Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt

kan vi være enig i at alle 3 ord betyder det samme. :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige

Bare lige en tanke!!!!!!

Du skriver at du er ny testet,og er sygdomsfri, og at du nu bruger gummi ......det tager jeg hatten af for ;) - så har du jo alligevel taget , lad os kalde det "kritikken" til dig, og det tror jeg er gavnligt for din

"butik"- men hvad så med dine faste kunder, som er vant til at få sex uden kondom....hvordan håndterer du dem,jeg kunne forestille mig at de stadigvæk efterspørger det, hvordan slipper du ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt

.

Jeg er enig – som det ser ud i dag.

Ord har det med at ændre ladning og betydning over tid. I min barndom var "luder" et almindeligt ord, som der ikke lå noget særligt nedsættende eller belastende i.

Det gør der i dag, og det hænger bl.a. sammen med, at indvandrerdrenge i efterhånden en hel del år har brugt det generelt om etnisk danske piger, bare de holder en dreng i hånden eller giver udtryk for en sexualitet, der er helt normal i vor kultur.

Selv bruger jeg ikke ordet. Jeg synes derimod godt om "glædespige", for det udtrykker nemlig ret præcist, hvad det drejer sig om: En pige, der spreder glæde.

Nu, hvor jeg er i gang: Jeg bryder mig faktisk heller ikke rigtigt om begrebet "bordel". Det klinger en kende vulgært eller lummert i mine øren, men her er jeg klar over, at det ikke er alle, der deler denne opfattelse.

Af samme årsag taler jeg gerne om "glædeshus" som en parallel til "glædespige". Jeg er her blevet inspireret af det herlige franske udtryk "maison tolerance", der jo ret præcist og fordomsfrit udrykker, hvad der foregår et sådant sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt

kan vi være enig i at alle 3 ord betyder det samme. :lol::lol::lol:

nej jeg holder desværre ikke med dig :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt

kan vi være enig i at alle 3 ord betyder det samme. :lol::lol::lol:

Jo, tre ord for samme sag. Andre må gøre præcis som de vil, men jeg bruger ikke ordet Glædespige om mig selv, jeg opfatter mig som pige, prostitueret eller sexarbejder (bijobber). Jeg bruger gerne ordet Luder om mig selv, men vil nok ikke kaldes det, medmindre det er kærligt ment ;) Og jeg kunne ikke finde på at kalde andre piger for luder, hverken som betegnelse for deres erhverv eller som skældsord. Jeg synes massageklinik eller klinik er meget gode ord for stedet, hvor jeg udfører mit arbejde :)

Og for nu at holde mig til emnet, så er alt hos mig naturligvis altid med gummi - vi skal passe på hinanden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige

Bare lige en tanke!!!!!!

Du skriver at du er ny tested,og er sygdomsfri, og at du nu bruger gummi ......det tager jeg hatten af for ;) - så har du jo alligevel taget , lad os kalde det "kritikken" til dig, og det tror jeg er gavnligt for din

"butik"- men hvad så med dine faste kunder, som er vant til at få sex uden kondom....hvordan håndterer du dem,jeg kunne forestille mig at de stadigvæk efterspørger det, hvordan slipper du ud af det?

de fleste siger at med den måde jeg er på smilende fræk sød og nem at snakke med så vil de helder bruge gummi og stadig besøge hende som giver dem supper service eller at komme over til en der kigger på klokken og er sur og tvær :)

og andre de bliver fornærmet men det vil altid være nogle der kommer og går ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige

Fint svar - jeg ønsker virkelig for dig, at du er stærk nok til at holde fast i , at du nu udelukkende tilbyder

"sikker sex", og det skulle undre mig meget, hvis ikke også at det ville ha' en gavnlig effekt på din

forretning. Det er jo ikke kun os, der skriver indlæg herinde, der ser det her, mange er kun med på en kigger :D

Held og lykke med dit "nye" forretnings koncept :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

... i er ikke vandtil at en glædespige tør at sige sin menning og min "forretning" har det godt jeg har en fast kreds men tager gerne mod nye kunder hvis de kan behandle mig ordenlig som et menneske og ikke som et dyr og de ikke sviner mig til når det passer dem

Hej Tigerpige.

