Alting skrevet af ZEUS
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Super !! Og se nu via det her klip at der er masser af balkoner ihvertfald ud til pool... Så må bare være som de ikke får oplyst om det via hotelside.. https://www.youtube.com/watch?v=KY7wX6HC1U0 Poolen ser også god ud.. Dvs på tag, så man er undgår der er skygge det meste af dagen.
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Det her ligger optimalt efter mine behov... Hvis i tager kort frem og så forestiller jer den firkantet gade der er hvis man includer Devils Den..http://www.booking.com/hotel/th/robin-s-nest-guesthouse.da.html?aid=304142;label=gen173nr-15CAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaD2IAQGYAQa4AQTIAQTYAQPoAQE;sid=9b7cc829558345a12c817303b8ed96f9;dcid=1;no_rooms=1;req_adults=2;req_children=0&;checkin=2016-03-06;checkout=2016-03-07;atlas_src=hp_iw_title#rt-lightbox-open Der lækkert om aftenen ihvertfald og mit ynglings spisested tæt på.... Men hotellet virker skod iforhold til pris.. På den anden side så balkon og kunne godt se ud til at den lå ud til gaden.. Hmm måske lettere når man er dernede og kigge fra gaderne og så derfra vælge hotel...
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Super !! Men problem er igen det med balkon Hvad jeg kan se så virker det ikke til der er det... Men okay hvis bare man kunne åbne vindue så også være fint... http://www.booking.com/hotel/th/flipper-house.da.html?aid=304142;label=gen173nr-15CAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaD2IAQGYAQa4AQTIAQTYAQPoAQE;sid=9b7cc829558345a12c817303b8ed96f9;dcid=4;no_rooms=1;req_adults=2;req_children=0&;checkin=2016-03-06;checkout=2016-03-07;atlas_src=hp_iw_title
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Tak for svar Umiddelbart rigtigt fint hotel hvor prisen også er meget attraktiv når man ser på billederne hvad man kan forvente.. Eneste anke, er at det er uden balkon Jeg er ryger og elsker simpelthen det at man bare lige kan gå ud på en balkon og ryge... En anden ting jeg undrer mig over er at det værelse der er billigst er på 32 kvm mens det på 28 er dyrere.. Men kan være skrevet forkert eller det værelse der er dyrere vender ud til poolen som du skriver.. Vil dog helt sikkert tage det med i mine overvejelser da det eller lever helt op til min smag og krav (minus balkon) samt ikke mindst en fornuftig pris... Ellers interesseret i et hotelværelse hvor balkonen - gerne i 2-3 sals højde ligger ud til en befærdet gade med arbejdende piger/ hvor man har udsigt til en del barer... Mener jeg så nogle da jeg var dernede men bed ikke mærke i navnet på dem... Der findes også nogle hoteller/værelser man kan leje, hvor baren direkte er tilknyttet.. Dem ikke interesseret i, da jeg ikke føler man så ville være fri og uforpligtet på samme måde.. Dvs havde man først været sammen med en af pigerne derfra så en forventning/pres på det skulle være hende igen.
-
Pattaya - Hotel med udsigt til masser af Q´er
Så begynder jeg lidt at planlægge min 2. tur til Thailand.. Ved godt det er tidligt når det efter plan sikkert ikke bliver før omkring Maj måned i næste år , jeg smutter derned Men dejligt her i de kolde vinder måneder at drømme sig derned og samtidigt få forberedt den næste tur. Sidste tur valgte jeg bevist hoteller udfra hvor jeg var rimelig sikret nattero.. Denne tur der overvejer jeg,- ihvertfald i en periode at bo et sted hvor man fra en balkon har direkte udsigt over en gade med mange piger.. Jeg elsker det at kunne sidde i fred og ro og se et stort udvalg og blive fristet... Derfor spørger jeg om der er nogle der kender til et hotel hvor de betingelser kan blive opfyldt ? Jeg har forsøgt at gennemsøg diverse hoteller der udfra kort så ud til at ligge på feks Soi 6 eller andre gader hvor der er liv også i dagtimerne med piger.. Og dernæst forsøgt via Youtube at se om man virkelig kunne finde sådan et hotel med balkon ud til herlighederne,- men forgæves..
