Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

Gør dig endelig ingen bekymringer i den retning, Tigerpige. Jeg kunne ikke drømme at opsøge dig – hverken før eller efter denne meningsudveksling.

du er sikkert også alt for gammel til mig så no go :D:lol: jeg skal have en mand der ved hvordan man behandler en kvinde ordenlig og som kan noget i sengen :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ork, Tigerpige, no problem :) .

Sikke fordomme du har mod en peddigrørsflettende beboer på plejehjemmet St. Kødlyst :!:

Selv min ergoterapeut er indigneret.

Jeg ved skam godt, hvordan man behandler en pige – og med respekt. Det lærte vi i generationen før Første Verdenskrig.

Tro det eller lad være: Jeg er faktisk blevet beskyldt for at være en gentleman. Det er et udsagn, der – i al beskedenhed – stammer fra branchens absolutte superliga herhjemme.

Så pak bare din provinsialisme sammen. Og i alles interesse: Husk gummiet – hver gang :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

kanske hun er her som privat person :lol::lol::lol::lol::lol: hun bliver måske sur hvis hun bliver kendt som glædespige :lol::lol::lol::lol:

jeg er glædespige for mange dejlige liderlige fyre og har en dejlig kundekreds jeg er bare ikke nogen luder som i kalder mig desværre :D :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ork, Tigerpige, no problem :) .

Sikke fordomme du har mod en peddigrørsflettende beboer på plejehjemmet St. Kødlyst :!:

Selv min ergoterapeut er indigneret.

Jeg ved skam godt, hvordan man behandler en pige – og med respekt. Det lærte vi i generationen før Første Verdenskrig.

Tro det eller lad være: Jeg er faktisk blevet beskyldt for at være en gentleman. Det er et udsagn, der – i al beskedenhed – stammer fra branchens absolutte superliga herhjemme.

Så pak bare din provinsialisme sammen. Og i alles interesse: Husk gummiet – hver gang :!:

jeg har skam ingen fordomme over for ældre det er mere dig der har det overfor mig derfor prikker jeg til dig der startet med at skrive til mig så mon ikke det er dig der skal pakke sammen ;) gider ikke bruge mere tid på dig hej hej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er forskelden på en luder og en glædespige

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad er forskelden på en luder og en glædespige

glædespige lyder pæner mere service mindet end luder derfor :roll:

en luder kan du finde på istergade i københavn

jeg er glædespige og ikke LUDER jeg går ikke på gaden

Del dette indlæg


Link til indlæg

gider ikke bruge mere tid på dig hej hej :D

Jamen, så er vi jo helt enige. Er det da ikke herligt, Tigerpige :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt.

-OD

3 ord samme betydning

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvinde der sælger sex er en luder. Det er det ord jeg har lært og er det ord jeg bruger. Jeg mener ikke det er nedsættende at bruge det ord over for en der sælger sex og jeg mener intet ondt med det. Nogle mener det er nedsættende, fred være med dem. Jeg bruger også ordet "neger" om negroer for det er det jeg har lært og mener intet nedsættende med det ord. Nogle mener det er nedsættende, fred være med det.

Men at JEG skal kalde en luder for en glædespige er fuldstændig latterligt. Min seneste oplevelse i Fredricia gav mig INGEN glæde, så at kalde hende en glædespige ville være "løwn".

Prostitueret bruger jeg af og til!

Begrebet luder kan bruges synonymt med begrebet prostitueret. En prostitueret kvinde vil altid være en luder. Men den kvinde der får begrebet luder smidt efter sig, behøver ikke altid være prostitueret i den normale betydning af ordet. Begrebet luder er også et skældsord, som mænd benytter mod kvinder, der bryder rammerne for kvinderollen, ved at de lever ikke-monogamt.

Edit: Rettede lige et par eller tre slåfejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

kapring af tråd, jeg ved det!!! Men hvorfor hulen er hende tigerpige ikke lyserød????

Grunden til jeg ikke har gjort tigerpige lyserød, og dermed givet hende muligheden for at annoncere herinde. Er fordi hun åbenbart ikke kan finde ud af, at skrive pænt og sobert til andre brugere herinde. Dette har hun både bevist i denne tråd, en anden tråd, samt via PM til en bruger. Så længe hun opføre sig, som har indtil videre har gjort, ønsker jeg ikke at give hende de ekstra fordele, der er ved at være lyserød.

