Hop til indhold
Guest Lady C

Gp der sætter prisen højt og nogle mænds reaktion herpå

Recommended Posts

Lasselarseb skrev, for 4 minutter siden:

Den eneste dame herind, jeg har prøvet,  som ikke skuffer er faktisk rappenskralden @Frodige Ida. Alt passer. Service, pris og personen. No bullshit tilgang og jeg ved det virker som reklame for Ida men jeg har da småskændtes med hende et par gange herinde.

De gange jeg har besøgt nogen efter anmeldelser herind har de altid skuffet. Altid.

Mon de forskellige oplevelser skyldes forskelligheder i erfaring med almindelig kvinder? 

Sex med en prostitueret er noget helt andet end sex med en kæreste eller kone eller en kvinde man har mødt og som virkelig har lyst til én. Kan læse mellem linjerne at mange næsten kun har erfaring med købesex og ikke rigtig sex.

Overhold loven. Kan du ikke det så find anden beskæftigelse.

Måske skulle du prøve at være lidt mere selektiv i din udvælgelse og søge kvalitet frem for kvantitet! Pris og kvalitet hænger ofte ret godt sammen. Ikke altid, men temmelig ofte. Som regel er de ublu tilbud nemme at gennemskue. Det andet du skriver ift kærestesex/købesex, synes jeg til gengæld er noget vrøvl. Det går i hvert fald hen over hovedet på mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 18 minutter siden:

Måske skulle du prøve at være lidt mere selektiv i din udvælgelse og søge kvalitet frem for kvantitet! Pris og kvalitet hænger ofte ret godt sammen. Ikke altid, men temmelig ofte. Som regel er de ublu tilbud nemme at gennemskue. Det andet du skriver ift kærestesex/købesex, synes jeg til gengæld er noget vrøvl. Det går i hvert fald hen over hovedet på mig!

Jeg har da ikke beklaget mig over kvaliteten. Derimod over de ublu priser og rådet andre til at gøre som jeg. Drop piger med for høje priser - i min bog er det 600+ for 30 min og 900+ for 1 time (Personlig kommer jeg aldrig over 800 kr/t)

Og jeg  er meget selektiv. Vælger bedste kvalitet til billigste mulige pris.

Læs nu anmeldelser og observer hvor naive folk er. I går læste jeg en anmeldelse om en gut der stolt proklamerede at han  gav en prostitueret 3 stk orgasmer på 1 time (så vidt jeg husker). Han var virkelig tilfreds med sin indsats og damen må selvfølgelig have rost ham for hans kunnen.  Hvor erfaren tror du han er med "rigtig sex"?

Der er rigtig mange af dem herinde.

Men jeg tror jeg følger et tidligere tip og blokkerer for tråden. Debatten fører ingen steder.

**plonk** til denne tråd :)

Skulle andre få samme lyst. Adblok filter

www.eroguide.dk##li[data-rowid="125618"]

www.eroguide.dk##li[data-rowid="125618"]

 

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rebellen
Lasselarseb skrev, for 21 minutter siden:

Den eneste dame herind, jeg har prøvet,  som ikke skuffer er faktisk rappenskralden @Frodige Ida. Alt passer. Service, pris og personen. No bullshit tilgang og jeg ved det virker som reklame for Ida men jeg har da småskændtes med hende et par gange herinde.

De gange jeg har besøgt nogen efter anmeldelser herind har de altid skuffet. Altid.

Mon de forskellige oplevelser skyldes forskelligheder i erfaring med almindelig kvinder? 

Sex med en prostitueret er noget helt andet end sex med en kæreste eller kone eller en kvinde man har mødt og som virkelig har lyst til én. Kan læse mellem linjerne at mange næsten kun har erfaring med købesex og ikke rigtig sex.

Overhold loven. Kan du ikke det så find anden beskæftigelse.

Frodige Ida er sgu ikke en rappenskralde men hun er rap i replikken ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel de frie markedskræfter som hersker her.

Altså hvis du synes det er for dyrt, så lad være med at købe det.

