Hop til indhold
Guest stump

Med- eller med uden... HIV/ AIDS... flytning af under-emne

Recommended Posts

Guest stump

Hejsa. I tråden som følger efter denne sætning, omtales et tilbud om 200 kr ekstra for at få sex uden kondom.

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=2840

Jeg reagerede mod det tilbud. Generelt synes jeg, at det er svært med emnetråde, hvor der kommer provokerende udtalelser. Jeg synes selv, at det er helt naturligt at kommentere i selve tråden, det er jo et debatforum, man udveksler holdninger, bliver tosset, frustreret, og i nogle tilfælde lærer man noget.

Og lige netop sex med prostituerede, rummer en risiko for at pådrage sig HIV. Jeg ved ikke, hvor stor risikoen er, i forhold til sex med andre kvinder.

Men jeg har set både mænd og kvnder med AIDS i udbrud, og jeg har haft venner og eller bekendte, som er døde af AIDS. det er måske derfor, jeg ser rødt, og advarer, når nogle brugere efter min mening flirter med døden på den måde.

Mit forslag er, at yderligere kommentarer fra tråden her over, som omhandler HIV/ AIDS, flyttes her over, så trådstarteren kan have sin tråd i fred.

God weekend til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. I tråden som følger efter denne sætning, omtales et tilbud om 200 kr ekstra for at få sex uden kondom.

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=24&t=2840

Jeg reagerede mod det tilbud. Generelt synes jeg, at det er svært med emnetråde, hvor der kommer provokerende udtalelser. Jeg synes selv, at det er helt naturligt at kommentere i selve tråden, det er jo et debatforum, man udveksler holdninger, bliver tosset, frustreret, og i nogle tilfælde lærer man noget.

Og lige netop sex med prostituerede, rummer en risiko for at pådrage sig HIV. Jeg ved ikke, hvor stor risikoen er, i forhold til sex med andre kvinder.

Men jeg har set både mænd og kvnder med AIDS i udbrud, og jeg har haft venner og eller bekendte, som er døde af AIDS. det er måske derfor, jeg ser rødt, og advarer, når nogle b

rugere efter min mening flirter med døden på den måde.

Mit forslag er, at yderligere kommentarer fra tråden her over, som omhandler HIV/ AIDS, flyttes her over, så trådstarteren kan have sin tråd i fred.

God weekend til alle.

jeg syntes ikke du kan være bekendt at skrive sådan noget

jeg har ikke hiv eller aids hvad fanden tænker du dog på

og nej jeg er ikke nogle luder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hvis man sælger sex og får penge for det

så er man en luder, og sex uden er et no go

finito

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver.:

"Jeg er ikke nogen luder"

Hvad mener du, er det ordet, du harcelerer over, eller er du heller ikke prostitueret?

Som jeg læser den oprindelige tråd, så er det dig, der er beskrevet, det indrømmer/skriver du jo selv.

Og uanset hvordan du gerne vil se dig selv, så er én, der yder seksuelle ydelser for penge eller naturalier, altså prostitueret.

Så hvad mener du med dit indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

jeg syntes ikke du kan være bekendt at skrive sådan noget

jeg har ikke hiv eller aids hvad fanden tænker du dog på

og nej jeg er ikke nogle luder

Hejsa Tigerpige!

Du er ude i det offentlige rum, fordi du annoncerer med salg af ubeskyttet sex, og så må du finde dig, i at jeg og andre har en holdning til det du laver.

Jeg mener at det er rablende af dig, at du har sex med dine kunder uden kondom, for at tjene lidt ekstra. Det er min ret at mene det, ligesom det er din ret at mene det modsatte.

Jeg skriver ikke, at du har HIV, hvor skulle jeg vide det fra? Men der er risiko for at du har det. Jo flere 200 kronesedler du tjener ved ubeskyttet sex, jo større er risikoen.

Og hvor fra ved du, at du ikke har HIV? Du kan være blevet smittet for 10 minutter siden. Måske af en kunde, som drøner rundt til alle de prostituerede, som sælger ubeskyttet sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg syntes ikke du kan være bekendt at skrive sådan noget

jeg har ikke hiv eller aids hvad fanden tænker du dog på

og nej jeg er ikke nogle luder

Tigerpige sælger sex = Tigerpige er luder (Anerkendt dansk synonym for prostitueret)

Har Tigerpige haft ubeskyttet sex inden for de sidste 3 måneder, så ved ingen med sikkerhed om Tigerpige har HIV - heller ikke Tigerpige selv, da 100% sikker test ikke kan laves inden smitten har været i kroppen i 3 måneder!

Sorry Tigerpige, jeg ved du roterer 3 ekstra gange på lagenet over mit svar, men - Thats Fact!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere været meget fordømmende overfor piger der sælger sex uden kondom.

