Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Lady C skrev, for 2 timer siden:

Ja. Misundelse er nok også et godt bud. Men hvorfor tror du så ikke at de samme mennesker ikke "  brokker sig over den dyre Mercedes" når de brokker sig over den " dyre dame?" hvori er forskellen - tror du? 

Tak for dit bidrag :)

Kære Lady C :)

- -  her er mit bud på hvorfor : -  vedkommendes indtægt er af en sådan størrelse så det simpelthen meget tidligt er gået op for vedkommende, at drømmen om en Mercedes til 1 mill. er urealistisk.

En GP beløb på f.eks 1600kr/ 1 time virker mere realistisk for samme person; meeeeeen pengepungen skal stadig strækkes lidt ekstra, og når der så er GPér der gør for 1000kr/ 1 time så kommer fordømmelse - nedgøring - osv - osv frem 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror at med indtoget af det udenlandske segment blev de danske priser lige pludselig unormalt høje og det er det folk efterhånden hæfter sig ved.. De kan få den samme ydelse med ekstra tilføjelser for halvdelen af prisen..

For mig er det intet med forskellen på prisen på en udenlandsk kontra en dansk pige jeg anfægter. 
 

I Aalborg hvor jeg bor er prisen faktisk nogenlunde den samme og det er ikke om en halv time koster 800,- eller 1100,- jeg anfægter. 
 

Jeg betaler gerne 1100,- hvis en sprød GP fra København besøger Aalborg og jeg ved hun er dygtig til sit job - ingen problem. 
 

Uden jeg kender dig eller dine priser, så tænker jeg, at du er en anerkendt pige i branchen, som har været med i nogle år og arbejder fra et anerkendt godt sted. 
 

Såfremt du sælger blowjob, som enkelt ydelse, så er det måske 600,- vi snakker om. Du er garanteret også god til det - du har gjort dig nogle erfaringer, som man siger og gør det godt. Så langt så godt. 
 

Det jeg anfægter og kan irritere mig er så hende den nye meget uerfarne pige, som vil tjene hurtige penge og vil have 1200,- for et blowjob. Der tillader jeg mig så at have den holdning, at det ikke er rimeligt og er ret sikker på, at det ikke er pengene værd og uden at have mødt nogle af jer, så er jeg sikker på, at du kan give et bedre blowjob og måske til den halve pris. 
 

En skrev at vi mænd er egoistiske. Jeg vil faktisk vende den rundt og mene, at pigen der vil have 1200,- for et blowjob er egoistisk. 
 

Men jeg er måske den eneste med den holdning! Det lever jeg med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det er simpel nærighed og/eller misundelse. 
Hvis man selv tjener 200 kr i timen, og ser piger der charger 2000 for en time, så hopper misundelsens abe op på skulderen. 
Det kan så undre at de samme mennesker ikke brokker sig over den høje pris på en Mercedes. Det er jo bare en blikkasse på 4 hjul ligesom Fabia´en.

Hvis man ikke har råd, eller er for nærig til at betale for den møre bøf hos slagteren, så må man gå i supermarkedet og købe den billigere udgave. Den er sommetider lige så god, andre gange langt fra. 

- - nærighed og smålighed er lidelse som man ind imellem støder ind i, og det gør GPérne også - - og de skal bare stå helt fast på jeres priser og ikke lade jer tryne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbhK skrev, for 1 time siden:

Det må være et langt møde tænker jeg :D

13000,- for et døgn, behøver ikke være mere end et greb i lommen for nogle, mens de i samme tidsrum tjener endnu mere - og jeg har før set glædespiger tjene mere på en dag ved at yde en god service og have gang i butikken ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det er simpel nærighed og/eller misundelse. 

At man synes nogen piger har for høje priser er da ikke ensbetydende med nærighed. Forstår dog ikke behovet for at brokke sig over at en pige har en højere pris end gennemsnittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  håber  virkelig  at  gp'erne  tager  den  pris  som  de  selv  er tilfredse  med.  Uanfægtet  om  man  er  sprød  eller  ikke.

