Hop til indhold
Guest Eron

Evelyn - Andre erfaringer?

Recommended Posts

cobham skrev, den 23/3/2019 at 08:05:

1. Ved ikke hvilke fejl du har begået. Jeg har for mit vedkommende aldrig misbrugt Forum eller begået en sådan svinestreg over for en GP'er.

2. Eron har ikke stået ved sine fejl. Han er blevet afsløret. Ellers havde vi intet vidst, og svineriet kunne være fortsat.

3. Hvilken dokumentation har du for, at han har taget ved lære?

Eron kan for min skyld rejse hen hvor peberet gror. Han kan gå ad H til eller (hvilket nok ville være det bedste for ham) i behandling. Jeg kunne ikke være mere ligeglad, blot han holder sig fra Forum og helst også fra GPerne.

Det, der bekymrer mig, er, hvor mange i Forum der vælger at gå med med ham ned.

Cobham

Ro på - så har du ihvertfald klargjort din holdning, som er sort/hvid.

I min verden er tingene sjældent bare sort/hvide, selvom det er nemt og bekvemt at udstille dem sådan.

1. Jeg har heller ikke misbrugt forum eller på anden vis begået svinestreger mod GP'r, bare så det er klart og jeg ikke pludselig blir shitstormet for det, bare fordi jeg siger nok er nok.

2/3. Jeg opfatter hans svar som rimeligt troværdige, både givet hans historik og hans tidligere færden her på siden.

Jeg mener blot at man i mange tilfælde er nødt til at give folk 1 chance mere, ihvertfald når vi IKKE taler vold/voldtægter/mord osv. Hvordan fanden skal vi ellers også få tingene til at fungere ude i den virklige verden?

Derudover prøv lige at tænke tanken til ende her...Vil sgu da hellere ha at Eron angrer, tager ved lære og fortsætter med at skrive under sin kendte profil, i stedet for alternativt at være ligeglad eller gemme sig under en række nye profiler og fortsætte med at presse ydelser ex. ved at udgive sig for at være 'Cobham'... kan du se hvor jeg vil hen? Der er jo ingen garantier for at folk er hvem de udgiver sig for her, så det eneste jeg har at holde mig til er de profilnavne jeg kender, hvor jeg gang på gang, ved selvsyn har oplevet at jeg har kunne stole på deres anmeldelser, deres smag osv. ...det gælder ex. dine anmeldelser, men har også været tilfældet med Erons...

Nå, men som sagt bare mine overvejelser og så gider jeg ikke diskutere dette yderligere - jeg er fuldstændig enig i at det var helt forkert og at ingen ønsker at den slags foregår! Primært har jeg pigernes sag i tankerne, men erkender også at det kan udvande troværdigheden og værdien af vort forum.

God aften derude

 

Redigeret af riberhus
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar @riberhus

Min verden er ikke sort eller hvid, men der er noget i denne verden, der er rigtigt og forkert.

Dine indlæg får det til at lyde, som om Eron er offeret og ikke de piger, han har presset og udnyttet.

Er opmærksom på, at du denne gang skriver til sidst, at du primært har pigernes interesse i tankerne.

Tilgiv mig, men det kan jeg simpelt hen ikke se af dine indlæg i øvrigt.

De lyder for mig mest som en "vi fejler alle af og til"-relativisering og bagatellisering af Erons gøren og laden.

Men omvendt har du selvfølgelig ret: han har formentlig ikke voldtaget, og nej han har selvfølgelig ikke begået vold eller mord. Han har ikke begået noget, som han kan dømmes for.

Han har blot presset og udnyttet GPere og taget røven på dig og mig.

Så der er kun dig og mig til at rydde op efter det svineri, han har efterladt.  

Jeg har prøvet at styre fri af Eron selv, men skal jeg alligevel uddybe min vurdering af ham:

Jeg har længe undret mig over to ting med ham.

