Hop til indhold
Lia

Useriøstet!!!

Recommended Posts

Guest Trinetease

Kunsten at overleve i denne her branche er, aldrig at være afhængig af de penge man tjener. Man skal sørge for at have et alm job ved siden af. 

For er man først afhængig af de penge man tjener i denne her branche, så bliver man så hurtigt virkeligt presset og dermed bliver ens lunte kortere. 

Alle piger har prøvet de der vagter hvor man bare ikke fatter en fis af hvad pokker der sker... Heldigvis er de jo sjældne, men hvis man skal bruge pengene til sin husleje eller lign - Så bliver man presset. 

Såååå jeg elsker at have et alm job - og det her on-The side :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Kunsten at overleve i denne her branche er, aldrig at være afhængig af de penge man tjener.

Hej @Trinetease

Det er vi helt enige i. Og det er en rigtig farlig vej at gå. Men vi ved jo også der er nogle der desværre ikke, har job. Og det må være ganske stressende, i de stille perioder. Der er også nogle piger i branchen, hvor deres forbrug eksplodere, og de ikke får lagt penge til side. 

Ja så kan de gå hen. Og blive en kamp for at skaffe kunder og penge. Ja så, kan der komme stress og andre ting i spil, når der er lavvande.

Men tror nu ikke GP branchen, er det eneste sted der oplever, kunder der ikke møder op. Det er da skide træls. Men kulturen for nogle er bare de ikke melder afbud. Om det er mest mænd der ikke gør det. Ja det ved jeg ikke. Upåagtet det ikke er i orden ikke at melde afbud. Så sker det hele tiden. Og som sagt ikke kun i GP branchen.Jeg bliver da også træt af det, når forældre ikke melder deres børn fra til ferier osv. Eller da jeg arb på restaurant bordet ikke mødte op. Men kan jo kun italesætte det overfor forældrene eller kunden. Men er ikke afhængig af dem. Lønnen får jeg jo alligevel.

Ha en skøn aften derude.

KK 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Ja det er en god ide at satse på flere heste og ikke være afhængig af en enkelt branche , sådan arbejder jeg også, det jeg sætter til på gyngerne tjener jeg hjem på karrusellen, og sommetider kan det være omvendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 8/1/2019 at 18:06:

Og alligevel er mænd lige så blanke i hovedet og deraf useriøse. Til grin.

Og trods alle odds er der piger i DK der laver en god forretning i de byer der er til rådighed og med den samme dumme idiotiske mænd. 

Får det dig til at overveje om du gør alt fuldstændig korrekt og bedre end de andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Det  kan  kun  være  en  pige-troll  eller  en  der  ønsker  at  gå  konkurs  med  det  syn  på  målgruppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes de fleste nedgøre og gør grin med indlæggets mening. At bruge ironi er okay, men ikke nedgøre et indlæg der er meget relevant da useriøsitet jo netop er det der er mest af i branchen. Og det må jeg da ihvertfald kun bekræfte endnu engang, at jeg havde ret i. Med et forum der burde medvirke til at man rent faktisk gad fortsætte i miljøet og tage en seriøst uden latterlige tåber og respektløse mænd (som de endnu engang kun bekræfter de er) og bruger dårlig ironi og sarkasme. Som om det gavner? Som om det er det der driver end til at fortsætte jobbet? Tak for lorte kage. Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden.

Husk bare på, at samfund og stat blev bygget af mande kønnet i gamle dage og det er mande kønnet der endnu engang er skyld i samfund og stats forfald verden over. ENDNU engang fryd for jeg er født som kvinde.

Puha en omgang børnehave eg er...mister respekten for forummet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  kan  kun  være  en  pige-troll  eller  en  der  ønsker  at  gå  konkurs  med  det  syn  på  målgruppen.

?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 8 timer siden:

Synes de fleste nedgøre og gør grin med indlæggets mening. At bruge ironi er okay, men ikke nedgøre et indlæg der er meget relevant da useriøsitet jo netop er det der er mest af i branchen. Og det må jeg da ihvertfald kun bekræfte endnu engang, at jeg havde ret i. Med et forum der burde medvirke til at man rent faktisk gad fortsætte i miljøet og tage en seriøst uden latterlige tåber og respektløse mænd (som de endnu engang kun bekræfter de er) og bruger dårlig ironi og sarkasme. Som om det gavner? Som om det er det der driver end til at fortsætte jobbet? Tak for lorte kage. Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden.