"Kunderne" må  acceptere  den  pris,  eller  finde  sig  en  anden  løsning. Der  er  stort  udbud, så  ingen  kan  da  tillade  sig  at  føle  sig  snydt  fordi  der  er  gp'er som  ønsker 1200 for  blowjob. 

Mænd  der  mener  at  mine  priser  er  for  høje,  fordi  jeg  ikke  er  slank  og  under  30, tjjaaa  de  kan  jo  bare  finde  en  der  matcher  deres  ønsker.  De  får  ikke  en  billigere  pris  af  mig.

Så  ingen  grund  til  at  komme  med  harme  kommentar  over  priserne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Kvalitet og pris hænger som regel sammen når du skal købe et nyt køkken, en ny stol, et par nye sko eller lignende materialistiske “ting”.

Tænker, at piger må sætte deres priser som de vil - og hvis den er høj vil de nok kun få relativt få kunder, men til gengæld, kunder som har “råd”. Tror, at når man har med menneskelige relationer at gøre, vil det være meget individuelt om man efter et pigebesøg synes om pris og kvalitet/oplevelsen har passet sammen. Det handler jo om flygtige oplevelser og relationer som er svære at prissætte.

Det er dog ikke ok, at nedgøre/udstille piger med høje priser.

Tænker at @Nemtøs har en god pointe i sit indlæg - en gp må vel sætte et prisniveau de hver især synes passer og så må “kunden” vurdere om han vil betale/har råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det er lidt af en blanding af nærighed / ærgerrighed & sikkert også lidt Jantelov, så forlanger en gp´er / sd´er 1.2k / 15min for et bj så skal pris og kvalitet også hænge sammen:rolleyes:

Så går man ud og køber en Ferrari så hænger pris og kvalitet ikke sammen da man jo ret tit skal ha den til justering / rep, hvorimod går man ud og køber en Mercedes type 124(300D versionen) hvor bilen / motoren typisk er go for 700.000km+(selvfølgelig med de anbefalet eftersyn) så hænger pris og kvaliteten jo nettop sammen. Btw så er 700.000km ikke noget specielt, der er set Mercedes der har kørt over 3.000.000 km på samme motor hvor rust på chassiset  er den eneste virkelig fjende den model har.

Et noget nær perfekt bj kan i mine øjne ikke gøres op i penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ta' oplevelsen først og bedøm den.

Derefter, er det mere fair at bedømme prisen.! ;)

Er kunden tilfreds, kommer kunden igen.

Redigeret af sanook
Glemte

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, 1 time siden:

går man ud og køber en Mercedes type 124(300D versionen) hvor bilen / motoren typisk er go for 700.000km+(selvfølgelig med de anbefalet eftersyn) så hænger pris og kvaliteten jo nettop sammen.

Jeg ville være godt tilfreds hvis jeg fik et bj hver 100:e af de 700.000 km. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror der er mange aspekter i der.   Køberne er jo ej heller en homogen masse, når vi taler om hvad de anser for en markedspris eller bare en rimelig pris.   Tit og ofte får det prisbillige udenlandske segment skyldt for alt imellem himmel og jord.  Jeg vil langt heller tage afsæt i den store gruppe mænd, der dels køber i dette segment og dels påpege at der i takt med segmentets voldsomme stigning i markedsandele, så er der også kommet en ny type kunder, som man typisk kun så i segmentet for gadeprostitution.

Sådan lidt groft sagt, så er det jo lidt den samme type som kæfter op hvis der er startet en ny restaurant i deres by, og priserne ligger markant højere en Jensens Bøf hus. 

Det er ligeledes meget forskelligt hvorfor og hvad en gæst forventer.  Nogle søger bare forskellige kvinder der tilbyder 15 min,  hvor man lige kan tøfte ind med bukserne nede om anklene, og så lige lyn kneppe en fisse, og så ud af døren igen.

