Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1
Lige her skrev, for 10 minutter siden:

Tak for tilbuddet, men næ tak. Jeg sidder næsten og ryster af kulde.

Ok men når du kommer op, pumper adrenalinen rundt i kroppen, lufter føles varm, og du har energi som otteårig.

Du skal ikke undervurdere vinterbadning:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her
Misjo1 skrev, for 3 minutter siden:

Ok men når du kommer op, pumper adrenalinen rundt i kroppen, lufter føles varm, og du har energi som otteårig.

Du skal ikke undervurdere vinterbadning:D 

Hold da op du har humor:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lige her skrev, 1 time siden:

Tak for tilbuddet, men næ tak. Jeg sidder næsten og ryster af kulde.

Ok men når du kommer op, pumper adrenalinen rundt i kroppen, lufter føles varm, og du har energi som otteårig.

Du skal ikke undervurdere vinterbadning:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her

Næ nej, du får mig ikke med i vandet, uanset hvad.
Men jeg kan forstå at Liv skal stå for målingen men, hvem skal holde kameraet så der er dokumentation på turen og resultatet. Hvis I ikke har fundet en til det, så melder jeg mig gerne:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Der er ikke for at være sjov, men jeg er faktisk vinterbader, og nyder hvert sekund vel at mærke når jeg er kommer op igen.

Det er dog lidt svært pt. For du må aldrig som i absolut 120,% ALDRIG.gå allene i det kolde vand, nogen gange er der nogen, andre må du køre hjem med uforrettet sag, (og andre gange holder du fast i stigen og "dypper")

Jeg håber virkelig at mine Er venner vil følge mig i vandet, overhængende på at målermester @Liv.vil.deltage..med al hendes kompetencer på området

God nat og sov godt alle

Misjo<3

 

 

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lige her skrev, for 8 minutter siden:

Næ nej, du får mig ikke med i vandet, uanset hvad.
Men jeg kan forstå at Liv skal stå for målingen men, hvem skal holde kameraet så der er dokumentation på turen og resultatet. Hvis I ikke har fundet en til det, så melder jeg mig gerne:lol:

Ok hvis du har et undervands kamera.med til.målingerne i vand :o

Ved ikke lige hvordan du klare det.udrn at dykke hehe. Ellers tror jeg at @Liv godt kan styre.en iPhone hehe og en elektronisk skydelære hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 16 minutter siden:

Ok hvis du har et undervands kamera.med til.målingerne i vand :o

Ved ikke lige hvordan du klare det.udrn at dykke hehe. Ellers tror jeg at @Liv godt kan styre.en iPhone hehe og en elektronisk skydelære hihi

Jeps, jeg er klar til at filme og måle, sålænge jeg slipper for vandet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hmm, @Liv måske din tilstedeværelse vil øge længden?. Men ok det er vel ens for @Hunting for beaver og @Sebmus hvor imod jeg vil være handicappet, det må jeg udtænke en løsning på:ph34r:

God nat kære venner/inder:wub:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner

Imorgen står den på en stor hjerte undersøgelse på Odense sygehus

Incl strees test af hjerte, og scanning med radioaktivt kontrast, ikke noget jeg har lyst til, men de holder min kørekort i kort snor så jeg er nødt til det

Strålingen svare til to års normal stråling fra jorden, med alle de stråler jeg efterhånden har fået, er jeg sku i tvivl.om de er sundt mere, men omvendt, jeg er nødt til at få.en.løsning på.mine besvimelser.

Jeg har virkelig.mogen få oplevelser til gode (synes jeg) og min lady skal hjælpe mig med at leve dem ud.

Skulle jeg så takke af i hendes arme, kunne jeg ikke ønsker mig en bedre afgang herfra. :wub:

Godnat.venner

Overlever forhåbentlig i morgen

Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her

Jeg håber du er ved at være hjemme i god behold, og går ud fra du er ved at hvile dig. En lang dag for dig, tænker jeg. Men forhåbentlig kommer der et svar/forklaring, på dine udfordringer.
Da jeg læste du er vinterbader, så må jeg godt nok tag hatten af for dig, hvis jeg havde en:)
Sebmus og Hunting for beaver, I er godt nok to guttermænd. Det venskab I har skabt, jeg kan ikke sætte ord på det, derfor<3
Liv, vær nu ikke så usportslig, og før du kommer med en tilsvarende udfordring som Misjo1, kan jeg oplyse, at jeg må være allergisk overfor koldt vand, for jeg for vejrtræknings problemer. Snapper efter vejret de få gange jeg har opholdt mig i, lidt for koldt vand. Så jeg er lovligt undskyldt;):)
Randersand, håber alt er vel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Er hjemme efter en lang dag.

Træt, og prøvet på kondi, medicin og scannet, så nu må vi se, der er lagt op til en tur mere, men denne gang for at teste alt i hvile.

Fik kort hilst på min Drømmepasser  

det var kort, men pragtfuldt, hun er i sandhed en vidunderlig kvinde, med hjertet på det perfekte sted.:wub:

Det bliver tidligt i seng idag, er udmattet.

