Hop til indhold
Caya6

Aftaler der bliver væk

Recommended Posts

Nu har jeg læst mange ting her inde og må lige give mit opråb med, vi bliver tit i stærke negative vendinger omtalt så nu er det jer der får lidt.

Jeg oplever tit at en aftale både på tlfnr og SMS, aftaler et møde de får add og ringer og siger at nu er de på vej men kommer ikke uden at melde afbrud.

Inden min aftale skal komme skal jeg være klar.

1. Gør hus rent

2. Tjækker om alt er der ,såsom kondolerer,  sprit, glidecrem, mm

3. Går i bad 

4. Være liderlig 

5. Og klar mentalt

Så vi piger skal altså være klar til jer, så hav for h.... den respekt at komme eller meld fra eller slet ikke lave aftalen 

VI ER IKKE ROBOTTER, VI ER MENNESKER 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår dig godt.. og ja... det er ikke kun i denne branche. 

Men jeg bliver nu lidt mukken over at få shit min vej, når jeg 3-4 timer før aftalen afbestiller. (familie, mekaniske problemer osv.... shit happens)... 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg forstår godt irritationen, men jeg har ikke en grydeklar løsning på dit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du har fuldstændig ret .... det er super træls, det mindste man kan gøre er at melde fra ... hvor tidligt vil det være okay at afbestille tid hos dig ?

skal man mobilepay et depositum på 50 til 100 kr først ? 

undskyld ... men der så mange brodnekar i din branche også ... så tror alt der hedder "money first" er nok et No-Go....

jeg har man flere gange lavet en telefonisk aftale om morgenen... bekræftet den med sms .... og igen 30 min før... 

bare for at stå i et eller andet sommerhus område eller en gade .... og så er telefonen lige pludslig kold ..... ingen der svarer ... 

og man ringer igen og igen .... og sender et par sms'er ... tidligere blev der svaret hurtigt både på telefon og tekst... nu sker der ikke en skid !!!!

så sådan en 30 min efter aftalen ... så bliver man ringet op .... af en fornærmet rumænsk/polsk/afrikansk/"braziliansk" stemme at nu er hun klar og hvor er du ?

WTF....SÅ er man sku da godt klar over at hun lige har presset en ekstra kunde ....

og som kunde er vi jo godt klar over at man ikke lige frem er den første der knalder hende den uge eller den dag ...

. Meeeeen jeg tror, at jeg kan tale for de fleste, når jeg siger.... at det er lidt en turn off .... hvis man ved du lige blevet knaldet 5 min inden ... og på den tid som man måske endda selv har bestilt ....

som du siger ..."Vi er ikke robotter....."  nej det er vi heller ikke og som kunde prøver man at glemmer at man er nummer 4, der knalder dig den den dag selvom klokken kun 13... og jeres service niveau falder "måske" også hvis i lige er blevet bollet den sidste 30 min og så skal på den igang igen, uden rygepause og bækken musklen lige får lov at slappe lidt af  ..... sådan er det jo med de fleste job.... hvis der er stress på og mange kunder så kan det være svært at få et smil og lidt venlighed - det gælder jo også for kassedamen i Netto, pigen der sælger soft-ice ved stranden om sommeren og ved bageren søndag morgen kl 9 !!! Og det Gælder også i din branche..... de dage hvor der er stille og roligt og I ikke har haft så mange kunder ....der er serviceniveauet altid højere... end de dage hvor I allerede har tjent rigeligt med penge...... (det er ihverfald min erfaring og det gælder for danske piger ligeså vel som for udenlandske og thaistederne ) 

 

derfor er jeg holdt op med at lave en aftale om morgenen eller 2-3 timer inden .... det er fuldstændig ligegyldigt .... max en time inden .... men selv der kan der gå noget galt for mig,  uforudset arbejde/eller andet, traffik kaos og man ringer afbud en 30 min før... eller fortæller lige man er 10 min forsinket, hvis det er galt i din verden - så er jeg skyldig :( undskyld ... men selv hvis jeg har ringet ..." kan vi mødes om 25 min ...?"  ...." ja... baby det kan vi fint ... " ... "ok... jeg kommer over med det samme..." ... "fint...  ring når du er udenfor ..."

- --- 15 - 20 min efter står man der ....ingen svar .... og så 45 min efter..."øh min veninde ringede .... jeg var lige fakta" .... yea right .... du gik  i fakta 10 min inden du kunne tjene 800 til 1000 kr eller er det mere plausibelt, at du bare lige fik en kunde som ikke sagde 25 min, men han kunne være der om 10 min :) 

 

Men sådan er du selvfølglig ikke og derfor er jeg ked af du oplever det .... som kunde skal man vise respekt for dig og dit arbejde ....andres tid er vigtig!

ha en dejlig morgen ...jeg håber du får en god dag ..... :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Caya6

Du er desværre ikke ene om at opleve det og bliver nok heller ikke den sidste - og det er bare så langt fra iorden .