Hvis du er OK med det, så betyder prisen vel ikke alverden.

Der er da ingen der kan beklikke en GP´s priser - man kan jo bare lade være med at købe.

Fuldstændig det samme som at handle enhver anden ting (og det skal ikke forståes nedsættende, SLET IKKE)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

PeterG skrev, for 9 minutter siden:

Der er da ingen der kan beklikke en GP´s priser - man kan jo bare lade være med at købe.

Yup. Enig. Og det viser tråden jo heldigvis også at mange andre er. Men vi ser jo alligevel masser af det modsatte, og trådstarten spurgte jo egentlig fornuftigt nok hvad fanden der foregår inden i hovedet på de, der absolut skal tale andre ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, for 1 time siden:

foregår inden i hovedet på de, der absolut skal tale andre ned.

Ja det kan man (jeg) undre mig over. Har du en anden mening end mainstream så “hakkes” der fra nær og fjern. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 31 minutter siden:

Ja det kan man (jeg) undre mig over. Har du en anden mening end mainstream så “hakkes” der fra nær og fjern. 

Har jo intet med mainstream at gøre. Man kan da sagtens have en anden mening end andre, uden at tale andre ned. Men taler man selv folk ned, må man jo også bare selv stå på mål for dét, og tåle sin egen medicin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
tvr skrev, for 42 minutter siden:

Har jo intet med mainstream at gøre. Man kan da sagtens have en anden mening end andre, uden at tale andre ned. Men taler man selv folk ned, må man jo også bare selv stå på mål for dét, og tåle sin egen medicin. 

Helt enig “som man råber i skoven” Derfor jeg aldrig taler andre ned, men vil hellere beskrive deres kvaliteter og hvordan de kan påvirke mig. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Misjo1 skrev, for 19 timer siden:

Øheee jo da? Temlig meget faktisk. Eller har du da kun besøgt de billige?

hvis du hopper ud af røveren på pigerne, så vil du opdage at der er en verden som styres af personlige interesser.....tanker du ikke brændstof hvor du kan få det billigst????  joooo mon ikke.

og hvis man ser på div udbuds annoncer så florer der en del med sut, kom knep smut, rasteplads guffere alt sammen til en pris som pigen har sat, andre piger prissætter deres besøg på et andet leje, som jeg tidligere har fremlagt ligger mine besøg hos de piger som kun har en, max to besøg...og tiden er den som nu engang et besøg tager, og prisen er den som pigen sætter om den er "dyr" eller "billig" er fuldstændig irrelevant...hos pigen, og mig er betalingen et sekundært forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant tråd...

Synes der mangler nogle aspekter til debatten.
Jeg har et princip om ikke at betale mere end 1000kr for en halv time, men helt generelt går jeg efter dem der ligger omkring 800,- eller lavere. Grundet mit job er jeg ofte i udlandet, når der ikke lige er Corona.. og de fleste steder i Europa kommer man altså langt for 100€.
Det er har absolut intet med janteloven at gøre, ej heller grundet min økonomi. Men JEG synes at det er latterligt at kræve feks 1500,- for en halv time, og det er her jeg tænker der mangler nogle aspekter i debatten.

Gennemsnitslønnen i DK er steget noget de sidste 5-7 år og ligger nu på ca. 330.000kr. Det giver +/- ca 16.000kr i hånden hver måned. Prøv at regne timelønnen ud på den... det betydet at gennemsnitsdanskeren skal arbejde 6-8 timer for at gå en halv time til en GP, og længere hvis man er ude i de helt vanvittige priser...

Her er jeg glad for at min løn ligger over gennemsnittet..:D

Jeg har før argumenteret for at hvis én af de danske gp’ere ringer efter en vvs’er grundet deres lokum skal skiftes. Så gør de som 99% af alle danskere... bitcher over at håndværkeren fakturere 500-700 + moms i timen. Dette på trods af at han faktisk har en 4 årig uddannelse, har en bil fuldt med værktøj, og stumper....

Men hvis vi herinde tillader os at brokke os over høje fantasipriser så er helvedet løs. Dette på trods at Forum vel egentlig er til for brugerne af gp’ere, og til deling af deres oplevelser....

