Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

God morgen

Blev ringet op af Riget igår, de vil se mig ASAP, jeg afleverede blodprøver onsdag, så det lyder ikke specielt godt så er lidt nervøs i dag øv øv og så er det ovenikøbet fredag :blink:

Nå det bliver sikkert en fantastisk weekend alligevel

Kan i alle have det godt og nyd det milde vejr men en god spadseretur

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Blev ringet op af Riget igår, de vil se mig ASAP, jeg afleverede blodprøver onsdag, så det lyder ikke specielt godt så er lidt nervøs i dag øv øv

Ja, øv. Sender dig de bedste tanker herfra, og krydser fingre for at det ikke er alt for dårlige nyheder. Vi har stadig brug for dig! ❤️

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 7 timer siden:

God morgen

Blev ringet op af Riget igår, de vil se mig ASAP, jeg afleverede blodprøver onsdag, så det lyder ikke specielt godt så er lidt nervøs i dag øv øv og så er det ovenikøbet fredag :blink:

Nå det bliver sikkert en fantastisk weekend alligevel

Kan i alle have det godt og nyd det milde vejr men en god spadseretur

Misjo1

Jeg har tænkt om vil gemme til dig men den bliver alligevel sendt til et barn i større verden fordi du har mig<3

20201120_085845.thumb.jpg.a07127f5e28c161f2767c2dacb627a12.jpg

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg mangler ikke en Bamse. Så god idé

Jeg mangler min frue. I levende live:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3 :)

Misjo1 skrev, for 11 timer siden:

Blev ringet op af Riget igår, de vil se mig ASAP, jeg afleverede blodprøver onsdag, så det lyder ikke specielt godt så er lidt nervøs i dag øv øv

Jeg sender dig mine bedste tanker og håber, at du ser mange nye dage <3 <3

 

Her er en utrolig smuk sang af Céline Dion - A New Day Has Come <3

https://www.youtube.com/watch?v=NaGLVS5b_ZY&list=LLrgd0zF2PssCK6An50UcQog&index=65

 

Og i morgen bliver den bedste dag <3 :)

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen  venner<3

Jeg er her endnu. Har bare haft meget at tænke over. Der er mange modsatrettet info fra lægestanden omkring min tilstand lige nu. Jeg har brug for en uvildig til at hjælpe mig.

Nå men hvad laver i foran pc en ? Kom dog ud i det gode vejr med jer<3

God søndag

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo,,, dejligt at du er her endnu

Jeg vil gøre som du siger og komme ud i det vildt dejlige solskinsvejr 

Mødte I øvrigt lige bamse og en af hans venner Dansemusen på dagens gåtur :)

Nu det jul igen og nu det jul igen,, he he bare rolig,,, det er den milde julebajer,,  :D

Fortsat god solskins- søndag til bamse og vennerne 

 

 

 

IMG_20201121_130045.jpg

IMG_20201115_120625.jpg

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige kommet hjem fra turen 

20201122_134432.thumb.jpg.4efd1a6a50ee6c0673e73c1c3bf80ed4.jpg

20201122_135421.thumb.jpg.df14b11dc30c68cf16a51f428ba895fe.jpg

Og nyder min kaffen ;)

20201122_150918.thumb.jpg.73797ee9288bad0aa9339b8e413a12d9.jpg

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen venner<3

Så er det dejlig mandag morgen, jeg har haft en turbulent weekend, har prøvet at arbejde mig ud af tankestrømmen, sådan uden rigtigt held

Jag har en aftale idag med den bedste jeg kender til at redet tankemyldret ud, og er sikker på at det nok skal hjælpe på forståelsen

Tænk at man kan være så heldig at have en person tæt på sig som kender ens situation og både kan aflede mine tanket, give mig fede oplevelser og svare på lægefaglige heldbreds spørgsmål:wub:

Jeg er en meget heldig mand.<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken dejlig nyhed at læse i denne tråd Rigtig god "tur" kære Misjo 

Nyd det :)

Jeg ved om nogen hvordan du får det bagefter, den glæde, ro, indre lykke, ja faktisk en hel vidunderlig sindstilstand hvor bla. ALLE dine smerter forsvinder 

Stor respekt for dig og din helt egen

  <3 drømme passer <3.. virkelig virkelig virkelig dejligt at i har fundet hinanden, hun er en ener og guld værd for DIG 

Knus fra en af dine følgere 

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Helt så heldig er jeg nu ikke idag, vi skal ikke ses, @Hunting for beaver, men hun har lovet at kigge på nogen doc, og svare på nogen sundhedsfaglige spørgsmål i forhold til min behandling.

Menn måske i dec, :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Helt så heldig er jeg nu ikke idag, vi skal ikke ses, @Hunting for beaver, men hun har lovet at kigge på nogen doc, og svare på nogen sundhedsfaglige spørgsmål i forhold til min behandling.

