Hop til indhold
Guest Eron

Evelyn - Andre erfaringer?

Recommended Posts

Guest Eron
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

 Eron har ikke gået ud og undskyldt offentligt.

 

Kan du fortælle hvordan man undskylder offentligt? Jeg har skrevet UNDSKYLD, jeg gør det ikke igen !!!! - jeg har skrevet jeg har forstået - den er sevet ind !!!

Men ok prøver med:

Jeg undskylder hermed offentligt at jeg har prøvet at bruge min profil her på Eroguide, til at få ekstra ydelser af en Gp'er mod lovning på et godt review. Dette vil ikke gentage sig, og jeg har forstået af andre brugernes meget oprørte og sobre meninger, at det er et helt skævt forhold, og det sætter pigen i en dårlig situation, og min troværdig på spil.

 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, Lige nu:

Kan du fortælle hvordan man undskylder offentligt? Jeg har skrevet UNDSKYLD, jeg gør det ikke igen !!!! - jeg har skrevet jeg har forstået - den er sevet ind !!!

 

Undskyld, jeg mente ikke du ikke havde undskyldt. Jeg mente bare at det ikke er så stort som Hunting synes, at undskylde sig efter man er påkommet. Det er godt du gør det og forventet ... men stort??

Det bedste med den her tråd er at det her bliver synligt. Hvor stort problemet er aner jeg ikke, men jeg er sikker på du ikke er den eneste. Og helt sikkert heller ikke den værste. Langt fra. Jeg vil tro du er en mand der normalt opfører dig godt overfor pigerne og også er oprigtigt glad fordi du har mulighed at købe så mange dejlige oplevelser. Det vidner dine skriv om i hvert fald. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
Eron skrev, for 1 time siden:

Tak Hunter - fuck hvor er du nice - Jeg vil klart gerne sige UNDSKYLD - og syntes også jeg sagde det i tidligere indlæg af @Hulbror - men ved sku ikke rigtig om jeg finde sexpennen frem igen - og jeg er vel i virkeligheden også kandidat til anonyme sexafhængige  - selvom jeg dårligt vil indrømme det - så måske er det bare et 'kærligt' spark fra universet og forummet.

Slaa-danmark.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten

Og her troede man, man kunne regne med de 'gamle' profiler... 

Måske du burde genoprette din profil herinde hr. Eron, såfremt du vil fortsætte herinde, så du ikke bliver fristet en anden gang til at udnytte den indflydelse en konto som din har på et forum som dette.

Hvis man selvfølgelig overhovedet burde anmelde når man har så lidt fantasi til ikke at kunne sætte sig i pigens sted over den ubehagelige situation du bringer dem i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, 1 time siden:

Kan du fortælle hvordan man undskylder offentligt? Jeg har skrevet UNDSKYLD, jeg gør det ikke igen !!!! - jeg har skrevet jeg har forstået - den er sevet ind !!!

Men ok prøver med:

Jeg undskylder hermed offentligt at jeg har prøvet at bruge min profil her på Eroguide, til at få ekstra ydelser af en Gp'er mod lovning på et godt review. Dette vil ikke gentage sig, og jeg har forstået af andre brugernes meget oprørte og sobre meninger, at det er et helt skævt forhold, og det sætter pigen i en dårlig situation, og min troværdig på spil.

 

Nu er jeg så bare lidt nysgerrig:

Hvis du HAVDE fået en gratis ydelse mod lovning om en god review, og du så alligevel skrev et dårligt (men ærligt) review om en dårlig oplevelse, vil du så betale pigen for ekstra ydelsen? Hun har jo leveret den under lovning om et positivt review? Alt andet er afpresning af pigen.

Alternativt, så havde du måske givet den lovede positive omtale selvom servicen ikke var til det? Så er din  troværdighed bare væk, fordi du ville have løjet overfor de andre brugere herinde.

Så vi ender hurtigt i en situation, hvor du enten afpresser pigen / afgiver falske løfter eller lyver herinde for os andre. Uanset så er ingen af tingene retfærdige overfor pigen eller gæsterne. Særligt overfor pigen vil det virke uretfærdigt, da det er hendes levebrød, som vi har med at gøre her. At en person overhovedet kan finde på at gøre noget der er så dumt er for mig vidnesbyrd om, at man mangler total omtanke for andre personer - piger som kunder. Og sådan en person vil jeg aldrig have tillid til igen og jeg syntes personligt, at Eron burde udelukkes. Der skal være nul-tolerance for den slags adfærd.

