Hop til indhold
Guest Eron

Evelyn - Andre erfaringer?

Recommended Posts

Umiddelbart ligner det en tarvelig situation, stakkels pige hvis det er sandt.

 

Det er altid svært om pigerne skal forsvare sig selv, men hvad skal hun gøre?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså først og fremmest.

Lige meget hvor meget man betaler så kan pigen jo altid sige nej tak. Det må være helt fair. Har man knopper eller andet, eller ens hygiejne ikke er på det niveau som pigen forventer, så må man tage den bet det helt sikkert er, at blive afvist... i større eller mindre grad. Men at bruge Eroguide som løftestang for at få ydelser billigere eller presse pigerne til ting de ikke lyster/har på menuen... det syntes undertegnede ihvertfald bestemt ikke om...!!

Om der er mere til sandheden i denne historie skal jeg lade være usagt... men det syner sq lidt grimt, for at sige det mildt...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en lidt ambivalent holdning her. 

Jeg er helt enig med @underdog40, at det er rigtig dårlig stil at love en god anmeldelse for gratisydelser og på den måde bruge EG til at presse prisen. Det ødelægger jo noget af troværdigheden ved denne side:(

Men hvorfor nævner pigen det i denne sammenhæng? Det er egentlig irrelevant, så skal offentliggørelsen af korrespondancen på sms så alligevel ikke ses som en slags hævn for den dårlige anmeldelse?

Hendes svar omkring lugt og røde mærker er derimod helt relevant og virker på mig som et troværdigt forsvar for hendes ageren under mødet med Eron. Men hun skulle nok have stoppet der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 12 minutter siden:

Men hvorfor nævner pigen det i denne sammenhæng? Det er egentlig irrelevant, så skal offentliggørelsen af korrespondancen på sms så alligevel ikke ses som en slags hævn for den dårlige anmeldelse?

Jeg synes det så bestemt er på sin plads - han forsøger tilegne sig gratis ydelser imod at skrive gode anmeldelser; en underminering af hele troværdighedgrundlaget bag anmeldelserne her på forummet (som du selv skriver).

Eron's anmeldelse mister al kredibilitet, og jeg forstår da udmærket Evelyn's lyst til at dele hendes side af sagen. En fyr der forsøger snørkle sig til mere, det lægger en super dårlig start for mødet der er forestående. At man så møder uvasket/uhygiejniske op til mødet, og bliver tøsefornærmet når han ik får sine penge igen efter at ha opført sig som en bøv, og spildt Evelyn's tid; i værste fald kostet hende en anden kunde... Pinligt at blive sendt til tælling på den måde - men så absolut selvforskyldt.

 

Thank you, Evelyn, for sharing your side of the encounter.

  • Synes godt om 2
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Wtf @Eron???

Super skuffende at se en broder udnytte vores fællesskab på den måde. 

Vi er alle mere eller mindre anonyme og har hinandens ryg når kvinderne prøver at snyde os. Men den fik du sku lige vendt rundt og prøver at bruge vores fællesskab mod en tilsyneladende god pige. 

Jeg mistede sku alt for dig og dine skriv her på siden. Jeg har ellers fuldt med i dine skriv og mener faktisk jeg har holdt mig væk fra en pige eller to, på din opfordring... 

Håber bare det her er en enlig svale, men har desværre hørt flere historier fra piger om falske dårlige anmeldelser. Den her er bare svær at komme udenom :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Sweex skrev, for 10 minutter siden:

Wtf @Eron???

Super skuffende at se en broder udnytte vores fællesskab på den måde. 

Vi er alle mere eller mindre anonyme og har hinandens ryg når kvinderne prøver at snyde os. Men den fik du sku lige vendt rundt og prøver at bruge vores fællesskab mod en tilsyneladende god pige. 

Jeg mistede sku alt for dig og dine skriv her på siden. Jeg har ellers fuldt med i dine skriv og mener faktisk jeg har holdt mig væk fra en pige eller to, på din opfordring... 

