Alting skrevet af ZEUS
-
Clara... Anal uden forbehold....:)
Spørgsmålet været oppe 2 gange.. Hvad var hendes pris for anal med hende ?
-
Usikker og genert
Nej rigtigt nok Lige udpenslingen af hende som kold og egoistisk var måske lige hård nok, da der er ingen der ved hvad der nøjagtigt har foregået i hendes hoved.. Var måske mere i sympati med de følgevirkninger det havde fået for troppestarter.. Der er ingen der ved, om hun i virkeligheden har følt sig afvist ved han var passiv,- og derfor lidt i en forsvarsmekanisme har udbrudt: "man kan godt mærke du er jomfru"... Tit kan en utrolig uskyldig bemærkning eller misforståelse have samme effekt.. For er et menneske som er superfølsomt lige der i øjeblikket , så kan det have en frygteligt effekt resten af livet.
-
Usikker og genert
Altså svært når det er det skrevne ord Det jeg mener er at han tænker alt for meget over hvad han skal gøre.. Istedet for bare at føle sig frem.. Handler på ingen måde om at jeg råder ham til at være egoist.. I masser af andre kommentarer jo netop fremhævet at man selv får en så meget bedre oplevelse ved at respektere en pige/være en gentleman , -og få det bedste frem hos hende.. Og gælder hos en GP fra det øjeblik man træder ind ad døren.. Og hos en kæreste i alt den tid man ikke har sex.. Mellemrummet der er så utroligt vigtig for hvordan sex´en bliver.. Hvis det var egoistisk ment, så næppe skrevet han skulle bruge sine empatiske evner.. De komme jo netop først frem ved at være det modsatte end egoist.. Det jeg mente/mener er at hans virkelige store problem er at han forsætter i samme rille.. Sådan tit når folk har et problem. Istedet for at forsætte med hele tiden med at være usikker, og hele tiden se hvad han kan gøre og please,- så erkende at han er god nok !!.. Han er et godt menneske der har fået nogle uhelbredelige ar på sin sjæl . Men samtidigt også en gave for nu så følsom at han kan mærke ting hos andre mennesker,- som kun få kan... .. Brug de evner.. For de er altså gode i sengen.. Nu er jeg ikke kvinde, men tror mere hun foretrækker en der kan mærke hvad hun vil have,- fremfor en robot der bare kører på et program.. Robotten vil ihvertfald aldrig kunne regne en kvinde ud med et fastprogrammeret udvalg af tricks For at tage et eksempel... Man kan lære at danse.. Lære dansetrinene.. Men det er først når man ikke tænker at det virkelig bliver magi.. Der hvor tiden står stille og to mennesker bliver til et... Den magi opnår man ikke ved konstant at tænke på de tekniske trin.. Jovist ville sikkert se fint ud for dem der kigger på.. Men det handler jo ikke om dem der skal kigge på !... Det handler om at 2 mennesker skal komme over på et andet plan hvor alt bliver så meget bedre.. Og tro mig,- det gør man altså bedst ved ikke hele tiden at tænke og spekulere og være usikker og hele tiden at please en anden.. Men nu hvor jeg er blevet beskyldt for at opfodre ham til at skal være en egoist,- så joee måske ligefrem opfodre ham til det nu... For det syntes jeg faktisk jeg kan fornemme han ville have godt af.. Nogle mennesker er super egoistiske og der ville det være tilrådeligt at opfodre dem til at være det modsatte.. Tror bare ikke hjælper da det handler om at have intuition /empati hvad de sjældent besidder.. Hos nogle andre mennesker er det modsat.. De er alt andet end egoister.. De ville have godt af at selv føle efter deres behov, fremfor hele tiden at tænke på hvordan andre vil behages.. Og tro mig somme tider vil kvinder altså heller have en lidt dominerende elsker der ved hvad han vil have,- fremfor en der kommer kravlende langs panelerne.. Det handler ikke om disrespekt for en kvinde.. Tværimod !!... Ved at tænke lidt mere på sine egne behov tror jeg helt sikkert han vil blive en bedre elsker.. Når jeg husker tilbage hvor jeg har givet en pige de aller bedste oplevelser og ditto fået det samme,- har det næsten alle tilfælde været fordi jeg var meget liderlig og tænkte på egne behov... Og pigen simpelhen har blevet påvirket af det og også blevet liderlig.. Sådan er det når der er kemi.. Ens følelser bliver sammenstemt.. Men gælder både de