Hop til indhold

Recommended Posts

Har været aktiv og besøgt en del GP´er de sidste måneder,- men ingen der hverken stak ud positivt,- eller desederet faldt igennem, så man følte sig snydt..

Var dog i KBH her igår tirsdag,- for at teste Hisako i Daisy club.. Læst en anmeldelse af hende herinde som var positiv.. Og må bare bekræfte at hun er virkelig fin !

https://daisyclub.dk/hisako

Nu er smag jo forskelligt,- men personligt så godt lide den der hvide krop,- de der lidt runde/ feminine former og god str røv på en slank pige.. Samt små ægte faste bryster.. Derudover virkelig serviceminted og en der ikke holder sig tilbage for at gøre alt for kunden skal føle tilpas både før,- men så sandelig også med selve sex´en :) 

Tungekys hvor hun tager iniativet til det og hvor hun bagefter står foran en og stritter med sin røv og bare lader en gøre hvad man har lyst til er guf.. Og endnu bedre da hun henter en ekstra lampe så jeg rigtigt kan nyde synet hvor hun stadig har det frække undertøj på..  Og hun er en der nyder at blive slikket,- og en der gå lidt udover det der normalt bliver tilbudt..

Kanon oplevelse hvor jeg holdt lidt længere end planlagt.. Plan var som sædvanlig en 69´er hvor jeg skyder den af i munden på hende,- og så massage et godt stykke tid,- og så lidt rigtigt sex... Men denne gang trak det ud,- og jeg begyndte at kneppe hende i forskellige stillinger,- uden at komme.. Var ellers tæt på da vi lå i 69´eren.. Men efter der kom gummi på,- så kunne jeg ikke komme.. Så efter lidt forskellige stillinger var det af med gummiet og hun suttede igen,- og ofte direkte øjenkontakt.. En fræk pige der adskiller sig fra de andre jeg har mødt både der og i Gormsgade.. Hun tog igen iniativ og ville gerne røres og slikkes,- så endte igen i en 69´er,- hvor der dog ikke gik lang tid før jeg kom i hendes mund og hvor hun slugte det hele....   

Og så gået 25 min he he :)  Ja selvom jeg syntes der havde gået lang tid,- så kunne man altså have fået en rigtig god oplevelse der ved bare at vælge en 1/2 time.. Men nu betalt for 1 time,- så lagde mig an til noget massage som hun forsøgte at gøre ligeså god som muligt.. Hele tiden ved at spørge om det var for hårdt eller blidt osv... Da der manglede 15 min igen hende der igen tog iniativ.. Lagde sig ned og kællede og kyssede..  Pikken var klar men stadig en del øm/super følsom der efter udløsning,- eller måske den olie hun brugte,- men endte med hun suttede og spillede pikken med hånden.. Kunne dog ikke komme/ikke lyst mere,- så sluttede af 5 min før tid..

Helt klart den bedste pige jeg har prøvet i Daisy club..   Derudover jo rigtigt fine priser de i forvejen har der det sted... Her får man altså virkelig noget for de 1300 1 time koster... Ved ikke om jeg skulle nævne det,- men Ofte oplevet hos Daisy club at pigerne der modsat i Gormsgade nogle gange tilbyder ekstra ydelser.. Personligt bryder jeg mig ikke om det, da noget af stemningen går væk når de spørge om ekstra penge for en ydelse som normalt ikke indgår.. Men på den anden side fint nok at de gør det.. Hende her, der blev de normale ydelser ihvertfald ikke udført dårligere bagefter fordi jeg takkede nej.. Hun er virkelig en der giver meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...