Håber bare det her er en enlig svale, men har desværre hørt flere historier fra piger om falske dårlige anmeldelser. Den her er bare svær at komme udenom :(

 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

Jeps det er rigtigt at jeg spurgte om hun kunne give mig en ekstra ydelse, mod et review - måske er det forkasteligt, det burde måske høre til under en general debat, men på den anden side også virkelig et løft for pigen, hvis der kommer til at stå noget godt? Jeg ville aldrig skrive noget der ikke passede, det ville jo være at undergrave mine egne reviews, og noget andre vill påpege.

Hun skrev at hun ikke gav discount, og jeg svarede ok, og besøgte hende jo også alligevel, men hvis jeg kunne have sneget et deepthrougtht ud af hende mod et review, som jeg alligevel vil skrive, tænkte jeg ikke det vill være så galt. Men nu har jeg en shit storm :-) 

 Og hvad skulle jeg så have ladet være at skrive om hende? - alt hvad jeg har skrevet er sandt, og jeg åbner jo selv i indledningen med om der er andre oplevelser, så er åben over for dårlig kemi eller noget - hmmmm - Har da ikke skrevet om hende, fordi hun ikke vill give en ekstraydelse??

 

Redigeret af Eron
Vi accepterer ikke, at du offentliggør telefonnumre som ikke fremgår af pigens annonce !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Kubrick skrev, for 6 timer siden:

Altså først og fremmest.

Lige meget hvor meget man betaler så kan pigen jo altid sige nej tak. Det må være helt fair. Har man knopper eller andet, eller ens hygiejne ikke er på det niveau som pigen forventer, så må man tage den bet det helt sikkert er, at blive afvist... i større eller mindre grad. Men at bruge Eroguide som løftestang for at få ydelser billigere eller presse pigerne til ting de ikke lyster/har på menuen... det syntes undertegnede ihvertfald bestemt ikke om...!!

Om der er mere til sandheden i denne historie skal jeg lade være usagt... men det syner sq lidt grimt, for at sige det mildt...

Jeg prøvede altså ikke at presse den kære pige til noget hun ikke lyster/har på menuen gennem eroguide ??? - jeg havde spurgt til tungekys og hun reklamerer med superfransk - det var det jeg forventede så - hvis hun så ikke giver de ydelser - med god begrundelse eller ej - så spurgte jeg om jeg kunne få nogle af pengene retur, og det blev afvist. Altså længere er den ikke. Og så kan du syntes det er super lavt, at jeg spurgte om hun ville give en ekstra ydelse, mod et review, det er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

@DK fyr 34 sige Eroguide reglementet egentlig noget om man må spørge en pige om en ekstraydelse/discount mod at man skrive et review? Hvis den gør det må jeg hellere slette min profil. Lige nu har jeg brug for nogle der kan skille skidt for snot.

På den ene side må jeg være i min gode ret til at skrive om min oplevelse hos pigen, og syntes faktisk jeg gjorde det i en god tone - ikke noget med at svine hende til og endda med et spørgsmål om der var andre oplevelser. Hvad siger i?

Og på den anden side kan jeg godt se det kan være problematisk at tilbyde review mod en ekstra ydelse, men så længe jeg ikke lader mig forblinde af en pige og skrive flaske ting der ikke passer, er det vel også noget for noget?

Nå ... kan være jeg snart er ude, og det er måske på tide, hmmmm

 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Argent skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes det så bestemt er på sin plads - han forsøger tilegne sig gratis ydelser imod at skrive gode anmeldelser; en underminering af hele troværdighedgrundlaget bag anmeldelserne her på forummet (som du selv skriver).

Eron's anmeldelse mister al kredibilitet, og jeg forstår da udmærket Evelyn's lyst til at dele hendes side af sagen. En fyr der forsøger snørkle sig til mere, det lægger en super dårlig start for mødet der er forestående. At man så møder uvasket/uhygiejniske op til mødet, og bliver tøsefornærmet når han ik får sine penge igen efter at ha opført sig som en bøv, og spildt Evelyn's tid; i værste fald kostet hende en anden kunde... Pinligt at blive sendt til tælling på den måde - men så absolut selvforskyldt.