positive og de negative.. Ved at han konstant er der i den der negative stemning hvor tanker går på hans egne fejl og hvordan han mon nu kan gøre hende glad,- så overfører han i bedste fald ikke andet end usikkerhed til hende.. Hvorimod hvis han tænkte lidt mere på sine egne behov og liderlighed -så ved den rette kemi,- så ville han påføre hende det ,og hun ville bagefter tænke han kunne bare det der - selvom hans teknik ikke var god,- så kom hun alligevel helt op at ringe... Det handler om uden at vi tænker over det, så påvirker vi hinanden med en masse sindstilstande.. Den der med smil til verden og verden smiler til dig , er jo ikke ikke bare noget pis.. Det virker... Og det samme gælder hans attitude når han er sammen med en pige.. Der vil mit råd til ham være (og gælder ikke alle andre) -vær lidt mere egoistisk !!.. Istedet for den evigt selvudslettende og usikre.. Tænk lidt mere på dig selv, fremfor hele tiden se dine egne fejl og mangler.. Det er først og fremmest der problemet ligger.. Bild mig ikke ind du er født som en elendig elsker, blot fordi du fik en skrækkelig debut... Hvor du iøvrigt sikkert ikke lavede andre fejl,- end du var passiv og ikke tog nogle initiativer. Du bestemmer selvfølgelig selv.. Du kan læse dig til en masse teorier.. Men problem ligger der !!.. Det ar du fik der som var totalt ulogisk og uretfærdig.. Men en hændelse skal sgu ikke gå ud over resten af dit liv.. Problemet bliver ikke løst ved at forsætte i den rille med at please... Tænk på dine egne behov,- så kommer kommer evnerne af sig selv.
-
Usikker og genert
Enig, men som jeg tolker den der situation,- dvs på det lidt man kan tolke udfra det GenertUnge, skrev med hans debut hos en pige som havde en kæreste ,- der tolker jeg det som hun er blevet fristet.. Men fortrudt når sexen ikke var super.. Og det skal du GenertUnge på ingen måde opfatte som et nederlag.. Under flirt ja der gælder det netop om at have selvtillid og måske også sælge sig lidt bedre end man er.. Når realiteterne så indfinder sig er der en anden virkelighed.. Hun har måske sat flueben udfor mange ting hos dig, - som hun og fremtidige piger du vil møde vil værdsætte.. Men sex`en er altså virkelig vigtig for de fleste piger også.. I pakken de søger.. Modsat os som næsten altid superlet kan blive tilfredstillet og næsten ligeglad -ikke tilfældigt man der er det udtryk: Et hul er et hul,- om det så er røven på en ko - der er kvinder helt anderledes indrettet... Og hun har sikkert der bare blevet fristet.. - og ville teste om du også kunne give hende endnu bedre sex end den daværende kæreste... Men fortrudt under akten.. At du ikke lige var en superelsker der slog benene væk under hende dog på ingen måder tage som et nederlag.. Du har sikkert fået en masse plusser,- så hun ikke har kunnet lade være om sex+ en så også var bedre end hos kæresten.. Men en meget egoistisk og kold pige vil jeg mene.. Eller i bedste fald en der er totalt blottet for empati.. Mange lever masser af år/hele livet på sådanne oplevelser som i virkeligheden intet betyder !!,- men som har sat sig spor i sjælen og i en tanker på alt man foretager sig fremover i livet.. Kan kort fortælle om noget lignende for eget vedkommende.. Jeg har aldrig været en der blev moppet i skolen.. Var fysisk stærk og lidt af en leder.. En de andre så op til...Men lidt senere udviklet end de andre drenge i klassen,- så var en af dem der senere fik hår på den.. Det der dog viste sig at præge mit liv mange mange år fremover,- og sikkert stadig gør !! ,- var at jeg har sådan en pik der er lille når den er slap.. Altså en der vokser til dobbelt eller 3 gange størrelse når den er stiv..... Nogle gange når den er meget slap,- ja så ihvertfald 4 gange størrelsen... Husker en episode fra jeg var omkring 3-5 år.. Jeg skulle vaskes og mine større søskende grinede... Utroligt men sådan en ting husker man !! Senere i skolen så en af dem med mindst pik.. Altså slap.. Først nu for ikke så længe siden læst om der findes meget stor forskel på en pik.. nogle vokser meget lidt,- mens hos nogle der vokser de altså til 3-4 gange størrelsen.. Men tro mig