Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Tak til alle mine støtter.

Det kan være svært, men jeg er løftet at alle som kender mig og tror mig. Og som @Nannas Hjørne skriver mener jeg ikke at have bragt noget negativt. Men måske lidt livslyst til mennesker i.samme situation.

Tak til alle. Og husk at alle er velkommen til at spørge. Hvis der er noget de vil.vide. om eller her. Jeg svarer på alt.hvad jeg kan? Lige fra hjertet. Der er ingen dumme spørgsmål!

Elsker livet. Og jer, og specielt min frue som har tilføjet mit liv en ny dimission 

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære bamse
Jeg er ikke troede som er bekendt til dig og nogle andre søde mennesker her, men det var aldrig problemem for vores venskab, meeeeen jeg tror på karmaloven, alt i denne verden har sin Yin og Yang, alt hvad vi laver godt i vores liv kommer tilbage med godt, også kommer "bad karma" tilbage hvis vi har gjort noget slemt
Misjo du må ikke ønsker at du efterlader os som elsker dig, som ved alt om dig og din sygdom, bare fordi i mørke rum bagved sin skærm sidder nogle patetisk, ensom, fortabt mennesker og prøver at gøre andre ked af,  du må efterlader os, du må giver op kun hvis du kan ikke live med smerte eller noget andet i den stil, men du må ikke giver op på grund nogle....... ved ikke hvilken navn kan give til den slags mennesker og at ikke få advarsel fra admin, skal vi siger "elendige mennesker " som kan kun i skjult bliver modig at angribe andre
Som @Nannas Hjørne siger blokere dem,
Huske at det er altid nogen som holder af dig, som elsker dig
Desværre kujoner vil altid bliver i denne verden, men gudskelov det vil altid, måske i min naivitet, bliver flere barmhjertige samaritaner som vil gerne hjælpe andre når de har brug for hjælp


Din trofaste ven dansemus


Only need is love 

Live er smukt

Undskyld for alle stavefejl og grammatiske fejl, men jeg gider ikke tjekket denne gang min indlæg fordi den kommer fra hjerte o

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 25 minutter siden:

Undskyld for alle stavefejl og grammatiske fejl, men jeg gider ikke tjekket denne gang min indlæg fordi den kommer fra hjerte o

Du er i den grad tilgivet - selvom det sommetider, for nogen, kan virke fristende, hvis livet tog os på en rejse, hvor det blot handlede om at rette stave- og grammatiske fejl...

Du er et godt menneske, Mr. Dansemus. <3

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Kære @Misjo1 

Håber du kan sortere alle negative henvendelser fra og stadig bevare dit positive livssyn.
Du får lige en sang som sætter fokus på at dage er forskellige.

Du ønskes alt det bedste.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det. 

Du kommer til at opleve julen i år, og du kommer til at have en god jul! 

Vi er nogle stykker, eller rettere, vi er mange, som sender alt det bedste i din retning, og det gør en forskel.

Jeg lover dig, vi skal nok holde dig i live og ved godt mod, resten af 2020... - og så må vi tage en forhandling til nytår... 

- men jeg tænker også, at noget dokumentation, måske i form af billeder af et nytårsdyp i Køge bugt, kunne virke gunstig på vores forsatte virke i 2021... :)<3

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen til bamses og venner <3

I dag bliver en god dag men i morgen bliver pragtfulde dag, nemlig i morgen er fredag 

Passer på hinanden der ud :wub:

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager teten i aften: Så et varmt "godnat" til alle vidunderlige mennesker! 

- Så må vi se, om ikke vi kan hive Misjodrengen op på pinden igen i morgen - det tror jeg godt vi kan - i morgen er trods alt, fredag :)<3

  • Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 7 timer siden:

Jeg tager teten i aften: Så et varmt "godnat" til alle vidunderlige mennesker! 

- Så må vi se, om ikke vi kan hive Misjodrengen op på pinden igen i morgen - det tror jeg godt vi kan - i morgen er trods alt, fredag :)<3

Så tager jeg kærligt imod stafetten, og ønsker vores kære Misjo <3, dansemus <3B) og alle vennerne en uforglemmelig weekend og den bedste fredag længe :)

Knus og de allerbedste tanker fra en ven 

  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen også her fra :D

Ægte venner er som stjerner - du kan ikke altid se dem, men du ved, de er der!

