Hop til indhold
Guest Eron

Evelyn - Andre erfaringer?

Recommended Posts

Guest Eron

Altid lidt hårdt at skulle skrive noget meget negativt om en pige, og håber virkelig andre kommer frem med goder erfaringer hvis de har det, og tror ikke hun er anmeldt tidligere Evelyn, så havde jo også håbet at komme med en ny spiller på det Polske landshold. Skriver lidt med @Hunting for beaver af og til, her fra i går aftes:

jeg ved ikke lige med Tina - håber at fange hende i morgen aften. Men har lige været hos hende der polakken, Evelyn - fuck hun var dårlig, sjældent med en sådan nitte - ville ikke tungekysse selvom hun havde svaret ja til det i sms, fordi hun jo kun var 22 år, og jeg var ??? 60 gættede hun på? (jeg er kun 50, så det var jo også en fornærmelse :-)) og ikke noget superfransk, fordi jeg er lidt rød i skridtet grundet varme, ikke noget nogen som helst anden GP'er har sorteret mig fra på og ikke ville give økoblow - så jeg tog mit tøj på - og spurgte om jeg kunne få 500 tilbage af de 700, efter 5-6 min  - nej nej - vi snakkede videre, argumenterede og spurgte igen om jeg overhovedet kunne få noget tilbage - niks, vi kunne bare fortsætte - fuck, man skal jo have en nitte engang imellem, når man tager en for holdet 

Skal retfærdighedsvis siges, det er hende på billederne, køn og med nogen ok dejlige øko bryster, ikke de største. Hun virkede ikke særlig glad i jobbet, så hun skulle måske ikke kaste sig ud i det så tidligt, kunne godt passe hun er 22 år, men hey igen, måske jeg bare var en gamme stodder i hendes perspektiv, så skulle hun jo bare skrive prefer 'younger men', sagde det til hende.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

 Jeg kan se at der er en lang tråd med Evelyn, ved ikke hvor fanden jeg har haft min opmærksomhed og der er der nogle andre erfaringer end mine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende. Jeg havde en noget anden oplevelse end dig. :o

Jeg fik tungekys fra jeg kom ind af døren til jeg gik. Jeg fik øko blow, uden at jeg overhoved spurgte om det.  

Hun var både glad og fuld af energi, hun var lidt genert men virkerede bestemt afklaret med hvad hun lavede 

Jeg var der tidligt på dagen, jeg ved ikke om det er en faktor? Eller også havde du måske bare enormt dårlig kemi med hende. Jeg havde helt klart en oplevelse som lå over gennemsnittet. Om alder og rød farve i skridtet var en afgørende faktor ved jeg ikke, jeg betvivler på ingen måde at du havde en dårlig oplevelse, men jeg vil i hvert ikke tøve med at andbefale hende. 

Da jeg var på vej ud af døren så hang hun om halsen på mig og gav mig flere farvel kys inden jeg fik lov at gå - dette gjorde ret stort indtryk på mig :wub:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Perkeren

Jeg havde også en helt anden oplevelse med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok lidt øv,, men kære EroNguide 

Vi har jo alle haft mindre gode møder med GP 'ere 

Helt underligt at læse en sådan anm. fra dig ven ;)

Du plejer jo at rose pigerne til skyerne :)

Jeg synes personligt at du virker yderst troværdig i dine andre tråde og indlæg og troede aldrig at jeg ville læse noget lidt negativt,, dog skrevet på en rimelig skånsom og empatisk måde,,, 

Du må du sikkert bare ha været uheldig at ligne en morfar på 60 ihvertfald i hendes øjne, ha ha ha 

God weekend til alle brødre og de lyserøde derude :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Det kan være hun er blevet sur over alle kommentarerne på hendes paryk:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
GrayNinja skrev, for 6 timer siden:

Jeg har besøgt hende. Jeg havde en noget anden oplevelse end dig. :o

Jeg fik tungekys fra jeg kom ind af døren til jeg gik. Jeg fik øko blow, uden at jeg overhoved spurgte om det.  

Hun var både glad og fuld af energi, hun var lidt genert men virkerede bestemt afklaret med hvad hun lavede 

Jeg var der tidligt på dagen, jeg ved ikke om det er en faktor? Eller også havde du måske bare enormt dårlig kemi med hende. Jeg havde helt klart en oplevelse som lå over gennemsnittet. Om alder og rød farve i skridtet var en afgørende faktor ved jeg ikke, jeg betvivler på ingen måde at du havde en dårlig oplevelse, men jeg vil i hvert ikke tøve med at andbefale hende. 

Da jeg var på vej ud af døren så hang hun om halsen på mig og gav mig flere farvel kys inden jeg fik lov at gå - dette gjorde ret stort indtryk på mig :wub:

Det er sjovt som det kan gå helt ind i selvtilliden , og må jo bare anerkende at jeg kan ligne en gammel stodder i nogens øjne og det er ikke noget problem for andre, jeg må straks søge oprejsning hos nogen jeg kender godt, men tak Any way for anmeldelsen og, jo helt fair overfor pigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var ellers på min to-do liste, men med risiko for at miste sine penge på gammelmands-kontoen, vil jeg hellere besøge Leila - Lena’s nye veninde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur

Jeg tror simpelthen ikke jeg ville kun få min pik op at stå hvis hun troppede op i den paryk?! 

