Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

 

Nu kan man få sex uden igen... hun kan vist ikke finde ud af hvad hun vil :?

 

Hedensted pigen - 202 visning(er)

Oprettet idag kl. 14:34 - 20.01.2013

Hej jeg er en pige på 32 der er ægte nymfoman

Jeg nyder sex og er en ægte nymf, nyder at sutte længe dybt intenst og tager den gerne til roden sf....vil elske du vil slikke mig og bare tage i alle mulige stillinger, elsker engang doggy og min stramme fisse bliver aldrig mæt..og hvis du vil må du meget gerne tage mig analt også sf...og en lille klap bagi gør bestemt intet frække...

Er altid iført selvsiddende strømper gstreng hofteholder og fræk top for dig...glat ren og liderlig våd og venter såmen bare på du kommer...

BL OW 400,- 30 Min. 600,- 1 time 800,- simple priser alle kan være med.

priser er med gummi

Uden gummi + 200 ,-

(Blow er uden gummi)

HÅBER SNART VI SES FRÆKKE *smf*

 

Ja her er så hendes egen annonce fra i dag :roll::roll::roll:

Redigeret af Administrator
Slettet kontaktoplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm...

Efter at jeg har læst tigerpigens indlæg og annoncer, har jeg bemærket, at hun ikke er helt så god til at formulere sig skriftligt.

Kan det tænkes, at tigerpigen aldrig har ment, at hun tilbyder vaginalt/analt sex uden gummi?

Hvis man læser hendes annoncer igen, så kan det faktisk - hvis man tager hensyn til dårlig skriftlig formulering - godt læses sådan, at det KUN er blowjob uden gummi som tilbydes.

Er det hele bare en misforståelse??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm...

Efter at jeg har læst tigerpigens indlæg og annoncer, har jeg bemærket, at hun ikke er helt så god til at formulere sig skriftligt.

Kan det tænkes, at tigerpigen aldrig har ment, at hun tilbyder vaginalt/analt sex uden gummi?

Hvis man læser hendes annoncer igen, så kan det faktisk - hvis man tager hensyn til dårlig skriftlig formulering - godt læses sådan, at det KUN er blowjob uden gummi som tilbydes.

Er det hele bare en misforståelse??

tak fordi du gad at kommentere at vi alle sammen ikke kan være lige gode til at formullere os :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre fortæller Tigerpige ikke sandheden. Jeg spurgte hende i en sms, om både alm. sex og analsex kunne være uden kondom, hvilket hun helt klart svarede ja til. Så selv om det hurtigt blev pillet af annoncen igen, så gælder det stadigvæk + 200 og alt er uden kondom, og det er med udløsning "oppe i" det hul du ønsker !!!!!! Jeg siger ellers tak, jeg skal ikke nyde noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre fortæller Tigerpige ikke sandheden. Jeg spurgte hende i en sms, om både alm. sex og analsex kunne være uden kondom, hvilket hun helt klart svarede ja til. Så selv om det hurtigt blev pillet af annoncen igen, så gælder det stadigvæk + 200 og alt er uden kondom, og det er med udløsning "oppe i" det hul du ønsker !!!!!! Jeg siger ellers tak, jeg skal ikke nyde noget.

det passer desværre ikke så det er påstand mod påstand så sorry tror det er dig der lyver

og hvorfor spørger du efter det når det ikke står i annonce ?

det er fordi du ønsker det uden du tør bare ikke at skrive det herinde for så havde du aldrig spurgt så hvem er er fuld af løgn det er du :?

sorry jeg er en strid kælling men jeg giver igen når en kunde lyver

Del dette indlæg


Link til indlæg

det passer desværre ikke så det er påstand mod påstand så sorry tror det er dig der lyver

og hvorfor spørger du efter det når det ikke står i annonce ?

det er fordi du ønsker det uden du tør bare ikke at skrive det herinde for så havde du aldrig spurgt så hvem er er fuld af løgn det er du :?

sorry jeg er en strid kælling men jeg giver igen når en kunde lyver

ja ja, jeg kan godt forstå du reagerer kraftigt, det er ikke rart at blive afsløret, det forstår jeg godt... . og ja, jeg spørger altid om man kan få det uden kondom, og hvis så pigen siger nej, så spørger jeg om , hvad nu hvis jeg betaler extra, kan man så??,

og hvis så stadig hun siger nej, eller smækker røret på, så ved jeg, at hun sikkert taler sandt - og så er jeg klar til et besøg.