Så er der jo i den anden ende dem der søger ægte indlevelse, som ikke vil stille sig tilfreds med blot at få lov til at tilfredsstille sig selv i  kvindens åbninger.  For at sige det som det er, så er de GP´er i undertal.   Har man mødt sådant en og mærket forskellen, tror jeg såmænd ikke man har behov for at skrige over prisen.  For mit eget vedkommen har jeg et årsbudget, så for mit vedkommende har det bare indflydelse på antallet af besøg.

Der skal såmænd også være nogen der reagere, af frygt for generelle prisstigninger.  Der er vel også bare dem der mener at Kvinden har fået storhedsvanvid, sikkert med baggrund i, at de ikke selv har råd. 

Der er nok ingen tvivl om, at når man som ny GP skal fastsætte sine priser, så skeler man lidt til andres prisniveau.   For kvinder der måske har et lavt aktivitetsniveau, kan det i nogen tilfælde være nødvendigt at tage afsæt i ens omkostninger, herefter fastligge hvor mange gæster man ønsker for en periode.  Fastsætte en nettofortjeneste, og så regne baglæns.  Det kan sagtens afstedkomme en pris der ligger over markedsprisen.   Det er logisk nok at køberne tror, at prisforskelle nødvendigvis må have noget med Kvindens ydelser, udseende osv at gøre.  Det er det så ikke nødvendigvis.

Det er jo så simpelt, at hvis prisen er for høj, så når man ikke sine økonomiske mål.  Omvendt kan det også vælte ind med for mange interesserede, så man ofte må sige nej.  Det er vel naturligt at man i en sådan situation hæver prisen og får skabt en bedre balance.

Nu blev Mercedes nævnt.  Der er bare den mega forskel, at disse biler også kan tilfredstille ens behov for at vise sin sociale status osv osv.  Det kan man ikke ved at købe sex i det dyreste segment.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 9 timer siden:

Tak for ærligt bidrag :)

Men gør det noget at have "  store tanker om sig selv"  hvis der rent faktisk er nogle der gerne vil betale? 

Så længe sælger er tilfreds med betalingen og køber er tilfreds med prisen for ydelsen. Er det så ikke ligegyldig?

Jeg kan huske at Gunbritt (frisør) tidoblede sine priser over en nat. Der var et ramaskrig og hun.mistede mange kunder for en periode. For de fleste kom nemlig tilbage trods prisen.

Som hun sagde, Når jeg levere varen hvorfor så til discount Pris?

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 5 timer siden:

Der  er  stort  udbud, så  ingen  kan  da  tillade  sig  at  føle  sig  snydt  fordi  der  er  gp'er som  ønsker 1200 for  blowjob. 

 

Det må være mine indlæg du refererer til siden du specifikt nævner 1200. 
 

Jeg føler mig ikke snydt når en GP ønsker 1200,- for et blowjob, for det vil jeg aldrig betale for sådan en ydelse. 
 

Men jeg kan undre mig over en sådan en pris, men det må hun sådan set selv om. 
 

Men jeg synes ikke du kan konkludere, hvad man kan tillade sig at føle sig snydt af. Det må da være op til den enkelte da det suverænt er en subjektiv vurdering fra person til person. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 26 minutter siden:

Det må være mine indlæg du refererer til siden du specifikt nævner 1200. 
 

Jeg føler mig ikke snydt når en GP ønsker 1200,- for et blowjob, for det vil jeg aldrig betale for sådan en ydelse. 
 

Men jeg kan undre mig over en sådan en pris, men det må hun sådan set selv om. 
 

Men jeg synes ikke du kan konkludere, hvad man kan tillade sig at føle sig snydt af. Det må da være op til den enkelte da det suverænt er en subjektiv vurdering fra person til person. 

Det er min holdning  at den  enkelte  gp  må  sætte  sine  priser  som  hun  har  lyst  til og  som  hun  har  det  godt  med. Er  det  for  dyrt,  så  er  det  bare  ikke  den  konkrete  gp  man  vælger.  

Hvis  hun ellers  er  tydelig  og  klar  ift hendes  priser  og  hvad  man  får for beløbet,  er det  ikke  snyd.  

