Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

an2n skrev, for 2 minutter siden:

@Sebmus kunne også øve sig hjemmefra :D Fjorden er stadig 2-3 grader varmere end Køge bugt . . . ;-) Ligeså varm som luften . . . 

Jeg starter i brusekabinen hjem med 20 grader "kold" vand og træne hver uge med en grader mindre så i april måske maj måned er jeg klar :D

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

No no min ven du er klar i januar, om jeg så skal bruge en motorsav for at finde vand i bugten, nu ikke flere undskyldninger hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

M`orn Kære venner, så ligge jeg på Køge krankhaus og glaner igen, blev voldsomt utilpas i går sidst på dagen, og måtte have fat i vagtlægen, qua min historik, indlagde han mig med det samme, historien er lidt som sidst, for lidt ilt i blodet, lav blodprocent, så har henover natten får en pose blod, en pose væske og ilt, idet jag skal til udredning d. 12-13, bliver jeg nok sendt hjem i eftermiddag, jeg håb at de finder årsagen, og det ikke er min cancer der tager fat nu, men ok, hvis, så er jeg klar, jeg har trods alt fået meget mere tid end jeg kunne håbe på.

Til dem der skal ud og køre, pas på det er glat derud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

for lidt ilt i blodet, lav blodprocent, så har henover natten får en pose blod

Det var vel ikke fordi du gik og tænkte på de smukke piger og alt blodet løb til de nedre regioner?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nu er de nedre regioner på mig desværre stendød:wacko: så jeg vil sige gid det var så vel, men men, jeg har da gudskelov fundet andre måder, eller rettere en person, som uden sex kan give mig oplevelse som jeg ikke ville være foruden:mrgreen: sex uden sex i højeste potens kan man vel sige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner, hjemme igen og har fået en godt nats søvn, jeg skulle hilse og sige at 2 døgn i akutmodtagelsen ikke er nogen spøg, udover at der hverken er mulighed for radio eller tv, er alt læsestof fjernet, pga Covid 19, og når man ligger med alt muligt udstyr tilsluttet, så kan man ligesom heller ikke komme lidt omkring. Og nætterne er rent mareridt, dels lå jeg med en blodtryksmåler, der under stor støj. hvert kvarter tog midt blodtryk, dels rendt sygeplejerskerne og skulle tage temp. aflæse maskiner, og tage blodprøver, i mit tilfælde mest i venen i håndledet, for at måle ilt i blodet, og jeg skal hilse at sige at det gør pisse ondt at få taget den prøve, især når de som regel skal stikke flere gange for at ramme venen, og iøvrigt skal have den samme prøve 6-7 gange. AV, og jeg synes ellers ikke jeg er specielt pivset, nå man dertil tillægger alle de alarmer der går i stuerne omkring dig, alle indlæggelser i løbet af natten, ja så er det sku:huh: ikke meget søvn man får.

Nå hjemme igen, lægen har dog frarådet mig at vinterbade lige pt, så @Hunting for beaver og @Sebmus i slipper, men kun lidt endnu hehe

Kan i alle have en rigtig god dag, og kør forsigtigt, det er glat derude.

Jeres Misjo<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Ja man skal have et stærkt helbred for at overleve en længere indlæggelse. Og det siger jeg som fagperson :ph34r:

At frarøve syge mennesker deres nattesøvn er i sig selv sygdomsfremkaldende og nogle gange - fuldstændig unødvendigt. 

Godt du kom hjem <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkom hjem bamse <3

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Elsker jer alle, men specielt min drømmeprinsesse:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KukHans
Misjo1 skrev, for 2 timer siden:

Elsker jer alle, men specielt min drømmeprinsesse:wub:

er det din kone ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
KukHans skrev, for 22 minutter siden:

er det din kone ?

Du har ikke.læst hvad jeg har skrevet, i al beskedenhed, er du en trol og uromager og jeg fatter ikke din mission her på eg.

Jeg vil ikke nedværdige mig til at svare på så tåbeligt et spørgsmål, og jeg blokerer dig herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, kære venner, må sku gå til ro,.er voldsomt træt, men i morgen bliver den bedste dag :D

Hust at gribe livet, elske og leve alt andet er ligegyldigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Misjo1 skrev, den 9.1.2021 at 17:48:

Tja, kære venner, må sku gå til ro,.er voldsomt træt, men i morgen bliver den bedste dag :D

Hust at gribe livet, elske og leve alt andet er ligegyldigt...

Hej Misjo.

det var så den bedste dag, skal vi ikke satse på at i morgen bliven endnu bedre ?

sov godt, og drøm om din drømme prinsesse:wub:, jeg drømmer om den ene af min:wub:, og ligger ved siden af den anden:wub:, jeg ved godt at jeg ikke er helt fin i kanten, jeg er bare et menneske.:rolleyes:

“Ses” i morgen til endnu en god dag, på trods af at den står på 9 timer på fabrikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 9 timer siden:

Sikke en god sangtekst og sang :)

Ja, det må jeg sige, kendte den ikke <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

Håber du har det godt min ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
 

Har egentlig tænkt lidt over definitionen på en "god Dag", for det er vel egentlig mange ting? og vi har vel alle vores ide om hvad det er, eller kan være, jeg giver jer her tre eksempler på en god dag for mig;

1. En fridag, hvor jeg står tidligt op (gør jeg nu altid), er udhvilet og kun har begrænset smerter i kroppen, kører til træning og tager et par timer i træningscentret, går i bad og sauna, for så at sætte mig ud i bilen, og sætter kursen mod Fyn hvor jeg har en aftale med min drømmeprinsesse, efter denne aftales afslutning, sætter kursen mod Sjælland igen, fysisk, psykisk og mentalt fuldstændig afslappet og med en ubetalelig ro i kroppen, komme hjem til en glad kone, der også både kan se og mærke at jeg har en god dag, spiser til aften og får et glas rødvin, små snakker, ser lidt tv, og så træt i seng.