det "problem" har forfulgt mig massevis af år.. Og helt sikkert gået glip af masser af ting grundet det.. Rigtigt meget når jeg tænker efter !! Selv i dag bryder jeg mig ikke om at være nøgen med slap pik.. Selvom jeg gennem livet har erfaret at jeg bestemt ikke havde en lille en.. Snarere tværtimod. Nu her for et par mdr siden læste jeg så hvad gennemsnitlængden var og der bekræftet en del faktisk .. Og der så også hvad en slap pik i snit var når den havde en vis størrelse og hvor jeg slet ikke passede ind i det skema.. Så det jeg vil sige,- små ubetydelige ting,- ja endda ting man har opfattet forkert, kan præge en resten af livet og ødelægge en masse gode oplevelser. Syntes det bærer præg at du er på vej derhen.. så enig med anden bruger at du skulle søge professionel hjælp.. Lad ikke den her ubetydelig ødelægge dit liv.. I øvrigt så drop det der med hvad du skal gøre for at tilfredsstille en pige.. Nyd det selv !! - så bliver du samtidigt bedre Vil du endelig imponere en pige i sengen,- så brug din empati som jeg er sikker på du har udviklet nu du har gået med det her problem flere år.. Brug den til at mærke og fornemme hvad hun tænder ved.. Det er en gave du har fået som kan være guld være !!.. Så noget vundet på det nederlag du oplevede der ved din debut.. Det med at lære tricks er fint,- men husk på kvinder er utroligt forskellige.. Selv selvsamme kvinde vil den ene dag have det på den ene måde og helt i en anden boldgade dagen efter måske.. Og der er din udviklede empati en kæmpe fordel.
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
He he siger måske en del.. En af de ting der overraskede mig i Pattaya var stanken.. Fra alle kloaker man uundgåeligt passerede... Skal siges jeg på ingen måde er sippet.. Tværtimod ! -er ryger , og ved thaier generelt er meget mere renlige end hvad vi europæere normalt er.. Men den der lugt var altså lidt af et kulturchok !! Men jo ikke et større problem.. Og nok uundgåeligt i den hede der er dernede for dem.
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Tak Bbullersen og juipui !!.. Endnu engang for jeres viden og indput.. . Tror dog jeg lader den strøtanke med Cambodia sive ud.. For forstå på jer begge to af som sexturist så ikke billigere, -og meget mindre udvalg.. Og må indrømme at den form for turisme har altid være vigtig for mig Iøvrigt fik jeg jo ikke set meget natur eller seværdigheder da jeg var i Pattaya -så der nok af muligheder der endnu kan udforskes.
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Okay så du mente hvis man bestilte mad og kuffert ekstra hos Norwegian at det var 2x500 kr ekstra. Og enig med der ikke findes et rigtigt valg.. Alt afhængigt af egne ønsker.. For eget vedkommende må jeg dog på nuværende tidspunkt skønne at det nok bliver Norwegian jeg bestiller hos igen.. Af flere grunde.. Jeg vil helst bestille billet lang tid før.. Der har de andre selskaber typisk kun prisfald kort før.. Derudover så ønsker jeg selv at medbringe noget mad, da jeg ikke er glad for flymad og ekstrem kræsen som helhed.. Ekstra kuffert ej brug for.. Og så mulighed for masser af datoer jeg frit kan vælge mellem +/- et par måneder frem eller tilbage,- hvor jeg kan få en retur med direkte flyvning til ca kr.. 3100,- Eneste krav er at jeg så skal tage afsted en lørdag eftermiddag og hjem en søndag morgen.. Derr håbet jeg kunne finde en afrejse hjem en onsdag feks,- men ingen selskaber der på nuværende tidspunkt er i nærheden af de priser Norwegian tilbyder Plus er også det er nye fly... Minus er at de ikke som da jeg bestilte billetter ved sidste rejse, lovede der var wifi,- men siden ændrede... Wifi ville være kæmpe plus for de ønsker jeg har.. Havde man kunne siddet med bærbare de typisk 10-12 timer sådan en tur tager, så gjort den ulidelige rejse meget nemmere. Lækkert hotel du der har valgt,- og billigt i forhold til hvad man får for pengene... Igen har alle hver sine ønsker , men design smagmæssigt så er vi meget ens der kan jeg se Vær dog obs på pool der sikkert ikke er sol hele dagen.. Men et problem jeg tror der er på de fleste hoteller inde i centrum af Pattaya.
