Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - så røg jeg sgu på en ladyboy

Recommended Posts

Har længe tænkt om jeg ville dele denne med jer - men nogen påstår jo at man sagtens kan kende forskel og undgå det.

Gik lidt rundt i de små gader først på Jomtien Beach Road, hvor jeg godt vidste og godt kunne se, der var nogle beer-bars med ladyboys - men også alm. piger ;-)

Var gået op ad en gade og rundt for at gå ned ad den næste, - da, der kommer denne flotte og slanke mørkhårede "pige" gående, der røg lige i pikken. Vi var sådan set gået forbi hinanden, men da jeg ikke kunne holde øjnene fra hende og var ved at dreje hovedet af led, stoppede hun op og vi kom i snak - 700 bath - og hun virkede rigtig sød, interesseret og naturlig - og hun havde et room måske kun 30 m derfra - på 2 sal, så da hun gik foran op ad trapperne, kunne jeg rigtig nyde hendes slanke timeglas figur - ligesom når jeg har været på FKK i Tyskland.

Desværre havde jeg ikke lige penge, men måtte stikke hende 1000 bath, hvorpå hun spurgte efter tips - men så sagde jeg at det kunne vi jo se til - hvis hun var god.

Først da hun havde suttet ganske godt midt på gulvet, men endnu ikke havde taget trusserne af spurgte hun: "Have You ever been with a ladyboy before?" - havde jeg så ikke lige, men hun havde ikke nogen dyb stemme, men flotte små spidse bryster, flot ansigt uden alt for megen påtaget makeup, med flot mørkt hår, pæn frisure, flot figur osv. - og jeg var ikke afstødt - og en gang skal det jo prøves. Måske ville jeg gerne selv have valgt hvornår, men nu stod jeg på flere måder midt i det og måtte bare se at få det bedste ud af det.

Hun fortsatte med at sutte, da jeg havde lagt mig over på sengen og spurgte om jeg ville have et foto - det havde jeg egentlig ikke brug for, selvom hun godt nok havde et smukt ansigt - men sagde at hun da gerne selv måtte tage et foto - hun havde aldrig set så stor en pik før og tog et par billeder, hvor hun samtidig havde sin arm med på billedet til sammenligning - så nu går Jernsvinets store pik, nok viralt i hele Pattaya.

Da, jeg var ved at tage ham i røven og jeg ikke var helt så stiv længere, begyndte jeg at lege med hans lille pik, som langsomt blev stivere og stivere, da jeg brugte lidt spyt og pirrede ham med let hånd. Opgav det anale samleje og begyndte nu at sutte ham. Underlig følelse sådan med en pik i munden - men ikke ubehagelig. Jeg pirrede ham nu lidt mere med hånden, så han var ved at gå ud af sit gode skind og ville have mig  til at stoppe, men jeg havde fat i den lange/korte ende og bad ham relax og bare nyde det - selvom han fortsatte med at hugge og give lyde fra sig.

Så satte jeg mig op, så han kunne sutte mine nosser og slikke mig ved siden af dem - eller jeg trykkede hans hoved der indimellem, mens jeg selv spillede pik, mens han også selv spillede pik. Da jeg endelig kom og stak den i munden på hende, var han også kommet - og selv om han sådan set ikke havde nogen nosser, så var hans mave dækket af virkelig megen sperm og jeg havde vist også fået lidt på ryggen ;-)

Så - nu ved I lidt om hvad I går glip af herude ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft en historie. Lad os se det billede af din pik haha. Håber satme du brugte gummi på den fyr man ved sgu aldrig.

Hver sine lyster. Kommer sgu aldrig selv til at kneppe en ladyboy tror jeg da. hahaha men fuck for den hvor nogen af dem bare ligner lækre tøser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, for 6 minutter siden:

Håber satme du brugte gummi på den fyr man ved sgu aldrig.

Ja, selvfølgelig brugte vi gummi - og jeg holdt øje med ham, da han ville tage mig i røveren - men det kunne vi ligesom ikke gennemføre - men smoke var uden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, for 11 minutter siden:

men fuck for den hvor nogen af dem bare ligner lækre tøser.

