Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Guest Den flittige

Tjeneren så forvirret på gæsten ved bordet og sagde- men ved dette bord sad der en ældre herre med en lille dreng ?

Den ældre mand er død, og den lille dreng, det er mig, svarede manden ved bordet.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Two Men were out fishing when one decides to have a smoke He asks the other guy if he has a lighter

He replies "Yes I do!" and hands the other a 10 inch long BIC lighter

Surprised the guy asks "Where did you get this?"

The guy replies "Oh I have a personal genie."

The first man asks "Can I make a wish? "

"Sure says the other man "Just make sure that you speak clearly cause he is a little hard at hearing"

"Ok I will" says the other as he rubs the lamp a genie appears and asks the man what he wants

The man says " I want a Million Bucks "

The genie says OK and goes back to his bottle and 10 seconds later a million ducks fly over head

And the guy says to the other " Your genie realy sucks at hearing doesnt he?"

The other man replies "I know, do you really think I asked for a 10 inch BIC" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Hva søren, lille skat.... er du allerede hjemme, var det så slemt i Jylland?
Den første dag døde der en ko og om aftenen fik vi oksesteg.
Den anden dag døde der en gris, og om aftenen spiste vi flæskesteg.
Den tredje dag døde bedstemoderen, så tog jeg hjem..

Del dette indlæg


Link til indlæg

(Derfor jeg aldrig ville tage på camping med @Aarhuselsker :-o . . ) :D :D 

Mand kigger på sin ven og spørger:

 "Hvis du og en ven tager på camping, og I to bliver virkelig fulde, og om morgenen vågner du med et kondom i numsen, ville du så fortælle det til nogen?"

Vennen svarer, med afsky i stemmen "Nej"

"OK, lad os tage på camping"

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fyr stoppede ved en tankstation på landet, og efter at have fyldt sin tank betalte han regningen og købte en sodavand.

Han stod ved sin bil for at drikke sin cola, og han så et par mænd arbejde langs vejkanten.

Én mand gravede et hul på 40-50 cm dybt og gik så videre. Den anden mand kom bagved og fyldte hullet.

Mens den ene gravede et nyt hul, var den anden omkring 10 meter bagud med at udfylde det gamle.

Mændene arbejdede lige forbi fyren med sodavanden og fortsatte videre ned ad vejen.

"Jeg kan ikke holde det ud," sagde manden til sig selv, smed dåsen i en skraldespand og gik ned ad vejen mod mændene.

“Stop, stop," sagde han til mændene. "Kan I fortælle mig, hvad der foregår her med denne gravning?"

"Nå, vi arbejder for amtsstyret," sagde en af mændene. "Men den ene af jer graver et hul, og den anden fylder det op."

"I opnår ikke noget. Spilder I ikke amtets penge?"

"Du forstår det ikke, hr," sagde en af mændene, mens han lænede sig op ad skovlen og tørrede panden.

"Normalt er vi tre - mig, Rodney og Mike. Jeg graver hullet, Rodney planter et træ og Mike her fylder jorden tilbage.”

"Ja," sagde Mike. "Bare fordi Rodney er syg, betyder det ikke, at vi ikke kan arbejde, gør det?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tre kvinder sad i en bar, (en brunette, en rødhåret og en blondine), de var alle gravide.

Brunetten siger: "Jeg ved, hvad jeg skal have."

Den anden spurgte hvordan.

Hun svarede: "Nå, jeg var øverst, da jeg blev gravid, så jeg skal have en lille dreng".

Det rødhårede sagde: "Hvis din logik er korrekt, vil jeg få en pige, fordi jeg var nederst, da jeg blev gravid."

Blondinen begynder at græde og bestiller endnu en drink og begynder at skrige, "HVALPE HVALPE ! !"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Putin hos spåkone: - - kan du se:shock: hvad der venter mig?  Spåkonen:  - - ja du kører i limousine og folk jubler og vinker:):lol::D:P

Putin: - - jeg kan se det for mig.