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Tak for tippet !!.. Tjekkede lige og god søgemaskine... Her undlader den ikke som Momondo nogle billigere flyselskaber nogle gange,- eller bliver dyrere end hvad man rent faktisk kan få det til hos selskabet.. Her fungere sammenligningerne og rent faktisk får man også en lille rabat.. Ganske vist småøre, men billigere end hos moderselskaberne..
-
Bangkok og Pattaya 11-22 juli 2015
Velkommen hjem zorroguy Håber du havde en god tur... Og glem beklagelser over fejltagelser.. Man lærer hele livet.. Og flot og modigt du ærligt beskriver dine oplevelser,- så andre måske undgår de fejl.. Iøvrigt tror jeg aldrig man kan undgå fejltagelser.. Så ville livet ihvertfald være kedeligt Dejligt at læse dine beskrivelser.. Næsten som at være der igen.... Vi har alle forskellige tilgange til hvordan vi ønsker en ferie,- men alle bidrag herinde er en stor hjælp for andre der skal derned for første gang.. Specielt hvis de skrives som du har gjort med både de positive men også de negative oplevelser.
-
Hisako fra Daisy Club som escort
Uhmm hun virker til at være min type.. Små ægte bryster er go for mig ligesom god røv vigtig.. -ikke en mini,- men en med kvindelige naturlige former.. Derudover har jeg en forkærlighed for stocking og netstrømper.. Ser nice ud på billederne efter min smag.. Så hende måske testes, hvis jeg får tid til en tur til KBH..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Momondo er direkte misvisende og i værste fald direkte plattenslagere det de bedriver.. Først når jeg laver en returbillet, kommer Norwegians med.. Og se !!! http://www.momondo.dk/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CPH&SD0=BKK&SDP0=05-10-2015&SO1=BKK&SD1=CPH&SDP1=21-10-2015&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false#Search=true&TripType=1&SegNo=1&SO0=CPH&SD0=BKK&SDP0=07-05-2016&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=true Hos Momondo så feks 14 maj få en enkelt rejse til kr 1595,- hvis jeg bestiller den hos Norwegian,- vel igennem momondo For direkte på Norwegians hjemmeside få samme billet til kr 1299,- Giver ikke en skid for Momondo !!!.. Fucking svindlere der er blevet for store, og nu lever af at folk tror de får billigste hotel eller fly ved at søge hos dem.. I eksemplet betaler man 300,- for at tro på dem Og sikkert finde mange andre eksempler hvor prisene er endnu dyrere ved at tro den forsøger at finde billigste fly/hotel... Fucking plattenslagere..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
For mit vedkommend så ønske om rejse omkring april,maj juni næste år. Der jo let at finde masser af billige hos Norwegian.. Vælger jeg feks en fra KBH med direkte flyvning der til https://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_Day=01&D_Month=201605&R_Day=01&R_Month=201605&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK&rnd=38541 Vælger jeg feks en der til kr 1299,- for direkte flyvning fra KBH,- så været super hvis man kunne finde en retur,- uanset hvilken ugedag hos et andet selskab til en billigere pris end den hos Norwegian som er på kr 1889,- Men bruger jeg dit link fra Momondo så ingen der er billigere end kr 2230,-... Uanset hvilke dage jeg ser på i de 3 måneder.. Ja Norwegians til kr 1889.- som de næsten har hver uge har en afgang fra Bangkok til kr 1899,. ,- optræder ikke der ???? Jeg kan se de har 33 flyselskaber , men ikke Norwegian.. Giver fuck fingeren !! - til en søgemaskine der skulle være såkaldt upartisk og giver sig ud for den finder billigste pris
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Fra Bangkok ihvertfald forholdsvis nemt.. http://www.jysk-rejsebureau.dk/rejs-selv_ruter.asp?AjrDcmntId=908 Og se der ligger en del på nettet... Også med afgang fra Pattaya... Men hvis nogle har erfaring derfra så fyr løs
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Er strøtanke.. Jo ikke langt fra Pattaya til Cambodia.. Istedet for Hua Hin ., så kunne man måske tage 4-5 dage i Cambodia.. Nogle der ved om der er busforbindelser fra Pattaya og erfaring med Cambodia ?.. Bliver nok ikke andet end en strøtanke For næppe nogle "kendte" byer hvor der også er sexturisme,- hvis det skulle være i kort afstand fra Pattaya.
