Hunting for beaver 4208 Skrevet 7. December, 2020 ja jeg burde også være til rådighed et hemmeligt sted på Sjælland imellem Rødby og Helsingør Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. December, 2020 Ja så blev vi alle hjemsendt. Øv men det går nok Håber at I alle er vel og ved godt.mod. Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. December, 2020 Misjo1 skrev, 1 time siden: Ja så blev vi alle hjemsendt. Øv men det går nok Håber at I alle er vel og ved godt.mod. Misjo1 Tja, ved ikke mere om jeg har det godt, mærke at kroppen og sjæl er gået ned Men livet er alligevel smukt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. December, 2020 Jamen hvorfor dog lille musepus? Det er snart jul? Er du syg eller har din thai trukket dig for hårdt i blyanten? Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. December, 2020 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Jamen hvorfor dog lille musepus? Det er snart jul? Er du syg eller har din thai trukket dig for hårdt i blyanten? Ved ikke hvorfor, måske for meget arbejde, måske lidt deprimeret, måske savner min Singapores veninde , måske ensom Men gudskelov jeg er rask og nej ingen thai trykte i min blyant og kugler, selvom trænge til godt omgang massage Godt dag til dig og alle de andre søde mennesker Hmmm nu også musepus 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 8. December, 2020 Kært barn har.mange navne Skal jeg tage Liv med og nusse dig ? Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 8. December, 2020 Misjo1 skrev, for 37 minutter siden: Kært barn har.mange navne Skal jeg tage Liv med og nusse dig ? Hehehe det vil blive dejligt 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 9. December, 2020 Nå i dejlige mennesker Tænk at jeg nok får lov til at opleve endnu en jul, jeg kan dårligt tro det ! Det giver dog et problem, jeg havde jo ikke overvejet jule gaver? har i fået købt nogen til jeres kære ?? Misjo! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 9. December, 2020 Misjo1 skrev, for 2 minutter siden: Nå i dejlige mennesker Tænk at jeg nok får lov til at opleve endnu en jul, jeg kan dårligt tro det ! Det giver dog et problem, jeg havde jo ikke overvejet jule gaver? har i fået købt nogen til jeres kære ?? Misjo! Min mor blev vældig glad for hendes portvinsjulekalender og min lillebror og jeg har begge i vores genialitet købt samme ikke-refunderbare gave til vores far på trods af, at han ikke har ønsket sig noget. Hvad er chancen? Glædelig Jul Misjo1, dejligt, at du er her til den Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 9. December, 2020 Misjo1 skrev, for 6 timer siden: Det giver dog et problem, jeg havde jo ikke overvejet jule gaver? har i fået købt nogen til jeres kære ?? Håber du får i år bedste julegave i dit liv Elsker dig min ven 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 10. December, 2020 Jeg får den bedste julegave. Det ved jeg Jeg har nemlig en aftale hehe. Og der er Intet jeg ønsker mig mere. Godnat kære venner. Kan næsten ikke vente Må jeres drømmepassere våge over jer alle Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 10. December, 2020 Misjo1 skrev, for 43 minutter siden: Jeg får den bedste julegave. Det ved jeg Jeg har nemlig en aftale hehe. Og der er Intet jeg ønsker mig mere. Godnat kære venner. Kan næsten ikke vente Må jeres drømmepassere våge over jer alle Misjo1 Åh jo Juleønsker må man ha, nat u Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 11. December, 2020 (edited) Ville bare lige ønske Misjo og venner en rigtig dejlig dag og endnu en uforglemmelig weekend når den rammer, Kære Misjo den herre, vi er mange som har fulgt denne dejlige tråd tæt snart fra langt tilbage, både du og vi var vist ikke mange som troede at du nu står her kort før Jul og skal til at rende på juleindkøb, nu må du så love os at du ikke render rundt og bliver julestresset. Håber og tror at du min. skal købe 2 ret vigtige julegaver, til 2 kvinder som betyder alt i dit liv. Selvfølgelig fruen din derhjemme, men også