Godt weekend til bamse og venner<3

Hilsen fra ægte van dansemus 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej venner<3

Er her endnu. Har, gudskelov kun, en grim halsbetændelse. Men skal selvfølgelig passe på pga. 

 Af mit imumforsvar

God weekend. Især til alle mine specielle venner her og især til min unikke veninde og børnepasser:wub:

Misjo1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 46 minutter siden:

børnepasser

Har i fået børn:-o:P

Eller var det drømmepasser du mener  :D

Uanset hvad, det er dejligt vi har dig stadigvæk

Jeg melder mig til passer børn hvis I har behov for det:P

Redigeret af Sebmus
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Stavekontrol . Drømmepasser selvfølgelig:D

Men du kan da komme og passe mig

Med lidt slivkovic  og nogen fædrelangssange. Jeg supplerer med Hollandsk øl og polsk vodka 

Misjo:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner

Jeg har af forskellige årsager ikke været meget på her i weekenden

Jeg er igen startet op i behandlingsforløb og det gør altså noget ved både hoved og krop

Men sov godt og drøm sødt

En ny covid 19 uge truer <3

Jeres Misjo<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo :)

Jeg synes personligt ikke at du behøver undskylde og - eller forklarer hvis du undlader at skrive / svare en eller flere dage i træk,,,jeg er ret sikker på at folk udviser stor og fuld forståelse for din situation 

Du må som udgangspunkt skrive når lysten og overskuddet lige er der

Held med det nye forløb,, sov godt knus din ven Hunter 

En lille godnat vise

 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Misjo <3 :)

Tak, fordi du deler dit liv med os. Det betyder meget for mig <3 :)

Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Jeg har af forskellige årsager ikke været meget på her i weekenden

Du behøver ikke skrive hver dag. Jeg bliver så glad, hver gang jeg hører fra dig, så jeg ved, at du lever <3 :)

Her er en smuk sang. Celine Dion – I’m a live <3 <3

Godnat <3 <3

I morgen bliver den bedste dag <3 :)

Redigeret af den lykkelige
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tak for de søde kommentarer :wub:

Må i alle have en god dag.  (Idag var luften varmere end vandet, uhh, det føltes en smule slædehundekoldt)

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgem bamse og venner <3

Misjo hvis du får problemer med at falde i søvn så er jeg klar til læse godnathistorier for dig ;):D

20201102_093152.thumb.jpg.26291b3a7c57a9e7fe8972163370affb.jpg

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ja ja hvad tid kommer du ? <3@Sebmus tror nu blommevodkaen er et bedre sovemiddel:rolleyes:

 

Nej kære venner. Jeg har faktisk lavet en playliste af alle de søde og gode forslag jeg har fået. Der er rigeligt til flere nætters søvn. Og Jeg er dybt taknemmelig for hver et af dem. TAK:wub:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nat nat kære venner<3

Sov godt :rolleyes:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 50 minutter siden:

Nat nat kære venner<3

Sov godt :rolleyes:

Misjo

No no no, skal bamse tillige i sin hule <3

Godnat til dig og alle de andre søde mennesker og specielt til din håndværkere <3

Din trofaste ven dansemus 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen drenge piger og dem indimellem <3

Så blev det tirsdag, og lidt tættere på Mortens aften, så skal vi have AND ! Andersine here we come:mrgreen:

Kan i have en god dage, og husk, imorgen bliver d....<3

MIsjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen fra Jylland :D

Smukt morgen <3

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ful måned, blæsevejr, lidt spooky :ph34r:

Men alligevel smukt udenfor 

Sweet dreams til alle søde mennesker<3

Med venlig hilsen Sebmus 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen venner<3

Sidder på riget og venter på blodprøver,

Lægesamtale og div indsprøjtninger.

Lidt kedelig dag. Fordi jeg ved jeg bliver dårlig senere. Men sådan er det.

Derfor bliver imorgen en bedre dag!:P

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...