Jeg havde egentlig besluttet ikke at bruge mere sværte på dig, men jeg føler mig alligevel en kende provokeret af dit indlæg.

Jo, vi er skam vant til, at glædespiger siger deres mening herinde, og det skal de i min optik være hjerteligt velkomne til. Det skaber en sund dialog.

Men vi er så sandt for dyden også vant til, at det foregår på et betydeligt højere niveau end det, du hidtil har leveret herinde. Jeg vil blot her nævne den altid velskrivende Liv, som har et indlæg højere oppe i strengen, men der er en god håndfuld flere. Alle fine og fair debattører.

Når jeg bruger ordet "fair", er det fordi, jeg for en sikkerheds skyld har læst hele strengen igennem for at se, hvem der "behandler dig som et dyr eller sviner dig til". Jeg kan ikke rigtigt se nogen – og det sidste klarer du jo udmærket selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige.

Jeg havde egentlig besluttet ikke at bruge mere sværte på dig, men jeg føler mig alligevel en kende provokeret af dit indlæg.

Jo, vi er skam vant til, at glædespiger siger deres mening herinde, og det skal de i min optik være hjerteligt velkomne til.

Men vi er så sandt for dyden også vant til, at det foregår på et betydeligt højere niveau end det, du hidtil har leveret herinde. Jeg vil blot her nævne den altid velskrivende Liv, som har et indlæg højere oppe i strengen, men der er en god håndfuld flere. Alle fine og fair debattører.

Når jeg bruger ordet "fair", er det fordi, jeg for en sikkerheds skyld har læst hele strengen igennem for at se, hvem der "behandler dig som et dyr eller sviner dig til". Jeg kan ikke rigtigt se nogen – og det sidste klarer du jo udmærket selv!

du er virkelig latterlig at høre på nu skriver jeg for 2 gang vi to har ikke mere at snakke om en nu en gang farvel og god weekende jeg har altså ret til at sige min mening lige som du har så jeg syntes at vi to skal lade være med at kommentere hinandens indlæg en nu en gang god weekend ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

du er virkelig latterlig at høre på nu skriver jeg for 2 gang vi to har ikke mere at snakke om en nu en gang farvel ;)

(fnis, fnis)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige

Fint svar - jeg ønsker virkelig for dig, at du er stærk nok til at holde fast i , at du nu udelukkende tilbyder

"sikker sex", og det skulle undre mig meget, hvis ikke også at det ville ha' en gavnlig effekt på din

forretning. Det er jo ikke kun os, der skriver indlæg herinde, der ser det her, mange er kun med på en kigger :D

Held og lykke med dit "nye" forretnings koncept :D

1000 tak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt

kan vi være enig i at alle 3 ord betyder det samme.

Nej, de har ikke den samme betydning, der er forskellig værdiladning i ordene.

Der er forskel på et skældsord og et neutralt ord, eller et positivt ord.

Stodder - mand

møgkælling - kone

klamphugger - håndværker

luder - massagepige

osv.

Mon ikke de fleste kan ane nuancerne?

Luder er nutidens værste skældsord ifølge den ældre og den unge generation.

http://www.dsn.dk/nyt/nyt-fra-sprognaev ... %20web.pdf

http://politiken.dk/kultur/ECE1625349/l ... kaeldsord/

Skældsord: nedsættende betegnelse der bruges som fornærmelse eller som udtryk for ringeagt.

Der kan selvfølgelig være forskel på hvordan et skældsord bruges, og hvilke tillægsord man bruger mv.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er godt klar over at orderne er både negativ og positive. men hvad laver en glædespige og hvad laver en luder osv. dette er ikke sagt i nogen ond mening eller med hentydning til nogen, jeg vil bare gerne hvide hvad forskellen er , for i min verden er det det samme de laver

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD,

du proicerer helt uden blusel dine definitioner, eller skulle man sige fordomme, over på hele menneskeheden.

Er det helt umuligt at forstå, at folk kan have andre meninger om det?