Ved nærmere eftertanke er jeg kommet til den slutning at vi skal lade dem der ønsker at sælge sex uden, annoncere med det i fred uden at jagte dem og hænge dem ud. Hvis vi hænger de piger ud, som det ses i denne streng, risikerer vi at de bare holder deres bøtte med det, men tilbyder det alligevel, og så ved vi ikke noget før vi ligger hos dem. Når de annoncerer åbent med det kan vi der vil passe ekstra på os selv jo bare gå udenom.

Det er ikke ulovligt at dyrke sex uden kondom, jeg mener det er ulovligt at dyrke ubeskyttet sex hvis man ved man har en alvorlig sexuelt overført sygdom.

Om en kvinde har ubeskyttet sex med andre mænd vedkommer jo egentlig heller ikke os så meget, medmindre vi dyrker oralsex med hende og den tidligere partners sæd nærmest flyder ud af hende - for vi bruger jo kondom ikke ??

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har tidligere været meget fordømmende overfor piger der sælger sex uden kondom.

Ved nærmere eftertanke er jeg kommet til den slutning at vi skal lade dem der ønsker at sælge sex uden, annoncere med det i fred uden at jagte dem og hænge dem ud. Hvis vi hænger de piger ud, som det ses i denne streng, risikerer vi at de bare holder deres bøtte med det, men tilbyder det alligevel, og så ved vi ikke noget før vi ligger hos dem. Når de annoncerer åbent med det kan vi der vil passe ekstra på os selv jo bare gå udenom.

Det er ikke ulovligt at dyrke sex uden kondom, jeg mener det er ulovligt at dyrke ubeskyttet sex hvis man ved man har en alvorlig sexuelt overført sygdom.

Om en kvinde har ubeskyttet sex med andre mænd vedkommer jo egentlig heller ikke os så meget, medmindre vi dyrker oralsex med hende og den tidligere partners sæd nærmest flyder ud af hende - for vi bruger jo kondom ikke ??

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Bundstokken! Jeg har læst tråden igen efter at du har skrevet om at hænge nogen ud. Der er absolut ingen af tråden indlæg, som hænger nogen ud.

Det handler om udveksling af holdning og værdier.

Og en påstand som den med at "Jeg har ikke HIV" - den skal simpelthen ikke få lov til at stå alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man sælger sex og får penge for det

så er man en luder, og sex uden er et no go

finito

og hvad er du så om jeg må spørge?

en der er sin kone utro

har du da aids siden du skriver sådan noget om andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

og hvad er du så om jeg må spørge?

en der er sin kone utro

har du da aids siden du skriver sådan noget om andre

Det er vi mange der er - det er jo det Ludere lever af :!:

Man kan også kalde os horebukke, luderkunder og meget mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tigerpige sælger sex = Tigerpige er luder (Anerkendt dansk synonym for prostitueret)

Har Tigerpige haft ubeskyttet sex inden for de sidste 3 måneder, så ved ingen med sikkerhed om Tigerpige har HIV - heller ikke Tigerpige selv, da 100% sikker test ikke kan laves inden smitten har været i kroppen i 3 måneder!

Sorry Tigerpige, jeg ved du roterer 3 ekstra gange på lagenet over mit svar, men - Thats Fact!!!

hold da kæft hvor er du latterlig og du opsøger vel også selv så det kan være du kommer med sygedom til pigen hvis du hopper fra huld til huld så luk du bare ægget og hvordan kan jeg vide om du er ren har du papir fra lægen om at du er er rask og viser du dem til pigen nej vel så kan jeg helder ikke vide om du er rask tror du skal tænke dig om inden du skriver sorry og jo jeg er rask da

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vi mange der er - det er jo det Ludere lever af :!:

Man kan også kalde os horebukke, luderkunder og meget mere...

jeg lever altså ikke af det jeg har et ganske alm arbejde ved siden af jeg gør det fordi jeg elsker sex og det gør du vel også jeg vil nok fortrække at kalde jer mænd der er jeres koner utro for nogle gammel svin ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg lever altså ikke af det jeg har et ganske alm arbejde ved siden af jeg gør det fordi jeg elsker sex og det gør du vel også jeg vil nok fortrække at kalde jer mænd der er jeres koner utro for nogle gammel svin ;)

gammel svin, horebukke og luderkunder - kært barn har mange navne :D Kald mig hvad du vil, bare ikke tidligt op om morgenen, jeg er nemlig også et dovent svin :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold da kæft hvor er du latterlig og du opsøger vel også selv så det kan være du kommer med sygedom til pigen hvis du hopper fra huld til huld så luk du bare ægget og hvordan kan jeg vide om du er ren har du papir fra lægen om at du er er rask og viser du dem til pigen nej vel så kan jeg helder ikke vide om du er rask tror du skal tænke dig om inden du skriver sorry og jo jeg er rask da

