Hop til indhold
Guest Den flittige

Ugens Vits

Recommended Posts

Hej :)

 Jeg vil gerne have en billet til Nykøbing.
- Så gerne. Skal det være til Nykøbing Sjælland, Nykøbing Mors eller Nykøbing Falster:?:
- Det er lige meget. Jeg bliver hentet på stationen?:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen:)

Advarsel: Bør kun læses af folk med sans for humor :):) 


Sådan giver du din kat en pille:
1. Tag katten op og hold den i din venstre arm som man gør med en baby. Placer højre pegefinger og tommeltot på hver side af kattens mund og tryk forsigtigt på kinderne, mens du holder pillen i højre hånd. Når katten åbner munden, stikkes pillen ind i munden. Lad katten lukke munden og synke.
2. Saml pillen op fra gulvet og find katten bag sofaen. Hold katten i venstre arm og gentag processen.
3. Hent katten fra soveværelset og smid den opblødte pille ud.
4. Tag en ny pille ud af foliepakken, hold katten i venstre arm, mens du holder bagpoterne fast med venstre hånd. Tving kæberne fra hinanden og skub pillen helt ned i halsen med højre pegefinger. Hold kattens mund lukket og tæl til ti.
5. Saml pillen op af guldfiskeakvariet og tag katten ned fra klædeskabet. Kald ægtefællen ind fra haven.
6. Knæl på gulvet med katten klemt fast mellem knæene, mens du holder kattens for- og bagpoter. Ignorer den vrede hvæsen fra katten. Få ægtefællen til at holde kattens hoved fast med én hånd mens du tvinger en lineal ind i munden. Lad pillen trille ned ad linealen og gnub kattens hals energisk.
7. Hent katten ned fra gardinerne, få en anden pille ud af foliepakken. Gør et notat om at købe en ny lineal og nye gardiner. Fej forsigtigt skårene fra porcelænsfigurerne fra kaminhylden sammen og stil dem til side til limning senere.
8. Vikl katten ind i et stort håndklæde og få ægtefællen til at ligge oven på katten, med hovedet akkurat synligt i armhulen. Læg pillen i et sugerør, tving kattens mund åben med en blyant og pust i sugerøret.
9. Kontrollér etiketten for at sikre at pillen ikke er skadelig for mennesker, og drik 1 øl for at fjerne den dårlige smag. Påfør forbindinger på ægtefællens underarm og fjern blod fra gulvtæppet med koldt vand og sæbe.
10. Hent katten fra naboens skur. Få en anden pille. Åbn en anden øl. Anbring katten i et skab, og luk lågen om halsen, så kun hovedet stikker ud. Tving munden åben med en dessertske. Slyng pillen ned i halsen med en elastik.
11. Hent en skruetrækker i garagen og sæt skabslågen tilbage på hængslerne. Drik øl. Hent flaske med whisky. Skænk en drink, drik, anvend koldt omslag på kinden og check datoen for din sidste stivkrampevaccination. Anvend whisky omslag på kinden for at desinficere. Tag endnu en drink. Smid t-shirt væk og hent en ny fra soveværelset.
12. Ring til brandvæsnet for at hente den f***** kat ned fra træet på den anden side af vejen. Sig undskyld til naboen der kørte ind i hegnet, i et forsøg på at undvige kat. Tag den sidste pille fra pakken.
13. Bind den lille sk***riks forpoter til bagpoterne med gaffa tape og bind stramt fast til bordben på spisebord, find grove beskæringshandsker i haveskuret. Skub pillen ind i munden efterfulgt af et stort stykke bøf. Vær håndfast. Hold hovedet lodret og hæld 1 liter vand ned i halsen til at skylle pillen ned med
14. Indtag resten af skotsk whisky. Få ægtefællen til at køre dig på skadestuen, sid musestille mens lægen syr din finger og arm og fjerner pillerester fra højre øje. Ring til møbelforretningen på vej hjem og bestil et nyt spisebord.
15. Ring til dyreværnet for afhentning af "mutant kat fra helvede" og ring til den lokale dyrehandel for at høre, om de har en hamster!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skandb.M. skrev, 1 time siden:

På stationen:

Jeg vil gerne købe en returbillet.

- ja, så gerne, hvorhen?

- her til selvfølgelig

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 9 timer siden:

Sådan giver du din kat en pille:

Du glemte næste afsnit:

Sådan giver du din hund en pille:
1: Skjul pillen i en skefuld leverpostej, som du kommer i hundens madskål.
Der er ikke flere punkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille jysk . . . ;)

En dag Trine og Jens kom hjem fra skole, fandt de en 100-kroneseddel på græsplænen. Trine samlede den op og sagde, at det var deres mors. Jens spurgte:

- Huer ved do det frå?

- Jouw, for fåer sæjjer, at så snår mor foer peng’ så smider hun dem ud a æ vinner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sønnen: "Far er det sandt, at i dele af Afrika kender manden først
konen, når de er gift?
Far: "Det sker over hele jorden min søn".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt mere jysk lune . . . . ;)

Det sædvanlige sjak sad og hyggede sig på kroen, da snakken faldt på organdonorer. Bette Jens, der var glad for sig selv fortalte så med følelse, at han skam havde skænket sin hjerne til videnskaben.