Hvis man bestiller et hotel værelse pr telefon , så beder de helt naturligt om et kreditkort nummer osv. for at sikre sig at de ikke står med tomme bestilte værelser  der ikke er betalt. Det virkede underligt da de begyndte med det - men i dag er det en helt naturlig ting - når man booker et hotel , eller motel.

 Jeg vil anbefale dig at tage et depositum på 500 kr ved nye gæster - lad dem betale over pay mobil eller ligende .

Tænker stadig at man her på EG skulle kunne opnå et kvalitets stempel på sin profil - således at de kære gæster kunne se om det var en seriøs pige - man trygt kunne betale til.

 Jeg bruger det ofte selv - og virker fint.

 Dejlig dag

 

 Madame Elisabeht 

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg læst mange ting her inde og må lige give mit opråb med, vi bliver tit i stærke negative vendinger omtalt så nu er det jer der får lidt.

Jeg oplever tit at en aftale både på tlfnr og SMS, aftaler et møde de får add og ringer og siger at nu er de på vej men kommer ikke uden at melde afbrud.

Inden min aftale skal komme skal jeg være klar.

1. Gør hus rent

2. Tjækker om alt er der ,såsom kondolerer,  sprit, glidecrem, mm

3. Går i bad 

4. Være liderlig 

5. Og klar mentalt

Så vi piger skal altså være klar til jer, så hav for h.... den respekt at komme eller meld fra eller slet ikke lave aftalen 

VI ER IKKE ROBOTTER, VI ER MENNESKER 

Kondolerer, komdomer håber jeg hihihihi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er blevet brændt af 4 gange på en weekend ) 

men det er heldigvis undtagelsen, men at der kommer nogen i vejen, typisk min mobil løb tør for strøm sker ofte desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil prøve at svare på alle spørgsmålene,  bliver samlet i denne.

Hos mig skal man bestille tid samme dag og jeg bliver aldrig sur eller fornærmet hvis man melder afbrud 

Jeg respekterer mine aftaler meget og jeg forstår hvis der er forhindringer til vores fælles møde, jeg har aldrig ladet en aftale stå og vente ,da jeg aldrig ligger aftaler tæt på hinanden.

Jeg oplyser aldrig om jeg har haft andre aftaler til den som er hos mig, for diskretion overfor aftalen og dem som har været der er vigtig, og derved ikke giver præstation angst.

Jeg gør mit job med glæde, og derved giver jeg mig også den respekt at restatuere

Min krop og sind i respekt for mine andre aftaler.

Jeg må sige at det er trist at der findes dårlige oplevelser i denne branche for det er et skønt job og har mange gode oplevelser samt mange gode aftaler

Vi kan bestemt godt være glade og stolte over vores job, er bare trist over at vi altid får af vide at man ikke kan være glad for jobbet 

JEG ER STOLT GLÆDESPIGE og jeg har mange kolleger som er det samme 

Rigtig god dag til jer alle og tak for god tone på denne tråd

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige siden EG's fødsel været det været et emne, der har været taget op med jævne mellemrum. Det, og så risikoen ved kondomfri sex.

Der er desværre nok ikke en (enkel) løsning på dét problem, for så havde det vel været ude af verden for længst. Selv har jeg i alle mine år i branchen kun en enkelt gang været ude for at stå foran en lukket dør, så det er billigt sluppet, når man tænker på problemets beskrevne omfang.

Hemmeligheden ligger uden tvivl i, at jeg for det meste har været fast gæst hos forholdsvis få piger, dog med nysgerrige afstikkere ind imellem. Den ene gang, hvor jeg er blevet brændt af, var med en udlænding på netop en af disse afstikkere.

Jeg har en stærk fornemmelse af, at problemet – både hos gæst og sexformidler – hovedsageligt ligger ved disse mere eller mindre uovervejede impulsbesøg: Hos gæsten, fordi besøget måske ikke er helt gennemtænkt, men netop er en impuls, hos formidleren, fordi en fugl i hånden er bedre end ti på taget.

Jeg ikke synes at have hørt om problemet for stamgæsters vedkommende. Har jeg ret i det? Det må pigerne vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er langt fra den eneste. Mænd synes åbenbart det er sjovt og spilde vores tid. Godt man har sine dildoer, men man får desværre ikke den samme sex ud af disse. :lol: ELLER pengene som kunne være rare og have i en hård tid. 