I min (og mange andres) øjne og øren, er ordet luder en stillingsbetegnelse, naturligvis kan det også være et skældsord, alt efter hvordan det bruges, og sættes der et "din" foran, er der ingen tvivl, men sådan er det squ da med de fleste betegnelse, lad mig i flæng nævne "fremskridtsmand" "kommunist", "neger" og "bonde"

Mine 3 tøser, der som søstre er født og har levet deres første 10-12 leveår i Uganda og er alternativt pigmenterede, hvad er de? Negre, sorte, farvede eller noget helt fjerde? Niggere er de ikke, det vil sige, os indbyrdes er de, og jeg også, for vi kan alle kun grine af al den political correctnes.

Come on nigger, hjælp mig lige med det her, kan de fint finde på at sige til mig med det vidunderligste smil, man kan forestille sig.

Den store er ekseptionel smuk, og hun bliver ofte som andre smukke unge kvinder udsat for ubehagelige telefonopkald.

En aften vi talte sammen, sagde hun.

Der ringede en idiot til mig her i eftermiddag.

Hvad ville han?

Jeg tror, han sad og spillede pik.

Var det én, du kendte?

Pff, det var en perker.

Hvad er det lige, du siger der?

Hold op nigger, du ved squ godt, hvad en perker er, og at det er let at høre i telefonen.

Ordet perker, er det så ubetinget negativt ladet?

Hvis ja, så spørg nogle unge såkaldt utilpassede indvandrerdrenge, og du vil opdage, at de indbyrdes kalder hinanden perker i en kærlig og anerkendende betydning.

Verden er ikke så firkantet, som den tit ser ud, specielt i de, åh så politisk korrektes univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD,

Ordet perker, er det så ubetinget negativt ladet?

Hvis ja, så spørg nogle unge såkaldt utilpassede indvandrerdrenge, og du vil opdage, at de indbyrdes kalder hinanden perker i en kærlig og anerkendende betydning.

Verden er ikke så firkantet, som den tit ser ud, specielt i de, åh så politisk korrektes univers.

Du har da helt klart fat i noget, Onslow. Der er nemlig forskel på folk. I indvandrerkredse må man godt kalde hinanden perkere, men vi "hvide" må ikke kalde dem det. Så er det racisme.

Ordet "neger" er særligt problematisk.

Sprogfessor Jørn Lund har undersøgt nogle af disse ting, og hans konklusion er, at ordet er neutralt for os på 50+, mens det er racistisk for yngre mennesker. Det bliver problematisk i en dialog på tværs af generationerne.

Det er decideret forvirrende, hvis man som nogle bruger ordet "afrikaner", for araberne i Nordafrika er ikke negroide, og i Sydafrika lever der millioner af hvide afrikanere.

Næh, det er sgu´ikke svært at få sine øren i maskinen nu til dags.

Men tilbage til strengen: Jeg ser ofte begrebet "luder" herinde. Selvom jeg tilhører en generation, hvor det var et nogenlunde neutralt ladet begreb, bryder jeg mig – som tidligere skrevet – ikke om det. Det betyder dog ikke, at jeg indleder et korstog mod dem, der bruger det. Det må de da have lov til, ligesom jeg også har lov til at sige fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

X,

er 100 % enig, jeg bruger egentlig heller ikke ordet luder, men farer heller ikke i blækhuset, hvis nogen gør, altså med undtagelse af, hvis der står "din" foran.

Sproget ændrer sig hele tiden, ja det gør det, men ikke nødvendigvis til noget bedre.

En del sociologer påpeger, at den vestlige civilisation gennem årtier er degenereret i skræmmende grad, bedst aflæst i sproget eller mangel på samme.

Den moderne teknologi har afløst det grammatiske aspekt i specielt det skrevne ord, og påvirkningen fra såvel perkerindvandringen som dårlig fjernsynsunderholdning har gjort, at decideret dumhed forekommer at være nærmest eftertragtelsesværdigt blandt realityshows generationen.

Hvor vi i vores generation i sin tid på bedste Erasmus Montanus manér brugte det velformulerede sprog som fægtevåben for at få anerkendelse, så er det nu hipt at fremstå så (i mine øjne) dum som muligt. Sms-sprog vinder indpas i sågar jobansøgninger, og tilsyneladende er der kun ganske få, der ser faren i, at det mere drejer sig om at sige noget, end hvad man siger.