Redigeret af Nemtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der er nogle GPer er har høje priser. Og hvad så. 

Det er op til GPerne selv. Ligesom det er for alle andre erhvervsdrivende. Hendes priser kan ikke være snyd i sig selv. Man kan mene, at det er for dyrt, ikke er det værd, men det er noget andet. 

I Århus kan man købe en bøfsandwich der koster 2-3 gange så meget som andre steder. Er den det værd ? Ja, synes jeg, for alt er hjemmelavet uden undtagelse og den smager fantastisk. 

I Århus er der flere gourmetrestauranter. Prisen er i den høje ende. Med enkelte undtagelser,  hvor jeg var inviteret, besøger jeg ikke dem.  For jeg kan bedre lide maden på Kohalen, Rådhuscafeen og Teaterbodegaen f.eks. 

Penge og priser er noget pudsigt noget. Der er for meget fokus på dem synes jeg. For mange tror de er noget fordi de har lidt penge (dem man kalder fattig fine) og har travlt med at vise deres materielle goder frem og fortælle om dem og pris, så er de noget særligt,  mens dem som har rigtig mange penge, de har ikke det behov altid. Penge kan til tider få det værste frem i folk, når de hævder sig på grund af de ofte småpenge og materielle goder de har, de har. f.eks. russere når de er på ferie. 

Men lad os sige ar vi møder en gammel skolekammerat, og han kommer kørende i en flere millioner dyr bil. Det er nok i mange af os, han er dygtig, han er succesrig, dygtig, han må have er godt liv, men det er jo helt forkert at tænke sådan.  

Har han et godt liv ? Det afgør penge ikke i sig selv. 

Er han dygtig og succesrig ? Behøver han ikke at være, en tømrer, en pædagog, på alm overenskomstmæssig løn kan være ligeså dygtig, bare inden for noget andet. 
 

Er han er godt menneske fordi han er rig ? Nej ikke fordi han er rig.

Det ses at de “fattig fine”, der oftest har brug for at hævde sig fordi de har lidt småpenge, at det oftest er dem, der er de mest fattige på næsten alle måder. 

Min pointe er, at alt for meget gøres op i pris og penge, og det gennemsyret vores samfund på den negative måde.

I stedet burde man have fokus på indholdet, og hvad der gør en glad, ens behov. Ikke om hvad andre tænker eller om at man kan sole sif overfor andre, for  gør det en glad at kunne dette, har man brug for en psykolog.

Pointen i forhold til en GPs priser, er, at lad os sige hun har høje priser.

Er det et problem med de høje priser ? Nej, ikke sig selv.

Betyder de høje priser at pigen kan tilbyde noget som andre ikke kan ? Tjaeh, tjoeh, muligvis - muligvis ikke. Min egen erfaring, er at der kan være sammenhæng mellem pris og oplevelse hos en GP, men der behøver bestemt slet ikke at være det. Så omvendt kan man også sige, at der ikke behøver at være sammenhæng mellem pris og kvalitet. 

Og her er vi så ved sagens kerne for mig. 

Det er op til os kunder at afgøre med os selv, om der er en mulighed for, at hun tilbyder os noget, vi har lyst til. Men pas på med at tro, at pr automatik får vi noget der er supergodt hvis prisen er høj. Det behøver ikke at være tilfældet. Her kan man faktisk give pengene for stor betydning igen. Det er mere vigtigt om muligt at afkode om pigen kunne være noget for en, end at tro at hun må være fantastisk grundet hendes høje priser. Og skulle man nu synes hun er det, noget for en,  så bør man unde sig en oplevelse hos hende, uanset om hendes priser er lidt over gennemsnitsprisen. Igen få pengenes betydning gjort mindre. Sæt fokus på om man tror oplevelsen kunne blive god og unik. 

Blot min holdning. 