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
ThaiKurt: Fin pris når man ser tidspunktet.. BBullersen: Den slet ikke tænkt over !!.. Men ville faktisk passe rigtigt godt til mig Er ryger og hader flymad,- så kunne man der få en pause hvor man kunne fylde op med noget mad man kunne lide og en smøg eller to.- så været super !! Så måske i virkeligheden en fordel med en mellemlanding. Mr Sving: Du skriver 2x500 for ekstra kuffert hos Norwegian.. Kender ikke de aktuelle priser nu,- men jeg betalte ihvertfald kun 250 for ekstra kuffert, som jeg for en sikkerhedskyld havde bestilt til hjemturen hvis jeg fandt en masse ragelse jeg ville have med hjem. Og havde så bare købt en billig kuffert i Thailand hvis det blev aktuelt.. Men trods en masse købt af ekstre underhyllere og T´shirt, så blev det aldrig aktuel For mit behov passer Norwegian fint da jeg bare har den kuffert jeg tager med op i kabinen og vil ej heller betale ekstra for de skodmad man får - er desuden ekstrem kræsen , så ved ikke hvordan Thaiairways er der ?.. Får man mad med i prisen ? Må sige det knibler i mig for at tage derned igen Bliver dog sikkert ikke før i april,maj juni , næste år.. Men også dejligt at have noget at se frem til.. Mit problem er at jeg arbejder mange timer, så svært at få ferie længere tid ad gangen.. Plan kunne dog være at tage en masse vagter i rap først på måneden, - ligeledes gøre det samme i sidst på måneden , i den efterfølgende måned.. Så stadig tage alle de vagter jeg normalt har på en måned, men få 2-3 uger fri der midtpå,- hvor jeg så kunne få udbetalt feriepenge som ekstra til frås Plan er så at tage derned 2 eller 3 uger.. Måske man kunne finde en billet fra ThaiArways , så hjemtur en ons/torsdag istedet for som normalt søndag med Norwegian,- så det blev en ferie på 2 1/2 uge... Men må se.. Ulempen er så med Thai Airways at man ikke kan finde billige billetter så lang tid ud i fremtiden.. - Eller kan man ? Ligesom Mr Swing så også for mit vedkommende også være ferie og ikke så meget lagengymnastik som sidst Dvs hvis lyst så gør jeg.. Men denne tur være mere afslapning.. Måske et par dage i Bangkok og efterfulgt af tilsvarende et smut til Hua Hin, med en kammi, som kender begge steder lidt.- og så kan jeg vise ham Pattaya derefter.. Dvs nogle hyggedage med en kammi den første uge,- hvorefter vi splittes og han skal være sammen med en pige han plejer når han er dernede,- og jeg så bare skal nyde det i Pattaya.. Og der sandsynligt finde en jeg vil have noget longtime med resten af ferien..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Men linket du henviser til hos Norwegian, der koster en returrejse med direkte flyvning altså kun 3091 kr Men ved bestilling/oversigt der være obs at det kun er specielle ugedage de er billige.. Underligt nok er dem hvor der er mellemlanding i Norge , - dyrere... Linket her fra Norwegian med deres lavpriskalender syntes jeg er fint da hurtigt og let få overblik.. Der savner jeg man kunne få det ligeså let ved Thai Airways..http://www.norwegian.com/dk/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=BKK&D_Day=01&D_Month=201510&R_Day=01&R_Month=201510&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK&rnd=82764 Nu ikke åbne dit link fra momondo , men slog nævnte datoer op og så viser den billigste rejse som koster over 4000 kr.. Og Norwegian bliver slet ikke vist ?? -og som man jo i linket ovenover fra Norwegian, se at de tilbyder en retur for ca 3100,. kr ?? Se selv link fra momondo http://www.momondo.dk/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CPH&SD0=BKK&SDP0=25-09-2015&SO1=BKK&SD1=CPH&SDP1=30-09-2015&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false#Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=CPH&SD0=BKK&SDP0=25-09-2015&SO1=BKK&SD1=CPH&SDP1=30-09-2015&AD=1&TK=ECO&DO=false&NA=false
-
Blev smidt på porten
Hov opdager så at at der var en side endnu,- så det her et "gammel" indlæg/spørgsmål
-
Blev smidt på porten
