Hop til indhold
Guest Misjo1

Godnat

Recommended Posts

Guest Misjo1

Sorry venner. Har ikke været så god til at puppe på det sidste. Dels grundet det lidt hårde angreb på min person. Og dels grundet travlhen:ph34r:

Men nu hår det fremad. 

Sov godt søde venner <3.

Misjo1

Del dette indlæg


Link til indlæg

396d2c089656449ce340190120d6acc6.jpg

No comment :D

Redigeret af Sebmus
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre fra dig! Godnat min ven. <3

Du glemte at fortælle om i morgen - men så gør jeg det for dig... 

I morgen bliver... Hehe :)

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, den 7.10.2020 at 20:22:

uvurderlig:D

 

Øv jeg har aftale med dig i december i Køge bugten, men også 1.12 :ph34r: 

Lige kommet hjem fra djævelenøen, fa..... hvor er slemt trafik i Kbh kl 16

4 timer til Jylland :wacko:

Godnat til alle som gider læse <3

Også til alle skeptikere ;)

20201007_163005.thumb.jpg.d3a6a026bc4fdc6c6de79dae77f2a35c.jpg

Ja den er god nok,,, 

Dansemus skulle ha mødt trekløveret, Misjo og undertegnede i onsdags måske til lidt let mad eller måske bare en kop øl ja det fandt vi aldrig ud af,,, fordi lige pludselig så sender han / musen denne besked at han er tidspresset og holder i kø, og må aflyse,,,, WTF,,, nye venner :D

Min teori er at han bare tog et tilfældigt billede fra arkivet og imens lå på langs og nød en god gang thai massage og nok også lige med en happy ending :shock:, men det er jo svært at bevise,,, men når nu det er sagt,, så hul i det /// han er tilgivet igen nu, tsk tsk tsk :rolleyes::rolleyes::lol:

Hvorfor nu det,,, jo fordi Dansemus ER en af Mijso's venner, en af bamse bjørn's venner fra 100 meter skoven 

Dejlig dag til Misjo og venner og nyd ekstra denne weekend her med familien og vennerne herinde 

Knus jeres Hunter 

 

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godmorgen kære venner:wub:

Så blev det EF dag! (endelig fredag) :D

Kan i alle have en ringtig god weekend når i når dertil

Misjo!<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godmorgen her fra :D

Alene hjemme heeeeele uge 

Tror weekend bliver på sofa med fjernbetjening på brystet og pizza på sofabordet 

Godt weekend til alle 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Godnat venner<3

Husk! I morgen b....

:D

Jeres misjo:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godnat bamse <3

Det er dejligt at du har ikke givet op, trods alle skeptikere, husk ingen kan tage os fra dig :wub:,  

Godnat til alle 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

God weekend til alle I vidunderlige mennesker <3 :)

Og specielt god weekend til Misjo <3 :)

 

Kære Misjo <3

Vi er med dig hele vejen i dit eventyr <3 

H. C. Andersen: ”Hvert menneskes liv er et eventyr skrevet af Guds finger”

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Lidt tidligt god aften / nat

Har haft en hård dag.

Livet gør nogen gange ondt. Sygdom ligeså. Og det var ikke min bedste dag idag. Nu vil jeg hylde mig i morphos tåger og håbe at imorgen bliver den bedste dag

Godnat alle 

Misjo<3

Misjo 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 9.10.2020 at 07:56:

 

God formiddag, @Misjo1 <3

Hvordan er dagsformen? 

Ps: se lige bort fra at jeg fik indsat et citat fra Hunter, jeg ved ikke lige hvad der skete, men jeg kan ikke slette det igen... 

Redigeret af MickeyM
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hej alle

Dagsorden er ok, har lige været i kirke,

En ung vikar. Kvinde. Et dejligt frisk pust der holdt en glimrende prædiken.

Således opløfted vil jeg køre hjem så småt finde lidt vintertøj fren og få lukket det udendørs vand.

God søndag til jer alle

Misjp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go' søndag her fra 

Efter 2 dage på sofa tror jeg skal lidt ud i natur, en lang tur i skov og spiser en god burgere er lige hvad jeg ønsker 

@Hunting for beaver folk har begyndte citér dig med "tomme" ord og i oveni prøver slettede, det er på tiden at du bliver lidt mere aktiv :D

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 17 minutter siden:

Efter 2 dage på sofa tror jeg skal lidt ud i natur, en lang tur i skov

God tur ,, hvis du skulle være såååå heldig at "støde ind"  i en kvinde som render rundt og leder efter sine BH i str XXL ( PLUS :D )så er det bare den kære <3 @Nemtøs <3 så gir du hende bare lige en krammer fra mig også,, :D

ved dog ikke om hun kunne finde på at besøge dine "jagtmarker" ;):rolleyes:;)trekantsområdet ,,,:ph34r:

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 8 minutter siden:

God tur ,, hvis du skulle være såååå heldig at "støde ind"  i en kvinde som render rundt og leder efter sine BH i str XXL ( PLUS :D )så er det bare den kære <3 @Nemtøs <3 så gir du hende bare lige en krammer fra mig også,, :D

ved dog ikke om hun kunne finde på at besøge dine "jagtmarker" ;):rolleyes:;)trekantsområdet ,,,:ph34r:

@Hunting for beaver jeg  er  lidt  over  alt  - undtagen  din  ø :-)

kan  godt  høre  du  har  brug  for  en  lektion i bh.. min  omkreds  er  ikke  voldsom stor i bh,  men  bruger  til  gengæld  en  stor  skålstørrelse. Måske  du  skulle  pege  min  næste  bh  ud  på  lace.dk  bruger  str. 85 i... så  din  søndagsopgave  bliver  at  finde  en  i mln  størrelse  som  du  synes  er  fræk. 

Jeg  krammer  ikke  med  @Sebmus, men  vil  nu  gerne  tages  i doggy  i naturen,  blot  han  ikke har  været  ude  i 8,5 cm vand,  så  må  han  nøjes  med  bagerste  indgang  for at  jeg  også  får lidt  gavn  af  ham  :-) :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 47 minutter siden:

bruger  str. 85 i... så  din  søndagsopgave  bliver  at  finde  en  i mln  størrelse  som  du  synes  er  fræk. 

opgave forstået , men kan IKKE indsætte linket / billedet

må nøjes med at beskrive den så,, giv mig lige 2 min mere,,,,

#og please be gentle med dansemus, ved dog ikke om han også er til sport i 2'eren ,,ha ha ha :rolleyes:

Svar på opgaven Gorsenia Paradise 3/4 skål BH 85 I ,, allerhelst farven gul ( lys), også selvom det IKKE er påske mere, ellers en knald rød er runner up 

https://www.lace.dk/commodity/24959-gorsenia-34-skaal-bh-f-k-skaal-gorsenia-paradise

P.S.   jeg er nok dumpet på farverne, da de IKKE findes

Gorsenia - 3/4 Skål BH F-K skål - Gorsenia Paradise Gorsenia - 3/4 Skål BH F-K skål - Gorsenia Paradise

Redigeret af Hunting for beaver
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden:

opgave forstået , men kan IKKE indsætte linket / billedet

må nøjes med at beskrive den så,, giv mig lige 2 min mere,,,,

#og please be gentle med dansemus, ved dog ikke om han også er til sport i 2'eren ,,ha ha ha :rolleyes:

Svar på opgaven Gorsenia Paradise 3/4 skål BH 85 I ,, allerhelst farven gul ( lys), også selvom det IKKE er påske mere, ellers en knald rød er runner up 

https://www.lace.dk/commodity/24959-gorsenia-34-skaal-bh-f-k-skaal-gorsenia-paradise

P.S.   jeg er nok dumpet på farverne, da de IKKE findes

Gorsenia - 3/4 Skål BH F-K skål - Gorsenia Paradise

Jeg  er  vild  med  den  grønne  farve,  så  kan  jeg  også  gemme  mig  lidt  i skovbunden,  hvis  sebmus  bliver  for  voldsom  med  de 8,5 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

du  synes  er  fræk. 

respekt med dit valg af grøn, især fordi den er meget lys / gennemsigtig :rolleyes::wub:,,,

meeeen nu spurgte du jo til MIN mening, og der er altså et eller andet mega frækt ved farven påske gul, som en bunny påske hare mis, men det er nok bare MIG som er lidt forskruet oppe i skærmen :D

Jeg ville personligt gå med denne farve om muligt !

jeg går ind for diversiteten og IKKE det alle andre vælger og mener,,,, som udgangspunkt

sagt på en lidt anden måde,,, jeg har en mening indtil jeg bliver utålmodig og ændrer den typisk til det modsatte , gir det bare nogenlunde mening,, ha ha ha 

at lade mig vælge en BH er ligesom at lade en elefant gå baglæns ind igennem en blomsterbutik, og bede den om IKKE at vælte noget med halen / kroppen,, :D

Redigeret af Hunting for beaver
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hørte du @sebmus. Det er blæsevejr idag <3:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Nu skrev jeg faktisk badevejr hader stave kontrol :D

@Sebmus Jeg Har været i vandet idag. Har du?

Misjo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 10 minutter siden:

Nu skrev jeg faktisk badevejr hader stave kontrol :D

@Sebmus Jeg Har været i vandet idag. Har du?

Misjo

Upppsss nå men hvordan var vand temperaturen så på barometeret ,,hvad siger i 2 gutter

De herrer @Misjo1 og @Sebmus er vi over eller under de 4 CM i dag ,,:rolleyes::lol:B)

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, den 10.8.2020 at 08:20:

Hahaha 

Men jeg har ikke hårdt arbejde, og kun til kl 2 i denne uge, træner virker hårdt at blive viking ;)

I går var hele 3 gang i vandet så kroppen er stærkt og lille mand var så lille at jeg troede at noget har skiftet min køn, kan ikke finde ham da jeg skulle tise :lol:

@MornFedjeg var slet ikke i den kategorien

E270F799-23BF-4D9C-9F65-2BD576157405.thumb.jpeg.cfb964b2fadb79d5a14dea6df9f57e1c.jpeg.2e6d5e8156f5e1c7bfb207b7e09a6feb.jpeg:D

Have alle godt dag 

Går stærkt ud fra at i stadigvæk måler via denne skala :D

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...