Hop til indhold
DK fyr 34

Fejl med emails

Recommended Posts

Her mandag morgen ser jeg denne notifikation øverst øverst på min profil. Er det en fejl eller har andre oplevet noget lignende ?

Hvis jeg klikker på "Opdater din e-mailadresse" skal jeg angive en ny emailadresse og bekræfte denne.......

Den emailadresse jeg har pt. er en outlook.dk adresse....

Skærmbillede 2019-04-22 kl. 07.21.22.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Jeg har skrevet.med support om det for 14 dage siden

De påstår jeg skulle have afvist en mail eller tilføjet den til spam i min email

Men det har jeg ikke så bekræfter bare flere gange i løbet af et login

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 timer siden:

Her mandag morgen ser jeg denne notifikation øverst øverst på min profil. Er det en fejl eller har andre oplevet noget lignende ?

Hvis jeg klikker på "Opdater din e-mailadresse" skal jeg angive en ny emailadresse og bekræfte denne.......

Den emailadresse jeg har pt. er en outlook.dk adresse....

Skærmbillede 2019-04-22 kl. 07.21.22.png

Har også outlook men ikke fået sådan en nu eller førhen.

Dog undret mig over hvem der har fået min email adresse , da jeg pludselig fik en masse henvendelser af de her fake profiler hvor desperate "piger" gjorde alt for at lokke mig ind på sider de linkede til :D

Nogle af de her emails var så amatøragtigt lavet så der på nogle kunne se de var sendt til et par hundrede andre også, selvom de gav sig udfor at være personligt til kun en selv :D

Og typisk google english med mærkværdige vendinger :) 

Mistænkte min mail adresse blev lækket da jeg en kort overgang var medlem af de her to sugardates sider som har samme ejer.   Men kan have sket mange steder.    Ved at der gøres ihærdige forsøg på at kapre kunder til de her udenlandske sider.   For kort siden var der både herinde og i Ekstra bladet kommentarfelt nogle der skrev kommentarer, hvor de forsøgte at finde en undskyldning til at smide link.      Specielt i Ekstra bladet hvor det .var helt utåeligt, hvor der kom flere gange under alle deres debatter.     Herinde husker jeg det var nogle enkelte hvor de feks under udenlandske piger lige fandt på en undskylding ved at anbefale og smide et af de her link.

Så ingen tvivl om der gøres ihærdige forsøg på at få vores email adresser :) 

Der virker det til Eroguide har fået ryddet op i de her fake profiler, men så forsøger de sig sikkert på andre måder.  Gætter på de så skriver privat til alle os herinde, i håb om nogle bider på.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et eksempel på en af de her massevis af emails jeg modtager:D    
Dog ligger de nu under spam.

Kerr Matthew <[email protected]>
Tor 04-04-2019 20:06

GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATNiZmYAZC1jMTg1LTMwNmYtMDACLTAwCgBGAAADyC4Tcdlj%2BUmOVcjFL7GHqwcA%2FWu4FGzks0GKxQnC3ct9XQAAAgEhAAAAMfCXu2doSEG88u%2FzpiHSyAABqELz1gAAAAESABAAakAwoI%2F2mE6Wzzg2KeFk1A%3D%3D&owa=outlook.live.com&scriptVer=2019041503.06&isc=1&X-OWA-CANARY=RU_5noUpF0-UllpKKrGfGYBA0WX3xtYYQwxVJjD9FSJYW_6Ue4znl22vgPNrWuqxROC-BtJ9pzM.&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjA2MDBGOUY2NzQ2MjA3MzdFNzM0MDRFMjg3QzQ1QTgxOENCN0NFQjgiLCJ4NXQiOiJCZ0Q1OW5SaUJ6Zm5OQVRpaDhSYWdZeTN6cmciLCJ0eXAiOiJKV1QifQ.eyJ2ZXIiOiJFeGNoYW5nZS5DYWxsYmFjay5WMSIsImFwcGN0eHNlbmRlciI6Ik93YURvd25sb2FkQDg0ZGY5ZTdmLWU5ZjYtNDBhZi1iNDM1LWFhYWFhYWFhYWFhYSIsImFwcGN0eCI6IntcIm1zZXhjaHByb3RcIjpcIm93YVwiLFwicHJpbWFyeXNpZFwiOlwiUy0xLTI4MjctMjQ1NzU3LTMyNDY3MzEzNzVcIixcInB1aWRcIjpcIjEwNTU1MjE1MjQ0OTQ0NDdcIixcIm9pZFwiOlwiMDAwM2JmZmQtYzE4NS0zMDZmLTAwMDAtMDAwMDAwMDAwMDAwXCIsXCJzY29wZVwiOlwiT3dhRG93bmxvYWRcIn0iLCJuYmYiOjE1NTU5MTk0NDcsImV4cCI6MTU1NTkyMDA0NywiaXNzIjoiMDAwMDAwMDItMDAwMC0wZmYxLWNlMDAtMDAwMDAwMDAwMDAwQDg0ZGY5ZTdmLWU5ZjYtNDBhZi1iNDM1LWFhYWFhYWFhYWFhYSIsImF1ZCI6IjAwMDAwMDAyLTAwMDAtMGZmMS1jZTAwLTAwMDAwMDAwMDAwMC9hdHRhY2htZW50Lm91dGxvb2subGl2ZS5uZXRAODRkZjllN2YtZTlmNi00MGFmLWI0MzUtYWFhYWFhYWFhYWFhIn0.CTHi81q-NV4C0LKvp-zvYzIuifMxzDMgEJHjGz9RDkQWXDLaZRo0pGqz7fLsNBXoBFWK0HLEG0SxOkhni5tPYl64U2nsclegWLii05malgMMIe4LmuzX1YozvVCzz8pWsDZeIUO7RnBPAOHbnNxBvoFOsf_oRsAanuUR8YLovDp1s4jNH47MDzccP0vDbJE-aAYOqIYtCbKF580J9JUhgZNz_wgAUMfwgrOx-dC5SmXFwHcNy5ul2oYkVpO45ViJrDjiCE6DmtJX7xYYf2cyK-A1K7PyRarECJ5DDLfS40163z6pnXaa9F-HWvjZnipfSQpFjRsxikny0NFLn3Oh1g&animation=true