Spåkonen:mrgreen:: - - nej Putin, - - kisten er lukket :arrow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Nogen der har hørt om disse forfattere?? - kan ikke finde dem på mit lokale bibliotek


"Den tavse mand" af den norske forfatter Knyt Syltén
"Kør-selv-ferie i Kina og omegn", af Cam Ping Vong
"Spis tarmen sund", af den finske forfatter Jaska Skiide
"Den smukkeste blomst", af Bo Tanique
"Kinesiske jernbaneskinner", af Lang Tung Ting
"Verdens bedste kaffe", af Mellita Philther
"Uopdragne børn", af Lord Ung
"Kranio-sakral terapi", af Tom Jerne
"Den store bog om krybdyr", af Anna Konda
"Dit liv, dit valg - gør det!", af Tage Stilling
"Alverdens bamser", af Teddy Bjørn
"Afskedsord" af den norske forfatter Kaddu Hattegott
"Svære papirsklip", af Steen Isaksen
"Mit liv som alkoholiker", af Stevie Blikket
"Sådan booster du potensen", af Erich Schon
"Når sex gør ondt", af den finske forfatter Riddi Gott Ømikusen:wub:

 

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Unge Jens på den store slægtsgård i sognet, var kendt for at have et godt tag med kvinder. Både unge og modne.

Han plukkede dem efter eget behag. Han tog enhver chance der bød sig.

En dag lykkedes det ham at få præstens søde datter med i seng på hendes værelse i præstegården, men midt i 

seancen kom pigens moder styrtende ind og overraskede dem og råbte, det vil jeg ikke finde mig i.

Deres datter kom faktisk først, fru pastorinde, udbrød Jens i selvforsvar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

"Jeg taler desværre ikke så godt dansk mere,
men det er der jo heller ikke mange andre, der gør"
- Victor Borge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Datter: - Mor, jeg har en date:wub: med postbudet.
Mor:huh:: Men, lille skat, han kunne jo være din far.
Datter: Mor, kærlighed<3 har ingen alder.
Mor:shock:: Det var ikke det, jeg mente! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

;)

En sjællænder, en fynbo og en jyde rejser sammen i et tog.

Sjællænderen og fynboen taler om, hvad de kunne tænke sig at være, hvis de nu ikke var født dér, hvor de nu engang var.

”Tjah … ” siger sjællænderen, ”I fynboer er da flinke folk, så jeg ville da ikke have noget imod at være fynbo.”

Og fynboen siger, ”jamen jeg ville da heller ikke have noget imod at være født på Sjælland.”

Derefter vender de blikket mod jyden og spørger, ”hvad med dig? Hvad ville du være, hvis ikke du var jyde?”

Hvortil jyden svarer, ”Hvis a ett’ var jy’e?” … ”Så vill’ a skam’ mej!”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

2 ældre damer sidder på plejehjemmet, og snakker om deres afdøde mænd. Så siger den ene: - min mand var kusk på Stjernen (Tidligere ølbryggeri i Kbh).

Så svarer den anden dame, der ikke hører så godt: - ja min mand havde heller aldrig andet på hjernen:)       

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

En københavner, en fynbo og en jyde er på en stripbar sammen. De ser på stripperen, der danser forførende rundt oppe på podiet.

Københavneren tager en femhundredekroneseddel frem, slikker på den og klasker den på den ene balle af stripperen. Fynboen skal ikke stå tilbage for københavnere, så han tager en tusindkroneseddel frem, slikker på den og klasker den på den anden balle af stripperen.

”Så for søren”, tænker jyden, ”hvad gør jeg nu?” Hvorefter han tager sit Dankort frem, fører det gennem sprækken mellem stripperens baller og siger: ”Du kan bare tage den på 3.000 kr., og så tager jeg de to sedler.”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Lægen går rundt på fødestuen hvor der ligger 5 og spørger hvordan det går. Han spøger den første hvornår har de født? - det har jeg den 4/3 - - - den næste? -  jeg har også født den 4/3 - - - den næste? - jeg har født den 5/3 - - - den næste? - jeg fødte den 3/3.

Den sidste ligger og sover lægen og vil ikke vække hende, men spørger de andre om hvornår hun fødte? - - - de svare det ved vi ikke:huh: - hun var ikke med til Julefrokosten:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ;)

En blondine:wub: er i Radio & TV forretningen for at købe et nyt fjersyn, hendes gamle fjernsyn skal indgå som en del af betaingen. Ekspedienten spørger hvor gammel er det? - jeg fik det da jeg var 16år, og nu er jeg 26, så det er 10 år; men det er som nyt, jeg har kun set DR1, så alle de andre kanaler er helt ubrugte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

Hej ;)

En blondine:wub: er i Radio & TV forretningen for at købe et nyt fjersyn, hendes gamle fjernsyn skal indgå som en del af betaingen. Ekspedienten spørger hvor gammel er det? - jeg fik det da jeg var 16år, og nu er jeg 26, så det er 10 år; men det er som nyt, jeg har kun set DR1, så alle de andre kanaler er helt ubrugte.