Løb tør for benzin på min motobike forleden aften på vej op ad Thrapaya Road og et par "piger" også på motobike stoppede og ville gerne være behjælpelige - men den ene af dem som stank af gammel tobak begyndte på sådan en mærkelig måde ligesom en hund at humpe op ad mit ben, indtil jeg blev klar over hun/han prøvede på at få min pung og pas vippet op af min shortslomme - da blev jeg noget sur og bad hende/ham i alvorlige vendinger om at holde sig fra mig, hvorefter de begge hurtigt forsvandt og jeg spyttede efter dem - men ladyboys er generelt kendt for at være pickpocketers - så man skal helst holde dem lidt på afstand, da de af forskellige årsager, altså kan være rimelig nærgående.

Heldigvis vidste jeg, at der normalt stod en lidt længere oppe ad vejen i et vejsideskur og solgte oil i glasflasker - og det viste sig at han ikke tog mere  end 30 bath/flasken, hvor jeg tidligere havde givet 40 bath. 30 bath er stadig en alvorlig overpris, da 0,75 liter whiskey-flasken ikke var fyldt til halsen - og den normale pris på tankstationerne med betjening er ca. 30 bath/literen - men på en tankstation med selvbetjening  og tynde slanger kun beregnet til motobikes, har jeg også set dem charge 40 bath/literen - men man skal ret langt ud af Thepasit Road - eller helt ud til den store 4 sporede vej uden om Pattaya for at finde en alm. tankstation - så der er åbenbart et marked - og jeg var da også taknemmelig over i det hele taget at få tanket - og kunne køre hjem midt om natten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Engang en ladyboy sagde til mig at "hun" ville sutte min pik helt tør for sperm efter jeg kom. Hun ville sutte videre indtil den blev hård igen og sutte til jeg kom igen.  hahahaha Nææææ tak du sagde jeg til hende. Konen var jo bare lige tilbage på hotellet i 30-60 min. Det er sgu det tætteste jeg har været på en ladyboy, men fuck hvor så "hun" godt ud. 

 

tenor.gif?itemid=9958120

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Haha - tak for deling :D

Jeg har en lignende oplevelse, som jeg ikke har delt.  Det var i Georgetown, Penang. Det var så først bagefter, at jeg kunne læse, at jeg havde mødt hende/ham lige på det sted, hvor Ladyboys åbenbart holder til. Jeg havde virkelig ingen anelse om, at dette ikke var en kvinde. Fortryllende smuk. Feminin. Lidenskabelige kys. Jeg var endda ikke ude efter 'noget', så mødet opstod helt tilfældigt. Det var først da tøjet blev pillet af, at det gik op for mig, at dette var en LB. Hun fortalte (bagefter), at hun skam også dyrkede sex uden kondom, hvis folk var villige til at betale for det :-o

Jeg har måske misset noget, men er du flyttet til Thailand, arbejder du der, eller holder du bare en meget lang ferie?

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, for 4 timer siden:

Et pik album af brugerne herinde. Hahaha

Hehe ja det ville ikke være dårligt :)

 Faktisk findes der en tråd hvor brugere herinde m/k har uploadet billeder af deres nedre regioner. Kan dog ikke lige huske hvor den lå og hvad den hed. Måske @Jernsvinet 's kan findes der. Who knows ;)

Men tak for endnu en dejlig beskrivelse fra de varmere himmelstrøg. Gerne mere af den slags. Og for min skyld behøves det ikke alt sammen vedr. sex og prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At finde Ladyboys på gaden er en riskosport. Der kan være sygdomme og de kan være pickpockets. Så er det bedre at finde dem på de officielle barer. Katoys R'us i Soi Diamond Pattaya er et meget godt bud, vel den bedste i Pattaya. Er man i Bangkok er Check-In bar den bedste. Sukumvit soi 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal prøve lidt af hvert.  Og nogle er til noget og andre til andet.    Personligt tænder det mig bare ikke.  Men ingen fordomme overfor dem der finder fornøjelser ved kun ladygirls eller af og til ladygirls.

Jeg havde også en oplevelse engang.  Var fra en netside jeg fik besøg af flere jeg havde skrevet med op til min første tur i Thailand.

En som jeg ikke kan sige med 100 procent sikkerhed var lavet om dernede.  Havde bare en stor mistanke.   Trods meget lille så stemmen jeg ikke syntes var helt normal.  Ligesom hovedet var større.  Men findes der jo også piger der normalt kan have.