At Evelyn vælger at videregive oplysninger herinde omkring Eron's forespørgsel syntes jeg er helt i orden. Vi skriver lystigt om pigerne, når de ikke leverer som lovet. Hvorfor skal pigerne ikke have samme rettighed om mænd der ikke ved hvad acceptabel opførsel er? Og så er oplysningen yderst relevant, da den manglende ekstra-ydelse jo kan have været et motiv for Eron til at skrive hans dårlige anmeldelse.

Løfter om positive reviews mod gratis ydelser kan fortolkes som enten afpresning , da et nej implicit vil kunne medføre en dårlig omtale. Alternativt - hvis der gives gratis ydelse og skrives positiv omtale - så er det ved at være bestikkelse. Begge dele er uacceptabelt i alle andre facetter i samfundet. Hvorfor skulle det være anderledes her?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej kom nu folkens, han har jo vist at han ikke havde tænkt så langt, jeg vil da hellere beholde Eron som har undskyldt end at han opretter et nyt alias.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GamerGutten
Hulbror skrev, for 11 minutter siden:

Ej kom nu folkens, han har jo vist at han ikke havde tænkt så langt, jeg vil da hellere beholde Eron som har undskyldt end at han opretter et nyt alias.

Han kan da kalde sig det samme, eller noget ens. EroNguide er sikkert ledigt. 

Jeg er da meget mere bekymret for hvor mange gange han har lavet dette stunt før og pigen ikke har haft behov for at melde det ud, måske fordi det gik godt? 

Jeg ser ingen grund til han ikke skulle fratages den position han har lige nu når han har misbrugt den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 9 timer siden:

@DK fyr 34 sige Eroguide reglementet egentlig noget om man må spørge en pige om en ekstraydelse/discount mod at man skrive et review? Hvis den gør det må jeg hellere slette min profil. Lige nu har jeg brug for nogle der kan skille skidt for snot.

Eron for satan.....!!

Jeg tror ikke at der ligefrem er nedfældet regler for på hvilket grundlag man må/bør skrive en anmeldelse. God som mindre god. Men som minimum så forventer de fleste vel at alle anmeldelser er skrevet ud for det oplevede og ud fra den samme præmis. Altså at der er købt en eller flere ydelser og anmeldelsen baserer sig på dette køb. I mine øjne skal anmeldelser være baseret på et så ens grundlag så muligt for at de giver mening og troværdighed.

At en fyr ligner en græsk gud og tænder mere op hos pigen end den grå og generte Leif på 61 år fra Buddinge (no hard feelings :)) og hun derfor skruer ekstra op for indlevelse og service er der selvfølgelig ikke noget at gøre ved. Men ligesom der for det meste skal trækkes moms fra alder og 20-30 procent fra det pigerne lover/tilbyder i annoncer og indledende samtale bør man også trække en vis del fra ovenud positive anmeldelser, da hver oplevelse jo kan være under indflydelse af mange andre faktorer så som kemi mv. Men udgangspunktet (købet af en ydelse til den fulde pris) bør være den samme hvis anmeldelsen skal kunne bruges som sammenligningsgrundlag. Hvis der ydes rabat eller tilbydes gratis ydelser er jeg af den mening af dette skal fremgå af anmeldelsen uanset om denne er til den ene eller anden side.

 

Redigeret af DK fyr 34
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erons indlæg har for mig mistet al værdi desværre. Jeg har med interesse læst Erons tid ligere indlæg. Det kommer jeg ikke til fremover. Hvis det er en positiv anmeldelse vil jeg ikke kunne lade være med at tænke “hvad fik du for at skrive det?” Og hvis anmeldelsen er negativ vil jeg tænke “nå du fik ikke noget ekstra med i prisen!” Troværdigheden er væk......desværre....

  • Synes godt om 1
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@eron @guest_eron

Undskyldning over for os, fint. Men hvad med alle de piger og kvinder du har pressede til billig sex i gemmen årene? Det er der ingen undskyldning for. Det er usympatisk og afstumpet og eg er glad for at @Evelin havde mod til at bringe det frem.

Evelin: There is no excuse for his actions. He have likely done this to a lot of girls before you. By bringing this here - to his home turf - you have hopefully prevented other girls from being blackmailed. Today is the international women’s day -  yes I see the irony - and if there was a medal for standing up for your rights you deserve it.

 

John Blow

  • Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne da aldrig finde på at lufte overfor en pige, inden vi går i gang, at jeg nok skriver en anmeldelse bagefter. . . 