Det er noget af det mest latterlige jeg længe har set - hold kæft hvor er det grimt!

...og hvis i er i tvivl, så synes jeg fandeme det er kikset :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 54 minutter siden:

Jeg tror simpelthen ikke jeg ville kun få min pik op at stå hvis hun troppede op i den paryk?! 

Det er noget af det mest latterlige jeg længe har set - hold kæft hvor er det grimt!

...og hvis i er i tvivl, så synes jeg fandeme det er kikset :-D

Jeg er ked af at skulle være den der siger det. Men iflg @Perkeren og hans indlæg i en anden tråd om pigen, mener han at det er hendes eget hår :shock:

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sacrecoeur
underdog40 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er ked af at skulle være den der siger det. Men iflg @Perkeren og hans indlæg i en anden tråd om pigen, mener han at det er hendes eget hår :shock:

 

Jeg ringede til hende og spurgte - hun sagde at det var en paryk hun brugte for ikke så let at blive genkendt.

Hun gav muligheden for både at tage hende med og uden paryk på...ved godt hvad jeg ville vælge:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sacrecoeur skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ringede til hende og spurgte - hun sagde at det var en paryk hun brugte for ikke så let at blive genkendt.

Hun gav muligheden for både at tage hende med og uden paryk på...ved godt hvad jeg ville vælge:D

Det må virkelig være nogle onde veninder hun arbejder med. Jeg kan lige høre det :) 

"Yes, hunny. That wig is perfect for you. You look just like that princess from Frozen" :) 

image.jpeg.392b408353d45a5ce7d669f193e63658.jpeg

Redigeret af underdog40
  • Haha 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 41 minutter siden:

Men hvad fan' fik EronGuide til at vælge hende in the first place?

Jeg skal være den sidste der kaster med sten. For jeg har da i den grad også mine upsére på samvittigheden :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 31 minutter siden:

Det er da heller ikke dig @underdog40, der kaster med sten, men mig, for jeg vader sgu da i en uendelig mængde af succesoplevelser;););)

Det tror da faen med dit udseende ,scor slap af,scor ,;)ha ha ha 

Mr Tom Hanks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Perkeren
Sacrecoeur skrev, for 1 time siden:

Jeg ringede til hende og spurgte - hun sagde at det var en paryk hun brugte for ikke så let at blive genkendt.

Hun gav muligheden for både at tage hende med og uden paryk på...ved godt hvad jeg ville vælge:D

Det må være en kvalitetsparyk, for den gav ikke efter da jeg hev i den haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk lige på - Mr. Hunter, at jeg faktisk slet ikke har nogen anelse om, hvorfor Kris fra Hvidovre Bolleopgang midt under sexakten - hun stoppede faktisk sit vilde ridt - pludselig på et gebrokkent polsk engelsk udbrød, at jeg da lignede Tom Hanks. 

Jeg tror, hun må have ment Forrest Gump;) 

Men på den anden side, så vadede han jo også i succes. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 1 time siden:

Husk lige på - Mr. Hunter, at jeg faktisk slet ikke har nogen anelse om, hvorfor Kris fra Hvidovre Bolleopgang midt under sexakten - hun stoppede faktisk sit vilde ridt - pludselig på et gebrokkent polsk engelsk udbrød, at jeg da lignede Tom Hanks. 

Jeg tror, hun må have ment Forrest Gump;) 

Men på den anden side, så vadede han jo også i succes. 

Og hvis en polsk GP siger du ligner Mr. Hanks, så ligner du Mr. Hanks. Basta :) 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også en flot fyr ham Forrest, by the way ;) 

Billedresultat for tom hanks

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en erfaren mand og en erfaren sexkøber @Eron . Og 50 år siger du. Selvfølgelig forstår du at der altid er en risiko med at besøge piger du nemt kunne være far til. At der findes piger der har det godt med mænd der er mere end dobbelt så gamle, betyder ikke at alle har det.


Jeg er ældre end dig, og har nogle gange fundet mig selv i situationer med folk fra et andet solsystem. Folk som ikke ved hvordan man læser en bog eller skriver et brev. Folk som blev født med en mobil fastvokset i øret og fik sit FB-konto i blepakken. Piger som jeg ikke kan møde på noget som helst niveau, og selfølgelig heller ikke knalde med. Det er ok med mig og forståeligt. 


Skal man sige noget positivt om din oplevelse med Evelyn så var hon jo i hvert fald ærlig omkring det. Det negative er vel at hun ikke gav dig pengene tilbage.

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

retfærdighed vis skal siges at jeg også tror det er hendes eget hår, i værste fald en extention. Jeg smutter da lige forbi og tjekker, det koster kun 700 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

You write me you want free deeptrhoat? I don't know any Eron fom eroguide, I came to Denmark this week. My friend say me about this place and I see you big man her. Sorry but you have bad smell and then I don't do super French. I care more about clean. I see scubs on your privat parts. Please see doctor man. Then come back to me after. Thank you

 

AD1DCFC5-CCA4-41CA-9B5C-54F2A9277C6C.jpeg

 

02CBEE0E-FDE1-4FE3-B5B6-AB247A6BF014.jpeg

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nød til at sige det @Eron. Men i  mine øjne er det dælme ikke god stil hvis du bruger Eroguide som en løftestang for gratis ydelser :( 

 

  • Synes godt om 8
  • Tak 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...