Jeg bitcher generelt ikke over,  særligt de danske pigers priser, jeg holder mig bare væk... og nej, kvalitet kan sagtens fås for under 1000,- pr 1/2 time... det er der masser eksempler på herinde.

Til sidst lige en ting som er berørt i tråden.... gu betaler alle gp’ere ikke skat hverken danske eller udenlandske. Der har tidligere været debatteret om dette bl.a. i forbindelse med brugen af mobilpay...
Jeg synes generelt ikke at piger bliver latterliggjort for deres priser herinde... det skulle lige være hende på knap 50, som skulle have 700kr for en håndruller, og så man opfylde 1000 krav oveni hatten...:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kubrick skrev, for 9 timer siden:

Interessant tråd...

Synes der mangler nogle aspekter til debatten.
Jeg har et princip om ikke at betale mere end 1000kr for en halv time, men helt generelt går jeg efter dem der ligger omkring 800,- eller lavere. Grundet mit job er jeg ofte i udlandet, når der ikke lige er Corona.. og de fleste steder i Europa kommer man altså langt for 100€.
Det er har absolut intet med janteloven at gøre, ej heller grundet min økonomi. Men JEG synes at det er latterligt at kræve feks 1500,- for en halv time, og det er her jeg tænker der mangler nogle aspekter i debatten.

Gennemsnitslønnen i DK er steget noget de sidste 5-7 år og ligger nu på ca. 330.000kr. Det giver +/- ca 16.000kr i hånden hver måned. Prøv at regne timelønnen ud på den... det betydet at gennemsnitsdanskeren skal arbejde 6-8 timer for at gå en halv time til en GP, og længere hvis man er ude i de helt vanvittige priser...

Her er jeg glad for at min løn ligger over gennemsnittet..:D

Jeg har før argumenteret for at hvis én af de danske gp’ere ringer efter en vvs’er grundet deres lokum skal skiftes. Så gør de som 99% af alle danskere... bitcher over at håndværkeren fakturere 500-700 + moms i timen. Dette på trods af at han faktisk har en 4 årig uddannelse, har en bil fuldt med værktøj, og stumper....

Men hvis vi herinde tillader os at brokke os over høje fantasipriser så er helvedet løs. Dette på trods at Forum vel egentlig er til for brugerne af gp’ere, og til deling af deres oplevelser....

Jeg bitcher generelt ikke over,  særligt de danske pigers priser, jeg holder mig bare væk... og nej, kvalitet kan sagtens fås for under 1000,- pr 1/2 time... det er der masser eksempler på herinde.

Til sidst lige en ting som er berørt i tråden.... gu betaler alle gp’ere ikke skat hverken danske eller udenlandske. Der har tidligere været debatteret om dette bl.a. i forbindelse med brugen af mobilpay...
Jeg synes generelt ikke at piger bliver latterliggjort for deres priser herinde... det skulle lige være hende på knap 50, som skulle have 700kr for en håndruller, og så man opfylde 1000 krav oveni hatten...:lol:

sex er ikke en menneskeret. 

Det er som om der er en diskurs herinde om at alle har ret til sex. Det har alle ikke.

For hvis alle kvinder og alle GP sagde nej til dig - ja så har du ingen steder - trods alle dine penge - at gå hen for at være intimt sammen med en kvinde. 

Dernæst kan man som mand - der øffer over priserne - spørge sig selv hvad han ville sige til sin datter hvis hun spurgte ham om hvad  han synes  timeprisen skulle være  for hende fordi nu ville hun til at sælge sex .

Ville han som far råde hende til at sætte sin timepris til 1500 kr eller ville han sætte den så høj som overhovedet muligt ?? Jeg gætter på det sidste.

Har man ikke en datter - ja så lav den samme hypotese omkring en kær niece, en søster, en mor ,  eller en anden der er højt elsket.

Det er en kvindes ubetingede ret til at sætte sin pris så højt som hun vil. Det er hendes krop.