Var dog en akavet møde hvor sexen halvt modvilligt blev gjort fra min side.  Og hvor der var blod bagefter på lagenet.  Jeg brød mig ihvertfald ikke om det.   Er lidt halv angst for at møde sådan en, og ikke fordi jeg har fordomme mod dem.  Mange virkeligt smukke, og generelt har de en fed personlighed med masser af humor.   Dem jeg har snakket med som har været "mamaer".     

Men tænder bare ikke på det :)   

Dog dejligt vi herinde kan være frie og ærlige.   For er jo tåbeligt hvis nogle skammer sig over de har de lyster.   Det er meget mere udbredt end man umiddelbart tror.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Det er meget mere udbredt end man umiddelbart tror.

Ja, jeg kan ihvertfald se, at der er et stort marked for Ladyboys eller TS i Flensburg - og i hele Jylland, synes jeg også ofte jeg ser annoncer med ladyboys.

tzatiki skrev, for 4 timer siden:

Jeg har måske misset noget, men er du flyttet til Thailand, arbejder du der, eller holder du bare en meget lang ferie?

Jeg holder bare en meget lang ferie, for at kunne opleve lidt forskellige piger, inden jeg skal være sammen med min faste i lidt længere tid - da hun suger mig helt flad 2 gange hver dag, så jeg ikke kan lave "bottafine" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, for 18 timer siden:

Hold nu kæft en historie. Lad os se det billede af din pik haha

Ikke lige det billede - her her er et andet:

 

Kan desuden fortælle at de fleste piger herude har tyndere arme ved håndledet - og du skal faktisk et stykke op, før armene bliver tykkere i omkreds - en lækker dame på 46 år, jeg traf på Beach Road, ville slet ikke engang prøve at have den op - og vi måtte klare os på anden vis ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Ja, jeg kan ihvertfald se, at der er et stort marked for Ladyboys eller TS i Flensburg - og i hele Jylland, synes jeg også ofte jeg ser annoncer med ladyboys.

Jeg holder bare en meget lang ferie, for at kunne opleve lidt forskellige piger, inden jeg skal være sammen med min faste i lidt længere tid - da hun suger mig helt flad 2 gange hver dag, så jeg ikke kan lave "bottafine" ;-)

ER du gift eller er det en kærste? suger dig flad 2 gange om dagen. Fuck hvor er du heldig mand! Min skide kone er pissekedlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nissens skrev, for 9 minutter siden:

Kan den godt gå i bund på de små Thai piger?

Nej, Thai-piger, har jeg som regel ingen problemer med, bare de får lov at bruge noget KY (Kai-Wai) lubricationssmørelse - men jeg foretrækker nu spyt, da det smører noget bedre og der så senere ikke er noget problem med at gå over til oral-sex. Men spyt synes mange af dem er lidt ulækkert - og nogle af dem, kan simpelthen ikke spytte - det er næsten sværere for dem end at sige "S"  -  555

Mørke kvinder, som man ellers skulle tro, var vandt til nogle ordenlige svabere - er derimod næsten parate til at løbe skrigende bort, da de er bange for at blive delt i 2 - men det er nu ganske få kvinder, det er lykkedes mig at bunde, trods min længde på ca. 22 cm. Og de unge piger - de tager som regel bare imod uden at kny - de bemærker ikke engang størrelsen, hvor de mere modne er der med kommentaren: "So big", så snart de ser den - og bare den er halvfed - 555

PS. Generelt er Thai-kvinder vilde efter en stor pik - således lykkedes det mig at score en smuk moden barpasser på 50 år med hjem - hun gik ellers ikke med mænd, men blev noget våd i trussen, da hun havde bemærket at jeg havde store fingre, - og det går de altså meget op i - og en sammenlignede en inders pik med min lillefinger 555

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cool  -  har  selv nakket en  shemale  her  i  Danmark for et par år siden  -   Roberta - sgu lidt crazy  at være    sammen med en trans - men hun var superfeminin samtidig - så føltes som at være sammen med en kvinde - dog ekstra udstyret:)

https://www.ashemaletube.com/videos/118115/roberta-and-samantha-have-some-fun/

Gør det gerne igen  - for vildt at kneppe en trans...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...