Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Godnat bamse <3

Godnat til alle bamses venner og alle de andre søde mennesker :wub:

I morgen er bedst dag til ryddet op i  garagen og skuret  :D

Sweet dreams ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

nye regler, nye tider, nye begrænsninger, nye restriktioner, men alligevel livet er smukt 

I aften kan vi sover en time længe:D 

Godt lørdag til alle <3

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Og det har du så evigt ret i min ven @Sebmus<3

God weekend til jer alle<3

Misjo1!! 

Tro sku jeg skal en tur i bugten idag

Vandet er lækkert:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat til alle I vidunderlige mennesker <3 :)

Og specielt godnat til Misjo <3 :)

I morgen starter en ny uge med corona restriktioner og det bliver tidligt mørkt.

Husk derfor Piet Heins ord: Livet er som et spejl – vi får det bedste resultat, når vi smiler :) :) :) :) :) :)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmandagmorgen <3

Og du har så evigt ret @den lykkelige jeg synes blot at kvaliteten på spejle er blevet meget ringere de senere år :mrgreen:

Må i alle have en rigtig god mandag.

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go' morgen <3

I dag bliver fyring runde på arbejde, fra i dag ,som @den lykkelige ,siger ny restriktioner i samfundet, det bliver mørkt og trist vejret, meeeeen alligevel livet er smukt :wub:

Giv manden en fisk;  du fodrede ham en dag.  Lær en mand at fiske;  du fodrede ham hele livet

Tak @Misjo1 , du har lært mig at live livet <3

God dag til alle der ud

Sebmus 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sebmus skrev, for 3 timer siden:

 

Giv manden en fisk;  du fodrede ham en dag.  Lær en mand at fiske;  du fodrede ham hele livet

 

Sebmus 

Viste du min ven @Sebmus, at det citat er fra en Kinesisk filosof Leo ZI det dyrkede thaoismen, han blev født 600 år før Kristus.  

Noget jeg studerer lige pt faktisk. :D under østens religioner. 

Misjo

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Viste du min ven @Sebmus, at det citat er fra en Kinesisk filosof Leo ZI det dyrkede thaoismen, han blev født 600 år før Kristus.  

Noget jeg studerer lige pt faktisk. :D under østens religioner. 

Misjo

Jo, jeg er ikke kun vild med min Singapores/asiatiske skønhed :ph34r:, også i kulturen og filosofi, Kama sutra ;), og ikke mindst maden 

Har læst meget om Østens filosofi og oplevet en del gennem mit arbejde den kulturen

Vi skal snart ses igen, kommer meget snart til djævelenøen :wub:

Men glem alt om Køge bugten :P

Livet er smukt 

 

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 12 timer siden:

fyring runde på arbejde,

INGEN burde have lov til at fyre en dansemus :wub: som bare er så sød og rar og danser sig igennem livet B)

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nat nat kære venner

Sleep well:wub:

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat <3

Det var alligevel en god dag

Sweet dreams til alle håndværkere og alle de andre søde mennesker 

Godnat til alle søde kvinder :D

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Touch your heart and shut your eyes, dream sweet dreams and sleep tight....IMG-20201026-WA0005.jpg.eeb82bd65cb3a2f3316e9ecf21ec1df1.jpg

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen kære venner

Idag skal jeg Covid19 testes til en forandring, har fået lidt ondt i halsen, og lægen vil ikke se mig før der ligger en negativ test :huh:

Det tog 4 timer at komme igennem til bestilling af tid til test, 49500 mennesker før mig da jeg satte pv en til at venter, nå jeg håber at den er negativ.

værre er at influenza vaccinen er aflyst, det skulle lige passe at vi fik en epidemi af influenza oveni Covid 19

Nå pyt, det bliver en god dag, men i morgen bliver den bedste<3

Dear @Tantra than you for the nice words an picture<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Godmorgen kære venner

Idag skal jeg Covid19 testes til en forandring, har fået lidt ondt i halsen, og lægen vil ikke se mig før der ligger en negativ test :huh:

Det tog 4 timer at komme igennem til bestilling af tid til test, 49500 mennesker før mig da jeg satte pv en til at venter, nå jeg håber at den er negativ.

værre er at influenza vaccinen er aflyst, det skulle lige passe at vi fik en epidemi af influenza oveni Covid 19

Nå pyt, det bliver en god dag, men i morgen bliver den bedste<3

Dear @Tantra than you for the nice words an picture<3

These are difficult times with Covid-19, many people are sick, some have a fear that they are also infected. You can tell that people are insecure. I wish you, Misjo, that your Covid-19 test turns out negative and that you will soon recover from your cold.<3

A hug and a lot of warmth for you and for people who are not doing so well and who maybe a little lonely<3 in these unusual and difficult times...
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Agh jeg er sku vred

Coronatest det er sku alvorligt nok. 