Jeg er også en meget GLAD glædespige, og jeg ELSKER SEX.

Rigtig DEJLIG PÅSKE til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

en mulig løsning...lad være med at bruge tidsbestilling, og jeg mener fra begge sider både kunden samt pigen, erfaring med at have bestilt tid hos GP kommer til tiden, og desværre til en låst dør...ok, pigen er der af lyst hun har så valgt at lukke resten af dagen...mon ikke også vi kunder gør det af lyst, som af naturlige årsager kan forsvinde, jeg har igennem lang tid brugt en fremgangsmåde som starter med en telefonisk kontakt, hvor man hører om det er muligt at besøge vedkommende, aftaler at jeg ringer ca 30 min inden at man kan være hos vedkommende, uden at tidsangive.. har kun oplevet positive oplevelser op til mødet.

Tidsbestilling er også et spørgsmål om, hvem er det en fordel for kunden eller pigen ???? tidsbestilling er i min verden et sted hvor man oplevet samlebånds sex, (om 10 min er det liderlige Lars der skal på)...god sex tager nu engang den tid det tager :-P ....go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tankegang, som du (Grækeren) fremlægger, har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i. Det er nok fordi, jeg har en velstruktureret dagligdag, der (i forvejen) indeholder en del aftaler/møder, som er tidsfastlagt.

Det er rigtigt, at god sex tager tid, så derfor bestiller jeg også altid rigeligt af den, så der ikke opstår et stressende/irriterende kapbøb med sekundviserens tik-tak.

Ja, pigen er der af lyst, men af parterne har hun i mine øjne langt den største interesse i, at aftalen bliver overholdt og ikke "vælger at lukke resten af dagen".

Laver hun det nummer lidt for mange gange, rygtes det hurtigt, bl.a. herinde, og så varer det næppe længe, før det giver et forretningsmæssigt bagslag. Sikkert også derfor, at brudte aftaler synes at være mest udbredt blandt udlændinge, som måske er her kortvarigt og ikke mærker langtidsvirkningen af denne adfærd.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

@Borende X inden for reklame verdenen kalder vi det "døgneren" altså hvor lang tid skal produktet leve, er helt enig med dig i at hos hovedsageligt de udenlandske piger er det meget kortvarige frister, og dermed også begrænset tid hvor lang tid effekten er optimal....hvis man læser indlæg her på EG så kan man ikke være i tvivl om at vi kunder lynhurtig spotter diverse signaler hos pigerne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter på at du er privat/diskret, baseret på din forrebedelsesliste.

Det med at skrive en opfordring her, har ikke anden effekt end at du dels får luft og dels at vi alle synes det er træls og ærgerligt for dig. Det der skal til er først at forholde sig til mængden af udeblivelserne i forhold til mængden af vellykkede besøg. Hvorfor det ?  For hvis man eksempelvis oplever at 20% aldrig kommer, så ligger man markant over hvad man må forvente, og så handler det ikke om at opdrage mænd i al almindelighed, men om at vende blikket indad. 

Selvfølgelig har man en smule kontrol over resultatet af ens udvælgelsesprocedure når man siger ja til en gæst, eller for den sags skyld når man siger nej. Principielt handler det jo om, at tiltrække de seriøse og fravælge de useriøs. Problemets omfang har sikkert også noget at gøre med fordelingen af stamkunder og engangskunder.  Det er svært at beskrive hvordan man oparbejder den erfaring og intuition der skal til for at mængden af udeblivelser lander på et acceptabelt niveau. 

Jeg tror alle piger i branchen oplever det, men nogle oplever det så sjældent, at det næppe skaber anden end et lille irritationsmoment. Andre oplever det for tit, og så er der kun et at gøre -  forbedre sin udvælgelsesprocedure og måske ændre lidt på annoncen og på konceptet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sæt prisen op for første besøg og giv en klækkelig rabat ved gengangere, det er noget mænds hjerner kan forstå, hvis man tager udgangspunkt herinde :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Sæt prisen op for første besøg og giv en klækkelig rabat ved gengangere, det er noget mænds hjerner kan forstå, hvis man tager udgangspunkt herinde :D

Hæhæ, danskere er i det hele taget et kræmmerfolkefærd, så dén skal nok virke. Jeg kommer til at tænke på Nikita Darlings rabatordning, der virkede i samme retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Borende X skrev, 1 time siden:

Den tankegang, som du (Grækeren) fremlægger, har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i. Det er nok fordi, jeg har en velstruktureret dagligdag, der (i forvejen) indeholder en del aftaler/møder, som er tidsfastlagt.

jooo, men der er også os der har et job med en 24/7 standby, og der kan dagen tage en drejning 180 grader i løbet af 5 sek...syntes det er vigtigt, at selvfølgelig overholder man sine aftaler, og aftaler ikke mere end at man kan holde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 6 timer siden:

sådan er det jo med de fleste job.... hvis der er stress på og mange kunder så kan det være svært at få et smil og lidt venlighed - det gælder jo også for kassedamen i Netto, pigen der sælger soft-ice ved stranden om sommeren og ved bageren søndag morgen kl 9 !!! Og det Gælder også i din branche..... de dage hvor der er stille og roligt og I ikke har haft så mange kunder ....der er serviceniveauet altid højere... end de dage hvor I allerede har tjent rigeligt med penge...... (det er ihverfald min erfaring og det gælder for danske piger ligeså vel som for udenlandske og thaistederne ) 

De dage hvor jeg ikke har en skid at lave er mit service niveau klart lavere end de dage hvor jeg har travlt.. De dage hvor jeg ikke har noget at lave er mine tanker helt andre steder f.eks "fuck en lorte vagt og ej nu skal telen betales af egen lomme" og bla bla bla.. Når jeg har siddet i en sofa i 5 timer uden at have en eneste gæst er mit energi niveau lig med ikke eksisterende i forhold til hvis jeg lige har skulle være på og stadig har kroppen fuld af adrenalin.. Fremgang i forretningen (som i alle andre brancher) giver glade chefer og da jeg er min egen chef er det jo mig der bliver glad.. Ingen bliver gladere af at have intet at lave.. Jeg vil vove og påstår at din hypotese er lidt forkert lige der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Hæhæ, danskere er i det hele taget et kræmmerfolkefærd, så dén skal nok virke. Jeg kommer til at tænke på Nikita Darlings rabatordning, der virkede i samme retning.

Ja både og... Man skal trods alt smide mindst 9x1000 kr, før der er rabat. Om jeg over en periode har brugt 9 eller 10.000 kr, tror jeg at min bank er ligeglad med :D

Men klippekort ordningen er overordnet fin :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

De dage hvor jeg ikke har en skid at lave er mit service niveau klart lavere end de dage hvor jeg har travlt.. De dage hvor jeg ikke har noget at lave er mine tanker helt andre steder f.eks "fuck en lorte vagt og ej nu skal telen betales af egen lomme" og bla bla bla.. Når jeg har siddet i en sofa i 5 timer uden at have en eneste gæst er mit energi niveau lig med ikke eksisterende i forhold til hvis jeg lige har skulle være på og stadig har kroppen fuld af adrenalin.. Fremgang i forretningen (som i alle andre brancher) giver glade chefer og da jeg er min egen chef er det jo mig der bliver glad.. Ingen bliver gladere af at have intet at lave.. Jeg vil vove og påstår at din hypotese er lidt forkert lige der.. 

Jeg faktisk hørt end del piger sige det samme som dig. Så der er jo nok noget om det.  Min egen motorcykel er også mere livlig, når den er kørt varm :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 47 minutter siden:

Jeg faktisk hørt end del piger sige det samme som dig. Så der er jo nok noget om det.  Min egen motorcykel er også mere livlig, når den er kørt varm :D

For mig er det logik for burhøns (no offence til ham der kom med den anden påstand).. Jo flere penge jo gladere bliver man for sit arbejde.. Dem der har en højere timeløn end andre vil jeg også tro generelt er gladere for deres arbejde end dem med en lavere timeløn.. Og en succesfuld forretning er vel altid at foretrække i hvertfald for forretningsindehaveren.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

For mig er det logik for burhøns (no offence til ham der kom med den anden påstand).. Jo flere penge jo gladere bliver man for sit arbejde.. Dem der har en højere timeløn end andre vil jeg også tro generelt er gladere for deres arbejde end dem med en lavere timeløn.. Og en succesfuld forretning er vel altid at foretrække i hvertfald for forretningsindehaveren.. Hahaha..

Det er jo rigtigt nok.  Men....... mange har jo en del illusioner omkring hvad salg af seksuelle ydelser handler om. Jeg skrev noget i stil med det du skriver, for vel snart 10 år siden på Venuslogen.

Ha ha...Den gang var man kun Glædespige fordi man var nymfoman, og elskede sex. En hverv sammenligning eller bare en reference til  erhvervs-lignedende processer var bandlyst. 

Nu er vi da heldigvis kommer lidt videre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...