De andre så tilpas imponerede ud, indtil Lars Jørgen stilfærdigt bemærkede:

-A tøkkes no, te do sku ha ventet te do wa dø’.

Del dette indlæg


Link til indlæg

3 ægtepar skulle på bryllupsrejse.

Men de kørte sydpå i i 2 biler med walkie talkies, og undervejs begyndte trætheden at melde sig og man blev over walkien, hurtigt enige om at holde ind ved det første motel man kan finde og der gik ikke lang tid før der dukkede et op.

Parrene går til receptionen og beder om 3 værelser, så alle kunne nyde bryllupsnatten, men receptionisten var ked af at meddele at der kun var 2 ledige værelser.

Parrene snakkede sammen og blev enige om at de var for trætte til at køre videre eller lede efter et andet sted og valgte så at udskyde natten og dele sig op i køn til de 2 ledige værelser ..

Lige omkring midnat udbryder den ene mand... hold nu k..., min pik er simpelthen større end nogensinde, så jeg tror altså jeg bliver nødt til at hente min kone og give hende hele turen... manden til højre fremstamme så pludselig... så bliver jeg nok nødt til at gå med, da det er min pik, du holder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gårdskarlen kom en vintermorgen over til morgenmad med store brandvabler på kinden og voldsomme forbrændinger på højre hånd . . .

'Hvad er der sket ?'

Joh, han havde drømt om den nye gavmilde tjenestepige i nat, og var først vågnet, da han sad og omfavnede kakkelovnen, og havde hånden i askeskuffen . . . .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jens Aage var fra Nordjylland, og nu skulle han en tur til København. På forhånd havde venner og bekendte advaret ham om, at københavneren gerne ville drille, og at det var klogt at gøre det modsatte af hvad de sagde. Det var i sporvognenes tid, og konduktøren sagde til Jens Aage, at han skulle stå af i vognens kørselsretning, så naturligvis gjorde han det modsatte, så han faldt bagover og slog nakken ned i en hundelort. Konduktøren råbte:

- Hvorfor gjorde du ikke, som jeg sagde?

Nok var Jens Aage ikke af de klogeste, men han replicerede straks:

- Ja, det ku du li’ bette kåel. Så haj A fåt niesen i’en i stæjet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre

De unge mennesker har da heller ingen manerer nu til dags, erklærede en nydelig ældre herre højlydt i bussen. Hvad har De at beklage dem over spurgte en anden passager ,- De fik jo deres siddeplads, fordi den unge mand rejste sig for Dem.- Ja, men se bare min kone! hun må stadig stå op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

På hvilke 3 punkter er kvinder stærkest?


1 De kan bløde i flere dage uden at tage skade.
2 De kan lave mælk uden at spise græs.
3 De kan få en mand til at komme uden at kalde 

 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 18 minutter siden:

3 De kan få en mand til at komme uden at kalde 

Nu siger du uden at kalde. Sidst kaldte hun på Gud adskillige gange :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er "seriøst" noget galt med mig!

Evigt single (og mig bekendt) barnløse jeg har lige rejst mig fra sofaen.

Jeg var ikke ude at tisse, og jeg har ikke en fresh øl foran mig!!!

 

No worrieres!

Og så alligevel, undervejs drak jeg en sodavand for at holde promilen nede! (Lover det forbandede hærværk ikke sker igen)! :sad:

 

Om lidt smider jeg en pizza i ovnen og napper den 11.-12. øl. Undskyld bekymringen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Nu siger du uden at kalde. Sidst kaldte hun på Gud adskillige gange :biggrin:

Har du hørt om skuespil ..?

(Det har har selvfølgelig ikke noget at gøre med dig, Big Guy) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 2 minutter siden:

Har du hørt om skuespil ..?

(Det har har selvfølgelig ikke noget at gøre med dig, Big Guy) ;)

Og du kender mig?!? (Big guy) :D

Tror du tager tråden "ugens vits" en kende for alvorligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Og du kender mig?!? (Big Guy) :D

Tror du tager tråden "ugens vits" en kende for alvorligt ;)

Haha, jeg elsker selverkendelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 1 minut siden:

Haha, jeg elsker selverkendelse :D

Min eller din? ;)

Sorry, nu spammer jeg. Hyggelig lørdag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Min eller din? ;)

Sorry, nu spammer jeg. Hyggelig lørdag derude.

Min selverkendelse er som regel noget med alkohol og dårligt selvværd. Når jeg engang får "testiklet mig sammen", kalder jeg mig alkoholiker!

Indtil da er jeg bare en sørgelig satan med pilsnere og frysepizzaer (for fuck sake, jeg har lige brændt ganen)! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lonewolf

tråden er total afsporet. den hedder jo ugens vits, så kun en vits pr uge. tak. :P:P:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev lyttet, da Lars Jørgen en aften på kroen berettede, at der havde været indbrud hos deres fælles bekendt @Genert Synder. Eftersom han ikke var kendt for at eje ret meget jordisk gods, undrede de andre sig, da Lars Jørgen oplyste, at der var blevet stjålet ikke mindre end 53 ting. En af dem spurgte vantro:

- Hvordan ka do wed’ det så præcist?

Så var det Lars Jørgen med et lille grin sagde:

- Jouw, sier I, de rendt mæ et spel kwot å hans øloplukker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...