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 12 timer siden:

Jeg undrer mig lidt over hvorfor det er så vigtigt at omtale glædespiger / sugardaters priser negativt hvis de ligger højt ( altså priserne) 

Har efterhånden set nogle tråde hvor TS lægger et link ind - ovenikøbet under anmeldelser - og håner en gp for at sætte sin pris højt. Vel og mærke uden at kende eller have besøgt pågældende gp. 

Er det en anmeldelse? Eller hvorfor ligger tråden under anmeldelse mon? 

Hvad er det der gør at man har brug for at være så negativ over at gp gerne vil finde en mand der har penge og hvad er det der gør at der skal startes en tråd om det? 

Hvad er det der ligger til grund for negativiteten og den negative snak om en kvinde der søger blandt de velstillede og ikke blandt de der ikke er velstillede. Når man tænker på hvor utrolig stort udbuddet af GP er som har en helt anden timepris, hvorfor er det så et problem at der er nogle få enkelte gp der har en høj pris? Der er jo masser af andre at vælge imellem? 

Hvorfor er det et problem? 

 Er man som købesex kunde bekymret for om gp er med til at skrue priserne i vejret blandt de andre gp i branchen? 

Eller handler det om at man er ærgerlig over at man ikke har råd til at købe sig tid hos hende? 

Eller er det simpelthen janteloven der spiller ind? ( hun skal ikke tro hun er noget) 

Jeg er nysgerrig på hvad det er der gør at det er et problem ( for nogle) at en gp sætter en høj time pris? 

Nogle bud? 

 

Misundelse over ikke at have råd. Og desværre er det ikke blot i forhold til købesex det giver sig udslag. 

Jeg kører i dyre biler, ofte bliver min bil ridset, hvis den står parkeret på en offentlig parkeringsplads. Jeg har også fået tilråb et par gange, og hvergang har det været fra personer, som ganske givet selv, ville købe og anskaffe sig en tilsvarende dyr bil, hvis de havde råd. 

Jeg har da adskillige gange, brugt flere tusinde på en købesex oplevelse. De fleste gange, har det været min opfattelse, at den pågældende pige hellere ville have en kunde end ti. Og jeg har da følt, at jeg har fået rigtig meget for pengene. Ikke at jeg aldrig har været skuffet, det har jeg da helt sikkert. Men det har jeg afgjort også været hos billige GP oplevelser. 

Jantelovens moderland er Danmark. Ikke andre steder i verden, og jeg kommer meget rundt omkring, har jeg oplevet misundelse og nidkærhed overfor de som har bedre råd end andre. De fleste andre steder i verden, glæder man sig over, hvis det går andre godt og de har råd til en god livsstil og livsførelse. 
Desværre er min erfaring også, de som er mest misundelige, det er dem, som ikke “gider” arbejde det “lidt” mere, som det oftest kræver, for at have bedre råd. Nogle af mine sportskammerater mener, at fordi jeg har flere penge end de, så er det helt fair og rimeligt, at går vi i byen sammen, så skal jeg da lige give en omgang, fordi du har jo så mange penge. De samme kan så bare heller ikke forstå, at jeg ofte ikke kommer til træningsaften eller klubarrangementer, det gør jeg ikke fordi jeg er på job. Jeg arbejder vel gennemsnitligt 75-80 timer pr uge, plus jeg ofte er væk hjemmefra flere uger af gangen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
The Dark Knight skrev, for 17 timer siden:

Det må hun også gerne, men i min verden snyder hun, for hendes blowjob er ikke 1200,- værd sammenlignet med de andre pigers pris.

Det er vel op til den enkelte at vurdere.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Dejligt at se så mange gennemtænkte og lødige svar :)

Jeg har hæftet mig ved flere meget tankevækkende kommentarer, heriblandt  @autobahn 's :

" jeg tror mange mænd føler et ikke-maskulint kontroltab over at kvinder er herre ( dame) over deres værdien af deres services, og derfor også prøver at nedgøre og latterliggøre det, hvis en GP stikker ud i forhold til standarder, så så er man tilbage i kontrol "

Samt @Aros 

" alt for meget gøres op i pris og penge og det gennemsyrer vores samfund på en negativ måde. Istedet burde man have fokus på indholdet, og hvad der gør en glad, ens behov "

