Sebmus 3087 Skrevet 2. December, 2020 Godaften min ven, det er jeg ked af at høre du er Ikke friske , men det er altid håbet fordi i morgen bliver bedst dag Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Tja @Hunting for beaver og @Sebmus så er jeres julegaver indkøbt Hvornår vil i have dem .. Det kan godt blive snart at jeg skal til djævelenøen , men ikke på grund af gave 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. December, 2020 Hehe. Jeg ved det min ven.tro mig jeg vil holde mig i live blot for at se at du sænker i bugtens kolde vand sammen med mig elsker dig min ven Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. December, 2020 (edited) @hunting.og @Sebmus Året. Er snart omme. Skal vi ikke lige dele en gløg inde tiden rinder ud? Redigeret 2. December, 2020 af Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 2. December, 2020 Godnat.venner Misjo1 er træt. Men imorgen.. Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 2. December, 2020 Sov godt min ven Vi skrives i morgen, vi ses snart igen. Det lover jeg, ønsker dig og alle de andre søde mennesker en rolig nat med masser sweet dreams Kærlig hilsen fra Jylland 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 3. December, 2020 Så er Misjo1 på toppen igen Kan I have en god dag Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 Godmorgen venner Så er det næsten weekend og kone har fødselsdag. Det skal fejres Kan I alle have en god weekend! Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 4. December, 2020 (edited) tillykke med dagen Redigeret 4. December, 2020 af Sebmus 3 Del dette indlæg Link til indlæg
den lykkelige 461 Skrevet 4. December, 2020 Kære Misjo Hjertelig tillykke med din kones fødselsdag Jeg håber af hele mit hjerte, at du har energi til at give hende en fantastisk og mindeværdi fødselsdag God weekend til alle I vidunderlige mennesker 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 Tak tak Er ud at spise. Selv om det er lidt besværligt men mundbind Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. December, 2020 Misjo1 skrev, for 9 minutter siden: Tak tak Er ud at spise. Selv om det er lidt besværligt men mundbind Velbekomme og Stort Tillykke med Konen din, spis bare rigeligt og ej gemme til katten, go aften til jer Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 Thaimig skrev, for 40 minutter siden: Velbekomme og Stort Tillykke med Konen din, spis bare rigeligt og ej gemme til katten, go aften til jer Har ingen kat så jeg prøver selv men appetitten ikke så stor Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 God nat venner Er.bombe træt. Lidt synd for konen men hun forstår. Heldigvis Vi hygger lidt i.morgen i stedet Fuck canser. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 Trænger til min frue. Tror hun kan give mig lidt liv. Ingen Hun er min iltmaske. Min hjertestarter. Min livsline. Min inspiration til at holde fast. Selv om jeg er dødtræt og ikke mindst. Min sjæleven. God nat venner Håber i alle har en soulmate som mig Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. December, 2020 Misjo1 skrev, den 2.12.2020 at 14:06: Tja @Hunting for beaver og @Sebmus så er jeres julegaver indkøbt Lyder da dejligt,,, skal se om jeg ikke kan slippe lidt diskret "ud" måske i næste uge,,, Konen er rasende, og kæresten er bortrejst, kun elskeren som skal stryges MED hårene er tilbage lige nu ,,,he he Jeg vil gå ud og købe en gave til jer 2 mine venner imorgen,,,, og nej bare rolig ingen slivovitz nærmere en badekåbe som i kan tage på efter bugtens ubamhjertelige kolde vand, om det så er 3 eller 5 cm. koldt ved jeg jo ikke I to @Sebmus og @Misjo1 bruger vel stadigvæk str. XXXS,,, IKK,, Anyways stort tillykke med konen din kære Misjo, giv hende lige et lille knus fra os allesammen herinde fra,, Kærlighed og respekt til Misjo's , dansemusen og alle deres venner og fortsat god weekend, og må i morgen blive ,,,,,,,ja i ved jo nok ,,,he he he 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 Pu ha Hunter der lyder sku som lidt at en udfordring hehe. Og Jeg troede det var vanskeligt?? Jeg tror min gave i de rette hænder kan give jer varmen tilbage hehe Elsker jer begge Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 4. December, 2020 PS xxxxcs er nok lige småt nok xxxxl Passer bedre Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4208 Skrevet 4. December, 2020 Misjo1 skrev, for 1 time siden: PS xxxxcs er nok lige småt nok xxxxl Passer bedre Ja jo dét jeg siger,, XXXXL =. XXXXLILLE,, Sov sødt 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 6. December, 2020 (edited) Misjo1 skrev, for 18 minutter siden: God søndag I lige måde! Sig til hvis I tre mødes i nabolaget en af dagene, måske kan jeg snige mig forbi og hilse på Redigeret 6. December, 2020 af Liv Grammatik 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 6. December, 2020 (edited) Liv skrev, for 5 timer siden: I lige måde! Sig til hvis I tre mødes i nabolaget en af dagene, måske kan jeg snige mig forbi og hilse på Uha det lyder godt, men så kommer i fare min venskab med de to, det kan let ske at jeg dropper dem til din fordel Spøg til side, du er selvfølgelig velkommen til , smukke kvinde er altid velkommen Redigeret 6. December, 2020 af Sebmus 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. December, 2020 @Liv vi mødes. De to kan slet ikke vente på deres julegaver hehe Bliver lidt kort idag. Arbejder som bekendt i en kommune som står på nedlukningslisten. Så der er fart på God dag til alle Jeres Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 7. December, 2020 Misjo1 skrev, for 3 timer siden: @Liv vi mødes. De to kan slet ikke vente på deres julegaver hehe Øv øv, jeg vil med Godt dag til dig og alle de andre søde mennesker 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 7. December, 2020 Tja @Sebmus hvis dig og @Hunting for beaver ikke dukker op så får i ingen gaver.og så vil jeg da virkelig gerne hilse på @Liv hehe Misjo1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 7. December, 2020 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Tja @Sebmus hvis dig og @Hunting for beaver ikke dukker op så får i ingen gaver.og så vil jeg da virkelig gerne hilse på @Liv hehe Misjo1 I siger bare til, måske er jeg i nærheden 2 Del dette indlæg Link til indlæg