Jo rimeligt logisk.. Du tjener ikke noget på det , så jo ikke noget der hører ind under rufferiloven.. Når det er sagt, så tvivler jeg nu på de ville gøre noget ved alle de der små tilfælde.. Et hotel ville ihvertfald aldrig blive retsforfulgt, medmindre de kunne se der blev taget ekstra penge for det.. Vedr de private som så udlejer værelser til bordeldrift.. Der læst lidt tråde herinde, om nogle der tog overpris.. Og der hørt beløb på 1000 kr som kan lyde højt.. På den anden side så vil de nævnte med garanti blive nødt til at betale skat af de penge.. Og hvem af Jer ville egentlig ligge navn til det, som de gør ?.. Så min forståelse for dem er blevet en del mere nuanceret.. Godt være en GP kan finde et hotelværelse til 500 kr,- men når man tænker på en udlejer skal lægge navn ,- og inddirekte alt sladder til sin familie- så jo ikke forrykt høj leje.. Isåfald alle dem der bliver forarget over sådan en pris,- de kan jo frit stille deres bolig til råde... Men de ville næppe blive rige da der her ikke er fusk med at slippe for at betale skat,- og de måtte køre det som en hvid forretning som feks et hotel..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Men må indrømme det er en del lettere at finde billige billetter hos Norwegian end hos ThaiAirways Syntes det totalt uoverskueligt hos Thai Airways !!!.. Se et sted , at de vist har en lavpriskalender,- men så ingen steder man kan finde den.. Samtidigt i deres søgesystem, der kan man kun sætte en dato/dag ind , og skal så starte forfra for at se andre dage.. Temmeligt besværligt Hos Norwegian der bare vælge lavpris kalender, og så med det samme få overblik over alle afgange og priserne på dem... Og der altså let at finde masser af billige til under 3500,-. De er faktisk svært at finde dem til 4500-5000 hos Thai Airways.. -og ofte ikke direkte flyvning. Men Norwegian er blevet dyrere end sidste år hvor der var mange ture der kostede under 3000,- Hmm nu ved jeg ikke priserne på enkeltture med Thai Airways, og om de giver rabat ved en retur rejse... Ellers ville der være en stor fidus i at booke enkelt rejse fra hver sit selvskab For Norwegian kører konsekvent med feks meget billige afgange den ene vej på rejsen,- læs typisk ca 1000 kroner..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Vil jeg nok også.. Kan se priserne er kommet op hos Norwegien.. Tager man derned nu indenfor få uger så er prisen også ca 4500.. Og der betale ekstra for bagage osv... Men vælger man september og Oktober så sagtens finde mange afgange så man får en retur til 3200-3500,- Jeg har jo ingen erfaring med Thai Airways udover en masse anbefalinger om god service, og at Norwegian der ved at man skal være obs på at alt koster ekstra.. Dvs er man ligeglad med flymad og ekstra bagage end det man må tage op i fly,- så faktisk glimrende nok.. Det er nye og moderne fly. Vigtigt er dog at det er en direkte flyvning.. Længere end 10-12 timer må være uudholdeligt... Bare de antal timer kan godt få mig til at holde mig fra det.. Nu priserne var så lave, og jeg ikke har meget fri fra arbejde, så fistende at bare tage 1 uge dernede.. Men når man så tænker på at man som minimum skal bruge 1 døgn i en flyver for at komme frem og tilbage, så godt afskrække mig en del
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Hvad jeg har læst mig til, så skulle den regn i regntiden typisk være nogle ordenlige skyl, som dog hurtig er overstået.. Fint med valutaen nu.. Da jeg tog derned steg dollaren og Thailand fulgte trop.. Danmark derimod gjorde alt for at devaluere vores valuta af hensyn til konkurrencevilkår.. Så for 1000 bath skulle man betale et godt stykke over 200 kr.. Nu omvendt og Thailand der devaluelere deres møntenhed iforhold til den Kinesiske så nu koster 1000 bath 189,- kr.. Så fyrer man 20 kg af -så sparer man 1500-2000 alene der.. Ved ikke hvad en tur til Kina koster,- men set priserne på piger der.. Godt nok storbyer, men sikkert eneste mulighed man har der.. - og virkede dyrt.. I Thailand afhængigt hvor du vælger a tage til,- der i hvert fald regne med i Pattaya at det er ca 5 x gange så billigt for købesex.. Jeg har ej set hvad man kan få fly til nu,- men sikkert stadig omkring 3000 kr for retur billet med direkte flyvning.. Så jo frister også mig med en tur dertil igen
