Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Goddag 

Jeg er lige i Nordjylland, det er så smukt, vil gerne at du er her med mig, i øvrigt lagt nogle billeder i sommer/forår tråd 

Ønsker dig en god dag men i morgen bliver bedst ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

@Sebmus du er min helt <3

 

nej nej, jeg er ikke en helt, jeg prøver bare at være en god menneske , hvis du virkelig tror jeg er en helt, så er jeg bare en del af et heltehold, din Marvel team er altid klar til at hjælpe dig 

Din ven vikingmus jbareham_190421_0890_mcu_ranked_0003.6.thumb.jpg.a33e9520d4746c2032ba1f66ad6aa505.jpg

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Misjo1 skrev, den 28.10.2020 at 17:09:

Kære venner

Jeg har på  det seneste fået mange.negative mails og om mig og min situation

De fleste går på at jeg er falsk. Ikke syg ikke døende og mange andre ting

Det er jo selvfølgelig svært at modbevise.jer. Men dem af jer som.kender mig irl.ved hvordan det står til

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det. Udover.min hårde fysiske træning og positive sind

Men jeg kan berolige jer alle. Jeg skal nok dø af kræft.

Håber i alle har en god dag

Misjo 

Til alle dem der ikke tror på at Misjo er syg :

Jeg har læst dele af hans journal. Misjo har cancer - myolomatose og jeg kan bekræfte dette da jeg har læst hans navn på journalen. Misjo er et rigtigt levende menneske som jeg har mødt flere gange. 

Hvis i ikke kan forstå det så prøv at accepter at der nogle gange er ting man ikke forstår. 

 Det ikke at kunne forstå er ikke ensbetydende med at det ikke findes eller ikke er sandt. 

Men jeg har set Misjo irl og set hans journal - med hans navn på. Han er en svær syg mand. De af jer der skriver grimme mails til ham og beskylder ham for at lyve  hvordan mon i har det når Misjo ikke er her mere?  Bliver i mon flove og dybt skamfulde? Frygter i mon karma? 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 8 timer siden:

Til alle dem der ikke tror på at Misjo er syg :

Jeg har læst dele af hans journal. Misjo har cancer - myolomatose og jeg kan bekræfte dette da jeg har læst hans navn på journalen. Misjo er et rigtigt levende menneske som jeg har mødt flere gange. 

Hvis i ikke kan forstå det så prøv at accepter at der nogle gange er ting man ikke forstår. 

 Det ikke at kunne forstå er ikke ensbetydende med at det ikke findes eller ikke er sandt. 

Men jeg har set Misjo irl og set hans journal - med hans navn på. Han er en svær syg mand. De af jer der skriver grimme mails til ham og beskylder ham for at lyve  hvordan mon i har det når Misjo ikke er her mere?  Bliver i mon flove og dybt skamfulde? Frygter i mon karma? 

 

Bare verden har flere som dig <3

Jeg er ikke bekymret for din karma :x

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen kære venner:wub:

Hvad skulle jeg gøre uden jer?, specielt tak til @Lady C som jeg er stolt over at kunne kalde , sådan ud over alle de andre superlativer jeg kan finde på, min ven og støtte, på så mange planer.

Til alle jeg, både dem jeg har mødt Irl og dem som jeg kender herindefra Tak for jeres støtte og evige optimisme på mine vegne, i er sku med til at holde liv i den gamle her hehe<3

I dag har jeg det nogenlunde igen, jeg tog til træning efter hospitalet i går, det bliver ikke til så meget, men det at få rørt kroppen og komme til at svede, om ikke andet så i saunaen. ved jeg tager toppen af bivirkningerne af behandlingen. 

Så jeg er tilbage på pinden :ph34r:

Kan i alle have den mest fantastiske dag :wub:

MIsjo!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

I lige måde kære dig <3 

Sender gode energier i din retning <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
Misjo1 skrev, den 28.10.2020 at 17:09:

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det.

Men jeg kan berolige jer alle. Jeg skal nok dø af kræft

Hej champ

Jeg er da glad for du stadig har din humor i behold, de negative tanker er kun til besvær.

Alt det bedste fra det vilde vesten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat kære venner:wub:

<3 må i alle få en velsignet god søvn

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 13 timer siden:

Så jeg er tilbage på pinden... 

Nice, og vi skal nok holde dig der, en rum tid endnu...

Jeg tror at jeg, i et tidligere indlæg, som minimum, lovede dig en god og værdig jul - det løfte står jeg ved! 

- Og jeg er langt fra alene. Hvis du skulle falde ned fra den skide pind, så er vi mange som løfter dig op igen... 