Det er da lige så torske dumt, som når Arbejdstilsynet melder deres ankomst inden de kommer.... pludselig er alt i orden.

Hvis vores anmeldelser skal have nogen som helst værdi overfor hinanden herinde og eroguide skal have en berettigelse, så nytter det jo ikke noget, hvis GP ved hvornår hun bliver anmeldt.

Og så skal vi som anmeldere være meget bevidste om den magt vi besidder... vi skal også kigge ind ad, når vi har en dårlig oplevelse, det er ikke altid pigens skyld at vi ikke kommer helt op at ringe.

Jeg kan bedst selv lide at anmelde sådan her:

Hvis Oplevelsen er helt i top, så får hun alle superlativer i hele verden... (hvis hun selv ønsker den, for de gode spørg jeg altid bagefter, nogle vælger faktisk anmeldelsen fra og det respektere jeg)

Hvis oplevelsen er midt imellem, så anmelder jeg faktisk ikke rigtigt, jeg har fået det jeg kom efter, er ikke oppe og ringe, men heller ikke utilfreds.

Hvis oplevelsen er desideret dårlig, eller med mange mangler i forhold til det lovede, eller fake foto, så anmelder jeg den, fordi i andre ikke skal vade ind i den samme fælde som mig.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck, fuck, fuck.

Har kun været i fædrelandet on and off i den forgangne måned og har derfor misset denne tråd.

Ikke for at jeg skal tilføje noget nyt som sådan – kan blot nævne, at jeg for mig selv har noteret, at stærke kræfter som @Bananas havde lugtet lunten allerede før bomben sprang. Og at jeg med lettelse har konstateret at førsteklasses humor og storytelling også rimer på førsteklasses ordentlighed. @underdog40 reagerede således prompte, da den så først sprang.

Bomben altså.

Mange andre gode kræfter har heldigvis også sagt fra, men jeg er bekymret for et par af dem, jeg ellers regner for de nærmeste. Jeg har svært ved at genkende dem i denne tråd.

Hulbror skrev, den 3.3.2019 at 01:47:

Ej kom nu folkens, han har jo vist at han ikke havde tænkt så langt, jeg vil da hellere beholde Eron som har undskyldt end at han opretter et nyt alias.

Du min nærmeste Dasha-ven. Forstår alt, hvad du ellers skriver (også) i denne tråd, men ikke hvad du her mener, der er at samle på fremover med hensyn til Eron.

Eron har ikke blot taget røven på dig og mig og misbrugt både Forum og vores tillid til at forsyne sig på vores bekostning. Han har også søgt at presse kvinder og berige sig i et ulige magtforhold. 

Hvis Eron har skyggen af anstændighed tilbage, holder han sig fra Forum under ethvert alias og navnlig fra GPere.

Miller's Crossing skrev, den 2.3.2019 at 16:14:

Jeg har en lidt ambivalent holdning her. 

Men hvorfor nævner pigen det i denne sammenhæng? Det er egentlig irrelevant, så skal offentliggørelsen af korrespondancen på sms så alligevel ikke ses som en slags hævn for den dårlige anmeldelse?

 

For helvede da, Millers! Blandt alle de bedste brødre: Jeg nægter at tro, at det her er dig.  

Hold nu fast i dig selv og dit gode hjerte. Det rækker rigeligt til Forum og hele resten af denne timelige verden.

Hunting for beaver skrev, den 2.3.2019 at 23:13:

Jeg synes at folk sådan general set er meget hurtige til at svine andre til,, når nu chancen byder sig,, 

Jeg vil give mine brødre ret i at EroNguide har lavet en lille fodfejl,,,og ja dummet sig 

Personligt er jeg heller ikke selv til at hustle lidt om prisen, jeg betaler bare,

Men helt ærligt venner,,

Ja Eron har måske nok dummet sig lidt "and so fucking what" , han har da i den grad beriget os med sjove grin og fede oplevelser i mange af hans tidligere skriv,,, 

Jeg synes at man skal være stor nok til at tilgive ham,,, han er jo bare en glad dreng på 50 (ligner) en på 60,, åbenbart :)

Der er folk som er meget værre herinde, men tit så blir det dysset ned eller andre folk dækker over dem.

Op på hesten igen Eron, du har åbenbart opnået et troværdigheds problem nu, 

Tag det som en mand og undskyld til vores fælles brødre nu,, det er det eneste rigtige at gøre nu,, selvfølgelig skal du da IKKE lukke din profil ned. 