Og den historieløshed, der med parnassets godkndelse breder sig hurtigere end ringe i vandet, bidrager til at forværre tilstanden hen i retning af, at det er helt ok at snakke sammen, selv om samtalen ingen mening giver, fordi ordene ikke behøver at betyde det samme for samtalepartneren som for dig.

Og det er at gøre civilationen en bjørnetjeneste, og nu har jeg fat om end ikke nældens rod, så dog helt nede ved jorden, for hvad er en bjørnetjeneste?

For os +50'ere er det jo ikke noget problem at svare på, for vi fik jo svaret ind gennem opdragelsen og skolegangen og kender alle eventyret om manden med bjørnen.

For unge mennesker, hvis opdragelse i vid udstrækning består i at blive placeret foran tossekassen til realityshows og amerikanske hjernedødsserier har ordet bare den 100 % modsatte betydning, fordi der aldrig er nogen, der har gidet at fortælle dem den fantastiske lille historie, selv om det kan klares på under 5 minutter.

Og hvad er klokken? Når mit ur som nu viser 13.03, så er den godt 1, mens det for majoriteten af de unge er helt klart, at den endnu ikke er 13. Når man så spørger efter en forklaring på, hvordan godt kan være mindre end pari, og hvad den så er, når den er knap 1, så ligner de en smiley med et spørgsmålstegn i hele femøren.

Citat Peter Schrøder.: Det er fandeme uhyggeligt, du?

God weekend til alle med håbet om, at vore drenge i morgen aften får guldet hængt om halsen, de har på trods af jantelov og misundelse om nogen fortjent det. :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den kommer da godt nok vidt omkring denne her tråd. Dog tror jeg ikke helt jeg forsår dig mand311. Er der noget jeg har misset??? Hvem er OP, og hvor i denne tråd har hun hængt folk ud med billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kommer da godt nok vidt omkring denne her tråd. Dog tror jeg ikke helt jeg forsår dig mand311. Er der noget jeg har misset??? Hvem er OP, og hvor i denne tråd har hun hængt folk ud med billede?

Op er stump, og det har hun gjort via sit link som ender ved en annonce med billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Iøvrigt for at komme tilbage til trådens emne er jeg helt enig med Stump for det tilfælde at JEG, ligesom Stump selv, aldrig kunne drømme om at dyrke ubeskyttet sex (samleje) med andre end mine kærester (ikke så længe jeg er ved mine fulde fem i hvert fald). Jeg er klar over faren for at få HIV/aids ligesom alle andre vel også er det?

At nogen så vælger at tage chancen alligevel må vel for katten blive dem og deres sexpartners hovedpine (eftersom BEGGE er klar over risikoen). Jeg kunne HELLER ikke finde på at bestige Mont Everest eller gøre andre i mine øjne sindsygt farlige/potentielt dødelige ting.

Jeg synes det er fint hvis Stump giver nogen eksempler på grelle tilfælde af Aids der måske kan få nogen til at åbne øjnene, måske ændre adfærd (uden selvfølgelig at hænge nogen ud).

Men Stump, fortæl mig hvorfor det skal gøres med din sædvanlige hånlige og nedgørende tone.. her tænker jeg særligt på den oprindelige tråd der førte til denne diskussion om HIV/AIDS. Hvad godt fører hånlige og nedgørende bemærkninger til en diskussion udover at ingen til sidst gider snakke med dig... det er måske det du ønsker??

Nu vi er ved aggression så forstår jeg faktisk heller ikke hvad det var Tigerpigen blev vred over i starten af tråden. Når ret skal være ret har Stump ikke nævnt andet end at han synes det er sindsygt at knalde uden gummi... mig bekendt har han hverken generet Tigerpigen eller kaldt hende en luder?????