-
Skrive sammen med kvinde fra Pattaya
Der ville jeg nu heller foretrukket selv tage derned og finde hende Der er simpelthen sådan en kæmpe udvalg bare i feks Pattaya at det er umuligt ikke at finde lige den drømme soul mate som passer perfekt til én både hvad angår udseende og personlighed... Udvalget er kul enormt.... Men som dansker herhjemme så en verden til forskel.. Hvor diverse dating buruer mest består af 98 % mænd og 2 % kvinder.. Og kæmpe krav til mændene af mange kvinder derinde som virkelig benytter sig af den ulige konkurrence med antallet af henholdsvis mænd og kvinder.. Kæmpe krav selvom de bestemt ikke har noget at byde på andet end mange kg på kroppen Så nej, hvis jeg nogensinde havde haft planer om at finde en Thailandsk kone , så aldrig bare ville lade en anden vælge for mig... Ingen tvivl om vedkommende sikkert ville gøre et godt indtryk... Specielt når man jo lever i Danmark Men hvorfor dog lade en anden udvælge nogle emner for en når der er tusindvis af villige dernede. Derimod godt se det som en god ide, at få venskab med en thaikvinde bosat i danmark som også kan dansk.. Hun ville helt sikkert kunne hjælpe en med en masse hvis man skulle derned.
-
1 tur Pattaya vel overstået
Godt være jeg skal tage mine ord i mig igen med hensyn til agonda og deres priser... Ifølge ovennævnte søgemaskine så oftes billigst... Men vær OBS på at på deres hjemmeside der står ikke den samlede pris.. Prisen de angiver er uden den der ekstra afgift som vist er ca 10 % Men bruger man ovennævnte søgemaskine så ser man prisen med afgiften.. Dog tage i mente at ved Hotel.com der får man en overnatning gratis for hver 10 overnatning.. Bestiller man samme hotel under sin ferie , så jo oftes billigere end alle de andre søgemaskiner.. Råd dog være at ikke bestille mere end et par dage,- medmindre man skal derned i højsæsonen.. Skal man derned i lavsæson så massevis af ledige hoteller og der bedre først at se hotellet an og om det lever op til sine forventninger.. Gør det det, så altid bestille det resten af ferien.. Men dejligt at have den frihed at kunne smutte let hvis man vil til et andet..
-
1 tur Pattaya vel overstået
Denne her kan også bruges til at sammenligne priser hos de forskellige hotelsøgemaskiner: http://www.hotelscombined.dk/Hotels/Search?destination=place%3aPattaya&checkin=2016-05-26&checkout=2016-05-27&Rooms=1&adults_1=2&languageCode=DA¤cyCode=DKK#destination=place:Pattaya&radius=0km&checkin=2016-05-26&checkout=2016-05-27&Rooms=1&adults_1=2&pageSize=15&pageIndex=0&sort=MinRate-asc&showSoldOut=false&scroll=0&HotelID=&mapState=expanded%3D0
-
1 tur Pattaya vel overstået
Er jeg ikke enig med dig om.. Men siden er super bruger venlig.. Man kan nemt og hurtigt få overblik over hotellerne.. Så rigtigt god hjemmeside de har... Men man skal betales en ekstra afgift end det der står anført i priserne.. Er ikke meget, men med den, så er de absolut ikke de billigste.. Derudover så får du feks ved hotel.com en gratis overnatning for hvert tiende overnatning.. Dvs yderligt 10 % rabat udover den angivne pris... Når det er sagt så vil jeg da absolut anbefale agonda... Ikke fordi man kan finde de billigste hoteller , men udfra brugervenlighed på hjemmeside som man ikke skal undervurdere.... Derudover en del hoteller som ikke indgår i hotel.com og andre hotelsøgemaskiner.. Dvs de har modsat endnu flere som man ikke kan finde hos agonda.. Når jeg så siger de ikke er den søgemaskine hvor man finder billigste pris på hoteller, så ikke forstås at man betaler meget mere.. Mange af deres hoteller kan ikke fås billigere andre steder.. Og dem der kan, der er det altså ikke mange penge man sparer ved køb hos anden søgemaskine.. Optimale efter min mening er at bruge sådan en brugervenlig søgemaskine som feks agonda.. Og så når man har fundet det eller de hoteller man er interesseret i, - så tjekke andre søgemaskiner om man kan få det endnu billigere.. Der er Trivago super til at sammenligne priser, da den har en masse hotelsøgemaskine samlet.. Vil man tjekke selve indhold på de forskellige hoteller så er den til gengæld virkelig ubrugervenlig
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Det er jeg så enig i ,- og kun bekræftes i mange andre tråde jeg har skrevet.. Nemlig at det der sker før og efter sexen er mindst ligeså vigtigt.. Ligesom kemi er noget jeg altid søger da det løfter det til noget himmelsk nogle gange.. At det at bare kneppe, det kan man ligeså godt gøre med en spiller. Men jeg er modstander af at fordi en person skriver: om der er nogen der har prøvet hende her,- at det skal medføre alle de her fordømmelser.. Det er sgu hykleri.... Som jeg også skrev så var det der eksempel efter min mening virkeligt dårligt.. Havde været meget mere relevant at tage alle de anmeldelser hvor brugerne kommer med personlige ting, som er totalt irrelevant i anmeldelse.. Alle de der personlige ting må virke utroligt sårende på GP¨erne... Men seriøst at nogle bruger ordet luder om dem, det fatter jeg ikke nogle tager så negativt.. Jo bare et ord som mange danskere bruger om GP´ere.. Uden på nogen måde at lægge noget negativt i det... På samme måde her så går folk amok fordi en har skrevet prøvet en pige,- iøvrigt inde på et forum der faktisk er ment som et sted hvor brugerne prøver GP´ere..
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Jeg har ikke set omtalte overskrift.. Der hvor jeg vil hen er at det er da bedøvende ligegyldigt at man slynger smukke ord ud om en GP man ikke kender.. Det der er vigtigt i dette tilfælde er at man giver et link... Mere behøves ikke... Men enig at der er rigtigt mange brugere herinde der kun bruger, men aldrig bidrager... Dvs de spørger om en masse, men gider ikke engang så skrive en anmeldelse bagefter... Dem er der mange af,- og en masse uafsluttede tråde...
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Med hensyn til ord,- så kan de opfattes meget forskelligt.. Som regel er det dét man lægger i det, jeg mener gør en forskel.. Reelt er der intet forskel på luder og GP... Men i og med så mange har lagt så mange fordomme og skældord i det,- så bliver ordet luder nu opfattet som noget meget negativt.. Sorry men det er altså lidt hykleri det her Må sige,- at de folk der ofte har mest travlt med at rette folk i deres sprogbrug,- oftes er dem som har de største fordomme og ser ned på det de så forsøger at fremstille som de beskytter...
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Okay godt være at ordet prøve er forkert der... At det selvom ordlyden der i tekst var: prøve,- så at det mere menes med at afprøve... På den anden side så tester vi jo pigerne herinde om vi vil det eller ej.. Det er det siden er lavet for. Så kan jeg være enig i at mange anmeldelser af GP´er herinde er grove.. Men det er hvor de er personlige.. Der har jeg virkelig sympati for alle de GPér der virkelig udleverer sig selv ved at leve som de gør.. Skal de så bagefter sidde og læse ofte nogle dybt uretfærdige personlige ting om sig selv , det må være grufuldt !!... Men så længe en anmeldelse ikke er personlig, så kan jeg ikke se noget forkert om en person ligefrem siger han går ud og tester en pige.. Seriøst I prøve at snakke det her til noget helt andet end det er Omskrive det at man køber sex...
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Nej du går der vel ikke hen for at kneppe ?. Du besøger hende selvfølgelig kun for at lære hendes personlighed at kende og danne dine indtryk Ironi kan forekomme Hvis nu hun ikke tilbød ,- for at bruge dit eget udtryk: Tillod at du fik dilleren ind... Så ville du helt sikkert også besøgt hende og betalt den tusse eller to ;-) Jamen sorry jeg forstår ikke den her ekstra hensyntagen.. Er det vores arv her i samfundet at det skal forbindes med noget skamfuldt eller synd, -det at en pige får en pik ind i sig ?... Så skal vi pludselig omtale hvad det reelt handler om? ,- Nemlig en pige tillader du knepper hende for penge
-
En ordentlig titel på vores indlæg
A: Jeg har sgu fået et godt øje til hende der på dansegulvet derhenne.. B Jeg har PRØVET at være kærester med hende , hun er -og så hvad han havde af erfaring med hende fortælle hun var fantastisk menneske som altid tænkte på andre før sig selv osv ,-eller at hun var godt nok et bitch når han havde lært hende at kende.... Altså jeg kan ved gud ikke se at det er nedladende at spørge om en anden bruger herinde har PRØVET en eller anden fiktiv GP´er... Hvad er det nedladende ?.. At han har haft pikken inde i hendes fisse ?.. Isåfald Jer der har et problem.. Det er et af en GP´s hovederhverv.. Dét det handler om.. Ligesom der kan være forskel om det har været en kæresteoplevelse eller rå sex... At nogle brugere nu bliver moralsk fordømt fordi de ikke kommer i lange poetiske beskrivelser af en GP de ikke kender, er til at brække sig over.. Siden her altså lavet fordi den skulle være et guide hvor man kan se hvor man får gode oplevelser kontra de fuskere som også findes i det her marked.. Og det burde alle de resterenede 90 % af GP´ere være glade for så man får sorteret fuskerne fra.. Og jovist er det ikke et tv man køber, men en tjennesteydelse.. Ligesom hvis man går på restaurant eller ser en ny film.. En kok eller en filminstruktør vil sikkert ikke bryde sig om negativ kritik.. Men de må finde sig i det at den vare de sælger den bliver bedømt. At man så kunne håbe at brugerne herinde skrev mere objektivt,- som jeg beskrev før,- kan man kun håbe... Dvs med at være generel positiv i sin anmeldelse. Beskrive om annoncen levede op til hvad den lovede.. Hvis ikke så hvorfor,- og formuleret på en pæn måde hvor man også tager højde for at man selv kunne være problemet.. Feks dårlig kemi... Hvis standarten herinde bliver at man ikke må skrive hvis man har haft en negativ oplevelse eller at hvert besøgt skal beskrives nærmest som en roman med poesi, så skræmmer man en masse brugere væk.. Og siden mister totalt sin troværdighed..
-
En ordentlig titel på vores indlæg
Som en Rasmus modsat får jeg så bare lyst til et modsvar,- selvom jeg sikkert bliver haglet ned nu. Det kan sikkert godt være der er mange anmeldelser herinde der er nedladende og enig i med det nok er mest fra de yngre brugere herinde.. Men det her eksempel med at det skulle være pænere at skrive "er der nogle der har besøgt hende blonde Sara fra Nørrebro" fremfor: "er der nogle der har prøvet hende her" - og så smide et link,- ser jeg som det eneste forskel, at det er mere respektfuld at skrive besøgt,- fremfor prøvet.. Selvom betydningen kunne være fuldstændig den samme.. Men blot en skrivemåde som oftes bruges... Sikkert også af kvinderne når de med veninderne snakker om os mænd For mig af se så er det altså ikke nedladende... Derimod syntes jeg det er nedladende når vi mænd er så visuelle og beskriver en pige i mindste detaljer, enten positivt eller negativt.. Det er respektløs... For en anmeldelse burde kun omhandle hvorledes ydelsen var og om den levede op til det annoncen lovede.. Udseendet er irrelevant da hver har sin egen personlige smag og enhver jo selv kan få sin egen opfattelse ved at kigge på annoncens billeder.. Så syntes faktisk det var et særdeles dårligt eksempel du kom med.. Skal vi nu til i malende visuelle vendinger, til at beskrive en GP for at vise respekt ?? For mig at se er det mere dannet og respektfuldt at omtale en eventuelt GP kort og upersonligt hvis man ikke kender hende.. Hvis man så endelig skal kommentere hendes udseende så kun gøre det hvis det er noget positivt.. Negativt er irrelevant hvis der er billeder i annoncen.
-
Er GP god kærestesorg-terapi?
Meget enig Tror en vigtig detalje her og også hvilken type man er.. Læste en artikel i Ekstra bladet idag om blandt andet Neil Strauss og en anden af de berømte score guider, nu havde ændret deres syn.. De var blevet trætte af de der lidt nemme piger man kunne score i byen.. Sagt mellem linierne,- nogle piger har de ikke kunnet finde opskriften på at score.. Mange gange dem som er mere trofaste.. Og husker ikke om det var i den artikel eller henvisning til anden,- at forskningen viste at nogle piger blev tiltrukket af en alfatype og være en prinsesse.. De blev mere tændt på det sexuele og den dominans der var ved den form for erobring.. Hvor imod andre typer piger let læste og afviste den form for flirt... Konklusionen var at der hovedsagligt var to typer kvinder og mænd.. Og hver sin type fandt/afviste hurtigt hinanden.. Man kunne ikke være begge dele.. Hører man som mand oprindeligt ,-og ikke bare fordi man måske lige nu har kærestersorger,- til den der type som måske mere er ridderlig,- og som aldrig nogensinde ville kneppe udenfor hvis de havde kærester-så er det at kneppe sorgen ud efter et brud ikke løsningen.. Det tror jeg kun vil gøre det værre.. Hører man derimod til den anden gruppe normalt, ja så er det bare at finde sit gamle jeg,- og kneppe løs hurtigt efter bruddet
-
Er GP god kærestesorg-terapi?
Som en tænk situation så syntes jeg det er svært at give et endegyldigt svar for hvad der rigtigt eller forkert... Er kommet en masse gode indspark som jeg hver især syntes har indeholdt gode argumenter for enten at opsøge en GP eller lade være... Hvis sårene er alvorlige så ville jeg dog som Aros anbefale en psykolog.. Ikke at jeg har erfaring med sådan en.. Og det har ikke været for stolthed jeg ikke har opsøgt sådan en, men mere fordi man selv tror man finde løsningen for at komme ud af den der negative spiral. Sandheden er bare at jeg tror sådan en psykolog har de redskaber og den afstand fra følelser ,- til at stille alle de gode rigtige spørgsmål der gør at man kommer videre.. For man tænker ikke rationelt eller logisk der... Forelskeses er en fantastisk følelse.. Sålænge den er gengældt.. Og frygtelig når det kun er den ene part der føler den... Og faktisk også, dog i mindre grad , frygtelig de gange en person er forelsket i én ,- men hvor man ikke føler noget... Når man er forelsket så siges det faktisk at man er i en form for sindsygdom - og ikke noget negativt ment med det.. Men man er i en nærmest trance der har mange ligheder med en psykose.. Og man tænker ikke rationelt eller logisk. De gange jeg har oplevet den her følelse der er der dog nogle ting jeg har lært.. Det der med at føle en vrede overfor en modpart er ihvertfald ikke godt.. Den forlænger kun smerten, da den har en dobbeltside,- nemlig at du stadig elsker hende, og vil fastholde det så længe du har vrede overfor hende...... Den der vrede, den skal kun bruges for at komme videre.. Måske som motivation til at tage hævn, på den måde ved at forbedre dig så hun senere i livet ,vil fortryde det hun gjorde.. Altså at man bruge vreden til motivation til at komme i form, at score nye piger osv.... Andet skal den ikke bruges til da den er selvdestruktiv.. Det det handler om er igen at tænke klart Komme ud af den der rus hvor man har haft et urealistisk glansbillede af sin partner, som forelskelse jo medfører.. Der ser man alt rosenrødt,- og når så virkeligheden banker på så kan det komme som et chok.. En psykolog ville helt klart være en fordel der da han/hun meget hurtigere kunne få en sporet derhen, så man gradvis igen begynde at leve livet.. Og er man der -ja så vil alle de piger man knepper, både GP´er eller piger fra ture i byen bekræfte en eneste ting: Der er altså INGEN pige der er den eneste ene.. Findes tusindvis af skønne kvinder, og alle som en er ikke fejlfri men har hver især deres svagheder og skønheder.. Nyd dem og sælg aldrig din sjæl/personlighed.. For det er der mange mænd begår deres værste fejl.. De laver sig selv om, og pigen der forelskede sig i en mister jo det der netop tændte hende dengang. Og er der noget en pige ikke vil have, så er det en der bærer nag og én som vælger at være en taber.. Jo før man kommer væk fra de der destruktive tanker og handlinger jo bedre.. Den dag hvor man med glæde kan være sammen med mere end en pige samtidigt,- så er man fri og pludselig attraktiv blandt det modsatte køn Og burde måskelige rette så ikke misforståelse over det jeg mener Selvfølgelig findes der den eneste ene når der tænkes i en soulmate.. Men ingen er perfekt.. Man skal netop gennem livet lære at elske det som man ikke forstår hos sig selv... Derudover skal ingen af partnerne sælge sig selv for hurtigt.. Det skal ske gradvis og i samme takt.. Går en for hurtigt frem, vil modparten automatisk trække sig uanset hvor skøn vedkommende er.. Det er der de ulykkelige forelskeser opstår... Og når jeg mener man ikke skal lave sig om, så mener jeg at man selvfølgelig skal være åben og villig til foraandring.. Men selve grundkernen/personligheden i ´en skal man ikke sælge ud.. Gør man det så kommer netop også det der nag ved et brud.. Hvor man ikke kan finde sig selv og der går længe før man gør det igen..
-
Trinetease fotoshop
Hvad jeg kan se i hendes annonce så opgiver hun 167- som jo ikke er specielt høj...Der hvor fejlen ligger tror jeg er det første billede hvor hun dels har nogle meget høje stileter på samt at billedet er taget hvor hun står FORAN stolen så kommer hun til at fremstå ekstrem høj... Det er ulempen ved billeder.. Det forstørre det som er tæt på,- mens det der er længere væk bliver meget mindre. Og med ulempe mener jeg billeder let kan være en del misvisende.. Hvis du vil fremstå som mægtig så stil dig et stykke foran en anden person mens billedet tages... Derimod står du i baggrunden af en anden person så vil du komme til at virke meget lille. Og jeg læste altså ikke noget nega eller krænkende i deralte´s anmeldelse.. Sådan opfattede jeg den ihvertfald ikke!!? Og slet ikke noget med at hun skulle mangle kunder ?... Som jeg læste den så var den derimod varm hvor han roste hende for en masse,- men at billederne ifølge ham virkede lidt misvisende. Dvs han har "tændt" på en mega høj pige og det var hun ikke.. Og der skrev han hvad jeg også syntes er vigtigt at billederne giver det indtryk af det man får.. Fordi alle har hver sin smag.. Jeg ville feks ikke blive tiltrukket af det billede hvor hun poserer foran stolen.. For min smag er ikke mega høje piger.. Havde jeg derimod fået indtryk af hun var 167 så meget mere interesseret.. Men poingten er at hver har sin egen personlige smag... Nogle er til megahøje piger og andre til små nips.. Og derfor vigtigt at billederne foregiver det hvad man kan forvente at møde.. Ellers vil nogle møde frem og bliver skuffede og nogle som aldrig møder frem fordi de har fået et forkert indtryk af billederne og tror det er en tårnhøj pige som de slet ikke tænder på ... Det samme gør sig gældende hvis en pige har nogle billeder hvor hun feks er rødhåret,- men siden har fået farvet håret.. Hvis ikke det står i annoncen så misvissende efter min mening, da vi mænd ofte tænder på forskellige typer og har man lige den dag tændt på feks en rødhåret eller blondine, så da smader ærgeligt hvis det er en helt anden pige man så kommer ud og møder.. Og handler som før ikke om rødhåret eller brunette eller mega høj eller lille bitte er bedre eller dårligere.. Men vigtig at billederne ligner så meget som muligt det man vil møde... Tror i grunden også det var det deralte mente.. Ihvertfald sådan jeg læste den.
-
Smukke 21-årige latina Kim i Haverslev
Dem der har lavet annoncen har åbenbart været i tvivl om de skulle opgive hende som 21 eller 24 årig
-
Fordomsbarometeret: hvordan er sexkunder og glædespiger uddannet?
En rod som meget ung,- eller var jeg også dengang - så gik ud af 8 klasse før jeg blev smidt ud, og arbejde de næste 5 år indenfor mekaniker branchen.. Dvs arbejdsdreng indtil jeg kom i mesterlære som lastvognsmekaniker hvor jeg fik mit svendebrev... Siden aldrig været i det fag.. Gad iøvrigt godt se den tandlæge eller andre højt uddannede og højtlønnede klare det job Tungt, ufatteligt beskidt (læs det er lastvogn og ikke auto mek) og kræver både stor viden og snilde det job. Bare for at sætte det lidt i perspektiv nu hvor det jo er så moderne med det der status hvor der bliver set ned på håndværkerfagene og alle helst skal på gymnasiet og helst universitetet.. Må sige der er lidt lidt forskel på hvad en tandlæge og en lastvognsmekaniker får i løn.. Ligesom med statussen i de to job.. Men været sjovt at se en tandlæge arbejde der en dag - eller se om de i det hele taget havde evnerne til at komme i lære... Mit gæt er at max 20-30 % af dem havde haft det... Siden været i militæret, skovarbejder, havnearbejder, og slagteriarbejder 7 år og skraldemand 2 år... Sidste job hedder sig til at tilhøre det mest højest lønnede hvis det skal være ufaglært job.. - Og en grund til Men også der ødelagt hvor man skal løbe hurtigere og hurtigere mens lønnen blev dumpet i samme takt.. Ihvertfald i det område i landet jeg bor.. Så efter at have elsket de fysisk hårde jobs med relativ høj løn.- måtte jeg sande at der forsvinder flere og flere af disse job.. Og næsten umuligt at finde mere.. Og der går det op for en hvor vigtig det er med gode skole papirer.. At næsten alt kræver minimum en form for uddannelse.. Uden en 9 kl afgangseksamen har man ikke mange valg skal jeg hilse og sige !!! Hele livet læst om alle mulige og umulige ting... Filosofi , historie og psykologi har været nogle af mine store interesser men nytter ikke noget når jeg nu senere i livet tænker at jeg ville arbejde indenfor de områder.. Alt erfaring fra tidlige ungdomsår i et miljø der sikkert ville få HA opvækst til at blegne - tro mig jeg har set meget Og en stor lyst til feks at arbejde med unge kriminelle hvor jeg ved jeg kunne gøre en stor forskel, nytter ikke noget når man kun har papirer fra livets skole. De tæller sjældent... Og vejen fra en 8 kl afgangseksamen til der hvor jeg ville hen virker for lang. Bare en PAU udd som næsten er absolut minimums krav for at få job indenfor det fag tager så minimum 2 år hvor en 9 kl afgangseksamen også er et krav for at påbegynde den udd.. Og ser man så på hvad lønnen er som uddannet, så virker det ikke just attraktivt at bruge minimum 3 år på SU... Og da jeg så fik mit nuværende job ,- så blev den uddannelse ihvertfald skrinlagt... Selve timelønnen måske ikke er specielt høj,- men til gengæld ufatteligt nemt og afslappende,- og hvor man ved 12 timers vagter kan opnå mange timer pr uge (har mellem 48 og 70 timer pr uge) så er lønnen er faktisk rigtig god tjaee selv med kun 4 dage på arbejde pr uge så meget mere end som skraldemand hvor jeg dagligt gik/løb 15-25 km pr dag med tunge overfyldte sække på ryggen.. I sne og regn eller bagende hede....,- så mit nye job er faktisk et helt drømmejob Hvor mange af de betalte arbejdstimer bliver brugt på hvad jeg nu har lyst til på den bærbare,- som herinde feks Syntes dog det er grotesk at det nu er blevet sådan at der bliver set ned på håndværkere eller rengøringsassistenter for den sags skyld.. Alle er vigtige i vores samfund,- og mange har altså ikke valgt de fag fordi de har manglet IQ.. Men nogle grundet hvad de har følt og brænder for,- men selvfølgelig også mange grundet social arv.. Børn følger oftes det som forældrene laver... Så sådan set fint at mange unge nu tager en længerevarig uddannelse,- så de får større muligheder i livet for at vælge det de brænder for.. Men ærgeligt at det så bliver på bekostning af at der bliver set ned på alle dem som ikke vægter og ser høj status og høj løn som det vigtige ting i livet... Samfundet vil ihvertfald kun kunne eksistere hvis der er nogle der vil påtage sig jobbet som rengøringsassistent, skraldemand, osv... Så selvom vi alle havde været uddannet læger og professorer , så ville der altså være nogle der skulle udføre de lidt beskidte og hårde job.. Men så kunne det være lønningerne på de job kom op , hvis det feks var tandlægen der skulle udføre dem Selv kan jeg da ærge mig over jeg ikke dengang valgte skolen og videregående uddannelse.. For det giver uanset hvordan man vender og drejer det,- en hel masse andre muligheder, istedet for være bundet til få og ofte underbetalte job.