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg ikke har gjort tigerpige lyserød, og dermed givet hende muligheden for at annoncere herinde. Er fordi hun åbenbart ikke kan finde ud af, at skrive pænt og sobert til andre brugere herinde. Dette har hun både bevist i denne tråd, en anden tråd, samt via PM til en bruger. Så længe hun opføre sig, som har indtil videre har gjort, ønsker jeg ikke at give hende de ekstra fordele, der er ved at være lyserød.

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

Dejligt at høre admin, der er masser af dejlige søde glædespiger (i ordets bogstaveligste forstand) der annoncerer herinde.

Så kan hun annoncere på den skodside hvor hun hele tiden har været.

Me like....thumbs up. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

Mon ikke hun har så meget selvkritik, at hun beder om at få slettet sin profil...? Hendes "charmerende" og "sympatiske" opførsel her i tråden, fremmer givetvis ikke omsætningen i hendes risikobetonede forretning.

Hun føler sig nok mere på hjemmebane under Annoncelight's lofthøjde.

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Grunden til jeg ikke har gjort tigerpige lyserød, og dermed givet hende muligheden for at annoncere herinde. Er fordi hun åbenbart ikke kan finde ud af, at skrive pænt og sobert til andre brugere herinde. Dette har hun både bevist i denne tråd, en anden tråd, samt via PM til en bruger. Så længe hun opføre sig, som har indtil videre har gjort, ønsker jeg ikke at give hende de ekstra fordele, der er ved at være lyserød.

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

fekstra fordele..... hmmm hvis jeg nu opfører mig pænt de næste par måneder, kan jeg så også blive lyserød??? :lol:

ej gas til side. Så var der en mening med det, tak for info :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

.

Du plejer at have nogle fornuftige indlæg, Onslow, men her forstår jeg dig ikke rigtigt. Jo flere, der er enige om sikker sex, jo sværere vil kønssygdommenes Karius og Baktus vel have ved at overleve og gøre skade på andre, oder?

Først en tak for de pæne ord. ;) Og så til materien

Der er mange facetter i seksuallivet,og risikoen er kun én af disse. Hvis vi helt holder os fra at dyrke griseriet, så ville vi alle være sikre og leve lykkeligt til vore dages ende! Not?

Men for at være blot en smule seriøs, vil jeg gerne tilkendegive, hvad min grundlæggende holdning til tingene er, nemlig et samfund med kun de allernødvendigste restriktioner overfor borgerne i almindelighed. Et samfund, hvor enhver er ansvarlig for egne handlinger, også i sengen.

Jeg ønsker hverken i sengen eller i samfundet som sådan (indvandringsdebatten), at nogen skal pålægge sig selvcensur af hensyn til det politisk korrekte, men som sexarbejder tilbyde de ydelser, man selv føler for, så er det op til kunderne at vælge til eller fra.

Hvordan man rimeligt nemt kan sortere dem fra, som tilbyder ydelser, man ikke selv ønsker at gøre brug af f. eks. af angst for, hvad der kan ske, hvis gummiet springer, beskrev jeg i mit foregående indlæg, og det har jeg selv flittigt gjort brug af, hvis situationen har forekommet mig lidt spooky.

Men nej, vi skal ikke have nogle selvbestaltede meningsdannere, hverken i branchen oder sonst wo til at sætte parametre op for, hvad der må tilbydes eller ikke. Du kan da vel for helvede huske situationen på VL, hvor det pludselig blev forbudt at efterspørge fransk uden, hvis ikke, så spørg blot The Wonderwoman, når du besøger hende æste gang.

Hvis situationen skulle gå i den samme retning herinde, så er jeg den, der pakker mine sydfrugter og er skredet.

Overspillet scenario, ja måske, men ethvert tegn på sygdom skal bekæmpes allerede i inkubationstiden, ja allerhelst skal der vaccineres mod den, og det er udelukkende i det lys, du skal se dette og mit foregående indlæg.

