Hop til indhold
Funnydick

Wandee wellness Vestergade 2 Randers

Recommended Posts

Hej 

var en tur i Randers i dag da jeg ville ha besøgt kat men hun var optaget, så jeg gik lidt rund og så wandee wellness, og jeg gik ind og tog en snak med hende og fuck hun er lækker og hun sagde at hun var med på alt.

jeg kunne desværre ikke nå det længere i dag men hun skal helt sikkert besøges næste gang jeg er nær Randers.

er der nogen så har erfaring med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funnydick skrev, 1 time siden:

Hej 

var en tur i Randers i dag da jeg ville ha besøgt kat men hun var optaget, så jeg gik lidt rund og så wandee wellness, og jeg gik ind og tog en snak med hende og fuck hun er lækker og hun sagde at hun var med på alt.

jeg kunne desværre ikke nå det længere i dag men hun skal helt sikkert besøges næste gang jeg er nær Randers.

er der nogen så har erfaring med hende?

Nej, ikke den nuværende, men Ann der var der sidste år indtil midt januar i år, hun var god! Til det hele! ;-) Og prisen kan selv en studentermedhjælper være med på!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Hører gene nærmere om den nye, hvis nogen har været forbi. Har besøgt Ann da hun var der og det var super godt ;-) 

WH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand

Jeg var hos Wadee i dag, og pigen hed Emmee (staves sikkert anderledes).

Meget sød pige, der gav en rigtig dejlig omgang massage. Hun tog sig god tid, og brugte rigtigt længe på at tørre olien af min krop med et håndklæde. Meget smilende og glad pige, og sikkert omkring de 30 år ung. Jeg var glad for at få lov til at ligge på en rigtig massage briks, i stedet for at skulle nøjes med en madras på gulvet. Der skal betales kontant forud, og det er også helt i orden.

Jeg kommer helt sikkert igen

Redigeret af Randersand

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 21 minutter siden:

Hej Wall 

linket viser ikke vej til en pige..... ?? 

WH 

Der er vist ikke engang en hjemmeside. Ved det ikke, men som skrevet i mit link, så fik jeg er uopfordret mail fra dem - med efterfølgende foto. Og hun skal have et visit på fredag - er allerede aftalt. Hun kalder sig Emmy i øvrigt. Sådan blev det stavet til mig! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
Psykoadam skrev, den 31/3/2017 at 08:57:

Hvad er priserne

Lige som alle andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

syntes du selv det er et godt svar ???

Ja, jeg syntes svaret passede forrygende på det svævende spørgsmål.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
thomas 123 skrev, for 11 minutter siden:

jeg orker sgu ikke engang snakke med dig om det ...

 

 

Ro på Thomas :)  de priser han hentyder til, er vel de gængse priser, som ligger på 300 / 600 / 1000 

men hvis du kender til steder til 500 for Fp :)  ja så hører vi gerne? Dem til 1500 behøver vi ikke hører om :) 

Go aften Thomas :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...