Hop til indhold
indokarami

Asian Wellness - Aarhus N - nogle erfaringer?

Recommended Posts

Good morning guys (and girls?)

Nogen der har prøvet dette nye sted?

https://annoncelight.dk/showad/228624

Hvad er der af piger? Hvad er der på menuen? Klassiske Århus priser? Er stedet ok?

 

Ja ja, jeg ved det godt... tag en for holdet..... og det kan også vel være, at jeg gør det ved lejlighed :D Men det skader jo ikke at spørge herinde først ;) 

 

God søndag, folkens!

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også set på denne side men ingen tager mobilen måske er det en falsk side

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 2 timer siden:

har også set på denne side men ingen tager mobilen måske er det en falsk side

Der er nu en banner i vinduet hvor der står Asian Wellness...har du prøvet at skrive til dem for hvis de er optaget så er det jo svært at tage tlf.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knold du har ret de kan jo være optaget

sendte sms til dem i går men ingen svar

kan være de kun har åben få dag om uge

men ser på det,  ses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag men gik med forudrettet sag da der ikke blev åbnet.

indgangen er bag på bygningen ned i kælderen - gennem kælderen også frem til den hellige dør.

Vil godt vædde en tur på at dette sted bliver ræverød på od listen

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi.

Det var en pige fra Kina, der var der. Der er ikke så meget fokus på massagedelen.

Fuld pakke til standard århuspris er muligt.

Hun er ret lille med meget små hænder og skarpe negle. Hun blev ved med at klage over at den er for stor - "too big", og det virkede som om det hele bare skulle overstås.

 

Jeg kommer ikke igen før der er en chance for at der er en anden pige.

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, 1 time siden:

Jeg har været forbi.

Det var en pige fra Kina, der var der. Der er ikke så meget fokus på massagedelen.

Fuld pakke til standard århuspris er muligt.

Hun er ret lille med meget små hænder og skarpe negle. Hun blev ved med at klage over at den er for stor - "too big", og det virkede som om det hele bare skulle overstås.

 

Jeg kommer ikke igen før der er en chance for at der er en anden pige.

 

kina...?

 

hvordan ser hun ud ? alder ?


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi idag .... men der var sådan 3 af de lokale damer ... som hårdnakket blev siddende lige foran døren med deres nedladende blikke ...

så jeg gik igen ... kom halv anden time senere ... de var der stadig ... 

så det bliver en anden dag for mig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der torsdag eftermiddag. Lille prop med meget lidt engelsk og et kompliceret kropssprog. Kysk afdækning med håndklæde men samtidg skubbe maven ind til kropskontakt med arm og flanke, så jeg var lidt forvirret om rød eller grøn hos OrganDonor. Senere blev angrebet dog mere direkte. Massagen elendig.

Adgangsforhold som beskrevet ovenfor, standard thai-time à 40 minutter. 700 for HJ, 1000 for FP. Pengene skulle falde midt i forløbet.

Jeg spår ikke butikken lang levetid med mindre stilen ændres radikalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klassisk sted i Århus N.  - det har vist både været sort og østeuropæisk gennem tiderne; men med en gennemgående tendens til middelmådig eller dårlig kvalitet. 

 

Jeg har ikke selv været der i "Kina-perioden", men ud fra beskrivelsen så lader det ikke til, at den middelmådige kvalitet har ændret sig. 

Lokalerne er (som jeg husker dem) ikke specielt tiltrækkende. Nede i en meget mørk kælder, men dog med en relativt diskret indgang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
helios skrev, den 03/06/2017 at 13:43:

Jeg var der torsdag eftermiddag. Lille prop med meget lidt engelsk og et kompliceret kropssprog. Kysk afdækning med håndklæde men samtidg skubbe maven ind til kropskontakt med arm og flanke, så jeg var lidt forvirret om rød eller grøn hos OrganDonor. Senere blev angrebet dog mere direkte. Massagen elendig.

Adgangsforhold som beskrevet ovenfor, standard thai-time à 40 minutter. 700 for HJ, 1000 for FP. Pengene skulle falde midt i forløbet.

Jeg spår ikke butikken lang levetid med mindre stilen ændres radikalt.

Tror det var den samme jeg besøgt for et par uger siden. Jeg skrev en anmeldelse af Asian-Wellness her. Opførslen var identisk og lidt underlig frisk-pige agtig. Den pris jeg fik tilbudt for fuld-pakke var dog 1500 k og noget urealistisk :)

Redigeret af Saucy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...