Jeg besøgte er blond GP og undrede mig over, og spurgte til, hendes mærker omkring navlen, hvortil hun svarede:

"Blonde mænd er heller ikke for kvikke" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvorfor filosofere så meget over livet ? man slipper alligevel ikke levende fra det .:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

En ung mand fra Haslev kom ind i Københavns største varehus, og søgte en stilling som sælger.
- Er det noget, du har prøvet før?, spurgte personalechefen.
- Selvfølgelig, jeg supersælger i Tøjeksperten i Holbæk
-OK du starter i morgen tidlig, og jeg kommer ned til dig til fyraften for at høre, hvordan din dag er gået.
Næste dag ved lukketid kom personalechefen ned og spurgte:
- Nå, hvor mange ekspeditioner har du så haft i dag?
- Jeg har haft én ekspedition...
- Det var ikke mange! Vore ekspedienter har gerne 20 til 30 ekspeditioner om dagen. Hvor meget har du så solgt for?
- 3.467.000 kr.
- Jøsses, hvad har du dog solgt, siden det kan blive så stort et beløb?
- Jo chef, ser du først så solgte jeg en mandlig kunde en lille fiskekrog, og bagefter solgte jeg ham en stor fiskekrog. Så solgte jeg ham en to-hånds kulfiber­stang med hjul og line. Så spurgte jeg ham, hvor han ville fiske, og da han sagde, at han ville ud på havet, så solgte jeg ham en speedbåd med to Yamaha 180-hestes motorer, men han mente ikke, at hans Honda Civic kunne trække denne båd, så vi gik over i autoafdelingen, hvor jeg solgte ham en Mercedes med 4-hjulstræk.
Personalechefen råbte begejstret:
- Vil det sige, at en mand kom ind for at købe fiskekroge, og så solgte du ham både bil og båd?
- Nej sådan er det ikke... Han kom ind for at købe hygiejnebind til sin kone:wub:, og så sagde jeg til ham, at når weekenden alligevel var ødelagt:huh:, så kunne han lige så godt tage ud at fiske!.....:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Manden og konen kommer animerede hjem fra en festlig aften i byen - og konen gør sit aftentoilette først - og går i seng.

Manden, der er godt lysten og liderlig:P, går på toilettet - og kommer tilbage til konen:wub: med to hovedpinepiller og et glas vand.

"Hvad skal jeg med de tabletter", spørger hun

Han: "De er mod din hovedpine".

Hun: "Jeg har ikke hovedpine".

Han: "Godt.!"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej:)

Lidt Tuborg :

Hvordan opstod navnet Tuborg ?       -     Til unge borgere og rige grever

Kan i huske det gamle Tuborg slogan ???       -      Hvornår smager en Tuborg bedst ?  - hver gang

Efter indtagelse af flere Tuborg og endnu mere "frisindet"        -        Tuborg :  Tag under blusen og rør godterne

Tuborg.jpg.dc5785146e26ab2a93814cdf210f9a68.jpg

 

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 3 timer siden:

Hej:)

Lidt Tuborg :

Hvordan opstod navnet Tuborg ?       -     Til unge borgere og rige grever

Kan i huske det gamle Tuborg slogan ???       -      Hvornår smager en Tuborg bedst ?  - hver gang

Efter indtagelse af flere Tuborg og endnu mere "frisindet"        -        Tuborg :  Tag under blusen og rør godterne

Tuborg.jpg.dc5785146e26ab2a93814cdf210f9a68.jpg

 

 

Min version af T.U.B.O.R.G. kan både forlæns: Til Unge Borgere Og Raske Gutter...og baglæns: Gamle Røvhuller Og Børn Uden Tænder.

C.A.R.L.S.B.E.R.G. har aldrig været min favorit, så der var instruktion på etiketten: H.O.F.= Hold Om Flasken og navnet var et akronym for Carl Anton Rasmussen Ligger Stadig Brak Efter RejseGilde. Den kan jeg ikke baglæns, for som sagt ikke min favorit.

Venligst OT, der drikker en Warsteiner i aften "Zum Wohl"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...