Kan man ikke lide prisen så må man enten undvære sex - eller gå til en af de mange mange kvinder der har en lav timepris.

Hvad er dog det der gør at man som mand tror man skal blande sig i en kvindes salg af seksuelle ydelser og hendes priser ??  - når man ikke engang har besøgt hende. Som sagt sex er ikke en menneskeret.  

Det er en kvindes ubetingede ret at sætte sin pris som hun vil

Det er mandens ubetingede ret at undlade at  besøge hende. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Lady C skrev, for 24 minutter siden:

Det er en kvindes ubetingede ret at sætte sin pris som hun vil

Det er mandens ubetingede ret at undlade at  besøge hende. 

Nemlig så kort så tydeligt og så rigtigt. Kender man(d) prisen behøver man(d) ikke ringe eller noget, blot finde en anden i det prisleje man(d) kan eller vil betale for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange som gerne vil have de danske GP'er til at tilbyde samme priser som de udenlandske GP'er.

Synes de samme personer så at de udenlandske arbejdere undergraver det danske løn niveau ?

Eller synes I at vi skal sænke vores lønninger til deres ?

En dansk tømrer og en polsk tømrer laver jo lige præcis det samme arbejde.

Jeg tager hatten af for dem der tror på sig selv og tør tage en ordentlig pris for det de laver uanset om det er en GP eller hvad.

Hvis man ikke kan eller vil give prisen søger man jo bare videre.

Hvor svært kan det være ?

Jeg tror dem der brokker sig er jaloux over det går andre så godt at de kan betale mere, og sure over at en GP måske kan få mere end de tjener på en hel uge for bare 1 time.

 

Redigeret af Jens39

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jens39 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tror dem der brokker sig er jaloux over det går andre så godt at de kan betale mere, og sure over at en GP måske kan få mere end de tjener på en hel uge for bare 1 time.

 

Altså Janteloven...?

Det er jo latterligt. Jeg skal selvfølgelig ikke påstå at der kan være enkelte der bliver “jaloux” over andres evner til at tjene penge... men helt generelt er det jo latterligt at påstå at det skulle være derfor at folk herinde brokker sig over at en pris er for høj. Der er jo gp’ere i alle pris niveauer, ligesom der er ude i den virkelige verden... man kan jo vælge til som man kan vælge fra.
Jeg tror man misforstår det. Tror langt de fleste, som jeg, tænker... Nå, det gider jeg ikke betale... videre... og så er der ikke mere i det....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 time siden:

sex er ikke en menneskeret. 

Det er som om der er en diskurs herinde om at alle har ret til sex. Det har alle ikke.

For hvis alle kvinder og alle GP sagde nej til dig - ja så har du ingen steder - trods alle dine penge - at gå hen for at være intimt sammen med en kvinde. 

Dernæst kan man som mand - der øffer over priserne - spørge sig selv hvad han ville sige til sin datter hvis hun spurgte ham om hvad  han synes  timeprisen skulle være  for hende fordi nu ville hun til at sælge sex .

Ville han som far råde hende til at sætte sin timepris til 1500 kr eller ville han sætte den så høj som overhovedet muligt ?? Jeg gætter på det sidste.

Har man ikke en datter - ja så lav den samme hypotese omkring en kær niece, en søster, en mor ,  eller en anden der er højt elsket.

Det er en kvindes ubetingede ret til at sætte sin pris så højt som hun vil. Det er hendes krop.

Kan man ikke lide prisen så må man enten undvære sex - eller gå til en af de mange mange kvinder der har en lav timepris.

Hvad er dog det der gør at man som mand tror man skal blande sig i en kvindes salg af seksuelle ydelser og hendes priser ??  - når man ikke engang har besøgt hende. Som sagt sex er ikke en menneskeret.  

Det er en kvindes ubetingede ret at sætte sin pris som hun vil

Det er mandens ubetingede ret at undlade at  besøge hende. 

Hvor læser du at jeg skriver det er en menneskeret...??