 

Thank you, Evelyn, for sharing your side of the encounter.

Hun kunne jo fint have afvist mig - og det ville jeg da ikke have blevet fornærmet over. Du ved jo ikke hvad der skete på dagen - og hele vejen igennem er hun i sin gode ret til at sige nej til mig i døren - på værelset - efter badet - uanset hvad .... jeg er ikke ubehøvlet - men når jeg ikke får de ydelser jeg efterspørger, syntes jeg det er på sin plads at sprøge om vi skal stoppe her og om jeg kan få noget af beløbet tilbage.

Kostet hende en anden kunde, hun fik det fulde beløb for 30 min og jeg var der i 10 - hun kunne da have hevet en anden ind - hvad mener du?

Jeg har haft rigtig mange besøg med piger og der har aldrig være problemer med hygiejne eller andet. Så syntes på en måde du giver mig svineren, uden du ved noget om hvad der skete - så bliver det lidt farligt at skrive en negativ anmeldelser - det er da også undergravende for dette forum.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt at du ikke kan forstå helt præcis hvor forkert det er at du går ind til en GP og på forhånd har fortalt hende du vil skrive om hende, det er unfair både overfor hende og overfor alle os andre - forstår du virkelig ikke at ingen af os kan bruge hvad du skriver til noget når du gør sådan?

 

For at skære eksemplet ud i pap. Du fortæller en pige du skriver om hende inden i går i gang, hun giver dig fantastisk service da hun ved det er en guldgrube at levere godt til dig, du skriver hvor god behandling du har fået, vi andre besøger og servicen er 35% nedsat i forhold til hvad du fik. Selvfølgelig er det totalt uacceptabelt at du gør sådan.

 

At du så besøger en flere gange f.eks. Tina Thai og hun bliver klar over hvem du er og i har noget godt sammen, det er noget andet og der er læseren jo også klar over det.

 

Når du har forstået hvor forkert det er måden du har været overfor pigen her, så skriv det og lov os du aldrig gør det igen, så vil jeg sandsynligvis have tillid til dine reviews i fremtiden, om andre vil have det ved jeg ikke, men det er mit bedste forslag.

  • Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Eron skrev, for 12 minutter siden:

@DK fyr 34 sige Eroguide reglementet egentlig noget om man må spørge en pige om en ekstraydelse/discount mod at man skrive et review? Hvis den gør det må jeg hellere slette min profil. Lige nu har jeg brug for nogle der kan skille skidt for snot.

På den ene side må jeg være i min gode ret til at skrive om min oplevelse hos pigen, og syntes faktisk jeg gjorde det i en god tone - ikke noget med at svine hende til og endda med et spørgsmål om der var andre oplevelser. Hvad siger i?

Og på den anden side kan jeg godt se det kan være problematisk at tilbyde review mod en ekstra ydelse, men så længe jeg ikke lader mig forblinde af en pige og skrive flaske ting der ikke passer, er det vel også noget for noget?

Nå ... kan være jeg snart er ude, og det er måske på tide, hmmmm

 

Bare af nysgerrighed. Hvis pigen nu var gået med til et deepthroat u/b mod en god anmeldelse, og det havde vist sig at være et middelmådigt deepthroat som du havde tiltusket dig, hvordan ville du have håndteret den lovede anmeldelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hulbror skrev, for 1 minut siden:

Utroligt at du ikke kan forstå helt præcis hvor forkert det er at du går ind til en GP og på forhånd har fortalt hende du vil skrive om hende, det er unfair både overfor hende og overfor alle os andre - forstår du virkelig ikke at ingen af os kan bruge hvad du skriver til noget når du gør sådan?

