.

De gange jeg har besøgt nogen efter anmeldelser herind har de altid skuffet. Altid.

Mon de forskellige oplevelser skyldes forskelligheder i erfaring med almindelig kvinder? 

Sex med en prostitueret er noget helt andet end sex med en kæreste eller kone eller en kvinde man har mødt og som virkelig har lyst til én. Kan læse mellem linjerne at mange næsten kun har erfaring med købesex og ikke rigtig sex.

Nannas Hjørne skrev, for 11 minutter siden:

Ja, jeg kan godt se, at det er helt ude i hegnet, at vi vil passe på os selv. 

Overhold loven. Kan du ikke det så find anden beskæftigelse.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...