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa priser bestemmes af udbyder, og købet vælges af kunden købes der er det prisen værd for kunden, hvis den pågældende har et markant smukt udseende og sætter prisen højere ensbetydende andre kan en småsur brokke sig over det, men det er nok “rønnebærrene der er sure” 
 

Jeg tror ikke en kvinde nok så smuk kan noget med tissekonen andre kvinder ikke kan, jeg tror mange vil betale en højere pris hos en ung og smuk end his en mere gennemsnitteligt udseende GP fordi manden gerne vil have illusionen om at han har scoret en lækker model. 

Har han ikke råd så brokker og stigmatiserer enkelte kunder sælger. 
 

Den handling har jeg kun foragt overfor. 

 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke da en fiset pseudo-debat. Det hele er ganske simpelt. Er prisen for høj så besøger man bare ikke damen. Og man må godt skrive at prisen er for høj hvis man synes. Som kunder er vi forpligtet til at få priserne så langt ned som muligt, så brok jer drenge :) 

Jeg ville aldrig nogensinde betale i nærheden af 1200 kr - ikke engang 1000 kr- for et knald i 1 time. Hvem pokker tjener 1000 i timen uden nogen relevante kvalifikationer overhoved?

Hvor godt kan det blive når det bare er en kunde der skal overstås for hende. Men er det moralsk rigtigt for prostituerede at udnytte ensomme mænd uden andre kvindelige kontakter end prostituerede?

Det er den egentlig diskussion som de prostituerede altid undgår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lasselarseb skrev, for 15 minutter siden:

Sikke da en fiset pseudo-debat. Det hele er ganske simpelt. Er prisen for høj så besøger man bare ikke damen. Og man må godt skrive at prisen er for høj hvis man synes. Som kunder er vi forpligtet til at få priserne så langt ned som muligt, så brok jer drenge :) 

Jeg ville aldrig nogensinde betale i nærheden af 1200 kr - ikke engang 1000 kr- for et knald i 1 time. Hvem pokker tjener 1000 i timen uden nogen relevante kvalifikationer overhoved?

Hvor godt kan det blive når det bare er en kunde der skal overstås for hende. Men er det moralsk rigtigt for prostituerede at udnytte ensomme mænd uden andre kvindelige kontakter end prostituerede?

Det er den egentlig diskussion som de prostituerede altid undgår.

 

Markedet regulerer I vel helt fint ved blot at vælge de piger med de priser I kan spise? Brok hjælper vel næppe nogen. Hvis nogen konstant brokkede sig over mine priser, men min forretning ellers kørte, ville det ikke påvirke andet end hvor træt min tommelfinger blev af at ramme "bloker-knappen". 

Nu er du jo nede i det prisleje hvor de fleste danske piger ikke kan følge med, og her bliver det så den evige diskussion om, at så lavt kan man simpelthen ikke sætte sine priser, betale moms og skat, husleje og leve i Danmark hvis man ikke vil blive udbrændt i dette fag i løbet af et par år. Med hensyn til kvalifikationer, så er der jo bortset fra tantra ikke rigtigt en uddannelse for dette fag, men de fleste af os ville nok let kunne undervise i blowjobs og ridning på aftenskole. 

Efter min bedste mening er dem som køber sex til lavere priser dem som ikke går synderligt op i enten skat, eller prostitueredes vilkår, for begge kan næppe være til stede samtidig ved 600 kr for en time. Men bortset fra når vi bliver beskyldt for at udnytte stakkels hudsultne mænd, går jeg ikke og brokker mig over det. 

Dit job som kunde er måske at holde prisen nede, men at tænke lidt som et empatisk menneske er også en god kvalitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna
Lasselarseb skrev, for 4 timer siden:

 Hvem pokker tjener 1000 i timen uden nogen relevante kvalifikationer overhoved?

 

Det er vi nok en del der gør!

 

Problemet på pigerne er at de ikke kan arbejde 7,5 time om dagen uden konsekvenser, så de skal tjene daglønnen på færre timer og derfor sættes timeprisen op.