 

For at skære eksemplet ud i pap. Du fortæller en pige du skriver om hende inden i går i gang, hun giver dig fantastisk service da hun ved det er en guldgrube at levere godt til dig, du skriver hvor god behandling du har fået, vi andre besøger og servicen er 35% nedsat i forhold til hvad du fik. Selvfølgelig er det totalt uacceptabelt at du gør sådan.

 

At du så besøger en flere gange f.eks. Tina Thai og hun bliver klar over hvem du er og i har noget godt sammen, det er noget andet og der er læseren jo også klar over det.

 

Når du har forstået hvor forkert det er måden du har været overfor pigen her, så skriv det og lov os du aldrig gør det igen, så vil jeg sandsynligvis have tillid til dine reviews i fremtiden, om andre vil have det ved jeg ikke, men det er mit bedste forslag.

Ok jeg hører - det er ikke fair, og det gør jeg ikke igen - jeg ved nu ikke om jeg vil skrive mere, for det slår hårdt....

Men vil du så ikke også lige se om du kan skille tingene ad og svare mig på om jeg skulle have ladet være at skrive et review om hende? Hun siger ja til at jeg skal komme og der sker hvad der sker - er det min egen skyld det der sker og burde jeg ikke have skrevet om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Doingbusiness skrev, for 1 minut siden:

Bare af nysgerrighed. Hvis pigen nu var gået med til et deepthroat u/b mod en god anmeldelse, og det havde vist sig at være et middelmådigt deepthroat som du havde tiltusket dig, hvordan ville du have håndteret den lovede anmeldelse? 

Jeg har aldrig skrevet og vil ikke skrive noget om en oplevelse der ikke har været god for mig - ærlig talt, ville jeg nok helt have ladet være at skrive om det. Men skulle jeg have ladet være at skrive en anmeldelse om min dårlige oplevelse som jeg også spør @Hulbror om - er der spørgsmål om to forhold i hele denne tråd - eller er jeg bare så dårlig stil at hun er i sin bedste ret til ike at give mig de ydelser hun har lovet - er jeg bare trash, og burde holde mig for god til at anmelde hende dårligt? Hmmm måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså præmissen for det hele er jo at du ikke måtte have sagt til hende du ville skrive, hvis du ikke havde gjort det kunne du anmelde hende på samme vilkår som alle andre og så havde tråden her handlet om det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hulbror skrev, Lige nu:

Altså præmissen for det hele er jo at du ikke måtte have sagt til hende du ville skrive, hvis du ikke havde gjort det kunne du anmelde hende på samme vilkår som alle andre og så havde tråden her handlet om det.

 

 

Ok !!!! jeg hører dig - og tak for din sobre tone og nøgterne betragtninger - DU HAR RET - tager hatten af for dig og trække mig pænt tilbage - det har været både fantastisk og forrygende dette forum - og alt har sin tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at folk sådan general set er meget hurtige til at svine andre til,, når nu chancen byder sig,, 

Jeg vil give mine brødre ret i at EroNguide har lavet en lille fodfejl,,,og ja dummet sig 

Personligt er jeg heller ikke selv til at hustle lidt om prisen, jeg betaler bare,

Men helt ærligt venner,,

Ja Eron har måske nok dummet sig lidt "and so fucking what" , han har da i den grad beriget os med sjove grin og fede oplevelser i mange af hans tidligere skriv,,, 

Jeg synes at man skal være stor nok til at tilgive ham,,, han er jo bare en glad dreng på 50 (ligner) en på 60,, åbenbart :)

Der er folk som er meget værre herinde, men tit så blir det dysset ned eller andre folk dækker over dem.

Op på hesten igen Eron, du har åbenbart opnået et troværdigheds problem nu, 

Tag det som en mand og undskyld til vores fælles brødre nu,, det er det eneste rigtige at gøre nu,, selvfølgelig skal du da IKKE lukke din profil ned. 