Men jeg ved af bitter erfaring, at mange af dem der i deres annoncer reklamerer med, "altid sikker sex" , og "alt med kondom" - når det kommer til stykket, så er flere (BEMÆRK...JEG SKRIVER IKKE ALLE) villige til sex uden, og for mig, er det et absolut "NO GO"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her følger lidt forbruger oplysning, så kan hver enkelt selv vurdere troværdigheden i tigerpigens

kommentarer.

Følgende kan man selv checke på annoncelight.

ann. dato'er

14.11 "du bestemmer selv om det skal være med eller uden gummi"

15.11 samme

16.11 "1600,.- for en time uden gummi"

17.11 samme

17.11 ny ann. "knaldtilbud hele dec, 1 time 1000,- , uden gummi + 200,-

19.11 "1400,- for 1 time, alt foregår med gummi

21.11 samme

22.11 samme

23.11 samme

25.11 "1400,- for 1 time, alt foregår med gummi - uden gummi 1600,-

26.11 27.11 28.11 30.11 01.12 03.12

07.12 "juletilbud hele dec. 1 time til 1000,- uden gummi + 200 extra

17.01 "1 time 800,-, alm sex er selvfølgelig med gummi, for både din og min sikkerheds skyld.

18.01 20.01 21.01 22.01 23.01 , samme som 17.01

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kunne man tro, at jeg hetzede mod Hedensted pigen - det har jeg ingen interesse i, da hun sikkert er både sød og rar .

Om pigerne tilbyder sex uden kondom, ja det er da deres egen sag, vi der er imod det kan jo bare holde os væk , hvilket vi så også gør - men de der er farlige, er dem der siger de ikke tilbyder uden,

og så aligevel gør det - så kan ingen føle sig sikker.

Jeg benytter mig meget af "glædespigerne", og synes det er fantastisk at ha' den mulighed - og for de flestes vedkommende, er der jo heller ingen problem, men de piger der lyver omkring det, skaber utryghed.

Det er skønt at besøge en sød pige, og gå hjem med vished om at ingen af parterne har været udsat for noget, der kunne påføre en kønssygdom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De forskellige meldinger er mildest talt forvirrende. Hvad skal man tro? :roll:

Jeg tror nok, jeg ville holde mig væk :mrgreen: .

Gid branchen dog kunne blive enig om, at der kun tilbydes sikker sex. Det ville gøre det tryggere for os alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De forskellige meldinger er mildest talt forvirrende. Hvad skal man tro? :roll:

Jeg tror nok, jeg ville holde mig væk :mrgreen: .

Gid branchen dog kunne blive enig om, at der kun tilbydes sikker sex. Det ville gøre det tryggere for os alle.

Den sidste linie er jeg i den grad uenig med dig i!

Jeg mener ingenlunde, at smagsdommere i branchen eller andetsteds skal sætte normer for andres seksualliv, gummi eller ej, så er der altid en risiko for at blive smittet med det ene eller andet, når man bevæger sig hinsides højre hånd og mors sokker.

Som mennesker er vi alle forskellige og derfor er de risici, vi vælger at tage, også forskellige, og personligt ved jeg i ædru tilstand udmærket, hvad jeg vil være med til og ikke! Og det skal hverken toppen i SIO eller Venuslogens meningsdannere opstille normer for.

Og hvis du er usikker omkring spørgsmålet, så prøv at presse pigen, hvis hun siger ja til ekstra penge, så vender du dig stille og roligt og går igen, det kan da ikke være lettere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

De forskellige meldinger er mildest talt forvirrende. Hvad skal man tro? :roll:

Jeg tror nok, jeg ville holde mig væk :mrgreen: .

Gid branchen dog kunne blive enig om, at der kun tilbydes sikker sex. Det ville gøre det tryggere for os alle.

ja gør du det så er jeg fri for at afvise dig i døren :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her følger lidt forbruger oplysning, så kan hver enkelt selv vurdere troværdigheden i tigerpigens

kommentarer.