Menn måske i dec, :D

Så vil jeg invitere til spiser på min regning, også drømmepasser og eventuelt chauffør :D hvis det @Hunting for beaver skal kører dig 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen

En ny dag på fabrikken, har travlt på alle fronter, men ikke rigtig energi til det hele, heldigvis er der forståelse for de ting eller aftaler jeg må udsætte.

Tænker her i weekenden, at jeg vil tage det liv jeg nu engang har til revision, pille de ting ud jeg brænder for, og afvikle resten qua mit langsomt svindende funktionsniveau.

Problemet er bare at jeg jo brænder for det meste af det jeg laver, så det bliver en svær øvelse, så jeg tænker at bruge en LEAN model hvor man ved simpel udregning kan prioriterer sine opgaver, men svært bliver det. Omvendt skrev jeg alt ned på en liste, og jeg kan da godt ser at det er for meget på en gang. Listen ser således ud

Arb ca 20 timer /uge - Træning Ca 6 timer /uge - Løbende renovering af vores hus - bestyrelsesarbejde. Senior Erhverv - Bestyrelsesarbejde. Grundejerf. - Menighedsråds arbejde - Studier Religionsvidenskab og Hebræisk - Frivillig arbejde Lokale idrætsforening - Frivillig arbejde En Specielskole for Asperger børn - og så min lille hobby, renovation af gamle ure, alle typer.

Samtidig går der sjældent en uge uden jeg er i et eller andet hospitalsforløb. Såå jeg må i tænkeboks. <3

Er der nogen af jer der har været i den situation at i må prioriterer? og hvordag gjorde i så det, denne være sjovt at høre. 

God dag til jer alle

Misjo1 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen af jer der har været i den situation at i må prioriterer? og hvordag gjorde

Jeg tror vi alle har været i sådan situation 

Væreste er nå men kommer i situationen at skal prioritere hvem skal først får min hjælp, i nogle situationer men skal træffe beslutninger som drajer sig om livet og døden, for mig er sværeste hvis det er børn som skal får hurtigt få medicin, maden eller hjælp og hvem får første, så det er ren instinkt og erfaring som hjælpe mig at prioritere 

Også i almenlig liv jeg skulle prioritet hvad der ikke sååååå vigtigt for mig ,hvis det er ikke tiden nok for det hele 

Men min prioritet kommer ikke i tvivl når det drejer sig om min datter og min to dejligt venner og det ved du godt hvem er det ;) I er altid på øverste plads 

Venlig hilsen Sebmus 

PS der er kun en måned til jul:D

 

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

Arb ca 20 timer /uge - Træning Ca 6 timer /uge - Løbende renovering af vores hus - bestyrelsesarbejde. Senior Erhverv - Bestyrelsesarbejde. Grundejerf. - Menighedsråds arbejde - Studier Religionsvidenskab og Hebræisk - Frivillig arbejde Lokale idrætsforening - Frivillig arbejde En Specielskole for Asperger børn - og så min lille hobby, renovation af gamle ure, alle typer.

Samtidig går der sjældent en uge uden jeg er i et eller andet hospitalsforløb. 

Er der nogen af jer der har været i den situation at i må prioriterer? og hvordag gjorde i så det, denne være sjovt at høre. 

God dag til jer alle

Misjo1 

Kære  Misjo 

Du  kender  selv  svaret  på,  hvor  du  må  skære  ned.  Hvor  mange  timer  har  du  til  rådighed dagligt  som  du  kan  anvende? Hvad  giver  dig  glæde? Og  hvad  er  nødvendigt at  du  bibeholder?

Renovering  af  hus  - betal dig  fra  det,  og  nyd  at  arbejdet  bliver  udført  af  professionelle. 

Skær  ned  på  arbejdstimer, så  du rent  faktisk  kan  holde  til  arbejdet.  Er  det  nu  du  skal  trække  dig helt  frem  for  at  du  og  arbejdspladsen  oplever  at  du  bliver  gradvis  dårligere  og  dårligere. (Skrevet  i bedste  mening,  forlad arbejdsmarkedet  mens  du  stadig  har  styrke  og  sygdommen  ikke  har  ødelagt  dine  arbejdsmæssige  kompetencer. ) Jeg  har  gennem  tiden  oplevet  ældre  kollegaer  som  for  længst  burde  have stoppet  i jobbet,  da  kravene  til  dem  voksede  dem  over  hovedet,  bedre  at  forlade  i tide  og  bevare  værdigheden)

Alt  bestyrelsesarbejde  og  frivilligt arbejde,  overlad det  til  andre. 