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Okay ! Derfor mange også nævner at vi har mange køer i Danmark.. - for flere der nævnte.. -det undrede jeg mig nemlig over,- da det er svin vi har ekstremt mange af i Danmark.. Mener der bliver produceret 20-25 mio om året.. Dvs 4-5 pr indbyggr ung som gammel Immervæk mange !!! Men det med de tror der er køer alle steder i Danmark har de fra det med den reklame det har fået med gratis mælk til skolebørn hvor vores navn bliver nævnt.. Plus den goodwill Danmark har fået af Thailanske myndigheder sidenhen , efter sådanne projekter
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
rHmm selvom træt nu, så fået nogle spørgsmål i min indbakke,- og et par gange har det gået på ladydrinks og generelt tvivl om hvordan det foregår med betaling… Burde,- eller var faktisk meningen da jeg kom hjem,- at jeg ville give en udførlig beskrivelse af pris guide,- som var enkelt at huske, -ligegyldigt om det drejede sig om drinks eller køb af en pige.. Som alle nye ville have godt af før de tog derned… Vil så kort her dog lige ridse lidt op… Et godt råd,- kend altid normal priserne,- hvad enten det er på taxier, piger, eller andet der kan købes hvor der er risiko for der skal pruttes.. Kender du “normal” prisen, så meget lettere og du kan så hurtigt overveje om du vil prutte eller bare godkende en pris -eller helt afslå… For en pige til short time så regn med 1000 bath (200 kr) fra en ølbar Og det dobbelte for en Go go pige Det kan være mere eller mindre,- men det er gennemsnitsprisen. Skal du have longtime,- for så igen at gøre det let at huske, så regn med det dobbelte.. Altså 2000 for en pige fra en ølbar og 4000 fra en Go go bar.. Man kan sagtens finde piger til 500 bath,- som endda er lækre,- men også støde på nogle Go go piger de respektive steder der forlanger mere end det jeg her angav.. Så husk altid tallet 1000 bath (200kr) - så super nemt at danne et indtryk hvad en fair pris er på feks en Go go pige eller long time,- da du jo bare skal gange med 2.. Barfin regn med 3-500 i en ølbar og 7-1000 bath i en Go go bar Forskellen på en ølbar og en Go go bar.. Som du ser ovenover så er priserne på pigerne i ølbarerne meget lavere.. Mit indtryk ,- var at kvaliteten bestemt ikke var dårligere.. Forskellen i pris skal måske mere ses i at i Go go barerne er der en del dyrere hyre til lokale, tjenere, udsmykning osv,- samt piger så danser.. Nogle gange topløse og i sjældne tilfælde helt nøgne… Men kvaliteten på pigerne var bestemt ikke dårligere i øl barerne.. Derfor jeg personligt kraftigt vil anbefale dem,- ikke alene udfor man fik mere for pengene ved at tage piger fra ølbarer,- men sandelig også udfra andre kriterier,- jeg vil komme ind på senere.. Nu først give en kort beskrivelse, så enhver der aldrig har besøgt Thailand kan få en fornemmelse hvad der menes med en øl eller en Go go bar.. En ølbar - ihverfald i Pattaya et typisk et lille bar hvor der er 4-5 piger og en “mama” som styrer baren.. Findes også enkelte i Pattaya som er sådanne kæmpe haller hvor der er fyldt med en masse minibarer… Men typisk i Pattaya så små selvstændige bare der ligger side og side.. Det der hovedsagligt adskiller en ølbar fra en Go go bar,- er at i en ølbar så kan du se hvilke piger der er,- når du går forbi på gaden.. Det er også et kæmpe plus i min bog !!! ,- da man i Go go barerne ikke aner hvad man går ind til,- samtidigt med du hvert sted som minimum skal betale en drinks eller øl/vand til dig selv.. Fair nok med den ordning i Go go barerne da de jo har ekstra udgifter med deres lokaler og dansere.. Men surt at skulle ind masse steder før man finder lige den pige man vil have… Der er det ti gange nemmere i feks soi 6 som kun har ølbarer at se et kæmpe udvalg af type piger på ingen tid ! Gaden desuden kendt for en fest gade hvor de nogle steder spiller det fedeste musik,- så er man ikke i party stemning , så bliver man det hurtigt En typisk Go go bar kunne godt minde om et diskotek… Forskellen her at udover der er en “mama” , så også en masse tjenere der fra man kommer ind guider en hen et sted hvor man kan sidde og se de typisk 6-12 piger der danser… Han/hun sørger så samtidigt for at tage imod en bestilling på noget drikkelse som du som minimum skal betale for at være der.. Her kommer så endnu en ulempe i forhold til ølbarerne.. På mange go go barer,- specielt i Walking Street kan pigerne være ekstremt påtrængende for at platte