1. Jeg var generelt glad for hans anmeldelser i starten og navnlig for hans first move vedrørende Carmen (Men med det, jeg nu ved om Eron, kan jeg ikke lade være med at få kvalme ved tanken om, hvad Carmen mon har betalt for den anmeldelse). Efterhånden kom der dog flere Eron-nitter for mit vedkommende.

Jeg undrede mig som sagt, men slog det hen og tilskrev det, at Eron blot havde bedre kemi med pigerne end jeg. Eller blot en anden smag end min. Anyways: Efter sådan ca. tre Eron-nitter begyndte jeg at styre uden om hans anbefalinger med mindre de blev bekræftet af andre.

Men nu er der en anden forklaring, der i det mindste for mig ligger lige for:

Eron har fået en udvidet gratis service ved at love diverse GP’ere, at han via gode anmeldelser kunne give dem adgang til din og min pengepung. Vi andre har ikke kunnet få lignende ydelser for de samme penge.

Eron skylder, er mit gæt, på nuværende tidspunkt en mindre formue til sine brødre i Forum og er skattepligtig for arbejdsfrie gevinster på mange tusinde kroner.

2. Den anden ting, jeg altid har undret mig over, er, at han havde råd til et sådant aktivitetsniveau. Der var intet i hans stil eller måde at skrive på, der antydede, at postnummeret hed 2900 eller 2960, eller at bilerne var britiske og beklædningen fra norditalien.

Forklaringen hed alt ifølge ham selv altid hans generøse bankrådgiver.

Men en anden forklaring, der for mig nu lyder sandsynlig, er, at han har strukket sine egne midler ved at lade os andre betale for hans ekstraydelser via det lille trick.

Jeg ved, at det alt sammen er spekulation, men da jeg nu en gang, som nogle vil vide, beskæftiger mig med tal og pengesager, er det mit lod at være mistænksom.

Tilgiv mig (også) denne ondskab.

Oprigtigt godhjertede sjæle som @Miller's Crossing har påpeget, at der jo kun er dokumentation for den ene Evelyn-fejler.

Men her er det nok, at vandene deles vedrørende Eron:

Der er dem, der tror på, at de med Erons smutter,  fodfejl og hvad den ellers er kaldt undervejs, er stødt på en overraskende og enkeltstående bakke i landskabet. Bakken var ganske vist ikke på kortet, og bakken var i øvrigt fæl og grim, men kortet er herudover troværdigt og hæderligt og kan sagtens bruges også i morgen.

Og så er der mistænksomme mennesker som mig, der anser det for sandsynligt, at vi med Evelyns afsløring nok kun har set toppen af isbjerget. Fordi der som bekendt sjældent går røg af osv. Fordi det alt sammen passer ind i et mønster og forklarer de ting, vi ellers ikke kunne få til at gå op vedrørende Eron.

Det forbliver alt sammen spekulation, kan du sige. Endda ondsindet spekulation, for det er jo ikke bevist.

Men sådan er jeg. Jeg kan ikke lade være med at spekulere og søge forklaringer. Det er mit lod og min metier. 

Og under alle omstændigheder: alene hans ”lille smutter” af en svinestreg i denne tråd er for mig nok.

Allerede af den grund: Han bør holde sig væk. Langt væk.

Og så nej - jeg kan faktisk ikke se, hvor du vil hen i det følgende:

riberhus skrev, for 3 timer siden:

Derudover prøv lige at tænke tanken til ende her...Vil sgu da hellere ha at Eron angrer, tager ved lære og fortsætter med at skrive under sin kendte profil, i stedet for alternativt at være ligeglad eller gemme sig under en række nye profiler og fortsætte med at presse ydelser ex. ved at udgive sig for at være 'Cobham'... kan du se hvor jeg vil hen?

Du behøver ikke svare i øvrigt, men dette punkt vil jeg gerne have uddybet. 

Cobham

Redigeret af cobham
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...