Der hører i øvrigt til arbejdet en del tidsarbejde som du ikke lige tænker på, rengøring, vask, husleje, udstyr osv. alt skal der tjenes ind til så den effektive timeløn er langt mindre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
A. Senna skrev, for 4 minutter siden:

Der hører i øvrigt til arbejdet en del tidsarbejde som du ikke lige tænker på, rengøring, vask, husleje, udstyr osv. alt skal der tjenes ind til så den effektive timeløn er langt mindre

Og ikke mindst al den tid det tager med mails, SMS osv for at træffe aftalerne, samt regnskab og transport.
Man skal nok være selvstændig næringsdrivende for at forstå forskellen på timeløn og effektiv timeløn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 5 timer siden:

…. Og man må godt skrive at prisen er for høj hvis man synes. Som kunder er vi forpligtet til at få priserne så langt ned som muligt, så brok jer drenge :) 

 

Det er da helt ok at give udtryk for, at man finder et prisniveau for højt.  Der hvor kæden falder af er, hvis man kejtet forsøger at opbygge en argumentation, på basis af en helvedes masse uvidenhed eller fordomme m.v

Jeg mener du tager helt fejl af branchen hvis du virkelig mener at kunderne er forpligtet til at få priserne ned.   Hvordan du når frem til dette må stå hen i det uvisse, men man kunne fristes til at tro at du opfatter købesex (og måske også kvinderne) på lige fod men en liter sødmælk i en dagligvareforretning.  

Præmissen for købesex er selvfølgelig ganske enkel:  Du betaler nogle penge for en seksuel ydelser.   Meeeen hvis man så lige tage et spadestik dybere, vil man som det første opdage, at der ikke er tale om en rettighed som er forbehold alle.   I det hele taget er ordet rettighed helt i hegnet.   Kvinderne kan 100% selv bestemme hvem at de potentielle gæster de ønsker at invitere ind i deres intime univers. 

Med al den stigmatisering, tys tys giver det fin mening, at det forventes af gæsten, at han respektere kvinderne , at man  opfører sig pænt, respektere kvindens grænser osv osv.  Det forventes ligeledes at man er bekendt med begreber som diskretion, fortrolighed m.v. 

Hvis man foresætter ud af den tangent, ender man pudsigt nok ved, at begge parter bør have en fælles interesse i, at bevare og skabe nogle rammer og vilkår således af "udbyttet" er fair for begge parter.   Så hvis vi skal tale om kunders (i øvrigt et skidt ord) fornemmelse opgaver, så er det faktisk ovennævnte, samt en stor værdsættelse af at man har mulighed for ved overholdelse af dette at blive inviteret ind i de nogle kvinders meget meget intime univers.  

For at skære det ud i pap, så er køberne ikke forpligtet til, at medvirke til at forringe kvindernes vilkår og forringe mulighederne for at for den økonomiske side til at hænge sammen.   Tvært imod burde man som køber på bedste vis,  sikre sig, at man ikke køber sex i segmenter hvor kvinderne har usle vilkår.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Lasselarseb skrev, for 6 timer siden:

Sikke da en fiset pseudo-debat. Det hele er ganske simpelt. Er prisen for høj så besøger man bare ikke damen. Og man må godt skrive at prisen er for høj hvis man synes. Som kunder er vi forpligtet til at få priserne så langt ned som muligt, så brok jer drenge :) 

Jeg ville aldrig nogensinde betale i nærheden af 1200 kr - ikke engang 1000 kr- for et knald i 1 time. Hvem pokker tjener 1000 i timen uden nogen relevante kvalifikationer overhoved?

Hvor godt kan det blive når det bare er en kunde der skal overstås for hende. Men er det moralsk rigtigt for prostituerede at udnytte ensomme mænd uden andre kvindelige kontakter end prostituerede?

Det er den egentlig diskussion som de prostituerede altid undgår.

 

Du lyder ikke til at have ret meget til overs for GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...