Dyrk  din  interesse  for ure  og  brug  tiden  sammen  med  din  ægtefælle  og  det  fællesskab  i måtte have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære @Sebmus Jeg kender dig og dit job, og jeg har den dybeste respekt for det du laver, dine valg er nok mange gange svære end mine du har al den respekt jeg kan opbyde, og er stolt over at kunne kalde dig min ven <3

@Nemtøs du har så evig ret, og det ville virke for de fleste mennesker, nu er jeg ikke som de fleste, og jeg har faktisk prøvet at gøre som du siger, og det fungerer ikke for mig, jeg tror at hvis jeg ikke holder mig igang, og få fjernet mine tanker for negativ tænkning, så går tingene stærkere end nu, jeg har brug for at have noget at stå op til og noget at bruge min hjerne og evner til. Men igen du har ret, de er min beslutning.

Derfor var mit spørgsmål nok også nærmere på hvad eller hvordan i andre håndterede en sådan situation med at vælge fra eller til

Men tak for input

I dag skal jeg prøve noget nyt, en eller anden, som jeg ikke ved hvem er, har tilmeldt mig til en gratis session hos en sexolog der gør meget i at hjælpe mænd med at finde deres maskulinitet  og sex drive, det skal nok blive interessant, dels fordi jeg nu selv synes at jeg er ganske maskulin, og dels fordi jeg er impotent, så hvis det er en af mine eg venner der har tilmeldt mig, så er det helt fint for mig

Kan i alle have en god dag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Kære @Misjo1

Du virker som en person som har brug for at holde dig i gang. Du ville sikkert bare blive rastløs og irriteret af at sidde og trille tommelfingre derhjemme. Men alligevel skal balancen jo passe, så det ikke bliver en konstant kamp for at indhente ens energiunderskud. 

Var det mig, ville jeg dele op i strengt nødvendige og ikke-nødvendige aktiviteter først. Så de strengt nødvendige (måske arbejde og tid med konen?) altid har prioritet. Afhængigt af din økonomi og arbejdsglæde kan arbejdet selvfølgelig også være et ikke-nødvendigt punkt, som kunne skæres fra og derved fri tiden op til alle de andre aktiviteter. Det ved du bedst selv. 

Efter de strengt nødvendige aktiviteter er der måske nogle mere eller mindre centrale aktiviteter hvor du står til ansvar overfor andre. Der ville jeg selv lave overvejelsen, hvilke af disse som specifikt krævede mig og hvilke der egentlig kunne varetages af en anden. Af de aktiviteter som så er tilbage, ville jeg simpelthen bruge et par uger på at mærke efter. Hvilke aktiviteter glæder jeg mig til om morgenen og hvilke skal jeg trække mig selv afsted til. Hvilke har, måske på trods af at jeg skulle tvinge mig til at lave dem, givet mig glæde og energi i den anden ende. 

Jeg forestiller mig, at du er glad for stort set alle dine aktiviteter, men hvis noget skal ryge, fordi de samlet set er for omfattende, så ville jeg droppe de aktiviteter som jeg efter noget selvreflektion kunne mærke tærrede på mine reserver. 

Ha' en dejlig dag :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Kære @Sebmus Jeg kender dig og dit job, og jeg har den dybeste respekt for det du laver, dine valg er nok mange gange svære end mine du har al den respekt jeg kan opbyde, og er stolt over at kunne kalde dig min ven <3

@Nemtøs du har så evig ret, og det ville virke for de fleste mennesker, nu er jeg ikke som de fleste, og jeg har faktisk prøvet at gøre som du siger, og det fungerer ikke for mig, jeg tror at hvis jeg ikke holder mig igang, og få fjernet mine tanker for negativ tænkning, så går tingene stærkere end nu, jeg har brug for at have noget at stå op til og noget at bruge min hjerne og evner til. Men igen du har ret, de er min beslutning.

Derfor var mit spørgsmål nok også nærmere på hvad eller hvordan i andre håndterede en sådan situation med at vælge fra eller til

Men tak for input

I dag skal jeg prøve noget nyt, en eller anden, som jeg ikke ved hvem er, har tilmeldt mig til en gratis session hos en sexolog der gør meget i at hjælpe mænd med at finde deres maskulinitet  og sex drive, det skal nok blive interessant, dels fordi jeg nu selv synes at jeg er ganske maskulin, og dels fordi jeg er impotent, så hvis det er en af mine eg venner der har tilmeldt mig, så er det helt fint for mig

Kan i alle have en god dag.

 

Hvis  du  læser  det  jeg  skriver,  anbefaler  jeg  dig  at  få  et  realistisk  overblik  over  hvor  mange aktive  timer  du  kan  råde  over,  i de  timer  skal  der  være  tid til  ægtefælle  og  din  hobby ( da  du  vil  kunne  justere  med  timen  alt  efter  hvad  du  har  af  tid). Du  skal  afklare  med  dig  selv  hvad  der  giver  mest  energi  ift  de  aktiviteter  som  du  har. 

