Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Misjo1 skrev, 1 time siden:

Den eneste sexi sygeplejerske jeg kender arbejder desværre på et andet sygehus:wub:

Kan stadigvæk huske, mange år siden da jeg skulle operere blindtarm, en meget smukt sygeplejerske skal bærbar mig omkring tissemand , vi var begge to overraskende af reaktion fra lille "vikingmus" :P , selve smerte kan ikke forhindre ham at stå op i selskab af en kvinde :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kan jeg ikke låne lidt libido:rolleyes: selv om der er mussestørelse er det bedre end det jeg kan præsterer

Nå jeg skal blive på sygehus til imorgen

Masser af indikationer men ingen.dianogse er sku træls på jysk, men:Pn sådan er det.

Det her er faktisk det jeg frygter mest, dette langvarige forløb med indlæggelse på indlæggelse, kunne man for h... ikke bare falde død om og færdig, nå det har nok en mening, og måske kan jeg møde min børnepasser endnu en gang, og det vil være ubetaleligt:wub:

Elsker jer alle<3

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Misjo1

Det da noget værre hø. Sygehuse, er bare ikke det mest interessante sted at være. Og da slet ikke i den søde juletid, hvor dine kære nok hellere ville have dig derhjemme. 

Jeg vil ønske for dig og dine kære du kommer, hjem at holde jul. Og vil ønske jer en glædelig jul. I samvær med dine kære.

Pøj pøj med det hele.

KK

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

 

kanonkongen skrev, 1 time siden:

Hej @Misjo1

Det da noget værre hø. Sygehuse, er bare ikke det mest interessante sted at være. Og da slet ikke i den søde juletid, hvor dine kære nok hellere ville have dig derhjemme. 

Jeg vil ønske for dig og dine kære du kommer, hjem at holde jul. Og vil ønske jer en glædelig jul. I samvær med dine kære.

Pøj pøj med det hele.

KK

Tak og ilm min ven:D

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej Med jer:wub:

Hjemme igen, ikke frisk, med sådan er det årsag ukendt men der arbejdes på en løsning. ??

Men ok jeg håber da at kunne blive hjemme i Julen, pog sådan overordnet set, er det jo i og for sig fantastisk at jeg i det hele taget

(forhåbentlig) komme til at opleve en jul mere. 

I for lidt mere på skrift i morgen, med en jule hilsen :-) <3

Kærligst Misjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære @Sebmus og kære @Hunting for beaver

Julen står for døren vi kan ikke komme ud hehe,

Alligevel vil jeg foreslå et møde. Hundige Strand badebroen kl 11.00 på onsdag til nøgenbadning i bugtens friske vand. Jeg køber en lille næsevarmer med, er i friske? Tøj  intet, men husk håndklæde hehe

Come on  venner, det bliver godt!

Misjp

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Husk at jeg har julegaver med! Min frue @Lady C det er vel næppe nogen hemmelighed mere har set og godkendt gaverne ! Spå er i nysgerrige?

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Woops, jeg glemte at inviterer @Liv

Til et godt grin og en hyggelig stund

Misjo

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, for 33 minutter siden:

Kære @Misjo1, @Sebmus og @Hunting for beaver  <3

Glæder mig til at høre om Jeres nøgenbadning i Køge Bugt :)

Husk skydelære. Afgørelsen kan komme til at handle om mm og ikke cm :D :D 

Og @Liv er overdommer :)

image.png.13b4ccaf5aa55e80d290fd054c924d50.png

Hej @den lykkelige

Du glemte, at vi må have billeddokumentation :D

God aften derude.

