Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Jeg er glad. Hvorfor?  Fordi der er så.mange der gider følge mig i min kamp mod kræft.

Hvorfor lever jeg endnu? For at være ærlig. Jeg ved det ikke. Og dog

Jeg er positivt. Jeg træner hårdt. Som er dokumenteret godt. Jeg er positivt og jeg er ikke bange.

Dermed ikke sagt at jeg kan være trist..Men jeg prøver virkelig at se det positive i livet

Kære venner

Husk at hver tæller

Jeres Misjo

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg er glad. Hvorfor?  Fordi der er så.mange der gider følge mig i min kamp mod kræft.

Hvorfor lever jeg endnu? For at være ærlig. Jeg ved det ikke. Og dog

Jeg er positivt. Jeg træner hårdt. Som er dokumenteret godt. Jeg er positivt og jeg er ikke bange.

Dermed ikke sagt at jeg kan være trist..Men jeg prøver virkelig at se det positive i livet

Kære venner

Husk at hver tæller

Jeres Misjo

 

 

 

 

 

 

Held og lykke med kampen, den satans sygdom har ædt for mange af mine venner, bekendte og familiemedlemmer. :( 

  • Synes godt om 5
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak. Men jeg har tabt

Jeg er "kun" i livsforlængende behandling

Men jeg giver.mig ikke frivilligt;)

Må dine næste dage blive de bedste i dig liv

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak. Må dine næste dage blive de bedste i dit liv

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre

sender dig masser healende og helbredende tanker, ingen fortjener den forbandede sygdom, som desværre rammer hver 4 dansker i livet.

Kæmp videre misjo !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er positivt

Hvad ,?!!!!?### 

Nåh du mener du er positivt som person, puha jeg troede noget andet <3

artworks-000068033716-y9qo81-t500x500.jpg.ec550dc1212a541f64bce5add7715b17.jpg

Det skal bliver lidt sjovt :D

  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 4 timer siden:

Jeg er glad. Hvorfor?  Fordi der er så.mange der gider følge mig i min kamp mod kræft.

Det gør vi, og det gør vi med glæde!<3

Men du skal huske, min kære Misjo-ven, du giver så tifold igen.

Jeg er slet ikke så sikker på, at du kun er kombattant i din egen kamp mod kræften, men at du nu måske også er blevet medkombattant, i andre kampe i dette kongerige... 

Med andre ord: Så længe du føler, at det er tåleligt at være i live, så forbliv venligst i live. Så længe du er i live, er du livgivende for mange af os andre herinde... 

Gav det mening...? 

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godaften kære venner<3

Kan I alle have en god nat når i kommer dertil.

Drøm sødt og husk at nyde livet:wub:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Så er vi igang med en ny dag<3

Efteråret har sat sine tydelige spor. Og Jeg har fået sat vinterhi på slæden

Kan alle have det næstbedste dag:D for den bedste er i....

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Misjo1 skrev, for 12 timer siden:

Så er vi igang med en ny dag<3

Efteråret har sat sine tydelige spor. Og Jeg har fået sat vinterhi på slæden

Kan alle have det næstbedste dag:D for den bedste er i....

Misjo1

Åh jo og Tak, vi forventer du er på i morgen med din bedste Efterårsdag, Tak fordi du er Misjo :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat min ven 

Godnat til alle som gider læse den tråd 

Ønsker at alle vågner i morgen med større smil, også til drømmepasser som vågte hele natten over deres drømme  

Med kærligheden @Misjo1's trofaste ven dansemus <3

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Så er det ved at være fyraften for idag<3

kan i alle have en forsat god dag

Jeres Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3 og venner :wub:

ville bare lige ønske jer en dejlig weekend når i rammer den, håber at i ligesom mig er naturmennesker og kommer lidt ud i den friske luft, det koster stadigvæk gratis at trække vejret ihvertfald lidt endnu ;)

Jaer allright,,,, indrømmer gerne at jeg jo har mødt ham IRL, men det gir IKKE flere pluspoint IMHO, fordi jeg er 100 % sikker på at han elsker jer / os alle sammen lige meget af den grund, og han har brug for vores fælles støtte både i dag og ude i fremtiden.

