Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

Guest Aros

Igen Hugo, vi er ikke enige. Du må accepterer at andre har en anden opfattelse af ordet end dig selv, selvom det forekommer dig svært. Ja jeg kan sagtens bruge ordet og samtidig være respektfuld. Det er da det værste gang vrøvl at påstå det modsatte, undskyld mig, jeg gav da lige et eksempel på det i forgående indlæg, og jeg kan finde mange eksempler på det rundt om på forummet hvor det bruges med respekt. Du skal ikke gøre mig ansvarlig for din fortolkning af ordet. Det har jeg ligesom forklaret hvorfor. Du kan da heller ikke tolke noget i at 3 piger ud af 5000 massagepiger i DK har givet udtryk for at de ikke kan lide ordet, vel. Come on. (Der er da også nogen piger der synes det er ok at kalde sig luder og som har flere blogs hvor de kalder sig luder) Det er fin nok at du har din opfattelse af ordet, men lad være med at gøre det til en almen opfattelse. Det er i hvert fald ikke min opfattelse, og igen er det for mig det vigtige, hvoran man bruger ordet og bruger det positivt og ikke ordet i sig selv.

Endelig nej, jeg kunne ikke finde på at kalde Tierpige luder nu da hun har sagt at hun ikke kan lide at blive kaldt det, ligesom jeg ikke kan finde på at kalde Hugo noget han ikke kan lide. Jeg er heller ikke selv en fan af at bruge ordet, men når folk begynder af moralisere og komme med deres smagsdommeri over det sølle ord, så reagerer jeg, fordi jeg forbinder ikke ordet som noget negativt, det vigtigste er om det bruges negativt eller positivt. Man kan i min optik godt bruge ordet positivt. Jeg gider i det hele taget ikke det Venuslogemoralskefims om at nogen gør sig til moralske dommere over andre og mener at kunne bestemme hvad god opførsel er, hvad der må skrives og hvad der ikke må skrives, hvilke lyster der må være til stede og hvilke holdninger folk bør have i det hele taget. Derfor lad folk skrive som de vil, sålænge de skriver pænt og ordentlig til hinanden. Lad være med at skyde folk i skoene at de er disrespektfulde hvis de taler i positive vendinger om en pige og bruger ordet luder, for det viser jo blot kun, at ham der bruger ordet har en anden opfattelse end dig af ordet, og det må man accepterer. Man kan som sagt ikke gøre andre til ansvarlig for ens egen opfattelse af et ord. Du kan jo også læse på denne debatstreng Hugo, at det ikke er ALLE der deler din opfattelse. Det bør du altså accepterer.

Ellers så kan jeg godt mærke at du kører i ring nu, derfor så stopper jeg nu, og henviser til mine tidligere 2 indlæg, som faktisk også kommenterer det meste af det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For helvede hvorfor denne debat? en pige er en pige, og en mand er en mand,

den er ved at være lidt langt ude, efter min mening, vi skal bare behandle

hinanden med respekt.

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deja vue? Nye Muhammedkrise?

Der bliver lavrt nogle tegninger, nå nej, ordet luder bliver brugt.

Nogle muslimer, nå nej,nogle gudinder føler sig krænket.

Gode, meget gode mennesker, som bedstemødre for asyl, nå nej, knights in shining armor føler sig forurettet på de forurettedes vegne.

Politikken segmentet, nå nej, ridderne på de hvide damecykler kan klart se, at brugerne af det famøse ord må have et dårligt menneskesyn og mangler respekt for de forurettede.

Hele spektret af gode mennesker ser en klar forbindelse til et enkelt parti i folketinget.

Jow jow, hvad ender det ikke med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holy shit,

Middelalders hvide drengerøve slås for sin ret at kalde folk hvad de vil, fordi de jo alligevel intet mener med det. Og på vejen smider vi ind lidt perker og negre - så ofte vi kan.

Og er der nogen der ikke kan lide det hele så er de riddere, eller meget, og latterligt følsomme. Fordi man mener jo intet med det.

Nogen har døtre der ingen problemer haver med at kalde hinanden niggers, andre gider ikke Venuslogsmoralism og vupti så har vi en filosofi der bygger på at nogle få, ikke kun tager sig retten at kalde folk hvad de vil, men også at moralisere over hvordan andre har det med det hele.

