Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

Gæst

Er det ikke på tide, at de personrelaterede indlæg ebber ud?

De bidreger i hvert fald hverken til at berige debatniveauet eller temaet som sådan!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu ikke SKREVET noget længe...men hvad smileys tæller nok også som ord... :lol:

Men jo du har ret at det nok er bedst at stoppe, men hun er da skide sjov at drille! :lol: Hun tænder jo fuldstændig af lige fra dag et af og det er jo også derfor hun ikke er lyserød... :lol:

Ok, tak for grinet og undskyld Organizer.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke på tide, at de personrelaterede indlæg ebber ud?

De bidreger i hvert fald hverken til at berige debatniveauet eller temaet som sådan!

jo det ønsker jeg også og har bedt ham stoppe flere gange med at skrive til mig men han morer sig åbenbart ved at nedgøre folk desværre :(

jeg ønsker også det skal stoppe nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen, så start du med at stoppe selv, så dør det ud af sig selv.

Som Danish skriver, så er du sjov at drille, og let, kunne jeg tilføje.

Sorry Tigerpige, men du minder om den tykke dreng, der i skolegården altid blev drillet, ikke fordi han var tyk, men fordi han var let at drille.

Et ord eller en :D , og du kører tråden videre, det er det, der gør det sjovt at drille dig.

Fat det nu, det vil gøre din færden i dette miljø meget lettere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, så start du med at stoppe selv, så dør det ud af sig selv.

Som Danish skriver, så er du sjov at drille, og let, kunne jeg tilføje.

Sorry Tigerpige, men du minder om den tykke dreng, der i skolegården altid blev drillet, ikke fordi han var tyk, men fordi han var let at drille.

Et ord eller en :D , og du kører tråden videre, det er det, der gør det sjovt at drille dig.

Fat det nu, det vil gøre din færden i dette miljø meget lettere.

jeg ønsker kun fred for den mand og han bedes venligst stoppe med at kontakte mig :)

andet ønsker jeg ikke ;) og ligge mærke til jeg smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

:mrgreen: :mrgreen: det skal jeg nok lade være med :D :D

 

Og det med gammelt svin er vist et definitions spørgsmål???  Er det over 20? over 30? over 40? etc..??? Svin er ok.....Og det gør dig ikke mindre luder at du har arbejde ved siden af ,  i min optik. Tager man penge for sex mener jeg man er luder, men dermed ikke være sagt, at det er slemt, bare en definition på et menneske der tjener penge på sex, og det kan man jo så have glæde af eller ikke... Bare alle parter er enige, så kan det ikke være nemmere

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg lever altså ikke af det jeg har et ganske alm arbejde ved siden af jeg gør det fordi jeg elsker sex og det gør du vel også jeg vil nok fortrække at kalde jer mænd der er jeres koner utro for nogle gammel svin ;)

 

Definer lige gammel????? Er man gammel når man er 20, 30, 40 eller efter 50 ?!??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...