Vær en rigtig mand og indse at du har kvajet dig lidt,,, 

Jeg er ret sikker på at hvis du gøre  dette nu så vil folk som er aim. Opdraget selvfølgelig tilgive og forstå dig ven 

Venligst Hunter 

P. S.  Du er tilgivet herfra 

P. P. S. Husk lige at vi jo faktisk slet ikke ved nøjagtigt hvad der foregik, derfor lad tvivlen komme alle tilgode 

Bliv venner ikke fjender 

Peace 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, for 3 minutter siden:

Jeg synes at folk sådan general set er meget hurtige til at svine andre til,, når nu chancen byder sig,, 

Jeg vil give mine brødre ret i at EroNguide har lavet en lille fodfejl,,,og ja dummet sig 

Personligt er jeg heller ikke selv til at hustle lidt om prisen, jeg betaler bare,

Men helt ærligt venner,,

Ja Eron har måske nok dummet sig lidt "and so fucking what" , han har da i den grad beriget os med sjove grin og fede oplevelser i mange af hans tidligere skriv,,, 

Jeg synes at man skal være stor nok til at tilgive ham,,, han er jo bare en glad dreng på 50 (ligner) en på 60,, åbenbart :)

Der er folk som er meget værre herinde, men tit så blir det dysset ned eller andre folk dækker over dem.

Op på hesten igen Eron, du har åbenbart opnået et troværdigheds problem nu, 

Tag det som en mand og undskyld til vores fælles brødre nu,, det er det eneste rigtige at gøre nu,, selvfølgelig skal du da IKKE lukke din profil ned. 

Vær en rigtig mand og indse at du har kvajet dig lidt,,, 

Jeg er ret sikker på at hvis du gøre  dette nu så vil folk som er aim. Opdraget selvfølgelig tilgive og forstå dig ven 

Venligst Hunter 

P. S.  Du er tilgivet herfra 

P. P. S. Husk lige at vi jo faktisk slet ikke ved nøjagtigt hvad der foregik, derfor lad tvivlen komme alle tilgode 

Bliv venner ikke fjender 

Peace 

Tak Hunter - fuck hvor er du nice - Jeg vil klart gerne sige UNDSKYLD - og syntes også jeg sagde det i tidligere indlæg af @Hulbror - men ved sku ikke rigtig om jeg finde sexpennen frem igen - og jeg er vel i virkeligheden også kandidat til anonyme sexafhængige  - selvom jeg dårligt vil indrømme det - så måske er det bare et 'kærligt' spark fra universet og forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt sagt,, ven 

Du ER  i den grad tilgivet herfra, håber også at vores andre brødre vil følge i mit spor, 

Jeg synes faktisk at det er ret stort gjort af dig ven, at gå ud Offentligt og undskylde,  

Der er folk som dagligt gør meget værre ting UDEN at det overhovedet blir påtalt,, 

 Venligst Hunter 

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eron du har lagt dig fladt ned og forstået problematikken og lovet ikke at gøre det igen, du er tilgivet herfra.

 

Beaverhunter, jeg er enig i de fleste ting fra dig og synes du er en fornøjelse at læse indlæg fra, men du får mig ikke til at sige det er en lille fodfejl, det er at fjerne en grundsten i dette forum hvis vi ikke mener det er kæmpe "no go" at gøre det der er sket her.

 

Eron, kan se du lige har skrevet igen, synes ærlig talt det er en skam hvis du trækker dig fra forummet her!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Perkeren

Det er self en træls situation du er havnet i, men ikke desto mindre, så er det også meget lavt at pigen at hænger sine kunder ud på den måde. Det, at han prøver at få gratis ydelser synes jeg er tråden lidt irrelevant. Det er forkert og kan ikke diskuteres. Hvis pigen havde ret i sin udsagn omkring manglende hygiejne, så skulle hun nok have bedt ham om at tage et bad eller ikke giver ydelser til at starte med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret @Hulbror, men vi er bare så mange forskellige mennesker herinde, og du har en holdnig og jeg en anden,, og alligevel er vi da ret enige det meste af vejen,, 

Hold jer muntre venner, nu er jeg grydeklar :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Med risiko for at udstille mig som den kedelige stivstikker, der ikke er large og tilgivende, så må jeg bare sige, at jeg ikke kan se noget forsvar for Erons handling. Jeg kender ham ikke og har ikke noget forhold til ham som skribent, men holder meget af EG som helhed. Jeg synes at det er meget problematisk når en anmelder misbruger sin magt på den ene eller anden måde. Om det er til at få ydelser, spare penge eller andet. 