Vær en rigtig mand og indse at du har kvajet dig lidt,,, 

Jeg er ret sikker på at hvis du gøre  dette nu så vil folk som er aim. Opdraget selvfølgelig tilgive og forstå dig ven 

Venligst Hunter 

P. S.  Du er tilgivet herfra 

P. P. S. Husk lige at vi jo faktisk slet ikke ved nøjagtigt hvad der foregik, derfor lad tvivlen komme alle tilgode 

Bliv venner ikke fjender 

Peace 

Ikke i tvivl om, at du mener alting godt, Hunter, men vi er ikke i afdelingen for fodfejl.

Langt fra.

Dette Forum lever og næres udelukkende af tillid og troværdighed. Eller sagt omvendt: Uden tillid og troværdighed dør Forum.

Hvis du ikke kan nære tro eller tillid til, hvad jeg skriver og anmelder, faktisk er rigtigt og ligner en virkelighed, som du også vil kunne opleve, så er Forum ingenting værd. Hvis du hver gang er nødt til at overveje, om jeg skriver som jeg skriver med en eller anden bagtanke – berigelse, egen vinding whatever – så dør Forum.

Et enkelt spørgsmål i forlængelse heraf, som blot kan besvares med ja eller nej:

Kendte du eller kendte du ikke Erons lille trick, før Evelyn afslørede det? Havde Eron fortalt dig om det?

Du er ikke forpligtet til at svare overhovedet, men spørgsmålet er som sagt simpelt og kan besvares med et ja eller et nej.

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv nu havde jeg næsten glemt denne sag igen. 

Jeg er med på, ar det er fuldstændigt forkert, hvad Eron har gjort. Så her er der absolut ingen tvivl. 

Jeg bryder mig normalt bare ikke om offentlige korsfæstelser og slet ikke uden, at den anklagede kommer til orde. Men har komplet forståelse for synspunkterne i tråden. Og Eron har også taget konsekvensen og droppet sin profil. 

Grunden til bemærkningen om at være ambivalent skyldes, at jeg på det tidspunkt ikke kunne se relevansen i, at pigen skulle offentliggøre sms- korrespondancen, omend det var godt for os andre at få sandheden frem. Men havde det relevans for sagen? Men ok kan godt se nu af de andre brødres skriv, at Eron kan have givet en dårligere anmeldelse på baggrund af, at pigen ikke ville give gratis ydelser, så jeg trækker min tvivl her. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 32 minutter siden:

Grunden til bemærkningen om at være ambivalent skyldes, at jeg på det tidspunkt ikke kunne se relevansen i, at pigen skulle offentliggøre sms- korrespondancen, omend det var godt for os andre at få sandheden frem. Men havde det relevans for sagen? Men ok kan godt se nu af de andre brødres skriv, at Eron kan have givet en dårligere anmeldelse på baggrund af, at pigen ikke ville give gratis ydelser, så jeg trækker min tvivl her. 

For ikke at tale om, at piger kan ha følt sig usikre og pressede til at udføre ydelser der ikke havde lyst til. Det er magtmisbrug og det hører ingen steder hjemme. Jeg synes det er fint at korrespondancen blev offentliggjort og sandheden kom frem. Jeg håber også, at I fremover læser anmeldelser med mere kritiske øjne, for Eron er næppe den eneste, der optræder sådan overfor pigerne. 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
Liv skrev, for 5 timer siden:

Det er magtmisbrug og det hører ingen steder hjemme.

Fullständigt enig...det är precis sådant beteende som leder fram till förbud som i Sverige...

Liv skrev, for 5 timer siden:

Eron er næppe den eneste, der optræder sådan overfor pigerne.

Dessvärre ikke :sad:

Har hört fra piger att det förekommer ganska ofta att man försöker utnyttja Eroguide som ett sätt att få bättre, längre gratis -service eller till och med tjänster som ikke erbjuds... :wacko: 

Allt ska tyvärr läsas med en stor portion källkritik..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forståelse for både og, men må nok sige at jeg synes der er en vis overreaktion her.

Eron har i flere år beriget forum med fine anmeldelser, gode tips og masser af humor. Jeg opfatter ham som saglig og som een der altid har været respektfuld i sine anmeldelser af pigerne.

Her har han så lavet en smutter, det kan vi nok alle være enige om, men manden undskylder og angrer på en, for mig at se, temmelig oprigtig måde! Så personligt synes jeg vi burde komme videre.