Sov godt venner, grib dagen og nyd livet,

Det er kun til låns:wub:

Misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lige her skrev, 1 time siden:

Jeg håber du er ved at være hjemme i god behold, og går ud fra du er ved at hvile dig. En lang dag for dig, tænker jeg. Men forhåbentlig kommer der et svar/forklaring, på dine udfordringer.
Da jeg læste du er vinterbader, så må jeg godt nok tag hatten af for dig, hvis jeg havde en:)
Sebmus og Hunting for beaver, I er godt nok to guttermænd. Det venskab I har skabt, jeg kan ikke sætte ord på det, derfor<3
Liv, vær nu ikke så usportslig, og før du kommer med en tilsvarende udfordring som Misjo1, kan jeg oplyse, at jeg må være allergisk overfor koldt vand, for jeg for vejrtræknings problemer. Snapper efter vejret de få gange jeg har opholdt mig i, lidt for koldt vand. Så jeg er lovligt undskyldt;):)
Randersand, håber alt er vel.

Du skal bare starte træning til vinterbadning allerede i sommermånederne . . Bad jævnligt, så corpus vænner sig til de faldende temperaturer udover efterår, vinter . . . ;-) 

I vinterbadning gælder det om at lære at styre sin vejrtrækning . . Selv bader jeg direkte fra stranden, vi plejer at gå ud til det når brystet, inden vi nedsænker os til hagen, og venter på at vi har fuld kontrol over vejrtrækningen, og nyder det så et par minutter, inden turen går tilbage til stranden, hvor kaffe og snaps venter efter påklædning . . . :P

Har ikke været forkølet siden jeg begyndte for 6-8 år siden . . . :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
an2n skrev, for 1 minut siden:

Du skal bare starte træning til vinterbadning allerede i sommermånederne . . Bad jævnligt, så corpus vænner sig til de faldende temperaturer udover efterår, vinter . . . ;-) 

I vinterbadning gælder det om at lære at styre sin vejrtrækning . . Selv bader jeg direkte fra stranden, vi plejer at gå ud til det når brystet, inden vi nedsænker os til hagen, og venter på at vi har fuld kontrol over vejrtrækningen, og nyder det så et par minutter, inden turen går tilbage til stranden, hvor kaffe og snaps venter efter påklædning . . . :P

Har ikke været forkølet siden jeg begyndte for 6-8 år siden . . . :)

Det er nemlig korrekt 

Jeg bader dog fra badebro, stiger ned af stigen til livet, og lader mig synke i.

Svømmer kort og op igen, fuld af energi, kan kun anbefales.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

Det er nemlig korrekt 

Jeg bader dog fra badebro, stiger ned af stigen til livet, og lader mig synke i.

Svømmer kort og op igen, fuld af energi, kan kun anbefales.:)

Kommunen har ikke villet give os en badebro, men måske i år som fedterøvsgave inden kommunalvalget. . . :D

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ok, vi har også en sauna når vi kommet op, det er ikke så ringe endda, den er blot ikke tændt når jeg bader ved 05:30 tiden om morgen:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 26 minutter siden:

Ok, vi har også en sauna når vi kommet op, det er ikke så ringe endda, den er blot ikke tændt når jeg bader ved 05:30 tiden om morgen:mrgreen:

Det har vi kun, når vi mænger os med de rige på nordsiden af fjorden . . . :D

Når vi ikke har coronarestriktioner, svinger vi os nogle weekender op til en båltønde at varme os ved . . . :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lige her

Bader direkte fra stranden, plejer at gå ud til det når brystet, nedsænker til hagen:shock:

Bader dog fra badebro, stiger ned af stigen til livet, og lader mig synke i. Svømmer kort:shock:

Øjeblik, jeg skal lige finde mit varmetæppe.

 

Så er jeg tilbage, dejligt at høre du nåede en tur forbi drømmeprinssen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Ok, vi har også en sauna når vi kommet op, det er ikke så ringe endda, den er blot ikke tændt når jeg bader ved 05:30 tiden om morgen:mrgreen:

Så venter jeg i sauna :D

Godnat <3

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, for 8 timer siden:

Så venter jeg i sauna :D

Godnat <3

Næ næ min ven, du er i håndjern på vej ned i bugtens dejlige kølige vand sammen med mig :D

Og hvem vandt i håndbold igår hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak for idag venner <3

Skrives ved imorgen

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Jeg synes at bemærke at vi går en lysere tid i møde, det er jo ved at lysne allerede ved 8 tiden, så det går den rigtige vej, selv om Coronaen ikke rigtig vil slippe sit grimme tag i os.

Jeg har fået første stik, og venter på indkaldelse på andet. men ved at der er mange der ikke er så heldige, finder det faktisk helt ude i hampen, at vaccine leverandørerne, som har kronede dage, ikke overholder hvad de lover omkring leverancer, i min optik burde man nationaliserer disse producenter i kriseperioden. men det er noget andet. 

Ellers er jeg, som sædvanlig i venter position, venter på at få svar fra Odense sygehus, også om de vil se mig igen.

Jeg håber også snart at se mine gode venner @Sebmus og @Hunting for beaver, samt @Liv så vi kan få afslutte vores lille konkurrence :mrgreen:

Hav en god dag, håber i alle er Ok <3

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har fået første stik,

Åhhhhhh jeg venter også at corona er forbi så kan jeg GIVER min første STIK efter lææææææng tid:D

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...