Venlig hilsen

Sexafhængige Hugo, med store kugler der er blevet små igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg mener at det er op til en selv hvilke risici man vil tage i sit liv. Jeg ville ikke selv besøge en pige der tilbyder dansk uden, men det kan man jo se forskelligt på. Ordet luder, jeg ser det ikke som et negativt ord, det afhænger af hvordan man bruger ordet og i hvilken forbindelse. Ordet prostitueret kan også have en negativ klang jo afhængig af hvordan man bruger det, selv glædespige kan have en negativ klang hvis det bruges sarkastisk, ironisk eller nedladende.

Det som må være det vigtige er at man accepterer pigerne og hinanden i ens indlæg.

Og så droppe det smagsdommeri over andre folks ord og levemåde. Lige netop dette forum bør jo være et sted hvor der ikke er alt for meget irriterende moralisering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det som må være det vigtige er at man accepterer pigerne og hinanden i ens indlæg.

Og så droppe det smagsdommeri over andre folks ord og levemåde. Lige netop dette forum bør jo være et sted hvor der ikke er alt for meget irriterende moralisering.

Lige præcis.... dog vil jeg indsparke at lige nøjagtigt ordet luder faldt rigtigt mange piger for brystet i en tidligere tråd, hvorfor man i min optik ikke kalder pigerne herinde for ludere da:

Det som må være det vigtige er at man accepterer pigerne og hinanden i ens indlæg.

God lørdag!!

Iøvrigt hvis mit tidligere indlæg skulle være blevet misforstået så vil jeg lige pointere at jeg ikke føler ringeagt for folk, der sexer uden gummi, ligeså lidt som jeg føler ringeagt for folk der bestiger Mont everest, eller folk der er kæresten/konen utro. Jeg vil gerne diskutere og få folk til at flytte sig (en ting som Stump IKKE lagde op til i sit oprindelige indlæg).... men derudover accepterer jeg deres/jeres valg... lgesom de/i må acceptere mine.... vi er alle forskellige og det skal vi have lov til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg er bestemt ikke enig Hugo. Jeg ved ikke om det var i den debat du taler om eller i en anden, men der var en eller flere piger, der sagde at de havde det fint nok med ordet Luder.

Du kan ikke fordi nogle få piger på Eroguide siger de ikke har det ok med Luder så konkluderer at så i din optik bruger man ikke ordet, som du skriver. Den holder ikke en meter, for at sige det rent ud uden omsvøb. Og netop der begynder du jo næsten at moralisere, selvom du i dit efterskrift mener der skal være højt til loftet. Jeg bliver nød til at reagerer på det, når du bruger 2 løsrevne citater fra mit indlæg som et argument også for ikke at bruge ordet luder, stik imod meningen i mit indlæg som helhed. :)

De piger udtaler sig jo ikke på vegne af de samlede tusinder og tusinder af massagepiger i DK. Og hvad så med de piger, som synes det er ok at bruge ordet ?

Det vigtigste er hvordan man bruger ordet jvf det jeg skrev, og ikke ordet i sig selv.

Du synes måske det lyder bedre at skrive, den fucking grimme dumme prositituerede ? eller kælling, eller ko ?

Når folk herinde har talt nedladende om piger, så mindes jeg faktisk at der er brugt ord som kælling f.eks.

Det der bør holdes fokus på, at hvordan man taler til hinanden, og ikke denne evige diskussion om ordet luder er negativt eller ej. Det kommer altså an på hvordan man bruger det ord. Jeg opfatter ikke ordet negativt f.eks.

Og nu skal jeg snart ud og besøge en dejlig skøn luder, hun er hamrende flot og skide sød. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bestemt ikke enig Hugo. Jeg ved ikke om det var i den debat du taler om eller i en anden, men der var en eller flere piger, der sagde at de havde det fint nok med ordet Luder.

Du kan ikke fordi nogle få piger på Eroguide siger de ikke har det ok med Luder så konkluderer at så i din optik bruger man ikke ordet, som du skriver. Den holder ikke en meter, for at sige det rent ud uden omsvøb. Og netop der begynder du jo næsten at moralisere, selvom du i dit efterskrift mener der skal være højt til loftet. Jeg bliver nød til at reagerer på det, når du bruger 2 løsrevne citater fra mit indlæg som et argument også for ikke at bruge ordet luder, stik imod meningen i mit indlæg som helhed. :)

De piger udtaler sig jo ikke på vegne af de samlede tusinder og tusinder af massagepiger i DK. Og hvad så med de piger, som synes det er ok at bruge ordet ?

