Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Lady C skrev, for 24 minutter siden:

Ja så du har lige afsløret dit syn på dine kvindelige meddebattører. Trunte. 

Og kan man ikke klare sig med saglige argumenter, kan man altid nedgøre den man debatterer med med hendes køn. For at flytte fokus væk fra sig selv. Flot... Men gennemskueligt... 

 

Så du synes at ordet Trunte er nedsættende...??

Ja ja, men så vil du jo også bare forarges... og det bliver du så bare... og held og Lykke med det...:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 4 minutter siden:

Næh, ikke rigtig... for den kommentar ændrer ikke på mit forhold til hverken priser eller hvordan jeg forholder mig til priserne.... at jeg ikke lige kan huske hvor jeg læste den på dette Forum ændrer intet for mig....<_<

Hahahahaha. Det er muligt du ikke kan se det, men det var bare priserne der var diskussionen......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kubrick skrev, for 5 minutter siden:

Så du synes at ordet Trunte er nedsættende...??

Ja ja, men så vil du jo også bare forarges... og det bliver du så bare... og held og Lykke med det...:rolleyes:

Hold da op at spil dum. Du ved da godt at du brugte ordet for at latterliggøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det giver ingen mening at sammenligne Danske Versus Udenlandske pigers priser.

Arbejdsforholdene, metoderne  og leveomkostningerne er ikke de samme. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
KoldingKnægten skrev, for 6 timer siden:

Der er nu ikke noget galt med at blive kaldt Trunte.
Det hed min hund nemlig og den var glad.
;)

Nå, men det skal ikke afspore tråden.
Vv

Jamen tak for dit ovenud lødige og berigende bidrag til denne tråd. Og tak for at minde mig om at GP og hunde stort set er det samme. ;) :ph34r:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Der er kommet mange gode, ordentlige og saglige kommentarer i denne tråd fra begge køn i denne tråd. :) 

Jeg ser dog helst at debatten ikke ender ud i tø hø kommentarer, som erfaringsmæssigt kommer når alle har fået sagt deres mening og emnet er ved at være uddebatteret. ;)

Lad os bare stoppe her. Tak for jeres indlæg og for den gode tone i størstedelen af debatten :)

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
KoldingKnægten skrev, for 9 timer siden:

Der er nu ikke noget galt med at blive kaldt Trunte.
Det hed min hund nemlig og den var glad.
;)

Nå, men det skal ikke afspore tråden.
Vv

Jeg havde også engang en rigtig rigtig glad og dejlig labrador. Den hed Møghund - og vi drenge mente at når den skulle have ros, kalde vi den "beskidte møghund". Jeg går ud fra det kvalificerer mig til at kalde alle andre mennesker "Møghund", uden at de kan tillade sig at tage det som en fornærmelse ?? Og når jeg slet slet ikke overhovedet mener det som en fornærmelse, må jeg gerne sige "beskidte møjhund"??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 3.9.2020 at 09:12:

Kære alle

Når man tænker på at det kan  tager op til 3 måneder før en mands energier gode som dårlige  er ude af kroppen ,på den pågældende glædespige som besøges .Så tænker jeg at prisen aldrig kan blive for høj -TVÆRTIMOD -  At arbejde som glædespige er slet ikke så nemt som nogen får det til at lyde til at være.  

Om man kalder sig Domina , Luxsus Dulle ,Glædespige eller SlikkeSluger  Så bør prisen aldrig være til forhandling.

 Alle er jo i sin gode ret til at lege hvor de vil.

 

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

 

Kære Madame!

Jeg leger gerne med dig! Legen er altid god hos dig!

Med venlig hilsen

Søren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...