en vis drømmepasser som har stået dig bi ved div. spørgsmål, også det selvom du tit er blevet straffet bagefter med en lille rødblå numse , nej spøg til side, det som din drømmepasser giver dig er jo mest ro, og dine mange smerter forsvinder helt for en stund hun er en ener ja kort sagt guld værd for dig kære ,,, måske den allerstørste grund til at vore kære ven er her og ønsker det bare lidt endnu! Kære Misjo kære ven DU gjorde det umulige, er her endnu snød endnu engang manden med leen, må du og dine nærmeste få den bedste Jul ever..... For lige at stjæle vores kære ven dansemusen's egen citat : LIVET ER DEJLIGT, OG VIDUNDERLIGT MEN OGSÅ LIDT KOSTBART, ISÆR MED DE SØDESTE MENNESKER OMKRING SIG Respekt til Misjo og vennerne Knus Jeres Hunter Redigeret 11. December, 2020 af Hunting for beaver 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 11. December, 2020 Hunting. Jeg er rørt over dit indlæg. Og også selv uforstående? Lidt stædighed. Nogen gode mennesker omkring mig. Min hustru. Og måske vigtisk af alt. Min drømmepasser som ikke bare har vist mig ind i en fantastisk verden men også har fyldt mit sind og krop med ro. Oveni at hun er en unik ven og samtalepartner. At hun samtidig er gudesmuk trækker selvfølgelig ikke fra. Men men min ven jeg kan også mærke den mørke herre med leen i mine hæle. Så træerne vokser ikke ind i himlen Misjo Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 12. December, 2020 Godnat kære venner Og god søndag til jer alle Misjo Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. December, 2020 Sov godt Misjo Og god søndag også til dig. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 13. December, 2020 Så slutter weekenden. Vi er juleklar. Er i? Jeg skal have min største julegave i næste uge og glæder mig helt vildt. Jeg kan ikke slutte året på en bedre måde. Må i alle få jeres ønsker opfyldt! Misjo Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 13. December, 2020 Misjo1 skrev, for 26 minutter siden: Jeg skal have min største julegave i næste uge og glæder mig helt vildt. Det har du fortjent 100% Godnat min ven Din trofaste ven dansemus 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. December, 2020 Sebmus skrev, for 11 timer siden: Din trofaste ven dansemus Åhhh, det var da en sød selfie du har taget der, Musepus. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 14. December, 2020 God morgen venner Håber alle er kommet godt gennem weekenden.! Jeg har vundet retten til at sidde IT vagt til et Online byrådsmøde iaften, så jeg er mødt ind for at få sat div. IT ting op så det er klar., og så er det hjem og hvile. De der byrødder kan jo snakke i timevis......., men ok, online møder plejer at dæmpe snakkelysten lidt, så jeg håber de er nogenlunde hurtigt færdige. Er i ved at være klar til jul+ hoho. eller husk, at i morgen er den bedste.... (Ihvertfald for mig ) Jeres MIsjo Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 14. December, 2020 Misjo1 skrev, for 11 timer siden: God morgen venner Håber alle er kommet godt gennem weekenden.! Jeg har vundet retten til at sidde IT vagt til et Online byrådsmøde iaften, så jeg er mødt ind for at få sat div. IT ting op så det er klar., og så er det hjem og hvile. De der byrødder kan jo snakke i timevis......., men ok, online møder plejer at dæmpe snakkelysten lidt, så jeg håber de er nogenlunde hurtigt færdige. Er i ved at være klar til jul+ hoho. eller husk, at i morgen er den bedste.... (Ihvertfald for mig ) Jeres MIsjo Nat mus, og husk imorgen, atter som Julenisse også for dig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 15. December, 2020 @Sebmus.vi har nok noget at snakke om! Hehe Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 15. December, 2020 (edited) Misjo1 skrev, for 10 minutter siden: @Sebmus.vi har nok noget at snakke om! Hehe Om jul ? Redigeret 15. December, 2020 af Sebmus 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 15. December, 2020 Nat Misjo, ses i julekalenderen imorgen, i et nyt afsnit Del dette indlæg Link til indlæg