Det vigtigste er hvordan man bruger ordet jvf det jeg skrev, og ikke ordet i sig selv.

Du synes måske det lyder bedre at skrive, den fucking grimme dumme prositituerede ? eller kælling, eller ko ?

Når folk herinde har talt nedladende om piger, så mindes jeg faktisk at der er brugt ord som kælling f.eks.

Det der bør holdes fokus på, at hvordan man taler til hinanden, og ikke denne evige diskussion om ordet luder er negativt eller ej. Det kommer altså an på hvordan man bruger det ord. Jeg opfatter ikke ordet negativt f.eks.

Og nu skal jeg snart ud og besøge en dejlig skøn luder, hun er hamrende flot og skide sød. ;)

jeg vil helder kaldes for glædepige isted for luder ;) det er fint for de piger der gerne vil kaldes det men der skal også være plads til os andre der vil kaldes noget andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Aros

Nej jeg synes naturligvis ikke om

den fucking grimme dumme prositituerede ? eller kælling, eller ko ?
.

Det er heller ikke just særligt respektfuldt vel??

Jeg er bestemt IKKE fordomsfuld.. hvis du får den opfattelse er det enten fordi jeg ikke formulerer mig ordentligt eller fordi du misforstår.

Jeg erkender at jeg var lidt kortfattet, da jeg jo egentlig synes vi HAR haft den diskussion om ordet luder, og ville egentlig bare krediterer dig for dit meget fornuftige indlæg, selvom jeg ikke er enig i brug af det ord.

Det skyldes ikke at jeg vil cencurere eller bestemme hvad du kalder pigerne. Dog tror jeg du vil få svært ved at opføre dig repspektfuldt og kalde pigerne herinde for ludere imens.

For ganske rigtigt ordene har betydning efter hvordan de siges... men hvordan vil du aflæse de små nuancer på et forum, fra mænd du ikke kender?? Nej vel???????

Og ja jeg refererede til den tidligere diskussion om ordet luder, hvor ingen af de deltagende piger billigede ordet når det bliver brugt som massebetegnelse på det store net.

Da der nu tilsyneladende er taget hul på denne diskussion igen vill jeg gerne gentage hvad jeg har sagt tidligere i den forbindelse, og som jeg stadig står ved!!:

Uanset den etymologiske betydning af ordet luder er vi vel alle blevet enige om at ordet i dag har en negativ klang, modsat ord som prostitueret og sexarbejder.

Derudover frabeder alle de piger der har blandet sig i debatten brugen af ordet.

Hvorfor i himlens navn så bruge det????????

Hvis i kalder mig tykke eller tynde og jeg siger at jeg ikke bryder mig om det holder i vel også op????!!

Og bruger i et navn om mit arbejde som jeg ikke bryder mig om holder i vel også op????!!!

Det handler om respekt!!!

Jeg er glad for at det er højt til loftet på denne side... det håber jeg så sandelig der bliver ved med at være! Og jeg håber aldrig vi som på VL bliver påduttet at omtale pigerne som gudinder. Jeg finder det utroligt hyklerisk at man samtidig med at man taler dårligt om den oplevelse man har haft hos en sexarbejder, samtidig ophøjer hende til gudinde.

Jeg går ikke ind for censur.

Jeg er meget glad for ytringsfrihed. Men ytringsfrihed forpligter... og det legitimerer ikke respektløshed - heller ikke selvom et enkelt fremmedfjensk parti på Christiansborg synes at have glemt dette!!!!!

Jeg er godt klar over at dette indlæg ikke vil ændre en tøddel på et par debatindlæggeres mening... men synes alligevel jeg vil gøre opmærksom på at det vi diskutere ikke er ordet luder, men respekt for andre mennesker!

MH sexafhængig

P.S. Jeg beklager at jeg i min iver kom til at bringe et parti ind i diskussionen.... det er IKKE det der er det væsentlige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...