Følgende kan man selv checke på annoncelight.

ann. dato'er

14.11 "du bestemmer selv om det skal være med eller uden gummi"

15.11 samme

16.11 "1600,.- for en time uden gummi"

17.11 samme

17.11 ny ann. "knaldtilbud hele dec, 1 time 1000,- , uden gummi + 200,-

19.11 "1400,- for 1 time, alt foregår med gummi

21.11 samme

22.11 samme

23.11 samme

25.11 "1400,- for 1 time, alt foregår med gummi - uden gummi 1600,-

26.11 27.11 28.11 30.11 01.12 03.12

07.12 "juletilbud hele dec. 1 time til 1000,- uden gummi + 200 extra

17.01 "1 time 800,-, alm sex er selvfølgelig med gummi, for både din og min sikkerheds skyld.

18.01 20.01 21.01 22.01 23.01 , samme som 17.01

tak fordi du gider at ligge det ud om mig jeg tror ikke det er helt lovlig det du gør der der står i reglerene herinde at man må ikke skrive noget som kan virke stødene eller direkte hetz mod en og du køre hetz mod mig med det der jeg har ikke gjord dig noget som helst for det kan jeg ikke finde på jeg er et menneske lige som alle andre jeg er sød og rar hvis man lære mig at kende og så ligger du mig ud sådan :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Tigerpige

Hvordan sikrer du dig så mod kønssygdomme?

MvH Nina

jeg kan ikke helt sikker mig men da jeg er ny testet og fuldstændig rask og bruger gummi nu så er jeg sikker mod sygedom og jeg bliver testet hver månede selvom jeg bruger gummi nu så mere sikker kan jeg ikke blive

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Hedensted pigen - 202 visning(er)

Oprettet idag kl. 14:34 - 20.01.2013

Hej jeg er en pige på 32 der er ægte nymfoman

Jeg nyder sex og er en ægte nymf, nyder at sutte længe dybt intenst og tager den gerne til roden sf....vil elske du vil slikke mig og bare tage i alle mulige stillinger, elsker engang doggy og min stramme fisse bliver aldrig mæt..og hvis du vil må du meget gerne tage mig analt også sf...og en lille klap bagi gør bestemt intet frække...

Er altid iført selvsiddende strømper gstreng hofteholder og fræk top for dig...glat ren og liderlig våd og venter såmen bare på du kommer...

BL OW 400,- 30 Min. 600,- 1 time 800,- simple priser alle kan være med.

priser er med gummi

Uden gummi + 200 ,-

(Blow er uden gummi)

HÅBER SNART VI SES FRÆKKE *smf*

 

Ja her er så hendes egen annonce fra i dag :roll::roll::roll:

 

hej det er vist ikke helt lovlig det du gør der du må ikke ligge noget ud om en person du har lagt mit nr og email adresse ud det er i mod reglerne herinde

Redigeret af Administrator
Slettet kontaktoplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan nu ikke se det er ulovligt med dit nr og mailadr. da du selv har lagt det ud i dine annoncer. men hvis det var dit privat nr var det noget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan nu ikke se det er ulovligt med dit nr og mailadr. da du selv har lagt det ud i dine annoncer. men hvis det var dit privat nr var det noget andet

det er mit privat nr manden har lagt ud han har kopiet min annonce uden min tilladelse og det er ikke lovligt at ligge annonce ud på en anden person uden personens tilladelse og det har jeg ikke givet ham :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sidste linie er jeg i den grad uenig med dig i!

.

Du plejer at have nogle fornuftige indlæg, Onslow, men her forstår jeg dig ikke rigtigt. Jo flere, der er enige om sikker sex, jo sværere vil kønssygdommenes Karius og Baktus vel have ved at overleve og gøre skade på andre, oder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja gør du det så er jeg fri for at afvise dig i døren :mrgreen:

Gør dig endelig ingen bekymringer i den retning, Tigerpige. Jeg kunne ikke drømme at opsøge dig – hverken før eller efter denne meningsudveksling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kapring af tråd, jeg ved det!!! Men hvorfor hulen er hende tigerpige ikke lyserød????

Meget relevant spørgsmål

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kapring af tråd, jeg ved det!!! Men hvorfor hulen er hende tigerpige ikke lyserød????

Ja, det må du da nok sprøge om, der er vist noget, vi skal have kigget på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...