Og ja, jeg har dyrket dansk naturel, endda med en gadepige. Er det noget, jeg ville gøre igen, nej, ikke som jeg sidder her foran puteren, men affødt af omstændighederne flytter grænser sig helt på samme måde som smertegrænsen, i hvert fald for mit vedkommende, for jeg skal være ærlig at indrømme, at jeg er stået ud af sengen med kradse- og bidmærker, som jeg slet ikke havde ænset at være blevet påført, og som i et andet scenarie ville have medført politianmeldelse.

Og bemeldte gadepige ramlede jeg ind i undervejs ud af døren på Chaplins Teaterpub på Sct. Georg, hun var noget af det smukkeste og mest velskabte, jeg nogensinde har mødt, men da vi var kommet hjem til mig og lå i sengen, fandt vi ud af, at vi begge var udgået for gummi, og så skete det bare.

At hun aldermæssigt så oven i købet viste sig at være Kinderstricherin, gjorde ikke situationen og tømmermændene mindre næste morgen, men hun stoppede øjeblikkeligt på gaden og boede hos mig de næste 8 måneder, indtil jeg fik hende ind på en ungdomsuddannelse i Bad Segeberg ikke langt fra, hvor hendes forældre bor, og hun genoptog kontakten til dem.

Nu 15 år senere ses og mailer vi stadig sammen, også forældrene, så dette helt tilfældige møde med efterfølgende usikker sex står stadig som noget af det dejligste i mit liv.

Så X-faktor, verden er ikke sort/hvid men med mange nuancer, og i min optik vil det altid være op til den enkelte at tage ansvar for sit liv og aldrig af gode eller politsk korrekte hensyn at opsætte begrænsninger for andres.

OK?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg, Onslow. Jeg er nu ikke helt enig med dig. Jeg mener, at man har pligt til at beskytte sig, hvor man kan, og derved forsøge at bremse diverse sygdomme.

Du kan da vel for helvede huske situationen på VL, hvor det pludselig blev forbudt at efterspørge fransk uden

Nej, det kan jeg ikke Onslow, for jeg har aldrig været på VL, og al den ballade, der har været på dette site ligger før min entre i dette univers.

Og bemeldte gadepige ramlede jeg ind i undervejs ud af døren på Chaplins Teaterpub på Sct. Georg, hun var noget af det smukkeste og mest velskabte, jeg nogensinde har mødt, men da vi var kommet hjem til mig og lå i sengen, fandt vi ud af, at vi begge var udgået for gummi, og så skete det bare.

Det kan jeg da godt forstå, altså at det bare sker, når man nu ligger på racerbanen og er kørt op til den helt store tur. Men der er immervæk en forskel på denne situation, hvor drifterne bare tager over, og så have som decideret programerklæring, at man ikke bruger gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvinde der sælger sex er en luder. Det er det ord jeg har lært og er det ord jeg bruger. Jeg mener ikke det er nedsættende at bruge det ord over for en der sælger sex og jeg mener intet ondt med det. Nogle mener det er nedsættende, fred være med dem. Jeg bruger også ordet "neger" om negroer for det er det jeg har lært og mener intet nedsættende med det ord. Nogle mener det er nedsættende, fred være med det.

Men at JEG skal kalde en luder for en glædespige er fuldstændig latterligt. Min seneste oplevelse i Fredricia gav mig INGEN glæde, så at kalde hende en glædespige ville være "løwn".

Prostitueret bruger jeg af og til!

Begrebet luder kan bruges synonymt med begrebet prostitueret. En prostitueret kvinde vil altid være en luder. Men den kvinde der får begrebet luder smidt efter sig, behøver ikke altid være prostitueret i den normale betydning af ordet. Begrebet luder er også et skældsord, som mænd benytter mod kvinder, der bryder rammerne for kvinderollen, ved at de lever ikke-monogamt.

Edit: Rettede lige et par eller tre slåfejl...

Der ligger allerede et emne om betegnelsen luder, hvis det er det man vil diskutere.

viewtopic.php?f=16&t=1698&hilit=ordet+luder

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre admin, der er masser af dejlige søde glædespiger (i ordets bogstaveligste forstand) der annoncerer herinde.

Så kan hun annoncere på den skodside hvor hun hele tiden har været.

