Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Ærlighed varer længst, min bare røv!!!!

Anmodede for nylig en far, om hans datters hånd, hvor han så spurgte om hvorfor og jeg ærligt svarede at jeg var træt af at bruge min..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde ikke samlege med min kone før ægteskabet, fordi jeg respekterede hende.

Bagefter har jeg opdaget, at jeg var den eneste i hele byen der respekterede hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

- -  kvindelist : psykologisk udspekuleret kvindelig adfærd med det formål at opnå noget eller at få sin vilje overfor en mand 


En mand og en kvinde kolliderer frontalt på landevejen. Begge biler er totalt smadret, men heldigvis er begge uskadte. Efter de begge, temmelig rystede er kravlet ud af bilen, siger kvinden:
"Wow! Se på vores biler; de er fuldstændig smadrede, men vi slap uden en skramme. Det må være et tegn fra gud om, at vi skal blive venner og leve i fred med hinanden resten af vore dage" og hun giver manden et stort kram og et kys på kinden.
"Jeg er helt enig" siger manden og rødmer let.
"Og se siger kvinden, endnu et mirakel, min bil er totalt krøllet sammen, men den her flaske vin jeg lige har købt er fuldstændig uskadt, det er et tegn fra gud om, at vi skal drikke denne vin og fejre vores utrolige held"
Hun giver flasken til manden, der åbner den med sin lommekniv og stadig temmelig rystet sætter flasken for munden, og drikker næsten halvdelen.
Manden rækker flasken tilbage til kvinden, der sætter proppen i flasken, og sætter sig ned i vejkanten.
Manden spørger forundret "øh skal du ikke have noget?" :huh:
"Næh" siger kvinden "jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på politiet" :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 14 minutter siden:

Hej :)

- -  kvindelist : psykologisk udspekuleret kvindelig adfærd med det formål at opnå noget eller at få sin vilje overfor en mand 


En mand og en kvinde kolliderer frontalt på landevejen. Begge biler er totalt smadret, men heldigvis er begge uskadte. Efter de begge, temmelig rystede er kravlet ud af bilen, siger kvinden:
"Wow! Se på vores biler; de er fuldstændig smadrede, men vi slap uden en skramme. Det må være et tegn fra gud om, at vi skal blive venner og leve i fred med hinanden resten af vore dage" og hun giver manden et stort kram og et kys på kinden.
"Jeg er helt enig" siger manden og rødmer let.
"Og se siger kvinden, endnu et mirakel, min bil er totalt krøllet sammen, men den her flaske vin jeg lige har købt er fuldstændig uskadt, det er et tegn fra gud om, at vi skal drikke denne vin og fejre vores utrolige held"
Hun giver flasken til manden, der åbner den med sin lommekniv og stadig temmelig rystet sætter flasken for munden, og drikker næsten halvdelen.
Manden rækker flasken tilbage til kvinden, der sætter proppen i flasken, og sætter sig ned i vejkanten.
Manden spørger forundret "øh skal du ikke have noget?" :huh:
"Næh" siger kvinden "jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på politiet" :mrgreen:

Hvorfor er kvinder kvikkere. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er kvinder kvikkere. ?

Fordi i selskab med kvinder , bruger vi mænd den lille hjerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er kvinder kvikkere. ?

- det er nødvendigt for dem - ellers bliver de underlagt mændene som det var naturligt helt fra skabelsens tid. Kvinderne har altid haft mest ud af at være oprørske. Indenfor de sidste 100 år  her i Danmark f.eks : Kræve stemmeret - kvindelige fagforeninger - kvindelige læger - kvindelige præster - kvindelige folkevalgte - - -ösv - osv - osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

- Hvordan går det med din mand?
- Han døde i sidste måned. Han var i haven for at hente salat til aftensmaden, da han faldt om med et hjerteanfald.
- Hvad gjorde du så?
- Jeg åbnede bare en dåse majs.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Sagt af kvinder:wub: om mænd ;)