Hvilke er det egentlig som er mest følsomme i denne debat? Måske eventuelt de der råber højst???

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD,

du proicerer helt uden blusel dine definitioner, eller skulle man sige fordomme, over på hele menneskeheden.

Er det helt umuligt at forstå, at folk kan have andre meninger om det?

I min (og mange andres) øjne og øren, er ordet luder en stillingsbetegnelse

Onslow,

Er det helt umuligt for dig at forstå at det ikke er MINE definationer, men taget direkte fra ordbogen og Dansk sprognævn.

Kunne du ikke for en gangs skyld gøre dig selv den tjeneste at slå ordet op, så det ikke er DIN private defination der fremføres.

Jeg linker gerne for dig: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=prostitueret&tab=for

"Person, som tilbyder samleje og andre seksuelle ydelser mod betaling" (altså som stillingsbetegnelse)

Så vil du kunne læse: prostitueret (neutral) glædespige (forskønnende) luder (nedsættende)

Og som skældsord:

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaev ... %20web.pdf

http://politiken.dk/kultur/ECE1625349/l ... kaeldsord/

Og hvis du havde læst den sidste linie i mit indlæg, så havde det ikke behøvet dit lange indlæg, jeg skriver jo netop:

"Der kan selvfølgelig være forskel på hvordan et skældsord bruges, og hvilke tillægsord man bruger mv."

Hvorfor skulle jeg skamme mig over at fremføre det? jeg var en bruger behjælpelig med at kende forskellen på de tre ord!

Uanset hvad du eller jeg synes, så ved jeg at der ikke er ret mange piger der værdsætter at blive omtalt luder.

Men husk at på et board som dette, har du kun det skrevne ord (og et par smilyes).

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er altså ikke os alle der er en dårlig oplevelse og skal vi så kaldes for en luder bare fordi du var uheldig med hende :?: det kan være du ikke er uheldig med den næste pige hvis altså du vil prøve en igen ;)

I min optik er du luder uanset hvad du mener at du vil kaldes! Jeg mener som sagt intet ondt i det ord og hvordan du reagerer på det, er mig fløjtende ligeglad!

Jeg skrev egentlig bare hvad min seneste oplevelse havde været hos en luder og hende kunne jeg ikke kalde glædespige, det var sådan set bare for at fortælle at ordet glædespige ABSOLUT ikke kan bruges om alle ludere....men ordet luder kan bruges mod alle der sælger sex uden at det er ment negativt!

Jeg kan jo godt se at du har en del på sidebenene. Skal jeg så sige at du er FED eller OVERVÆGTIG?? Ordet fed er der også folk der mener er negativt ladet nu om dage og at man skal kalde folk overvægtige og ikke for fede - sikke da noget vås. Nej vi lever i et DK hvor vi alle føler vi bliver trådt over tæerne ved det mindste og det blev meget værre efter muhammedkrisen - hvor ender vi dog??

Hvis du læser det ovenover (tror sgu ikke du fatter meget af det du læser) skriver jeg netop hvorfor jeg bruger ordet luder!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved det men jeg finder mig altså ikke i at blive kaldt en luder sorry :( jeg er glædespige og ikke andet så er den prut ude af verden :D

Hvad du finder dig i desangående at blive kaldt, er sådan set os uvedkommende.

Og ja jeg kigger på den skodside, for at spotte fake annoncører.

God weekend til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er du luder uanset hvad du mener at du vil kaldes! Jeg mener som sagt intet ondt i det ord og hvordan du reagerer på det, er mig fløjtende ligeglad!

Jeg skrev egentlig bare hvad min seneste oplevelse havde været hos en luder og hende kunne jeg ikke kalde glædespige, det var sådan set bare for at fortælle at ordet glædespige ABSOLUT ikke kan bruges om alle ludere....men ordet luder kan bruges mod alle der sælger sex uden at det er ment negativt!

Jeg kan jo godt se at du har en del på sidebenene. Skal jeg så sige at du er FED eller OVERVÆGTIG?? Ordet fed er der også folk der mener er negativt ladet nu om dage og at man skal kalde folk overvægtige og ikke for fede - sikke da noget vås. Nej vi lever i et DK hvor vi alle føler vi bliver trådt over tæerne ved det mindste og det blev meget værre efter muhammedkrisen - hvor ender vi dog??