Me like....thumbs up. :D

hvor er du bare så morsom :D du kigger da selv på den side ellers havde du ikke vist at jeg er der på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg ikke har gjort tigerpige lyserød, og dermed givet hende muligheden for at annoncere herinde. Er fordi hun åbenbart ikke kan finde ud af, at skrive pænt og sobert til andre brugere herinde. Dette har hun både bevist i denne tråd, en anden tråd, samt via PM til en bruger. Så længe hun opføre sig, som har indtil videre har gjort, ønsker jeg ikke at give hende de ekstra fordele, der er ved at være lyserød.

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

jeg ved det men jeg finder mig altså ikke i at blive kaldt en luder sorry :( jeg er glædespige og ikke andet så er den prut ude af verden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke hun har så meget selvkritik, at hun beder om at få slettet sin profil...? Hendes "charmerende" og "sympatiske" opførsel her i tråden, fremmer givetvis ikke omsætningen i hendes risikobetonede forretning.

Hun føler sig nok mere på hjemmebane under Annoncelight's lofthøjde.

Vh Ludvig.

jeg beder ikke om noget jeg prøver bare at få folk til at forstå at jeg finder mig ikke i at blive svinet til i er ikke vandtil at en glædespige tør at sige sin menning og min "forretning" har det godt jeg har en fast kreds men tager gerne mod nye kunder hvis de kan behandle mig ordenlig som et menneske og ikke som et dyr og de ikke sviner mig til når det passer dem jeg er en gansk søde og rar pige at snakke med og det vil i også opleve hvis i taler ordenlig til mig uden at kalde mig en luder så er den ikke længer hej hej god weekend til alle fyre og glædespiger herinde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvinde der sælger sex er en luder. Det er det ord jeg har lært og er det ord jeg bruger. Jeg mener ikke det er nedsættende at bruge det ord over for en der sælger sex og jeg mener intet ondt med det. Nogle mener det er nedsættende, fred være med dem. Jeg bruger også ordet "neger" om negroer for det er det jeg har lært og mener intet nedsættende med det ord. Nogle mener det er nedsættende, fred være med det.

Men at JEG skal kalde en luder for en glædespige er fuldstændig latterligt. Min seneste oplevelse i Fredricia gav mig INGEN glæde, så at kalde hende en glædespige ville være "løwn".

Prostitueret bruger jeg af og til!

Begrebet luder kan bruges synonymt med begrebet prostitueret. En prostitueret kvinde vil altid være en luder. Men den kvinde der får begrebet luder smidt efter sig, behøver ikke altid være prostitueret i den normale betydning af ordet. Begrebet luder er også et skældsord, som mænd benytter mod kvinder, der bryder rammerne for kvinderollen, ved at de lever ikke-monogamt.

Edit: Rettede lige et par eller tre slåfejl...

det er altså ikke os alle der er en dårlig oplevelse og skal vi så kaldes for en luder bare fordi du var uheldig med hende :?: det kan være du ikke er uheldig med den næste pige hvis altså du vil prøve en igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til jeg ikke har gjort tigerpige lyserød, og dermed givet hende muligheden for at annoncere herinde. Er fordi hun åbenbart ikke kan finde ud af, at skrive pænt og sobert til andre brugere herinde. Dette har hun både bevist i denne tråd, en anden tråd, samt via PM til en bruger. Så længe hun opføre sig, som har indtil videre har gjort, ønsker jeg ikke at give hende de ekstra fordele, der er ved at være lyserød.

Jeg vil heller ikke ligge skjul på, at hun snart har opbrugt sine chancer herinde, og hvis hun ikke ændre sin opførelse meget hurtigt, så bliver hun udelukke fra Eroguide.dk.

jeg kan godt opføre mig ordenlig hvis de taler pænt til mig og ikke skriver tigerpige=luder for det er jeg ikke så er den ikke længer drenge tal ordenlig og jeg taler ordenlig til jer hej hej og god weekend til alle håber i får masser af dejlig sex :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder er et af sprogets mest nedsættende ord om kvinder, glædespige er et positivt ladet ord, ... prostitueret er neutralt.

-OD

tak kan ikke beskrives bedre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...