Guest theanonymous Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg tror hun tilbyder sex uden kondom til de fleste stamkunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1611 Skrevet 31. Oktober, 2021 theanonymous skrev, for 2 timer siden: Jeg tror hun tilbyder sex uden kondom til de fleste stamkunder. Det er jo fint, at du tror det. Men dem som ved det, nemlig stamkunderne, har flere gange afkræftet det her i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2057 Skrevet 31. Oktober, 2021 Jeg havde et erne på Amager her til aften, og på vej hjemme af ville jeg lige se om tøser var på sin flise. Holde ind lidt væk, men så jeg stadig kunne se over til hendes spot, og der viste hun sig frem i en lår kort rød sag, fræk som altid. Jeg nået ikke at køre over til hende før hun blev samlet op, af en anden. Og jeg måtte vente lidt, der kom nok 2-3 biler, og kigget efter hende, på de ca 15 min hun var væk. Så jeg skyndte mig over til hende og hun var der med det samme, jeg spurte om hun var frisk på at give mig et blow og vi kørte lidt væk så vi kunne hygge os. Jeg fik et godt blow, og fik lov til at pille lidt også Hun har spurt hver gang jeg har været hos hende, om jeg ikke vil kneppe hende, (og det vil jeg gerne, men ikke i bilen) Så hun tilbød vi kunne køre hjem til hende og kneppe næste gang Hun er dejlig og villig, når hun kender en lidt, og bliver behandler godt.Og hun skal helt sikkert selv bestemme hvad hun tilbyder og til hvem, så ikke et ord her fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest theanonymous Skrevet 1. November, 2021 OldGentlemann skrev, for 5 timer siden: Det er jo fint, at du tror det. Men dem som ved det, nemlig stamkunderne, har flere gange afkræftet det her i tråden. Jeg blev tilbudt ubeskyttet sex af hende. Uden at jeg insinuerede eller spurgte om det. Andre er blevet tilbudt det samme. Så der er åbenbart forskel på hvem der får tilbudet og hvem der ikke gør. Jeg afholder mig dog fra det, da jeg ikke ønsker at gå med angst i 1 måned eller 2 måneder før man kan få svar på sygdomstest. Og som du kan se så insinuerer Like P også at han har haft ubeskyttet sex med hende mellem linjerne. Tror jeg? Det er også bekræftet i andre tråde og tidligere i denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2021 SexFreak skrev, den 29.10.2021 at 20:52: Skatteunddragelse? De fleste af dem betaler nok ikke skat... Og en alt for stor del af dem er måske ikke EU-borgere og har ikke arbejdstilladelse? Alt i alt, så er det nok MEGET få GP'ere der reelt driver lovlig erhverv. politiet tager sig ikke af skatte forhold - de har ikke engang adgang til at tjekke det. Politiet tager sig af lov overtrædelser (Straffeloven) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. November, 2021 SexFreak skrev, den 30.10.2021 at 10:59: Ja, politiet gør hvad de får besked på ovenfra. Det er vel ikke noget nyt. ja, de kan bidrage med at opretholde orden, mens skatte medarbejderen tjekker om en person betaler skat - MEN INTET ANDET ! De kan snakke med en gade pige, og høre om hun har det godt og sikkert, og igen INTET ANDET DER VEDRØRER SKAT/SORT ARBEJDE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 1. November, 2021 Tak Like P dejlig anmeldelse. jeg kom gående og blev fristet så det blev ned med strømpebukserne og knep lige bag skiltet hvor hun står ….. 5 min senere tømt og videre loooool 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 1. November, 2021 @troublemaker1968 deltager ikke i tråd mere. Alt der ikke har med anmeldelse at gøre tages i debat. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 2. November, 2021 Er der nogen der ved om hvor tidligt på aftenen hun er der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlassen Skrevet 2. November, 2021 Hvor længe bliver damen normalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 2. November, 2021 Evt nogen der er friske på at være et par stykker om hende samtidig? Tænker vi kunne mødes der ude en aften. (Har snakket med hende om muligheden og hun er frisk på det) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 2. November, 2021 Liderlassen skrev, 1 time siden: Hvor længe bliver damen normalt? Afhængig af vejret men til midnat og fre/lør har jeg set hende kl 2. læs iøvrigt i denne tråd spørgsmålet er berørt flere gange 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Direktøren15 5 Skrevet 5. November, 2021 Er hun på sin plads hertil aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 140 Skrevet 6. November, 2021 Direktøren15 skrev, for 9 timer siden: Er hun på sin plads hertil aften? Torsdag aften var hun der da jeg kørte forbi med min elskerinde, hun vinkede til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 7. November, 2021 Var forbi hertil aften, fik en ordentlig guffer og hun slugte lystigt hver en dråbe. Hun er noget for sig selv på den gode og kinky måde. Perfekt afslutning på en ellers kedelig søndag. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 251 Skrevet 9. November, 2021 Skulle lige tanke bilen i går ved 19-tiden og da jeg alligevel var i området kunne jeg ligeså vælge circleK lige overfor hvor hun tilsyneladende står. Jeg kunne dog ikke se hende så jeg droppede det og kørte ud fra tanken og ud af byen igen. Så pludselig stod hun der - i nærheden af busstoppestedet men nok 30-40 meter væk. På afstand ser hun da virkelig spændende ud - sort langt hår, kort jakke, høje hvide stiletter - så nu da jeg ved hvor jeg skal finde hende - mon ikke jeg skulle lægge vejen forbi en dag. Udfra hvad jeg kan læse i tråden er hun skarp nok til at opfatte man vil “have en tur” hvis man kører ind på parkeringen lige bagved hvor hun står. Vi får se - tankede ikke helt op så bilen skal jo nok tankes snart igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1611 Skrevet 9. November, 2021 Jyden33 skrev, den 6.11.2021 at 09:55: Torsdag aften var hun der da jeg kørte forbi med min elskerinde, hun vinkede til mig Hæ hæ, hun har sq sin egen charme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 25 Skrevet 9. November, 2021 Er det på nogen måde muligt at få tilsendt hendes nummer via en privat besked herinde? Jeg er meget tændt på idéen om at se hende, men ville helt klart foretrække, hvis jeg kunne arrangere at ses privat hos hende fremfor udenfor eller i bil. Jeg håber, at der er én, som kan hjælpe mig med sådan en julegave - i så fald mange, mange tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 9. November, 2021 manglerish skrev, den 2.11.2021 at 19:38: Evt nogen der er friske på at være et par stykker om hende samtidig? Tænker vi kunne mødes der ude en aften. (Har snakket med hende om muligheden og hun er frisk på det) Hvis det kan blive indendørs eventuelt i hendes lejlighed så er jeg med på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Like p 2057 Skrevet 9. November, 2021 Kalxzx skrev, 1 time siden: Er det på nogen måde muligt at få tilsendt hendes nummer via en privat besked herinde? Jeg er meget tændt på idéen om at se hende, men ville helt klart foretrække, hvis jeg kunne arrangere at ses privat hos hende fremfor udenfor eller i bil. Jeg håber, at der er én, som kan hjælpe mig med sådan en julegave - i så fald mange, mange tak! Du er nok selv nød til at besøge og snakke med hende. Jeg tror ikke der er nogle der vil udlevere hendes nr. (hvis de har det? ) Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke fået et nr. Men når hun kender en, så tror jeg hun er meget villig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1100 Skrevet 9. November, 2021 Like p skrev, for 1 minut siden: Du er nok selv nød til at besøge og snakke med hende. Jeg tror ikke der er nogle der vil udlevere hendes nr. (hvis de har det? ) Jeg har besøgt hende et par gange og har ikke fået et nr. Men når hun kender en, så tror jeg hun er meget villig Nemlig ! Man må jo yde før man kan nyde… ud til hende og aftal med hende, er du go ved hende så er jeg sikker på at du vil få lov at nyde godt af det og få hendes nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalxzx 25 Skrevet 9. November, 2021 Jamen, så må jeg jo ud at fange det nummer ja - der er vist ikke andet for Tak for svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 9. November, 2021 (edited) Hvis der er andre der er friske så har jeg og @manglerish snakket med hende om muligheden for vi er en håndfuld fyre der hygger sig med hende sammen. Vi kan være op til 4 stks hos hende (Altså 2 til). Skriv PM til en af os. Vil være først til mølle princippet. Aftalen er fri leg i 2 time, alle huller Max 4 mand. Redigeret 9. November, 2021 af kasplaren stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
manglerish 32 Skrevet 9. November, 2021 kasplaren skrev, for 38 minutter siden: Hvis der er andre der er friske så har jeg og @manglerish snakket med hende om muligheden for vi er en håndfuld fyre der hygger sig med hende sammen. Vi kan være op til 4 stks hos hende (Altså 2 til). Skriv PM til en af os. Vil være først til mølle princippet. Aftalen er fri leg i 2 time, alle huller Max 4 mand. Så er bussen fuld så at sige Tak for hurtig tilmelding. Kan være der kommer en gentagelse! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg