Hop til indhold
19517

Skrive sammen med kvinde fra Pattaya

Recommended Posts

Hej. 

Jeg skal til Pattaya til januar. Jeg har hørt, at man kan skrive sammen med nogle kvinder så man kan mødes. Nogen der kender til hvor?

Jeg tænker en af disse kontaktannonce sider for thailandske kvinder. Men jeg ved ikke om de er besøgt eller bare fake.

Hilsen 19517

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også varmt anbefale Thaifriendly. Jeg har haft et betalt medlemskab engang, og det fungerede fint. Rigtigt mange profiler at vælge imellem, og min fornemmelse er at alle profiler er reelle, omend, som sagt, at pigernes hensigter kan være meget forskellige. Ca. halvdelen på jagt efter en kæreste og den anden halvdel på udkig efter kunder, men det fremgår ofte klart af profilteksten og billederne. Jeg blev kun bonnet for den aftalte periode, så heller ingen fusk på den front.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også godt anbefale Thaifriendly.

Har snakket med rigtigt mange piger. Mest af den mere seriøse type, hvor de gerne vil have en vestlig kæreste, der på sigt kan få dem væk fra Thailand.
Men har også mødt piger til one-nights og betaling.



BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 19517

Jeg har selv haft god erfaring med https://www.thaicupid.com.

Mere som date site, under en længere ferie i thailand.

Hvis du lægger op til det i din profiltekst mellem linierne, vil du sikker kunne finde nogle piger der vil det du vil

God fornøjelse.

Jeg har tidligere haft god succes med https://www.dateinasia.com/ .

Men vil du ikke nok være så respektfuld ikke at "skrive mellem linierne". Skriv hvad du ønsker. Så er der ikke nogle, der står tilbage med knuste forventninger.

Du får sikkert ikke så mange hits, men til gengæld kan du gå derfra igen med oprejst pande som et ordenligt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt thaicupid.com og været tilfreds med den.

Skal også fortælle dig hvordan du 99% sikkert undgår scammers/bondefangere: Ignorer alle henvendelser hvor pigen tager kontakt til dig først. Brug søgefunktionen og kontakt de piger du er interesseret i. Så slipper du for kinesere der vil have dig til at lave en gaga konto, eller for ghanesere der vil have din hjælp til at sikre onkel ezekiels arv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

Jeg skal til Pattaya til januar. Jeg har hørt, at man kan skrive sammen med nogle kvinder så man kan mødes. Nogen der kender til hvor?

Jeg tænker en af disse kontaktannonce sider for thailandske kvinder. Men jeg ved ikke om de er besøgt eller bare fake.

Hilsen 19517

 

Hej 19517,

Ja, man kan skrive med Thailandske kvinder, men mit klare råd vil være at lad være. Du skal til Pattaya! Som erfaren Pattaya turist kan jeg kun og jeg gentager KUN! råde dig til at få dig dine oplevelser "live on location"!

De bedste og sødeste piger bruger ikke de der "dating sites". Det er kun dem der tidligere har haft en engelsk talende/skrivende kæreste der overhovedet kan bruge disse sites.

Hvis du aldrig har været i Pattaya før så kan jeg godt forstå lysten til at skrive med de her piger, men stort set alle der har været der vil sige at du får 1000 gange bedre oplevelser ved bare at besøge de forskellige beer bars på soi 7 eller 8, eller ved at tage en tur ned af Soi 6 og få en drink på f.eks. Ruby Club....

Bare et venligt råd fra én Pattaya kender. Hvis du har specifikke spørgsmål så bare PM mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der har Fisseviskeren fat i noget.

Der er ingen grund til at lave aftaler hjemmefra!
Som nogen allerede har beskrevet, løb aftalerne ud i sandet, eller andre gange var det professionelle aktører de skrev med, og så er man jo lige vidt.

Der er simpelthen så mange damer i Pattaya, så der ingen grund til panik. Der er noget for enhver smag. Kan du ikke score her, så kan du lige så godt kaste dig i havet.:cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

555 :grin:

Du kan sikkert finde de samme piger på en bar i pattaya, som du vil date hjemmefra

men i Pattaya ser du dem live, der er 1000 vis af dem i byen,

det er bare at plukke den du vil have og efter din smag.

Det er kun et spørgsmål om prisen :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for jeres svar. 

Jeg tror jeg dropper det med at skrive sammen med nogen. Dels fordi jeg har set en masse videoer på youtube. Og hold da kæft hvor er der mange kvinder der. Og dels fordi jeg, som nogen af jer skriver, ikke ved hvilke piger man skriver sammen med. Det er nemmere for mig at "føle" hvem de er, når jeg er der over. 

Jeg glæder mig helt vildt. Skal være der over i 3 uger start midt januar. Håber ikke jeg bliver far til nogle af dem her GONORE eller SYFILIS. Så jeg tror ikke jeg tør slikke. Noget jeg ellers er helt vild med. Så øv til den. Har i slikket nogle af pigerne??

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 3 timer siden:

Mange tak for jeres svar. 

Jeg tror jeg dropper det med at skrive sammen med nogen. Dels fordi jeg har set en masse videoer på youtube. Og hold da kæft hvor er der mange kvinder der. Og dels fordi jeg, som nogen af jer skriver, ikke ved hvilke piger man skriver sammen med. Det er nemmere for mig at "føle" hvem de er, når jeg er der over. 

Jeg glæder mig helt vildt. Skal være der over i 3 uger start midt januar. Håber ikke jeg bliver far til nogle af dem her GONORE eller SYFILIS. Så jeg tror ikke jeg tør slikke. Noget jeg ellers er helt vild med. Så øv til den. Har i slikket nogle af pigerne??

Du kan roligt glæde dig :)

Thai'erne er yderst renlige og går meget op i personlig hygiejne. Du kan sagtens forholde dig til købesex der, som du gør alle andre vegne. Så hvis du er vant til at slikke pigerne, så kan du også gøre det der.

Jeg har slikket diverse :P
Ikke slæbt noget med hjem.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 19/11/2015 19.05.43:

Mange tak for jeres svar. 

Jeg tror jeg dropper det med at skrive sammen med nogen. Dels fordi jeg har set en masse videoer på youtube. Og hold da kæft hvor er der mange kvinder der. Og dels fordi jeg, som nogen af jer skriver, ikke ved hvilke piger man skriver sammen med. Det er nemmere for mig at "føle" hvem de er, når jeg er der over. 

Jeg glæder mig helt vildt. Skal være der over i 3 uger start midt januar. Håber ikke jeg bliver far til nogle af dem her GONORE eller SYFILIS. Så jeg tror ikke jeg tør slikke. Noget jeg ellers er helt vild med. Så øv til den. Har i slikket nogle af pigerne??

Thai'er er yderst "renlige". Du vil opleve at skulle i bad både før og efter en omgang og pigerne vasker dig over det hele plus sig selv, med Lactacyd, som er sådan en bakterie dræbende sæbe.

Jeg anbefaler at du bruger den "stive piks vejviser" (SPV)... Når du går ind i en bar og er der en pige der giver dig SPV så følg op på det. "Problemet" er at stort set alle bar piger vil forsøge at få din "lille" ven op og stå for at I så kan hygge jer og hun kan tjene nogen penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt tænke mig at tage et billede af dem jeg er sammen med. For min egen skyld så jeg kan huske disse skattebasser. Selvfølgelig ved at spørge først. Har i prøvet dette, hvordan gik det?

Der er mange videoer på nettet hvor man kan se, at pigen egentlig ikke kan lide at hun bliver filmet. Total not cool. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har erfaring med at leje og kører på scooter. Kunne godt tænke mig at bare kører. Og så se hvor jeg endte. Man har jo sin mobil (gps) til at finde tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har taget mange billeder af piger, har spurgt pænt først og kan ikke huske, at jeg har fået et nej.

Hold dig fra scooter i Pattaya, hvis du ikke har kortet til det samt et internationalt kørekort, der er så mange betjente, der gerne vil have dine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har erfaring med at leje og kører på scooter. Kunne godt tænke mig at bare kører. Og så se hvor jeg endte. Man har jo sin mobil (gps) til at finde tilbage. 

Jeg har prøvet at læse lidt op på det.
Først og fremmest, det er scooter/motorcykler, dvs. der kræves dansk motorcykelkørekort (Evt. suppleret med internationalt kort, men det er ikke strengt nødvendigt).
Man kan typisk godt få lov at leje på et almindeligt kørekort, MEN:
Som Thaikurt fortæller, så bliver mange vesterlændinge stoppet og kontrolleret og vil have lidt penge, gerne op mod kr. 100,- og kun kontant.
Derudover, så dækker din forsikring ikke hvis du ikke har kørekort til den. Dvs. kommer du til skade, så skal du selv betale for din behandling og evt. hjemtransport!
Endelig, så er trafikken i Thailand et mareridt, der bliver slået mange mennesker ihjel dagligt i Thailand.

Personligt går jeg meget, benytter baht-busserne og benytter scottertaxa'erne. Endelig kan jeg godt finde på at hyre en vogn med chauffør for en dag, det kan gøres for nogle hundrede kroner.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er som regl heller ikke nogen forsikring på scooteren, så du skal betale hele gildet af egen lomme, hvis uheldet er ude.

Jeg blev påkørt bagfra af 2 andre biler for 1 mdr. siden i nord Thailand og på trods af at jeg var uden skyld og alle papirer var i orden, samt min Thailandske kæreste var med i bilen ,så kostede det over 3 timers ophold på politistationen.

Jeg kan næsten forstille mig hvilket mareridt det må være, hvis man er skyld i en evt. ulykke og ikke har nogen forsikring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

sidst jeg var i Pattaya for et år siden. Havde policen sort set daglige razzia på, farlanger.

Det var jo ikke så lang tid siden militæret, havde overtaget magten. Ved ik om det er det samme nu.

Du kan risikere snyd, med skader på scooter ligesom med vand scooter.

Lejede en taxi en dag for 1000 bath.  ca 200 dkr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lejet mange motorbikes i Pattaya og er blevet stoppet 4 gange,

en gang glemt  DK + internationalt kørekort til bil !!!   fine 500 thb

 2 gange ok med kortet til bil

3. gang fine 500 thb fordi jeg ikke havde kørekort til motorcykel

så....

er blevet stoppet mange gange oppe i Chaiyaphum ,  bor der oppe,  aldrig nogle problemer

så...

Men det der bringer mit i pis kog er at se 2 3 stk. thaiboy med 70 - 80 km i timen kører der ud af

og DE har hverken kørekort til bil eller motorcykel,

hvor imod os falang trods alt har kortet til bil og kender færdselsreglerne   

Har kun kørekort til bil, men kører ok på motorbike,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at pre-date......det svarer til at købe en bil man kun har set på billede, tag derned og bliv blown away af smukke piger der vil give dig kærlighed/broken heart

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 30/11/2015 20.09.14:

Kunne godt tænke mig at tage et billede af dem jeg er sammen med. For min egen skyld så jeg kan huske disse skattebasser. Selvfølgelig ved at spørge først. Har i prøvet dette, hvordan gik det?

Der er mange videoer på nettet hvor man kan se, at pigen egentlig ikke kan lide at hun bliver filmet. Total not cool. 

Nogle piger accepterer det mod ekstra betaling eller uden. Andre gør det ikke. Du kan bare spørge. Ingen bliver fornærmede. Min erfaring er dog, at de fleste (70 pct), siger nej fordi de søger mod målet, som er, at få en hvid kæreste/ægtemand og et enkelt billede det forkerte sted kan ødelægge den mulighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 30/11/2015 20.24.09:

Nogen der har erfaring med at leje og kører på scooter. Kunne godt tænke mig at bare kører. Og så se hvor jeg endte. Man har jo sin mobil (gps) til at finde tilbage. 

Lad være med selv at køre. Det er simpelthen for farligt. Thailand er i top 3 af lande med dødsofre i trafikken og 80 pct sker på scootere. Bare følg med på http://pattayaone.net/ så vil du se hvormange der ugentligt dør på scootere. Har selv mistet 5 bekendte hvoraf 2 var venner siden 2013.

Når du tager en scooter taxi så insister på at du vil have hjelm på. De har altid en til passageren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...