Husk bare på, at samfund og stat blev bygget af mande kønnet i gamle dage og det er mande kønnet der endnu engang er skyld i samfund og stats forfald verden over. ENDNU engang fryd for jeg er født som kvinde.

Puha en omgang børnehave eg er...mister respekten for forummet. 

Jeg mister respekten for dig når du generaliserer ud fra dine personlige oplevelser. 

Måske har du ikke lyst til at svare på hvorfor andre piger har en god forretning og ikke er uheldige med ALLE mænd. 

Jeg vil råde dig til at skifte branche. Når man ikke bryder sig om mænd, og mener at mænd er skyld i hele samfundets forfald, så skal man ikke basere sin forretning på mænd. 

Hvorfor har du skiftet nick. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Lia skrev, for 8 timer siden:

Synes de fleste nedgøre og gør grin med indlæggets mening. At bruge ironi er okay, men ikke nedgøre et indlæg der er meget relevant da useriøsitet jo netop er det der er mest af i branchen. Og det må jeg da ihvertfald kun bekræfte endnu engang, at jeg havde ret i. Med et forum der burde medvirke til at man rent faktisk gad fortsætte i miljøet og tage en seriøst uden latterlige tåber og respektløse mænd (som de endnu engang kun bekræfter de er) og bruger dårlig ironi og sarkasme. Som om det gavner? Som om det er det der driver end til at fortsætte jobbet? Tak for lorte kage. Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden.

Husk bare på, at samfund og stat blev bygget af mande kønnet i gamle dage og det er mande kønnet der endnu engang er skyld i samfund og stats forfald verden over. ENDNU engang fryd for jeg er født som kvinde.

Puha en omgang børnehave eg er...mister respekten for forummet. 

Det lyder til du er rigtig godt sur, og det er alt sammen mændenes skyld, og hvis bare kvinder styrer verden er alle problemer løst. Aftaler der ikke holdes, tror du ikke det er noget vi mænd ikke også oplever, det forekommer på begge sider. At du kører landet tyndt og forretningen går dårligt kender jeg ikke årsagen til, og skal ikke komme med gode råd. At du er mande hader er nok ikke den bedste tilgang til at få kunder i butikken, jeg kunne ikke finde på at besøge nogen der betragter mænd som tåbelige idioter.  om det er blevet mere useriøst end tidligere ved jeg ikke selv om jeg har mange års erfaring, jeg kommer ikke længere så mange forskellige steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 9 timer siden:

Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden

Som jeg forsøgte at forklare dig, så hører der altså en god portion spildtid med til jobbet. Det oplever vi alle sammen. Det er en del af gamet, og hvis det ikke huer dig, så er det her jo bare ikke noget for dig. 

Hvis du ikke føler, at tiden du bruger kan betale sig, så bruger du enten tiden forkert, eller også er de nuværende præmisser bare ikke noget for dig. 

Jeg ved ikke, hvad du forventede med dit indlæg. At du ville få mere lyst til at fortsætte arbejdet? Hvis du ikke har lyst (og du virker virkelig træt af det) så lad vær. Du kører bare dig selv ned. 

Du er jo åbenlyst ikke tilfreds med de svar, der er kommet... Men det er jo bare alle os herinde, der er komplet åndssvage - du behøver i hvert fald ikke kigge indad vel? Værsågod, lidt mere ironi helt på min regning.

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 33 minutter siden:

Jeg mister respekten for dig når du generaliserer ud fra dine personlige oplevelser. 

Måske har du ikke lyst til at svare på hvorfor andre piger har en god forretning og ikke er uheldige med ALLE mænd. 

Jeg vil råde dig til at skifte branche. Når man ikke bryder sig om mænd, og mener at mænd er skyld i hele samfundets forfald, så skal man ikke basere sin forretning på mænd. 

Hvorfor har du skiftet nick. 