Jeg elsker fitness og jeg er sund! Jeg ser godt ud og bliver i form! 
Jeg kan godt lide at cykle, når vejret tillader det, og jeg kan godt lide at være sammen med venner. 

Jeg er meget social og åben Hvis vi går godt sammen, er jeg meget aktiv i sengen.

Her finder du mit nummer, Instagram og fotos..

Profilen  virker-gratis  Upit-50

Hvis du tror jeg har en chance med dig, så lad mig det vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
niels6663 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ingen notifikationer af nogen art på min profil. Men jeg vil da holde øje med, om der pludselig dukker en op.

Niels

Har du fravalgt notifikationer? Eller er de bare stoppet?

For jeg får notifikationer herinde og har også fået på mail vedr. modtaget PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
malle1980 skrev, for 2 timer siden:

Jeg oplevede det samme forleden, har også outlook. Jeg skrev bare den samme mailadresse og samme password, så fik jeg en mail, hvor jeg skulle bekræfte igen og det gjorde jeg så og herefter forsvandt den rubrik. 

Ok cool. Var nemlig urolig for at jeg ikke kunne bruge samme oplysninger igen. Men jeg vil prøve at gøre som du skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 21 minutter siden:

Ok cool. Var nemlig urolig for at jeg ikke kunne bruge samme oplysninger igen. Men jeg vil prøve at gøre som du skriver.

Det virkede her :) Jeg var ikke interesseret i at bruge en anden mail-adresse og nyt passwor, så jeg forsøgte bare. Jeg var i færd med at skrive med en  via beskedsystemet herinde og hver gang vedkommende svarede så fik jeg en mail i outlook her fra siden, så jeg har ikke afvist noget som helst, som den lyserøde rubrik pludselig påstod og har aldrig fået den tidligere

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 27 minutter siden:

Har du fravalgt notifikationer? Eller er de bare stoppet?

For jeg får notifikationer herinde og har også fået på mail vedr. modtaget PM.

Nej, jeg har ikke fravalgt den slags notifikationer. Jeg får også besked når jeg modtager en PM. Men den type besked du viste i starten af tråden har jeg aldrig set før. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forsøgt at bekræfte email (den samme som hidtil) men den orange bjælke er der stadig.....:)

@Maya Kathrine hjælp.....!! Kan du hjælpe mig med den orange bjælke som jeg skriver om i toppen af denne tråd? Det haster ikke for mit vedkomne så bare når du er færdig med at trille påskeæg <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Og der gik kun få minutter efter jeg havde skrevet her, før jeg modtog en email fra Eroguide med en der kalder sig Miranda25, med et af de her link :D 
Se profilen oprettet indenfor 30 min siden.

Så der sidder tydeligvis en herinde fra som læser med og morer sig med det :D
Gad vide hvad han får betalt for det her ? :)  

For vel ikke Eroguide der får betaling for at kunne henvise til de her link ?    Så blot en robot der smider alle de her mails med link.     Det håber jeg ikke for så ville min troværdighed til Eroguide totalt forsvinde.    Et er at man selvfølgelig skal finde nogle indtægskilder, men de her spammail er jo ren fusk og svindel.
De sider der betaler for nogle spreder de her link, ved at måske er der kun 1 ud af 1000 der er så dumme så de hopper på det, og logger ind på deres sider.   Men de tjener jo millioner da de der gør alligevel udgør en del nu vi har befolkning på 5 mio i Danmark.    Og de får hver især lænset deres kontoer efter opgivet kort oplystninger til dem.    Typisk små beløb af 250 til 350 kr hver midt på måneden hvor de færreste opdager det i deres betalingservice i bank.  Men som bliver til rigtigt mange penge på sigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg har lavet et midlertidigt forsøg på et fiks, som gerne skulle slippe jer fri igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...