2. En solskinsdag, hvor solen er klar og stærk, hvor du mærker at dit humør bliver bedre, egentlig bare fordi solen skinner, og du mærker hvordan din krop og sind suger solens energi til sig, hvor man møder til en travl dag på jobbet, (for mit vedkommende kun halvdags) men ikke stresset og alle dagens opgaver er udfordrende, men ikke uløselige, hvor kollegaerne smiler og har overskud, og du kan gå hjem med følelsen af at have gjort en forskel, og evt. har planlagt en teateraften med middag først, som en overraskelse for konen din, og du lige husker at købe en blomst til hende på vejen hjem.

3. Måske groft, men ikke desto mindre sandt, alle dage jeg vågner, og er i live, og måske har fået en dag mere, en dag der står i frivillighedens tegn, hvor det måske lykkedes, gennem mit netværk for skaffet en udsat ung fra den Asperger skole jeg er tilknyttet, en praktik eller læreplads, eller hvor ungerne er søde når jeg tjekker ind på vores lokale idrætscenter, som frivillig lektiehjælper, eller hvor jeg gennem mit arbejde for Senior Erhverv får hjulpet en langtidsledig +50 årig til job, enter gennem opsøgende arbejde, eller ved hjælp til et godt c.v. og samtalesparring til jobsamtalen.

Hvad er jeres bud. ?

Misjo

Grydeskeen skrev, for 10 timer siden:

Hej Misjo.

det var så den bedste dag, skal vi ikke satse på at i morgen bliven endnu bedre ?sov godt, og drøm om din drømme prinsesse:wub:, jeg drømmer om den ene af min:wub:, og ligger ved siden af den anden:wub:, jeg ved godt at jeg ikke er helt fin i kanten, jeg er bare et menneske.:rolleyes:

“Ses” i morgen til endnu en god dag, på trods af at den står på 9 timer på fabrikken.

 

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, for 6 minutter siden:

Godmorgen her fra :D

Håber du har det godt min ven

Jo tak min ven, jeg har det ok, nu skal jeg jo indlægges på Køge sygehus i morgen, og når de er færdige med mig, så videre til Roskilde sygehus, så håber jeg at de kan finde ud af hvorfor jeg får de her voldsomme ildebefindende. Hvad med dig, Har du travlt? Jeg har for øvrigt hørt at vandet i omegnen at din bopæl er ca. 2 grader varmere end fjorden, så er du begyndt at træne der hehe, jeg må jo ikke lige pt bade. mennnn var lige nede og dypper tæerne her til morgen, og jeg lover at temperaturen i vandet kan bygge enhver mand om til kvinde på under 15 sec. :D:rolleyes:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 12 minutter siden:

Jo tak min ven, jeg har det ok, nu skal jeg jo indlægges på Køge sygehus i morgen, og når de er færdige med mig, så videre til Roskilde sygehus, så håber jeg at de kan finde ud af hvorfor jeg får de her voldsomme ildebefindende. Hvad med dig, Har du travlt? Jeg har for øvrigt hørt at vandet i omegnen at din bopæl er ca. 2 grader varmere end fjorden, så er du begyndt at træne der hehe, jeg må jo ikke lige pt bade. mennnn var lige nede og dypper tæerne her til morgen, og jeg lover at temperaturen i vandet kan bygge enhver mand om til kvinde på under 15 sec. :D:rolleyes:

Misjo

I weekenden har været ved stranden, men vandet har trækket sig som aldrig før, må være en tegn at jeg SKAL ikke i vandet :rolleyes:

20210110_152127.thumb.jpg.5a89db437b74ec1bc1356fde56df5039.jpg

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

I dag er en god dag for mig. Jeg fik overstået to skanninger på Skejby Sygehus på ca. 2,5 time - og en lille times tid senere var jeg hjemme.

I sidste uge ventede jeg 3,5 time mellem to skanninger, det var en lang dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hold ud min ven, det skal nok blive godt

Husk bare at når konen siger du skal slukke lyset, er det ikke altid muligt hehe :D:ph34r: man vender sig til at være selvlysende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Idag bliver jeg så "kastet rundt" på Køge Sygehus, scanninger igen, blodprøver, fysiske undersøgelser, og så vil de have en ny knoglemarvsprøve, + en masse vente tid, skal også runde øre-næse-hals-læge og øjne læge, så jeg må sige de går til stålet, hvilket jeg er glad for, i aften overføres jeg til Roskilde, og der er det kardiologerne, neurologerne, pacemakerklinikken, hjerte afdelingen og Hærmatologerne det skal udrede mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...