KK 

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, for 10 timer siden:

mm og ikke cm

jeg har da altid drømt om en ordentlig svaber på 30,,,,,, MM,,,, What the fuuuuuuck :rolleyes::D:ph34r:

Tror godt at @Liv kan afgøre det på øjemålet ,  den hedder ca. imellem 20 og 30 ,,,, MM og ja ingen skam at tabe til mine brødre herinde fra de herrer @Misjo1 og Dansemusen de ligger jo nok og kæmper om hvem som kan opnå de der berømte 40 MM. :lol:

Stiv pik og håret tilbage B)

Husk på vandet er isende koldt og vinden er ubamhjertlig  så stiv pik = 3 - 4 CM

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære Venner<3

Nu nærmer julen sig kraftigt, og jeg vil gerne ønske jer alle, og alle jeres kære en rigtig glædelig Jul og et godt og lykkebringende Nytår<3

Jeg havde på ingen måde regnet med at være her på jord nu, men det er jeg, og det er for en stor del jeres skyld, uden alle de kærlige tanker, jeres evige støtte når jeg var nedtrykt og indlagt, jeres mange godnat sange, (som jeg har samlet i min play-liste til senere brug), og alle de gode vibes der er send i min retning, ja så er det ikke sikkert, at jeg havde holdt ud så længe.

Jeg vil være de af jer, der uegennyttigt har tilbudt mig transport, og tilbudt at bringe mig fornødenheder eller læsestof under min indlæggelser evigt taknemmelig, ligesom jeg er meget taknemlig for de mange søde PM`s der også er kommet gennem det sidste år.

En særlig tak skal lyde til mine to ”Brothers in Crime” @Hunting for beaver og @Sebmus, for at være på pletten uden at jeg behøver at bede dem, og for gode tider i deres selskab, og @Liv for altid at spørge ind til mig og tilbyde hjælp, selv om vi faktisk kun kender hinanden herinde fra og aldrig har mødtes Irl (endnu), og sidst, men absolut ikke mindst, min ”drømmepasser” og sjæleven, som alle efterhånden nok har gættet er den helt uforlignelige @Lady C:wub: Der betyder mere for mig på alle parametre, end det er muligt at udtrykke.

Nu ved jeg ikke helt om jeg kan stole på de to barylere omkring vores aftale på badebroen i morgen, og om kontrollant @Liv har fået beskeden, men lad os nu se, jeg tropper op med en sixpack (Absolut ikke min hehe) i disse tider så ukorrekte Corona ekstra, (Øl altså) så må vi se om di skal drikkes alene ?

 

I dyb taknemlighed

Jeres Misjo!

PS

Jeg er nok lidt på mellem jul og nytår, når der lige er mulighed for det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Misjo1

Tak for pænere ordre, men det er dig som har givet os, i hvert fald mig, noget som jeg vil bruge resten af livet, som jeg har nævnt flere gange, du og corona har lært mig at live livet nu og nyder livet som det er, og tak for det 

Desværre jeg kan ikke kommer i morgen, pga af arbejde, heller ikke fri i jul (bliver hjemme, men skal stå standby) så må vi mødes en dag i januar måned i Køge bugten og håber at bliver minus grader og sne :wacko:, og nej du må ikke siger "Hvis jeg er her stadigvæk" fordi  jeg tror på mirakler, det bliver også mirakel at jeg kommer i vandet :lol:

Ønsker dig en god dag men i morgen bliver virkelig godt dag, specielt hvis du møder @Liv og så alene uden konkurrence :P

Goddag til alle 

Mvh Sebmus 

 

 

  • Synes godt om 3
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Du skal nok nå bugtens kolde vand min ven:wub: en Muse diller må trods alt være lille i minus 3 

Elsker dig og rigtig god jul min ven<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle I vidunderlige mennesker ønskes en glædelig jul og et lykkebringende nytår <3 :)

Kære Misjo <3

Tak, fordi du deler din kamp mod kræften med os <3

Du er en inspiration i, hvordan man takler en vanskelig situation her i livet <3

Vær åben om ens problemer og brug ens venner. Det er det man har dem til <3

Din ukuelige optimisme og livsglæde (selv om du naturligvis har svære perioder) betyder meget for mig :)

Du og din familie ønskes en glædelig jul <3

Jeg håber af hele mit hjerte, at du også i 2021 får en tur til Fyn <3

image.png.72e4d2e72c4ffb6a66d5ea2e01abf577.png

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej med jer<3

Mine med kompetanter har svigtet mig med alskens dårlige undskyldninger for ikke at skulle en tur i fjordens vintervarme vand hehe:eek:

Så jeg må slutte alene, de ved ikke hvad de går glip af, solen skinner, det er flot vejr.