Jeg har ondt i halsen. Og lægen vil have en negativ test før min konsultation.

Ok fair nok. Jeg bestiller tid og  bliver testet idag.

Men. Jeg kan ikke rigtigt klare at få noget ned i halsen så jeg bad momentet gennem næsen. Hvilket jeg har fået 6 gange før!

Så mødte jeg frem til test. Om blev vist ind. Jeg bad om test gennem næsen

Sygeplejersken hentede så en chef der sagde at det kunne de ikke. De var ikke uddannet?? 

Mindst 6 gange er jeg podet gennem næsen uden problemer. Faktisk har nogen sagt at der er bedre. For de har tid til at samle sekret uden at patienten er ved at brække sig

Status er at hun tog en ubrugelige test gennem munden fordi hun ikke kunne komme langt nok ned,

Øv synes at mit liv er tungt nok

Vil faktisk ønske at covid kunne slutte det. Fuck hvor er jeg livstrætte.. 

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Goddag:D

Jeg var sidste uge forkølet og lavet corona test, for første gang i mit liv var glad at noget siger at jeg er negativ :D:P

Håber du får også svar at du er også negativ :wub::D

dear @Tantra i know well that we two started our "friendship" a little crooked and i am glad we have found out that the whole was misunderstanding, shit happens, i have respect for you, thank you for your care for Misjo, wish you the best

Ønsker alle en sund og glad efterårs og vinter 

Med varm hilsen Sebmus 

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Øhh lille dansemus. Så mangler jeg bare at få dig i Køge bugt.

Det kommer hehe

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 38 minutter siden:

Øhh lille dansemus. Så mangler jeg bare at få dig i Køge bugt.

Det kommer hehe

Misjo

Måske næste sommer :P

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner<3

Så venter jeg på testsæt. Så jeg kan komme til lægen. Jeg kan næsten ikke tænke øv:huh:

Sov godt. Drøm sødt

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sweet dreams <3

Ønsker dig en god og roligt nat, i morgen bliver bedst dag selvom du bliver "negativ", selvfølgelig coronatesten mener jeg ;)

Godt til alle bamses venner og andre søde  mennesker 

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen Drenge og piger, og alle dem midt imellem<3

Jeg skal ikke i bugten idag, fordi jeg kan næsten ikke synke, (på den enden måde var det jo oplagt, ikke synke hehe)

Så mit Corona svar må godt komme lidt tjept :wub:

Ellers står den på læsning idag, vejret indbyder til det, og fruen er på job. så bamsen kan få fred :D

Kan i alle have en god dag ;)

Misjo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Kære venner

Jeg har på  det seneste fået mange.negative mails og om mig og min situation

De fleste går på at jeg er falsk. Ikke syg ikke døende og mange andre ting

Det er jo selvfølgelig svært at modbevise.jer. Men dem af jer som.kender mig irl.ved hvordan det står til

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det. Udover.min hårde fysiske træning og positive sind

Men jeg kan berolige jer alle. Jeg skal nok dø af kræft.

Håber i alle har en god dag

Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Kære venner

Jeg har på  det seneste fået mange.negative mails og om mig og min situation

De fleste går på at jeg er falsk. Ikke syg ikke døende og mange andre ting

Det er jo selvfølgelig svært at modbevise.jer. Men dem af jer som.kender mig irl.ved hvordan det står til

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det. Udover.min hårde fysiske træning og positive sind

Men jeg kan berolige jer alle. Jeg skal nok dø af kræft.

Håber i alle har en god dag

Misjo 

Kære Misjo, 

Brug blokerings- og rapporteringsknappen flittigt til de der mangler indhold nok i deres tilværelse til at skulle fylde tiden ud med ligegyldigt fnidder.
Og glæd dig over, at deres tvivl udspringer ud af, at du har  meget indhold i dit liv, at de ikke kan forholde sig til det. 
Jeg kan sagtens forstå, at det fylder, men hvorfor spilde liv på dem - du har meget bedre ting at tage dig til, og du og dem som betyder noget kender sandheden. 

Varme tanker fra en som for det første tror på dig, og derefter egentlig er fløjtende ligeglad med, om det skulle være sandt eller ej, for din historie har aldrig været brugt negativt mod nogen, og løftet flere op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...