Hvis du læser det ovenover (tror sgu ikke du fatter meget af det du læser) skriver jeg netop hvorfor jeg bruger ordet luder!

hvad bilder du dig ind og skrive om min kropsbygning jeg er ikke fed du skulle skamme dig :( jeg ved godt jeg er buttet det er der mange fyre der godt kan lide at der er noget at holde og nive i ;) og jeg fatter godt hvad der står men hvorfor begynder du at snakke om min krop det har intet med hiv og aids at gøre tror det er dig der ikke forstår(fatter) noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er du luder uanset hvad du mener at du vil kaldes! Jeg mener som sagt intet ondt i det ord og hvordan du reagerer på det, er mig fløjtende ligeglad!

Jeg skrev egentlig bare hvad min seneste oplevelse havde været hos en luder og hende kunne jeg ikke kalde glædespige, det var sådan set bare for at fortælle at ordet glædespige ABSOLUT ikke kan bruges om alle ludere....men ordet luder kan bruges mod alle der sælger sex uden at det er ment negativt!

Jeg kan jo godt se at du har en del på sidebenene. Skal jeg så sige at du er FED eller OVERVÆGTIG?? Ordet fed er der også folk der mener er negativt ladet nu om dage og at man skal kalde folk overvægtige og ikke for fede - sikke da noget vås. Nej vi lever i et DK hvor vi alle føler vi bliver trådt over tæerne ved det mindste og det blev meget værre efter muhammedkrisen - hvor ender vi dog??

Hvis du læser det ovenover (tror sgu ikke du fatter meget af det du læser) skriver jeg netop hvorfor jeg bruger ordet luder!

du skal ikke kalde mig luder jeg er glædespige så er den ikke længer ........................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigdick

det er ikke os alle der er fake ærelig at der er nogle der skal ødelægge det for os andre men der findes også mænd der "glemmer" at møde op de er også fake :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigdick

det er ikke os alle der er fake ærelig at der er nogle der skal ødelægge det for os andre men der findes også mænd der "glemmer" at møde op de er også fake :(

Ja men du har da fuldstændig ret, det har jeg jo heller ikke postuleret at de ikke er, så du skal ikke "skyde mig noget i skoene" tak.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men du har da fuldstændig ret, det har jeg jo heller ikke postuleret at de ikke er, så du skal ikke "skyde mig noget i skoene" tak.

Venligst

det gør jeg helder ikke men du får det til at lyde som at det er hele den side der er fake ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det gør jeg helder ikke men du får det til at lyde som at det er hele den side der er fake ;)

Javel ja. Jeg skal gerne klippe og klistre for dig.

Ser du, det har jo noget at gøre med at ejeren af skodsiden er jo så åbenbart ikke interesseret i at fjerne alle de fake annoncer. Og derfor når bla. jeg kan spotte alle de fake annoncer, så er det i min termilogi en skodside og og dem der står bag de annoncer kalder jeg skodtøser.

Jeg er overbevist om at deri er vi ikke uenige.

Så et godt råd kunne jo være at du måske skulle finde et sted at annoncere hvor det er seriøst, så du ikke bliver sat i bås med de andre.

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmmm..... kan godt se at jeg jokkede lidt i spinaten.

Denne udtalelelse blev lige lovligt formynderisk:

Lige præcis.... dog vil jeg indsparke at lige nøjagtigt ordet luder faldt rigtigt mange piger for brystet i en tidligere tråd, hvorfor man i min optik ikke kalder pigerne herinde for ludere da:

Den vil jeg gerne trække tilbage.

Min øvrige holdning er der ikke grund til at jogge mere rundt i.

God søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bigdick

Nogle ting er vi enige i men ikke alt. hvorfor går du så ind på den side hvis den er så dårlig

jeg kan kun svare for mig selv jeg kunne aldrig drømme om at være fake for hvad for jeg ud af det

en masse dårlig omtale og kunder der ikke vender tilbage og det er jeg ikke intresseret i så måske har du ret at jeg også skal smide min annonce andre steder også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tigerpige.......du skal ikke tage det hele så personligt - folk herinde ved godt du ikke er fake, men det er som om du føler, at skal stå inde for AL. Men prøv nu selv, helt stille og roligt, at læse alle annoncerne på AL igennem, så tror jeg også at selv du kan se, hvor mange useriøse annoncer og fake annoncer der er. Jeg er helt enig med BigDick, at det er en total skod side .......men men, Tigerpige, du skal vide, at os mænd der er på udkig efter en ("nu skal jeg dæleme huske den rigtige betegnelse")........"Glædespige"..vi støver samtlige sider igennem, også skod siderne .....man ved jo aldrig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

tigerpigehvad bilder du dig ind og skrive om min kropsbygning jeg er ikke fed du skulle skamme dig :( jeg ved godt jeg er buttet det er der mange fyre der godt kan lide at der er noget at holde og nive i ;) og jeg fatter godt hvad der står men hvorfor begynder du at snakke om min krop det har intet med hiv og aids at gøre tror det er dig der ikke forstår(fatter) noget

Enten er det dig der INTET fatter eller mig der ikke forklarer mig godt nok! Jeg nævnte bare ordet fed og overvægtig for at vise om det ene ord er rigtig at bruge eller det andet. Vil MAN helst kaldes fed eller overvægtig og er ordet FED forbudt imens overvægtig er det MAN bruger? Du valgte så at acceptere ordet FED selvom JEG mener ordet overvægtig er det de FRELSTE siger VI andre skal bruge!

Og hvis jeg nu endelig skal blive personlig så ville jeg nok ikke bruge ordet FED imod dig men blot sige at du ikke er een af de mindste maskiner der findes! :D

PS: For mig er en der sælger sex stadig en luder i ordets positive forstand!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten er det dig der INTET fatter eller mig der ikke forklarer mig godt nok! Jeg nævnte bare ordet fed og overvægtig for at vise om det ene ord er rigtig at bruge eller det andet. Vil MAN helst kaldes fed eller overvægtig og er ordet FED forbudt imens overvægtig er det MAN bruger? Du valgte så at acceptere ordet FED selvom JEG mener ordet overvægtig er det de FRELSTE siger VI andre skal bruge!

Og hvis jeg nu endelig skal blive personlig så ville jeg nok ikke bruge ordet FED imod dig men blot sige at du ikke er een af de mindste maskiner der findes! :D

maskine helt ærligt hvordan ser du så ud? prøv lige at skrive noget positiv isted for at være så nedladen som du er og jeg fortrækker at vi to ikke kommentere mere på hinandens indlæg tak hilsen glædespigen :D og jeg fortrækker ordet buttet :)

og ps jeg ville ikke kaldes luder så er der ikke mere at diskutere tak svar venligst ikke tilbage på dette indlæg tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enten er det dig der INTET fatter eller mig der ikke forklarer mig godt nok! Jeg nævnte bare ordet fed og overvægtig for at vise om det ene ord er rigtig at bruge eller det andet. Vil MAN helst kaldes fed eller overvægtig og er ordet FED forbudt imens overvægtig er det MAN bruger? Du valgte så at acceptere ordet FED selvom JEG mener ordet overvægtig er det de FRELSTE siger VI andre skal bruge!

Og hvis jeg nu endelig skal blive personlig så ville jeg nok ikke bruge ordet FED imod dig men blot sige at du ikke er een af de mindste maskiner der findes! :D

maskine helt ærligt hvordan ser du så ud? prøv lige at skrive noget positiv isted for at være så nedladen som du er og jeg fortrækker at vi to ikke kommentere mere på hinandens indlæg tak hilsen glædespigen :D og jeg fortrækker ordet buttet :)

og ps jeg ville ikke kaldes luder så er der ikke mere at diskutere tak svar venligst ikke tilbage på dette indlæg tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol::mrgreen:

du er da ikke bedre kan jeg se du håner også

så du snakker desvære nedladen om mig desværre :(

gider du godt at lade mig være nu tak gider ikke dine latterlig kommentar find nogle andre og skriv til

hvem er det lige der er barnlig nu det er dig :lol::lol::lol: :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...