@Misjo1, udfordrende tider, det forstår jeg godt, men du er langt fra alene, og du bliver aldrig alene... <3

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
MickeyM skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror at jeg, i et tidligere indlæg, som minimum, lovede dig en god og værdig jul - det løfte står jeg ved

Også har jeg lovede at vi to i december skal vinterbade i Køge bugten :wacko:

Og hvad man lover det man holder :D

Sove godt min ven :wub:

Også søde drømme til din drømmepasser og alle bamses venner <3

Din trofaste ven dansemus <3

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen alle fra nær og fjern<3

Så blev det endelig fredag, og hvad bedre er den sidste dør til mit køkken er kommet, (en der var skadet ved modtagelse) så nu kan jeg endelig sætte t hak ved den opgave :D

Kan i alle have en rigtig god weekend når i når dertil 

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også god weekend her fra :D

b1815428376c1215d03f848537f12270.jpg.70be5e62a352e5f5d77949573aa7774b.jpg

Og så får jeg bedst weekend, nemlig datter kommer på besøg, hun skal forkæles<3

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Tja, Venner, så skete det jeg var lidt bange for, en kollega jeg deler kontor med gik sløj hjem i tirsdags, og idag fik vi så at vide at der er Covid19

Så jeg kører ud og bliver testet igen, og krydser fingre i weekenden

Men men, stadig god weekend til jer alle

 

Misjo!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, den 28.10.2020 at 17:09:

Kære venner

Jeg har på  det seneste fået mange.negative mails og om mig og min situation

De fleste går på at jeg er falsk. Ikke syg ikke døende og mange andre ting

Det er jo selvfølgelig svært at modbevise.jer. Men dem af jer som.kender mig irl.ved hvordan det står til

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg ikke er død endnu. Men kan berolige jer med at professor Klaus Brasse.på Riģet  heller ikke forstår det. Udover.min hårde fysiske træning og positive sind

Men jeg kan berolige jer alle. Jeg skal nok dø af kræft.

Håber i alle har en god dag

Misjo 

Jeg er en af dem, som følger denne tråd på lurebasis.

Det er med vemod at jeg ser, at der i tråden kommer indlæg som prøver at stille mistillid til din eksistens, din sygdom, andre fortrædeligheder og også din moral med hensyn til GP osv.

Jeg har vitterlig svært ved at se berettigelsen i disse indlæg. Nuvel, vi har ytringsfrihed i Danmark, og det er jo et åbent forum, men de som bidrager i tråden burde efter min mening huske hvad er formålet med tråden. Jeg kan ikke mindes at Misjo har lagt op til en diskussion eller bedt om synspunkter til moral, etik, sygdomsforløb osv.

Misjo starter en stilfærdig tråd med et indhold og en placering, som helt lever op til regelsættet på EG. Når man ser på mange andre emner som er oprettet som tråde i "hyggesnak" må man vist sige at der er meget vide rammer. Og helt ærligt, hvad er problemet - det er jo en selvstændig tråd, hvor man selv bestemmer om man vil klikke ind og læse indholdet. 

Mange af de indlæg som er her i tråden er (jeg håber ikke at jeg fornærmer nogen) lidt facebook teenage agtige. Men, det synes jeg er helt fantastisk. Det er da udtryk for så meget livsglæde og sammenhold. Jeg håber virkelig, at I omkring stambordet kan sige f... til de som kommer og prøver at ødelægge den gode stemning. Nyd livet, nyd hinandens selskab og det som i har sammen. Jeg tror på, at det kan være med til at Misjo får "ekstra tid", og så må "the intruders" altså leve med at tråden når 1.000 + sider.

Tak for at være med på "en lytter". Selv om det er en trist historie og det er med blandede følelser ser jeg frem til nye indlæg i tråden.

De bedste ønsker til Jer alle.  

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Tja, Venner, så skete det jeg var lidt bange for, en kollega jeg deler kontor med gik sløj hjem i tirsdags, og idag fik vi så at vide at der er Covid19

Så jeg kører ud og bliver testet igen, og krydser fingre i weekenden

Men men, stadig god weekend til jer alle

 

Misjo!

Jeg krydser alt hvad jeg kan og sender til dig varmeste tanker og følelser 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Pyt ha. Corona test negativ!

Forsat god dag

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 22 minutter siden:

Pyt ha. Corona test negativ!

Forsat god dag

Misjo

 

e3d4c1599952e043882254058f0fcd25.jpg

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Er i her endnu.? Gå dog i seng med ?

Hyg drik lidt vin gør noget godt for jeres partner. Eller jer selv.

Eller bare gør som i plejer. Blot husk at det kan være lidt kedeligt:D

Jeg? Går snart i seng. Er ikke helt frisk. Men min krop har også fået gift nok til at slå en hær ihjeld med

Så trænger til lidt rekreation

God nat venner

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Skrives ved i morgen venner

Sov godt. Og må alle jeres drømmepassere våge over jeres søvn

Misjo<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

God morgen

En ny uge ligge klar forude:D

Kan I alle passe godt på jer selv

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat venner<3

Sov godt når I når dertil:lol:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladmand skrev, den 6.11.2020 at 11:16:

Jeg er en af dem, som følger denne tråd på lurebasis.

Godt at høre jeg ikker er den eneste. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat til dig min kære ven og til alle de andre søde mennesker <3 og må englene passer på jer 

b08d3b2914e4274e49d2cb91c6ae697a.thumb.jpg.4b23b53f1b8190ffdbcc7e444c87cbd1.jpg

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen venner<3

@Sebmus tak for det smukke digt:wub:

Idag skal jeg scannes til en forandring:rolleyes:

Og i næste uge have den sidste gang steroider og kemo for denne gang (forhåbentlig):D

Den 20/11 får jeg så svar på "rigets tilstand"

Hader den ventetid!

God dag alle

Jeres misjo

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...