Jeg tror for mange tænker at for de fleste der køber sex er det fordi de ikke kan få det andetsteds. Dem er der sikkert også nogle af, men jeg tror at de fleste egentlig bare gør det fordi det er nemt. Ingen forpligtigelser. Ingen opkald efterfølgende osv osv...
Lidt ligesom at jeg betaler mig fra rengøring hjemme. Så betaler jeg mig fra at få en god massage med en behagelig slutning eller betaler mig fra en seksuel ydelse jeg trænger til i det øjeblik. Jeg kunne bruge krudtet på en datingside, på en kæreste eller smide mønterne...

Det er udbud og efterspørgsel. Jeg har bare valgt hvad jeg ønsker at betale... længere er den faktisk ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, 1 time siden:

Tror langt de fleste, som jeg, tænker... Nå, det gider jeg ikke betale... videre... og så er der ikke mere i det....

Det tror jeg også, men det er bare ikke de "langt de fleste", der hentydes til i trådstarten. Det er de der skal nedgøre de piger der har nosser nok til selv at afgøre hvad de vil have for deres services, også selvom det er dyrere end det den laveste fællesnævner ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 15 minutter siden:

Det tror jeg også, men det er bare ikke de "langt de fleste", der hentydes til i trådstarten. Det er de der skal nedgøre de piger der har nosser nok til selv at afgøre hvad de vil have for deres services, også selvom det er dyrere end det den laveste fællesnævner ønsker.

Det er plat at nedgøre folk for deres prissætning... en pige kan jo tage nøjagtig det hun lyster, så må det være op til os mænd at vurdere hvad man synes at hendes tid og ydelser er værd...
Jeg forstår ikke dem der tænker at jo mere man betaler, jo bedre... Men det må være op til dem... 
Jeg tænker mere at jeg vil finde det gode kompromis mellem pris og kvalitet.... og ja, som trådstarter skrev, så mange tricks kan fissen altså heller ikke...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kubrick skrev, for 1 time siden:

Det er plat at nedgøre folk for deres prissætning... en pige kan jo tage nøjagtig det hun lyster, så må det være op til os mænd at vurdere hvad man synes at hendes tid og ydelser er værd...
Jeg forstår ikke dem der tænker at jo mere man betaler, jo bedre... Men det må være op til dem... 
Jeg tænker mere at jeg vil finde det gode kompromis mellem pris og kvalitet.... og ja, som trådstarter skrev, så mange tricks kan fissen altså heller ikke...:D

Jeg får fornemmelsen af at du ikke har læst oplægget ordentligt igennem. Eller helt har forstået det. Nu er det altså MIG  der er trådstarter, og jeg har aldrig nogensinde skrevet :" så mange tricks kan fissen altså heller ikke" 

Der er desværre nogle der ser en GP  som en "fisse der kan tricks " :wacko:

Der er heldigvis også en del der ser en GP som et menneske og ikke bare en fisse 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 1 time siden:

og ja, som trådstarter skrev, så mange tricks kan fissen altså heller ikke

Sagde trådstarter virkelig det, eller er det bare noget du hiver ud af luften??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
tvr skrev, Lige nu:

Sagde trådstarter virkelig det, eller er det bare noget du hiver ud af luften??

Nej det sagde jeg nemlig netop ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 minut siden:

Nej det sagde jeg nemlig netop ikke. 

I know ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kubrick skrev, for 1 time siden:

Så var det en anden trunte....:D

Ja så du har lige afsløret dit syn på dine kvindelige meddebattører. Trunte. 

Og kan man ikke klare sig med saglige argumenter, kan man altid nedgøre den man debatterer med med hendes køn. For at flytte fokus væk fra sig selv. Flot... Men gennemskueligt... 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kubrick skrev, for 2 timer siden:

Så var det en anden trunte....:D

Ja, og så falder det lidt til jorden, ikke??

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Ja, og så falder det lidt til jorden, ikke??

Næh, ikke rigtig... for den kommentar ændrer ikke på mit forhold til hverken priser eller hvordan jeg forholder mig til priserne.... at jeg ikke lige kan huske hvor jeg læste den på dette Forum ændrer intet for mig....<_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...