Hop til indhold
aksel

Hele pakken i Vejle for 500,-

Recommended Posts

Mangler du et godt tilbud på den fulde pakke og er du fræk nok så tag til mini Pattaya i Vejle - her blomstrer Thai'erne som aldrig før. Alle mangler åbenbart penge og nu dumpes priserne. Jeg var forbi et sted i dag og fik et tilbud på 1000 kr. for hele pakken, men skulle til at gå igen og endte med 500 for 45 min., da hun ikke havde haft så mange kunder i dag. Jeg lovede dog at holde tæt, hvor det var, da hendes mand ville blive tosset hvis han vidste at hun tog disse priser.

Ligeledes kan man få en luder for 600 kr. for 1 time flere steder i nærheden.

Det er lige før det er ved at være ydmygende, men som kunde er det jo helt fint.

Men det er jo helt i TOP. (-,

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 6 timer siden:

Jeg lovede dog at holde tæt, hvor det var, da hendes mand ville blive tosset hvis han vidste at hun tog disse priser.

Tænkte først det her var dårlig stil, hvis du havde lovet andet. Indtil det gik op for mig, at "mini Pattaya" ikke var et konkret sted, men åbenbart et område med det kælenavn?

Fedt for Vejle med sådanne priser - de må gerne komme til Århus :D

Tak for input, omend der ikke er meget decideret anmeldelse i det ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, for 6 timer siden:

Mangler du et godt tilbud på den fulde pakke og er du fræk nok så tag til mini Pattaya i Vejle - her blomstrer Thai'erne som aldrig før. Alle mangler åbenbart penge og nu dumpes priserne. Jeg var forbi et sted i dag og fik et tilbud på 1000 kr. for hele pakken, men skulle til at gå igen og endte med 500 for 45 min., da hun ikke havde haft så mange kunder i dag. Jeg lovede dog at holde tæt, hvor det var, da hendes mand ville blive tosset hvis han vidste at hun tog disse priser.

Ligeledes kan man få en luder for 600 kr. for 1 time flere steder i nærheden.

Det er lige før det er ved at være ydmygende, men som kunde er det jo helt fint.

Men det er jo helt i TOP. (-,

 

 

 

 

Så er det ikke noget under at der har været så mange fake anmeldelser af netop thaimiljøet i Vejle. De er tydeligvis desperate efter kunder og dit eksempel om prisdumping underbygger bare yderligere ;) - men der er selvfølgelig også grænser for hvor mange steder der kan være inden for et geografisk område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 35 minutter siden:

Tænkte først det her var dårlig stil, hvis du havde lovet andet. Indtil det gik op for mig, at "mini Pattaya" ikke var et konkret sted, men åbenbart et område med det kælenavn?

Fedt for Vejle med sådanne priser - de må gerne komme til Århus :D

Tak for input, omend der ikke er meget decideret anmeldelse i det ;) 

jeg syntes standard for mig er  600 -700 kr (nogle enkelte gange også blevet tilbudt 500 kr - men det er har nok kun været en 7 til 8 gange over de sidste par år)for samme ydelser i århus...

det er dog uden massage ... men vil også sige at den massage som tilbydes på de mere "lyssky" massage steder ikke er meget værd ... så det er fint for mig ;P 

derfor forstår jeg heller ikke dem som skriver 1200 -1400 kr de samme steder ....nu er det jo svært at sammenligne service niveau ... jeg har været happiiiiii  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da okay billig efter danske priser, har dog prøvet i hjem landet at blive tilbudt til 400baht og den gang havde jeg vekslet til kurs 5,40 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanssi skrev, for 7 timer siden:

Stop det nu, når nu manden har lovet at holde tæt.

Hvorfor så overhovedet nævne det herinde? ? Han mangler nok bare lidt opmærksomhed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er satme mange cheap charlie herinde :)

Jeg gider ikke selv krige om prisen på sex. Pigen får det hun forlanger.

hvis prisen er så vigtigt, så kører de lettiske piger i Hornsyld/Horsens tilbud til 400,-  (kender ikke kvalitet)

Redigeret af Gæst
Jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvornår er man prisbevidst, hvornår er man cheap charlie og hvornår er man et god troende fjols der bare betaler for meget for en ydelse vi andre får billigere (uden at krige om prisen ) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
aksel skrev, den 10/5/2017 at 23:58:

 

Men det er jo helt i TOP. (-,

 

Hvordan er pigen/pigerne på stedet ? 

Ung/gammel, tyk/tynde ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må være på Vedelsgade, da det vist er det eneste sted i Vejle at der ligger 3 Thai klinikker indenfor 200 meter af hinanden + 2 bordeller midt i mellem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...