Hvad har mænd og skyer tilfælles ? - Når de fordufter bliver det en god dag.
Hvorfor har mænd et gen mere end en hest ? - Så de ikke drikker af spanden, når de vasker bilen om lørdagen.
Hvorfor kan mænd lide blondinevitser ? - Fordi de forstår dem.
Hvad er en mand i saltsyre ? - Et løst problem.
Hvad siger en mand som sidder i vandet til over bæltestedet ? - "Det går over min forstand".
Hvornår er en mand 10 kr værd ? - Når han skubber en indkøbsvogn.
Hvad gør en kvinde, når en mand løber zigzag igennem haven ? - Skyder videre.
Hvorfor slår jordmødre de nyfødte på numsen ? - Ved de intelligente falder tappen af.
Hvad er en mand, som springer ud fra 15. etage ? - Et bidrag til "Bo Bedre".
Hvad er forskellen mellem Chappi og en mand ? - I Chappi er der mere hjerne.
Hvorfor skal en kvinde hellere være smuk end klog ? - Fordi mænd bedre kan se end tænke.
Hvad er forskellen mellem en mand og yoghurt ? - I yoghurt er der kultur.
Hvad kalder man mænd, som har mistet 90 procent af deres intelligens ? - enkemænd.
Hvorfor findes der overhovedet mænd ? - Fordi en vibrator ikke kan slå græs.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var sent om aftenen og faderen var irriteret.

Hvorfor kan Hannes fyr dog ikke snart gå hjem ? brummede han.

Lillebror der har smugkikket svarede.

Fordi Hanne holder fast på ham med begge ben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det regnede, mens de gik hen af gaden.

Pludselig spurgte han, kunne du tænke dig at blive gift med en mand, som kun har et øje ?

Nej.

Godt, så må du hellere lade mig bære paraplyen.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej:)

I baderummet i den lokale sportshal, - håndboldholdet er bad efter en hård kamp 

 

 -Er du jøde, - - jeg ka' se, du er omskåret?

Så svarer den anden sindigt:  A er Jyde, og det er almindelig slitage..

(oversat til rigsdansk : Jeg er jyde, og det er almindelig slidtage)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Far og mor lå og elskede i sengen, da lille Karl kom ind.

Karl spurgte, hvad laver i.

Far sagde, vi bager boller.

Karl siger så, er det derfor at mor har glasur i hele hovedet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude ;)

Han skal ud og købe kondomer, men ved ikke hvordan han skal bruge dem. Han spørger derfor kassedamen om hun kan hjælpe, og hun sætter et kondom på hans finger, for at vise hvordan han tager det på. Han forklarer hende at han ikke helt har forstået det:mrgreen:, så hun tager ham med ud i baglokalet, og ligger sig på bordet med spredte ben:wub:, og siger:”skynd dig at bolle mig, vi har ikke så meget tid”. Da de er færdige smiler hun:) til ham, og spørge om han huskede at tage kondom på. “Ja da” svarer han, og viser kondomet på sin tommelfinger:mrgreen:, hun siger:” FUCK og besvimer. :blink:

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Sundhedsministeren var på besøg på et hospital, og var midt i en rundvisning ses en patient stå og onanere ud af et vindue.

“Hvad laver den mand dog ?” udbrød Sundhedsministeren

Lægen svarede: ” Han har en livstruende sygdom. Han producerer så meget sæd, at han bliver nødt til at onanere:) 4 gange dagligt!”.:)

Sundhedsministeren kan sagtens se rimeligheden i denne forklaring, og man genoptager rundvisningen.

Længere nede af gangen ser man så en sygeplejerske der sidder på knæ foran en patient og sutter den af:P

Sundhedsministeren udbryder: “Gud fader bevares! Hvad foregår der her?”:shock:

Lægen svarer: “Kan De huske den anden patient? Samme sygdom, men ham her er medlem af Sygesikringen Danmark.”:wub:

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klosteret havde fået ny cykel og nonnerne kørte på den hele dagen. Da abedissen uden resultat flere gange havde kaldt dem ind råbte hun: Nu kommer i ind ellers får smeden i morgen lov at sætter en sadel på.

IMG_1481.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den smukke blondine henvendte sig på riddeskolen for at leje en hest. Det skulle være en fyrig hingst. Ejeren mente nok han havde den rigtige og en sort hingst blev trukket ud. Den stejlede ved synet af blondinen og vrinsked. Saddelen blev lagt på ud i fuld fart gik det hen mod skoven. 10 min senere kom blondinen tilbage i rasene fart og hun var rasene: "Du lovede mig en hingst og så har du givet mig en hoppe". Nej sagde ejeren det er da en hingst. "Sludder" sagde blondinen, "ude i skoven gik der to mænd og den ene sagde da jeg red forbi: det var da en fandens flot fisse der sidder på den hest". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...