For mig minder det lidt om fængselsmiljøet hvor alle, uanset hvilke forbrydelser de måtte have begået, synes at kunne hævde deres egne moralske overlegenhed, ved at banke en pædofil.

Alle har sgu nok et lig i lasten på en eller anden måde, så lad os acceptere når en fyr angrer og undskylder og formentligt ændrer adfærd, det er da langt bedre end et hav af annonyme profiler.

Bliver sgu oprigtigt en smule bekymret når jeg læser denne tråd - for jeg havde i en periode undret mig over at Eron pludselig figurerede som 'guest eron' og ikke bare Eron, samtidig kunne jeg ikke helt genkende hans skriv, som om et eller andet var forandret, humoren og glæden var lidt forsvundet og pludselig læser jeg så denne her tråd, hvor han virker oprigtigt ked af de ting hun har sagt om hans alder, og omtaler sig selv som 'sexaholic annonymous alike' osv.

Jeg håber du er OK derude Eron - giv gerne en melding, hvis du læser dette!

Vi fejler alle af og til, det kræver mod at stå ved sine fejl undskylde og tage ved lære!

God weekend til alle

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 7 timer siden:

Her har han så lavet en smutter

Og det er du sikker på? 

Eller er vi ude at en ud af måske mange var så "fræk" At afsløre den metode? 

/Guy

Redigeret af Guy
Trykkede udgiv lige hurtigt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 9 timer siden:

Vi fejler alle af og til, det kræver mod at stå ved sine fejl undskylde og tage ved lære!

1. Ved ikke hvilke fejl du har begået. Jeg har for mit vedkommende aldrig misbrugt Forum eller begået en sådan svinestreg over for en GP'er.

2. Eron har ikke stået ved sine fejl. Han er blevet afsløret. Ellers havde vi intet vidst, og svineriet kunne være fortsat.

3. Hvilken dokumentation har du for, at han har taget ved lære?

Eron kan for min skyld rejse hen hvor peberet gror. Han kan gå ad H til eller (hvilket nok ville være det bedste for ham) i behandling. Jeg kunne ikke være mere ligeglad, blot han holder sig fra Forum og helst også fra GPerne.

Det, der bekymrer mig, er, hvor mange i Forum der vælger at gå med med ham ned.

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre ikke første gang jeg hører om denne adfærd. Jeg har hørt historien flere gange fra pigerne selv. Inklusive nogle af de allermest populære. Det stopper dog ikke der. På det seneste har der også været flere eksempler på chikane og stalking. Jeg kommer ikke til at give pigernes navne for de er utrygge og får deres arbejdsbetingelser ødelagt. En pige jeg besøgte for nyligt måtte flytte hotel, og fik måske 50 opkald i den halve time jeg var der. Hun skulle have været her i en måned, men endte med at tage hjem efter en uge. En anden jeg også mødte for nyligt var helt stoppet i branchen. Det er en god ting at Eron har taget konsekvensen af sine handlinger og virker som om han forstår, at hans handlinger også har påvirket pigerne. Man kan kun håbe at andre kan tage ved lære af ham. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk det er godt der bliver holdt liv i denne tråd. Det er sq ikke i orden, det der er gjort. Det skal stoppes. Og så er jeg fakkertalt fløjtende ligeglad med hvem det er der har overtrådt de etiske spilleregler for god opførsel. Alt det personen har beriget med tidligere, bliver prompte nulstillet. Så jeg er helt på højde med @cobham her. 

Ja. Jeg var den første der reagerede da jeg så den korrespondance. Jeg var mildest talt i chok. Tænk at man kunne finde på sådan noget. Og så fra en med så høj agtelse og troværdighed. 

Siden da, valgte jeg at forholde mig tavs. Faktisk fordi jeg skammede mig. Jeg havde tidligere i tråden drillet pigen med sit hår. Nu havde jeg kun sympati for hende men mente at min rygsvømning ikke ville bidrage til noget. Men det er nu ikke første gang jeg træder i spinaten fordi jeg fyrer en kæk bemærkning af som hjemsøger mig på et senere tidspunkt. 

At Eron er en saga blot, forstyrrer ikke min nattesøvn. Jeg håber tillige at denne åbenbaring af dårlig opførsel kan medvirke til at andre holder sig for gode til den slags underlødigt pis. Vi er bedre end det! Danske mænd har faktisk en ret stor stjerne hos mange udenlandske piger. Lad os endelig ikke ødelægge det. Der er en grund til at vi bliver beriget med så mange sindsygt lækre piger fra Ungarn, Polen, Tjekkiet, Slovakiet m.fl. 

Jeg gider ikke bevæge mig ind i diskussionen om Erons undskyldning var god nok. Ej heller om andre brugere burde havde taget større afstand fra hans udåd. I har sikkert Jeres egne bevæggrunde for det. Men jeg opfordrer stadig til at man tænker sig om. Uanset vor velset anmelderen måtte være. 

Redigeret af underdog40
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 4 timer siden:

Det er desværre ikke første gang jeg hører om denne adfærd. Jeg har hørt historien flere gange fra pigerne selv. Inklusive nogle af de allermest populære. Det stopper dog ikke der. På det seneste har der også været flere eksempler på chikane og stalking. Jeg kommer ikke til at give pigernes navne for de er utrygge og får deres arbejdsbetingelser ødelagt. En pige jeg besøgte for nyligt måtte flytte hotel, og fik måske 50 opkald i den halve time jeg var der. Hun skulle have været her i en måned, men endte med at tage hjem efter en uge. En anden jeg også mødte for nyligt var helt stoppet i branchen. Det er en god ting at Eron har taget konsekvensen af sine handlinger og virker som om han forstår, at hans handlinger også har påvirket pigerne. Man kan kun håbe at andre kan tage ved lære af ham. 

Ok, så lad os fortsætte tråden lidt endnu. Det kan vi alle nok lære lidt af. 

Littlefingers indlæg ovenfor er desværre et bevis på, at der sker meget værre ting derude, end nogen er umiddelbart klar over:(

Jeg var selv på besøg hos en af de populære piger. Mit møde med hende blev udskudt i næsten en uge. De historier om trakasserier, chikane og forfølgelse af hende og hendes roomies er ikke for sarte sjæle. Jeg formoder, at I alle har hørt om de fake annoncer med tilbud om sex uden kondom til uhørt lave priser, som pludselig florerede på EG og AL. Og hvor svært det var for pigerne at få dem fjernet. Jeg fandt mig selv siddende og trøste en ellers glad og selvsikker pige efter at have hørt bare noget af historien. Dette er uværdigt for pigerne, og det er bestemt ikke noget at være stolt af, at sådanne ting kan forekomme i lille Danmark:angry:

Som @underdog40 skriver, så risikerer vi, at disse skønne og smukke piger ikke længere ønsker at beære Danmark med deres besøg. 

Så disse uhyrligheder og mafialignende metoder vil jeg gerne tage den største afstand fra og savner den samme afstandtagen fra mine brødre herinde. Vi kender dem ikke på profilnavn - som med Eron - men det gør ikke behovet for en støtte og moralsk opbakning til disse stakkels piger mindre. Tværtimod.. 

Erons opførsel er måske nok utilgivelig, men jeg savner perspektivering her. 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange af jer, der skriver meget herinde, fortæller egentlig pigerne at i er på EG, og nævner jeres brugernavn?

Selv nævner jeg sjældent EG og har aldrig fortalt en gp, hvad jeg hedder på EG.

Bare det at en gp ved, at gæsten er en ret aktiv bruger af EG, kan jo have indflydelse på servicen, da pigen gerne vil have en god anmeldelse og undgå det modsatte.

Jeg synes at have bemærket, at nogle af dem der ofte skriver anmeldelser, ofte får en ekstra god service, i forhold til hvad man ellers hører fra andre, der har besøgt pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig fortælle hvem jeg er herinde ifbm et random besøg hos en GP. Der er dog to GPere der ved hvem jeg er irl og hvad jeg hedder herinde. Men det er fordi der er udviklet et lidt mere personligt forhold efterfølgende. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

De SMS'er Eron har skrevet er på grænsen til lovbrud med afpresning. Fedt at se, folk herinde tager afstand fra den adfærd. Ingen piger skal presses til at gøre noget uden kondom. De her anmeldelser har kæmpe indflydelse på pigernes indkomst. Vi kan se hvordan flere af dem bare forlader landet dagen efter de har fået en dårlig anmeldelse herinde, fordi deres kunder forsvinder. Pålideligheden af de anmeldelser vi skriver skal være til at stole på!

Redigeret af SuperKasper
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er altså nødt til at korrigere her. 

Eron har ikke presset pigen til at gøre noget uden kondom eller noget andet, som pigen ikke havde på sin menu. Men han var ude efter en gratis ekstraydelse, som pigen i forvejen havde på menuen, for en aftalt god anmeldelse - og det er slemt nok:( 

Men ret skal være ret. Han kan jo ikke forsvare sig længere.  

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...