Se det fra leverandørens synspunkt. Hvis du driver hotel, restaurant eller en anden servicevirksomhed, hvor den gode eller dårlige anmeldelse kan betyde vækst eller fallit, så er det ufedt når man mødes med "jeg kan jo skrive XXX om dig. Forresten kan jeg få desserten gratis?". Pigerne er i game'et for at tjene penge. Betal prisen eller bliv væk. Og hvis du vil prutte om prisen, så lad være med at bruge din anmeldelse som løftestang. At sige at pigen bare kan sige nej og fastholde prisen vidner om en mangel på forståelse for den magt EG har på en GPs forretning. 

Som anmelder har man en magt og indflydelse, der kalder på ydmyghed, integritet og troværdighed. Ikke for ens egen skyld, men, som andre har skrevet, for hele dette forums skyld. 

Det er da positivt at Eron kan se det selv, nu. Jeg håber at denne "sag" har været med til at kaste lys over og minde om hvordan anmeldelser kan, men oplagt aldrig må misbruges. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 16 minutter siden:

Jeg synes faktisk at det er ret stort gjort af dig ven, at gå ud Offentligt og undskylde,  

Der er folk som dagligt gør meget værre ting UDEN at det overhovedet blir påtalt,, 

 Venligst Hunter 

Nu ved jeg jo i to er de bedste venner herinde - skriver til hinanden næsten som hvis i var kærester.  To ting: Eron har ikke gået ud og undskyldt offentligt. Han er blevet påkommet med at forsøge få gratis ydelser mod at han skal skrive positivt om pigen. Derefter har han - næsten - undskyldt. Han har også forklaret at hvis han havde fået den ydelse gratis og han ikke var tilfreds med den, så ville han ikke skrive noget overhovedet. Altså var han også parat at snyde pigen.

Jeg bliver også nysgerrig på hvad folk gør herinde dagligt der er meget værre end at prøve at bytte anmeldelser mod gratis sex?

 

Perkeren skrev, for 6 minutter siden:

Det er self en træls situation du er havnet i, men ikke desto mindre, så er det også meget lavt at pigen at hænger sine kunder ud på den måde. Det, at han prøver at få gratis ydelser synes jeg er tråden lidt irrelevant. Det er forkert og kan ikke diskuteres. Hvis pigen havde ret i sin udsagn omkring manglende hygiejne, så skulle hun nok have bedt ham om at tage et bad eller ikke giver ydelser til at starte med. 

Lavt at pigen hænger ham ud??? Jeg ville ønske langt flere gjorde det. Vi hænger dagligt piger ud herinde, og de kan dårligt forsvare sig. Jeg har to gange i år besøgt piger der er blevet tilbudt at få gode anmeldelser herinde mod gratis ydelser. Den ene blev bange at hun skulle blive dårligt omtalt herinde hvis hun ikke gik med til det. Og jeg tror ikke hendes bekymring savner grund. Hvis jeg har mødt to piger som har fået de tilbud, hvor ofte tror i det sker?

Jeg synes du skal lade være med at være en pussy nu Eron. Det er ikke synd for dig. Du prøvede at udnytte en ung pige på en skamlig måde. Og det har intet at gøre med hvad hun siden gjorde. Det ene er det ene og det andet det andet.  Hvis du ikke kan se det, synes jeg du skal holde op med at være her. Men hvis du kan se det så har du lært noget og då håber jeg du bliver ved med at berige os med gode fortællinger fra dine eventyr - en lille smule klogere end du var igår.

 

  • Synes godt om 4
  • Tak 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...