Giver  alle  lige  stor  mening,  så træk  lod.   

Eller  du  kan  for  hver  enkelt  aktivitet  skrive  det positive  og  negative.  Det  er  vigtigt  at  det  bliver  skrevet  ned, så  det rent  visuelt  er  synligt

Arbejde.

Fordele:            ulemper:

 

Prøv  det... god  fornøjelse 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3 :)

Misjo1 skrev, den 24.11.2020 at 07:44:

Er der nogen af jer der har været i den situation at i må prioriterer? og hvordag gjorde i så det, denne være sjovt at høre. 

Jeg har ikke været i en situation, som på nogen måder ligner din, men du har sat mange tanker i gang hos mig. Tak for det <3

Jeg ville prioritere de personer, der betyder mest for mig <3 :)

Ud fra, hvorfor de personer betyder meget for mig, ville jeg gøre de ting, der betyder noget for dem.

Det jeg har lært om dig, så tror jeg at dit arbejde med asperger børn betyder meget for dig <3 :)

 

Her er en vidunder sang om venner, der altid er der for dig <3 <3

The Rembrandts- I'll be there for you

https://www.youtube.com/watch?v=q-9kPks0IfE

 

Derudover ville jeg prioritere motion og stresse af (renovation af gamle ure) :) :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak for råd og input, jeg vil gå igang med at udvælge, selv om det er svært når man er et nysgerrigt menneske, der gerne vil det hele

Og tak for sangen @den lykkelige<3

Nå men som skrevet var jeg til sexolog igår, til nye læsere kan jeg sige at en eller anden havde tilmeldt mig til en gratis session hos en sexolog at 45 minuters varighed.

Jeg ved ikke hvem der har tilmeldt mig, men jeg har en mistanke om, at det er en af de banditter:mrgreen: jeg kender irl, herindefra ingen nævnt ingen glemt @Sebmus og @Hunting for beaver hehe

Jeg er altid frisk på en udfordring, så jeg mødte op, for at se hvad det var for noget, oplægget var noget i retning af "Mand dig op maskuline mand". 

Sexologen var en pæn og ganske nice kvinde på ca. 40 år, og hun spurgte lidt ind til hvem og hvad jer er. nu har jeg levet et turbulent liv, så jeg gjorde kort, og spurtge tilbage omkring hvad hun ville kunne hjælpe med, det var selvfølgelig op til mig:D, nu er der ikke meget hun kan gøre i min situation, men vi kom da lidt rundt i krogene og havde en god dialog, hvor jeg blev beskæftiget i nogen af de ting jeg gør og har gjort, jeg tror ikke hun havde nogen bagkant, for vi talte sammen i næsten 2 timer nok også fordi han havde samme interesse som mig, i religions historie. Så tak for den oplevelse hvem af jer slamberter der havde tilmeld mig:ph34r: hvorfor jeg tror det er en af jer? fordi mit efternavn var stavet forkert, og den mail der var opgivet  er en jeg stort set kun anvender herinde. og så var tilmeldingen sket om natten, på et tidspunkt jeg med sikkerhed sov. såååå lille dansemus, var det dig  ?

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 42 minutter siden:

fordi mit efternavn var stavet forkert, og den mail der var opgivet  er en jeg stort set kun anvender herinde. og så var tilmeldingen sket om natten, på et tidspunkt jeg med sikkerhed sov. såååå lille dansemus, var det dig  ?

Hahahaha

Jeg sover også virkelig godt om natten, pt min arbejdsdage er laaang så jeg falder i søvn tillige, jeg ved godt når det er noget stavefejl så det er mig nummer 1 på mistænkt liste :D

Så ikke mig meeen måske kommer en lille overraskelse fra mig i form som julegaver :ph34r:

Misjo1 skrev, for 42 minutter siden:

Sexologen var en pæn og ganske nice kvinde på ca. 40 år,

Mhhhhhh jeg vil også at noget tilmed mig til hende 

Ønsker dig og din venner er godt dag 

Mvh Sebmus 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, 1 time siden:

Hahahaha

Jeg sover også virkelig godt om natten, pt min arbejdsdage er laaang så jeg falder i søvn tillige, jeg ved godt når det er noget stavefejl så det er mig nummer 1 på mistænkt liste :D

Så ikke mig meeen måske kommer en lille overraskelse fra mig i form som julegaver :ph34r:

Mhhhhhh jeg vil også at noget tilmed mig til hende 

Ønsker dig og din venner er godt dag 

Mvh Sebmus 

Hehe, OK jeg tilmelder dig, med det er på Midt sjælland? så er du sikker ??

slave fælj, det kunne også være meg :D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også her fra godnat 

I morgen bliver endnu bedre dag, nemlig fredag :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...