Hop til indhold

Ugens Vits

Featured Replies

• Svar 1.5k
  • Visninger 316.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Vixenida
    Vixenida

Den her formulering er efter min mening meget humoristisk.. og noget min kæreste og jeg kan relatere til sommetider.

• Den fantastiske luder En mand hænger ud på sin favorit bar, da han spotter en kanon lækker kvinde, komme ind arm i arm med en virkelig kedelig fætter. Han udspørger bartenderen om hend

• Larschristian
    Larschristian

Postede billeder

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa  :)

3 mandlige venner sidder i en sauna og kampsveder. Så siger den ene til den anden: " Hold da op, du har en kæmpe pik" ..."JA, den er jeg glad for og damerne er vilde med den!", svares der. 

Hvorefter den tredje ven siger: "Men hvad hjælper det at have en kæmpe pik, når man ikke har røven til at banke den ind med!"  ;) :wub: :D

Redigeret af Cruise

Skrevet
Cruise skrev, for 2 minutter siden:

Hejsa  :)

3 mandlige venner sidder i en sauna og kampsveder. Så siger den ene til den anden: " Hold da op, du har en kæmpe pik" ..."JA, den er jeg glad for og damerne er vilde med den!"

Hvorefter den tredje ven siger: "Men hvad hjælper det at have en kæmpe pik, når man ikke har røven til at banke den ind med!"  ;) :wub: :D

Som man siger, stor hammer til store søm, ;)

Skrevet

1491494052_(me-yaaGqaa)(mhseTL3OYT3w91XiGF)original_532015881.jpg.ad9b3cf5baeac78e1f48651efb2a918d.jpg

Redigeret af Cruise

Skrevet

3 ældre herrer har netop afsluttet en formidabel middag på en af byens aller bedste restauranter, da tjeneren kommer til deres bord og spørger:

"Ønsker de herrer dessert?"

Den ældste af de 3 gentlemen svarer tjeneren: 

"JA, tak - 3 gode cigarer ...og den ene må gerne være rødhåret"  :wub:

• 2 weeks later...
Skrevet
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

Why do women wear panties with flowers on them?

In loving memory of all the faces that have been buried there… 

:lol::rolleyes:

Der må være en håndfuld blomster til min ære så ;) :P :lol:

Skrevet

Dagens gåde
image.png.1c5f740daf5fc656813208bde2734f80.png

Skrevet

Alfred Hitchcock selvfølgelig :-) 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.