2 ting:

1. Jeg sælger ikke ubeskyttet sex, derfor er min helbredstilstand i almindelighed uinteressant

2. Jeg hopper ikke i dit hul, så min helbredstilstand er dig særdeles uinteressant.

3. Hvem var det lige der tilbød "uden" til 200 ekstra?

Nå ja, det var vist 3 ting :D Kinderæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

gammel svin, horebukke og luderkunder - kært barn har mange navne :D Kald mig hvad du vil, bare ikke tidligt op om morgenen, jeg er nemlig også et dovent svin :mrgreen::mrgreen:

:mrgreen::mrgreen: det skal jeg nok lade være med :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fortsæt nu bare, nu hvor tråden er helt i sync. :-)

Jamen er det ikke fantastisk :D

Selv tigerpigen og mig har lagt sværdene og snakker næsten pænt til hinanden - man kan vel næsten sige, at vi er i sync ;);) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Starson.

Det var dels af almindelig høflighed jeg undskyldte over for Stump og i særdeleshed fordi jeg har meget stor respekt for ham - jeg vil sgu ikke risikere han kaster en amerikansk undersøgelse ned over mig :D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 ting:

1. Jeg sælger ikke ubeskyttet sex, derfor er min helbredstilstand i almindelighed uinteressant

2. Jeg hopper ikke i dit hul, så min helbredstilstand er dig særdeles uinteressant.

3. Hvem var det lige der tilbød "uden" til 200 ekstra?

Nå ja, det var vist 3 ting :D Kinderæg

nej men du er sammen med andre piger jo så du kan jo også få noget hvis du slikker fisse du ved jo ikke om hun har hiv eller andet ved oral sex så jo du dyrker også ubeskyttet sex så tror lige du skal fjerne din gloria

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej men du er sammen med andre piger jo så du kan jo også få noget hvis du slikker fisse du ved jo ikke om hun har hiv eller andet ved oral sex så jo du dyrker også ubeskyttet sex så tror lige du skal fjerne din gloria

Nu mener jeg ikke, at jeg er sat på jorden for at tilfredsstille prostituerede sexuelt, kun økonomisk, så jeg slikker aldrig fisse på en luder.

Bortset fra det, så er fakta (ikke kun i amerikanske undersøgelser :? ) at der er meget stor smitterisiko ved ubeskyttet analsex, lidt mindre ved ubeskyttet vaginalsex og stort set ingen ved at modtage oralsex - særligt ikke hvis begge parter har en fornuftig hygiejne. Risikoen vil selvfølgelig være noget højere hvis man får suttet pik af en gang-bang luder hvor der står 111 på hagen efter ham der kom før :o men sådan en situation vil jeg aldrig sætte mig selv i.

Noget helt andet, søde Tigerpige, er at jeg ikke helt forstår din måde at tackle de her diskussioner på. Mange af dine potientielle gæster følger med på de her sider, og jeg tror desværre mange bliver skræmt væk af, at du farer frem og angriber til højre og venstre som en gal foxterrier. du er jo ikke annonym lige som de fleste af os, for i diskussionerne her er der jo linket til dine anneoncer med billeder osv. Det kan da kun skade dine resultater, uanset om du er i gamet for at tjene penge eller det er for at få masser af sex.

Uanset hvad du siger og har sagt, så har du jo lyttet og truffet et rigtigt fornuftigt valg ved, at fjerne dit tilbud om "uden" til 200 ekstra til at skrive, at du kun tilbyder sikker sex - det er sgu da fedt. Jeg kan jo læse ganske klart i dine indlæg, at du er mere end klar over risikoen for smitte ved ubeskyttet sex, så istedet for at forsøge at grille os, så sig det som det er, at det er gået op for dig, at det er noget møg som du nu har rettet op på :P

Tro mig, så vil mange føle stor sympati for dig - for er der noget gutterne her kan lide, så er det en pige der fremtræder som råliderlig og sexhungrene - og klog - og så ser du jo tilmed godt ud ;) Dererfter vil det være helt op til dig, hvor mange penge du vil tjene / alternativt hvor mange tilbedende mænd du kan svælge dig i ;);)

Det må da være guld for en småliderlig nymfoman ;)

Du kan selvfølgelig også fortsætte med boksehandsker - men det vil bare være op ad bakke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

og hvad er du så om jeg må spørge?

en der er sin kone utro

har du da aids siden du skriver sådan noget om andre

Jeg er en kunde og uden os kunne du ikke drive din forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...