ladydrinks.. Lad være med at begå fejl som jeg gjorde et sted,- hvor jeg til sidst for at få fred , valgte at give til en,- hvorefter resultatet var at en ny troppede op,- og hun fortalte hun var hendes veninde,- og kunne så have forsat Misforstå mig ikke..Fint at give ladydrinks - men man skal passe på man ikke bliver plattet til at give mange.. Derudover den ulempe,- hvis man giver til den første den bedste som “overfalder” en ,- så udelukker man ligesom at se de andre piger og vælge en af dem.. Dvs bliver uundgåeligt mere svært at slippe af med hende du lige har fået til at sætte sig hos dig fordi du har givet hende en drink.. Det skal dog siges der findes udmærkede Go go barer i Walking Street hvor der ikke er den her pågåenhed og “afpresning”… Hos de mere anmelder roste steder…. Men der syntes jeg generelt de tilsvarende også er mere kolde og professionelle.. Og sværere at finde en med super kemi… Dvs når en pige hver dag har tusindvis af kunder der kommer og kigger,- der vil hun tilsvarende heller aldrig gøre alt for at sælge sig selv til netop dig, kontra et sted hvor der ikke kommer mange kunder og stor indbyrdes konkurrence mellem pigerne. For helt nye som denne tråd jo er lavet for,- så måske også nævne,- på de Go go barer hvor man slipper for at blive “overfaldet” der kan det måske være svært at få øjenkontakt til en af de piger man har udvalgt sig .. Der som alle andre Go go barer,. så gælder reglen ,- giv en drink- og hun vil sætte sig ned til dig senere når hun er færdig med at danse.. Det uanset hvis hun feks havde flirtet kraftigt med en kunde.. Her som alle steder gælder det penge,- og ham den anden kunde har bare ikke været hurtig nok.. Måden du giver hende en drink på- er at sige til en af tjenerne at du vil give hende en drink.. Pigerne har typisk et nummer på sig.. Der måske også lige fortælle om hvorledes betaling foregår.. På øl og Go go barer, restauranter mfl foregår det med det der typiske rablebæger,- hvor regningen bliver lagt.. Når du så forlader stedet så betaler du.. Skal du have en pige med hjem, så kommer en “mama” og vær sikker på når hun siger pris, om det er inclusiv med din drikkeregning,, Barfin plejer altid være i den pris hun siger når det er med at få pigen med hjem.. Men drikkeregning kan både være med eller separat.. ville også gerne nævne hvad en typisk lady drink koster og en pris på en normal øl, sodavand eller kendt drinks koster generelt.. Men ikke huske præcis… Så her må andre der lige har det i hovedet gerne give deres besyv med.. Men generelt meget billigt i forhold til Danmark at få en kæp i øret.. Dog tydeligt at priserne er kraftigt opskruede sådanne steder,- og vælter du dig i drinks og lady drinks,- så sikkert få en fed aften og billigt i forhold til hvad du ville i Danmark.. Men kan hurtigt blive dyrt.. Så råd,- kender du ikke miljøet og priserne 100 % i hovedet,- så hold dig rimelig ædru -og tjek løbende regningen..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Sorry haft rygende travlt,- og har det faktisk stadig.. Lovede at give en opfølgning.. Ved dog ikke hvor meget der er at sige. Det meste står i selve dagbogen,- eller mellem linierne Håber jeg får mulighed for at tage derned en tur igen snart..
-
Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj
Super Så ved jeg det til næste gang jeg skal derned Var faktisk også en fræk oplevelse med en pige hvor vi lå i en 69´er hvor hun uopfodret slikkede mig i røven , da mit slikkeri var bevæget sig derhen på hende.. Dvs hun var straks med på legen, og nu her efter , så sikker på havde man spurgt eller forsøgt, -så været en af de piger der finder det frækt med anal,- og sikket ikke bange for at tage den i munden bagefter. Og hvad jeg nogle gange finder frækt med sådan en kombi.. Syntes bare der er en kæmpe forskel på oplevelsen om det er en pige der udelukkende gør det fordi hun vil tjene penge, selvom hun inderst inde finder det over hendes grænse ,- kontra en der naturligt finder det frækt og selv tænder lidt på det.. De piger findes ihvertfald.. Men ikke helt lette at finde... Men okay nu hvor jeg helt udelukkede at spørge piger om det,- de dage /øjeblikke jeg tændte på det,- så klart jeg mine odds for at finde sådanne har være dårlige