SÅ måle konkurrencen er udskudt til Jan, der er du jo nok bare endnu koldere....

God dag

Kærlig hilsen

Misjo1

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Hej Mester, fik du dyppet kroppen?

Indlæg er det min tur til at hænge med julen, du ved - i dag var dommens dag på Skejby

Del dette indlæg


Link til indlæg
den lykkelige skrev, den 21.12.2020 at 18:26:

Kære @Misjo1, @Sebmus og @Hunting for beaver  <3

Glæder mig til at høre om Jeres nøgenbadning i Køge Bugt :)

Husk skydelære. Afgørelsen kan komme til at handle om mm og ikke cm :D :D 

Og @Liv er overdommer :)

image.png.13b4ccaf5aa55e80d290fd054c924d50.png

Jeg er vist gået glip af en badetur, godt jeg blev udnævnt til overdommer, den slags plejer at foregå påklædt ;) 

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Misjo1 Og alle i andre. Amatører, bidesild, bløddyr, bollefjæs, fedtefyre, hundehoveder, feje hundehoveder, fnatmider, fæhoveder, grødbønder, hængerøve, ignoranter, jammerkommoder, karklud, elendige klamhuggere, klodsmajor, lusepustere, narrehatte, pattebørn, pjalt, pjok, pudseklud, skidespræller, skvadderhoveder, skvat, skvatpissere, slapsvanse, snotklatte, elendige socialdemokrater. :lol:

I ønskes alle en helt fantastisk glædelig jul. Med de kære i skal være sammen med. 

Husk julen handler om livet Og om, hvor dyrebart det er. Vi skal være der, for de svage, og håbe de også får en dejlig aften. 

Må i alle være glade denne aften.

Kram herfra.

KK

  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også her fra ønskes godt jul til min/vores ven @Misjo1 og også til håndværkere, alle som er ensom i aften, drømmepasser, alle søde mennesker fra EG 

Må fred og kærligheden  svæver over jer 

 

Ønsker til ALLE en godt aften og meget lyser nytår 

Kærlig hilsen fra Sebmus 

Redigeret af Sebmus
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også en glædelig Jul til mine gode venner Sebmusen <3<3 Misjo og alle hans venner fra 100 m. skoven, og må julefreden hvile over jer i nat,,,

fandt lige et portræt af de 2 herrer værsgo ! 

I øvrigt hvem af de herrer er mon Misjo kan nogle gætte dette ;):D 

 

 

IMG_20201223_185405.jpg

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 18 timer siden:

Også en glædelig Jul til mine gode venner Sebmusen <3<3 Misjo og alle hans venner fra 100 m. skoven, og må julefreden hvile over jer i nat,,,

fandt lige et portræt af de 2 herrer værsgo ! 

I øvrigt hvem af de herrer er mon Misjo kan nogle gætte dette ;):D 

 

 

IMG_20201223_185405.jpg

Sammen og hver for sig må være temaet for dette på mange måder anderledes år 

Hunter sidder mutters alene og savner sine bedste venner 

 

IMG_20201224_194722.jpg

Redigeret af Hunting for beaver
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Alle for en, en for alle. INGEN er alene, i er alle i mine tanker

Misjo:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Liv skrev, den 24.12.2020 at 09:43:

Jeg er vist gået glip af en badetur, godt jeg blev udnævnt til overdommer, den slags plejer at foregå påklædt ;) 

Hej Liv<3

Jeg skal nok inviterer dig i godt tid  til kontrolmåling:D, og du er velkommen i bugtens vand når tid er, men du kan også blive fri hehe, jeg tager milimetermålet med

Kh Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...