Øv altså hvor er livet uretfærdigt, vi skal jo alle sammen herfra engang, men hvorfor skal sådan en dejlig gut som ham lige rammes af den tarvelige sygdom, den burde først ramme når han er plus 90 år gammel, blind og har haft et rigtigt langt og dejligt liv med sine kære <3

kærlig hilsen en af Misjo's venner :), som er fuld af respekt for ham og dem som følger og skriver lidt engang imellem behøver ikke at skrive nærmere om hvorfor

Peace Love og 100 % Respekt 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen Alle, og tak min ven @Hunting for beaver for de pæne ord.:wub:

Jeps NU er det Fredag, og i morgen bliver jeg beæret med besøg fra min ældre bror, jeg kan ikke huske hvornår han sidst har besøgt os, det plejer at være ham der inviterer og som regel på udespisning. så jeg må nok hellere knække halsen på den røde drue jeg havde gemt til en særlig lejlighed, sådan en 1.000,00 kr sag. så må vi se hvad fruen tryller i køkkenet.

kan i alle have en god weekend når i når dertil :wub: Og som Hunter skriver. kom ud i naturen, der er ingen som vorherre der kan svinge penslen på denne årstid.:D

Jeres MIsjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner

Lad drømmene overfalde jer i nat

Og håbet fylde jeres sind<3

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner<3

Er lidt trist havde det frem til at mødes mrd mine  mine Brothers in crime  mandag. Blot for en kort sesion. Men et eller andet kom i vejen. Så trist.

Men..Vi ved at vi er nære og super gode venner. Så vi forstår det at klare det

Vi ses næste gang det er muligt!

Jeg vil ikke undvære jer:wub:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 20 timer siden:

Kære venner<3

Er lidt trist havde det frem til at mødes mrd mine  mine Brothers in crime  mandag. Blot for en kort sesion. Men et eller andet kom i vejen. Så trist.

Men..Vi ved at vi er nære og super gode venner. Så vi forstår det at klare det

Vi ses næste gang det er muligt!

Jeg vil ikke undvære jer:wub:

Misjo

Jeg vil hellere ikke undvære dig, ses snart <3

Godnat fra Jylland til bamse og alle bamses venner :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen venner, eller rettere, det er ikke så god en morgen, for jeg skal ikke se mine gode venner @Sebmus og @Hunting for beaver alligevel idag, som jeg havde set frem til, men ok, man kan ikke altid få det man ønsker sig mest, så må man jo bare være lykkelig, når det sker. :wub:

Dagen idag er normal, arbejde, træning og hjem, i morgen står den på første "Rigtige" menighedsrådsmøde, med det nye menighedsråd, onsdag, er det blod og andre væske prøver fastende fra morgenstunden, arbejde, træning og et bestyrelsesmøde om aftenenen, torsdag arbejde og bestyrelsesmøde aften, og så er jeg bagud med en opgave til mit studie, så en travl uge for mit vedkommende. 

Kan i alle have en god dag. 

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nat nat venner

Vi skrives ved i morgen

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen Venner

Det er da et utroligt godt vejr vi er heldige med, klimaforandringer eller ej, der er da kun til at nyde. 

God dag til jer alle

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen :D

Ekstrem travlt på arbejde med nye projekt,  længe dage med 12‐15 timer arbejde, kommer hjem træt men sover godt 

Ønsker min ven bamse en god dag <3

Lidt trist at vi ikke mødes i mandags, sorry men snart skal vi finde tid til os

Ønsker alle en rigtig god 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat fra Jylland <3

Meget træt

Sweet dreams til alle søde mennesker 

Sebmus dansemus ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen Alle<3

Så er jeg tilbage på pinden efter en lang dag i mit "andet" hjem Riget og efterfølgende rekreation  hjemme, det er sku noget giftigt noget man bliver udsat for derinde. :blink:

Kan i alle have en god dag.

@sebmus Nu må du ikke gå hen og blive stresset, først falder den, og bagefter falder du, ingen af delene er særlig sjovt:D:ph34r:

Kærligst Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 14 minutter siden:

@sebmus Nu må du ikke gå hen og blive stresset, først falder den, og bagefter falder du, ingen af delene er særlig sjovt:D:ph34r:

Bare den ikke fald af helt:D

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...