Hop til indhold
DillerX

Sai Mai Augustenborg gade, Århus

Recommended Posts

God nyhed...

Jeg havde et ærinde i kvarteret omkring Augustenborg gade i Århus,og stor blev min glæde

da jeg så, at der i Sai Mai massages vindue var et skilt med "OPEN".

Jeg har været forbi mange gange, men der har været lukket længe, mindst et halvt år. 

Senere da tog jeg forbi og ringede på, blev min glæde endnu større...det var Pim der lukkede op...dejligt at være tilbage i gode hænder.

Kan varmt anbefales... ;O)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih hvor godt at høre, har selv været der tidligere. Har fået både god hård massage og erotisk olie "plaskeri", altid med en eller anden form for afslutning. Hvad tilbyder Pim ? Og i hvilket prisleje ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel skrev, for 3 timer siden:

Ih hvor godt at høre, har selv været der tidligere. Har fået både god hård massage og erotisk olie "plaskeri", altid med en eller anden form for afslutning. Hvad tilbyder Pim ? Og i hvilket prisleje ?

Pim giver fp til en tudse

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moondog

Hej.

Hvor ligger det i Augustenborggade?. Jeg kan ikke se det i thailisten.

Send gerne en pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
moondog skrev, for 3 timer siden:

Hvor ligger det i Augustenborggade?. Jeg kan ikke se det i thailisten

Du har faktisk ret, den er ikke på Thailisten :shock: 

men du kan til enhver tid finde Augustenborggade på Krak

under Langenæs Kvarteret :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DillerX skrev, den 29/4/2017 at 16:31:

God nyhed...

Jeg havde et ærinde i kvarteret omkring Augustenborg gade i Århus,og stor blev min glæde

da jeg så, at der i Sai Mai massages vindue var et skilt med "OPEN".

Jeg har været forbi mange gange, men der har været lukket længe, mindst et halvt år. 

Senere da tog jeg forbi og ringede på, blev min glæde endnu større...det var Pim der lukkede op...dejligt at være tilbage i gode hænder.

Kan varmt anbefales... ;O)

er det samme Pim som har været på silkeborgvej 120 det sidste års tid ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
moondog skrev, for 5 timer siden:

Ja, men mangler et hus nr.

Kan ikke se noget skilt.

Jamen for F. Da også Moondog :huh: prøv da lige :shock: 

Da jeg søgte på Krak under Adr. Kom den frem,

Augustenborggade  15, st. Th. :-o 

Men alt nyt er jo svært, så jeg håber det går bedre med Fp. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set i Google Maps at stedet ser ud til at være en alm. butik med direkte indgang. Kan nogen bekræfte dette. Jeg har det ikke så godt med kælderskakte som findes de fleste steder, da jeg går med protese og krykker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DillerX skrev, for 6 timer siden:

Pim's tlf.nr: 50248012

så hvis du har hendes nummer .... kan du også sige om det er den samme Pim som var på silkeborgvej 120 ? 

eller kan du beskrive hende lidt .... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
blogbuster skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har set i Google Maps at stedet ser ud til at være en alm. butik med direkte indgang. Kan nogen bekræfte dette. Jeg har det ikke så godt med kælderskakte som findes de fleste steder, da jeg går med protese og krykker!

Til din glæde, ja så går man direkte ind, lige som i en Butik :D 

Man kan faktisk kører derind, altså i Kørestol, ikke i en bil :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar. Kendes andre thai-steder med samme direkte adgang i det aarhusianske?

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Thomas123

Pigerne roterer jo rundt mellem klinikkerne...så hun kan godt have været på ovennævnte adresse...

Hun er lidt buttet på den fede måde...mørkt hår helt ned til nummen og et kønt ansigt...Ca. 30 år vil jeg tro...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 2 timer siden:

Kender nogen andre thai-steder med direkte adgang - altså ikke trapper ned til kælder - i det aarhusianske?

Jens Baggesens Vej har en indgang med få trin 

https://www.google.dk/maps/@56.1657681,10.1861798,3a,75y,310.94h,86.09t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5Y2pm4nCMy8hiwpZwjL11A!2e0!7i13312!8i6656

Spørg efter Jam.

 

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaikurt skrev, for 14 minutter siden:

Spørg efter Jam.

Hvem F. Er Jam? Nå men husker nu at Jyllands Alle også er er direkte ind af døren, men hende den absolut efterspurgt nede på Ny Banegårdsgade,

også er indgående venlig, jeg faldt i hvert fald ikk over noget, da jeg var der, udover Sukee :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tobby skrev, den ‎29‎-‎04‎-‎2017 at 17:39:

Link eller nr til dem

 

Her var det så nok jeg lige ville have skrevet et høfligt "Tak" eller "Gider du sende et..." eller noget i den stil.

Et indlæg kun med teksten "Link eller nr til dem" bliver overset af mig :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 10 timer siden:

Et indlæg kun med teksten "Link eller nr til dem" bliver overset af mig :mellow:

Åbenbart ikke :D:D    ps. men jeg er helt enig ;) Tror dog den måde at skrive på er et resultat af SMS-generationen. Alt forkortes og skrives kortest muligt. Det ses mange steder, men gør det naturligvis ikke mindre "irriterende" :D

 

Beklager afsporingen - tak for den oprindelige anmeldelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville prøve noget nyt og havde løst tråden her. Jeg kom ind til Pim, som er en lækker tøs IMO. Bestilte massage med B2B og et BJ. 800, hvilket jeg synes var i overkanten for en ½ times massage. Men hva'. Nu skulle hun prøves. Massage var fin og selvom B2B var hurtigt overstået har jeg nogle fine billeder på nethinden af hendes sprøde krop på tværs af min. BJ var ok uden det er noget der er gået over i historien, men jeg kommer sikkert igen og knepper hende bagfra, for de billeder kan ikke slettes fra nethinden. Hun er sgu sprød!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hobbes skrev, den ‎13‎-‎05‎-‎2017 at 20:35:

Jeg ville prøve noget nyt og havde løst tråden her

Synes godt om :rolleyes:

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hat været i Augustenborggade i dag - der var alle pengene værd. Pigen var Pim 28 år - tidligere kendt fra Silkeborgvej 120.

Karakterer på en 10-skala:

Pigen: 9

Stedet: 9

Gentagelse: 9

Rigtig sød og lækker pige med ægte thai-bryster - dejligt strittende - 30 min fuld pakke til en tusse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...