-
En Sugarbabe langt ude
Rigtigt fed anmeldelse !!! De her sjældne hvor man føler man selv var til stede.. Og alle de små ting der kan være besværlige for at nå sit mål.. Hvor jeg dog genkender mange ting altså der hvor man rimeligt spontant bliver hooket og liderlig og må gå en masse igennem før man når sit mål
-
louise-kneppedukke-gangbang
Vedr KZ stalde så nej ikke langt fra virkeligheden.. I grunden skræmmende hvad vi som mennesker accepterer og anser for i orden blot det er NORMALT og hvad vi fordømmer og har foragt for,-blot det er i mindretal.. Tænk hvis vi levede i en verden hvor folk normalt ikke spiste kød,- men blot os herinde på EG var de eneste som havde smagt det og godt kunne lide det.. Man kunne så nok forestillet sig hvilke skræmmebilleder der kunne fremstilles om os.. Nu er virkeligheden bare en anden Og vi hører heldigvis ikke til det lille mindretal der har de "lyster"
-
louise-kneppedukke-gangbang
Okay Egentligt sygt mange !!!... Var de 20 mio jeg referede til i forvejen, som jeg huskede fra da jeg selv arbejde på et DC slagteri... Og vel 5-7 år siden, men ved produktionen er gået op.. Og planer om endnu en stigning.... Men sygt antal !!! Dvs for hver dansker,- gammel som barn/baby er der ca 7 svin.... Dvs en normal familie med far, mor og 2 børn har statitisk 28 svin i baghaven + dem på plejehjem hver har 7-8 svin med på deres lille værelse ha ha Dvs hvis helt korrekt så er der sikkert ikke de der 25-30 mio på samme tid Da de hvis nok bliver slagtet når de er 1/2 år... Men antallet pr år er det mega høje tal.. sygt
-
louise-kneppedukke-gangbang
Nårg så vi skal være forargede over Kina , som vi så tjener masser masser af penge på-, istedet for at selv at kigge på os selv ,- er det det du siger ? Og ved ikke hvilken undersøgelse du henviser til at de pr indbygger spiser mere svinekød end feks os.. Lyder ihvertfald umiddelbart overraskende.. Nu bor der over 1 mia i Kina ,- og altså os med 5 mio indbyggere der producerer ca 20 mio slagtesvin om året. Men selvfølgelig mere mageligt at blive forarget og frelst og at gå efter dem der tager narko ind dem der sælger det Skal sige jeg ikke spiser økologisk.. Og elsker en fed god flæskesteg så tit jeg kan komme til det... Samtidigt en der gerne ser vi behandler alle dyr ordenligt,- også dem der ikke er nuttede på et foto !... Men det her er hykleri.. I forvejen været lovgivning og den her nye lov vil intet ændre.. Og nej har ikke tal på hvor mange der dyrker dyresex,- men vi må formode det er få Ihverfald næppe i konkurrence med de 2 mio slagtesvin der hvert år lader livet Uden at have tal på det, så sige dyresex bliver udført af et yderst begrænset antal mennesker.. Måske derfor den her moralske forargelse.. Den kender vi jo også fra før i tiden hvor homoseksuelle blev fremstillet som det værste af det værste,- alene udfra de var et mindretal...