Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Hej:)

I dag den 17/1 - 2024 med sne stort set over hele landet.

End ikke snestorm kan afholde folk fra udendørs aktiviteter

blog_86252_1000.jpg.98983bbacf3450eb33eaa1a30e054dc0.jpg

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 55 minutter siden:

291390316_07BA22C7-7A3B-4EF1-9517-637F6A8FFC60(1).thumb.jpeg.87dbdef07c7e7b523cd519db118285f9.jpeg

Til de mænd der har brug for et økonomisk råd... :rolleyes:

Ush med risiko for at blive kørt over:rolleyes: når hovedet er et andet sted  :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Nogen ville måske mene at det var bedre at blive kørt over :lol:

Det kommer nok an på af hvad eller af hvem? :rolleyes:

Selv vil jeg til hver en tid foretrække at blive "kørt over" af en kvinde end et køretøj ;) ...også selvom det ikke er gratis :lol: :mrgreen: :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Husk!! -  ifølge kalenderen er vinteren endnu ikke ovre ;)

 

420969555_2718907308272999_9162131819877667607_n.thumb.jpg.67ee2c234281f83e8740ee29a2fbb42c.jpg

 

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Den bliver længere når du rykker i den .........:)
Den ligger vældig godt mellem brysterne.........:)
Den glider let ind i den passende åbning........:P
Den passer bedst hvis den ikke er alt for slap......:)

(Husk selen når du kører i bil)      

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 5 timer siden:

Var det ikk A.M. Helger der kaldte det nedfaldsfrugt?

Ved ikke lige om det var Anne Marie Helger, der kaldte det nedfaldsfrugt (et bud kunne være fra filmen: "Koks i kulissen" med Helle Ryslinge, hvor de laver "blyanttesten" ifbm hængebryster :lol:), men der er uden tvivl tale om modne nedfaldsfrugter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Snerydning

 

Jeg elsker vanvid og galskab og vittigheder og jokes og ikke mindst hvis jeg kan komme til det tage pis på borgerskabet 

Ovennævnte viste "Winter joke" joke har jeg selv praktiseret som "joke" der hvor jeg boede til leje tidligere.

Der var en stor gårdsplads med 2 indkørsler/udkørsler til en med andre naboer fælles privatvej.

Ved den ene udkørsel er postkassen placeret og når jeg skovlede sne så blev det i en smal gang lige til forbi postkassen så sluttede jeg af med en lille rundkørsel så jeg kunne komme tilbage i samme  spor, og den samme løsning ved skraldespanden. 

Hvor er der mange billister - fodgængere - naboer - der har undres ?!?!?

Til dem der spurgte Min forklaring var hver gang at min knoglebygning er identisk med strudsens, -  den kan kun med meget møje og besvar gå baglæns - bedst går det forlæns - -  jeg ligeså.

Nogle kunne se galskaben og grine - og andre forstod ikke en skid - og så var der dem der rystede på hovedet og tænkte den mand er sgu da blevet gal.

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kassernen havde fået et nyt hold rekrutter.

En af dem opdagede en automat i et hjørne af kantinen der iflg skiltet ydede "Praktisk kvindelig asistance". Der var et mønt indkast og et hul længere nede. Vor mand kom en mønt i og lynede ned og puttede javertusssen ind i hullet. Maskinen brummede og vor mand gav et hyl fra sig. Da han trak javertussen ud igen var der syet en knap.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, den 31.1.2024 at 08:32:

Kassernen havde fået et nyt hold rekrutter.

En af dem opdagede en automat i et hjørne af kantinen der iflg skiltet ydede "Praktisk kvindelig asistance". Der var et mønt indkast og et hul længere nede. Vor mand kom en mønt i og lynede ned og puttede javertusssen ind i hullet. Maskinen brummede og vor mand gav et hyl fra sig. Da han trak javertussen ud igen var der syet en knap.

- - godt det kun var en knap !?!?!?    - - - det havde da været meget mere grufuldt hvis man fik syet et KNAPPEHUL:huh: - - og selvfølgelig incl. hul

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...