Hvad mener du med om hvorfor jeg har skiftet nick? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 9 timer siden:

Synes de fleste nedgøre og gør grin med indlæggets mening. At bruge ironi er okay, men ikke nedgøre et indlæg der er meget relevant da useriøsitet jo netop er det der er mest af i branchen. Og det må jeg da ihvertfald kun bekræfte endnu engang, at jeg havde ret i. Med et forum der burde medvirke til at man rent faktisk gad fortsætte i miljøet og tage en seriøst uden latterlige tåber og respektløse mænd (som de endnu engang kun bekræfter de er) og bruger dårlig ironi og sarkasme. Som om det gavner? Som om det er det der driver end til at fortsætte jobbet? Tak for lorte kage. Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden.

Husk bare på, at samfund og stat blev bygget af mande kønnet i gamle dage og det er mande kønnet der endnu engang er skyld i samfund og stats forfald verden over. ENDNU engang fryd for jeg er født som kvinde.

Puha en omgang børnehave eg er...mister respekten for forummet. 

Haha du er nu lidt sjov :D

Måske lidt bitterf.... men sådan bliver alle kvinder vel hvis de ikke får noget pik. Det kan da heldigvis kureres, jeg vil med glæde komme og give dig en gratis omgang. Så kan du gå rundt med smil på de næste par dage ;)

hilsen

TheLova

Hunkøns-expert

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 1 time siden:

Jeg mister respekten for dig når du generaliserer ud fra dine personlige oplevelser. 

Måske har du ikke lyst til at svare på hvorfor andre piger har en god forretning og ikke er uheldige med ALLE mænd. 

Jeg vil råde dig til at skifte branche. Når man ikke bryder sig om mænd, og mener at mænd er skyld i hele samfundets forfald, så skal man ikke basere sin forretning på mænd. 

Hvorfor har du skiftet nick. 

Ang Nick name. 

Det tror jeg vi alle kan regne ud.

Og har det hjulpet ...Åbenbart ikke.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

Ang Nick name. 

Det tror jeg vi alle kan regne ud.

Og har det hjulpet ...Åbenbart ikke.

Jeg sover åbenbart i timen - For jeg kan ikke regne en fis ud :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 10 timer siden:

Synes de fleste nedgøre og gør grin med indlæggets mening. At bruge ironi er okay, men ikke nedgøre et indlæg der er meget relevant da useriøsitet jo netop er det der er mest af i branchen. Og det må jeg da ihvertfald kun bekræfte endnu engang, at jeg havde ret i. Med et forum der burde medvirke til at man rent faktisk gad fortsætte i miljøet og tage en seriøst uden latterlige tåber og respektløse mænd (som de endnu engang kun bekræfter de er) og bruger dårlig ironi og sarkasme. Som om det gavner? Som om det er det der driver end til at fortsætte jobbet? Tak for lorte kage. Alle de timer man bruger på jobbet og kører landet tyndt...Så får man en pose lort i hånden.

Husk bare på, at samfund og stat blev bygget af mande kønnet i gamle dage og det er mande kønnet der endnu engang er skyld i samfund og stats forfald verden over. ENDNU engang fryd for jeg er født som kvinde.

Puha en omgang børnehave eg er...mister respekten for forummet. 

Du har fået tonsvis af gode råd som du afværger blankt.

Hvad ville du opnå med denne tråd udover at grave dig selv dyber ned i graven?

Mon ikke mændene kan mærke din forargelse over for dem allerede inden de ville besøge dig.!,

 

Jeg arbejdede sammen med en der havde det samme syn på mænde og branchen. 

Hun har INTET at lave og det forstår jeg så udemærket.

Du bliver nød til at gøre op med dig selv om du forsat har lyst til at være i denne branche eller ej. For vil du det bliver du altså nød til at kigge indad og revurdere din tilgang til dit arbejde for at opnå succes.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Jeg sover åbenbart i timen - For jeg kan ikke regne en fis ud :?:

Giver ens navn dårlige anmeldelser som hun selv nævner, så er det da en god grund til at skifte navn.

Men det har åbenbart ikke hjulpet en fis.

Tror nu ikke at dårlige anmeldelser gentagende gange bare kommer ud af det blå.

Og efter at have læst hendes bitter svar på alt, tænker jeg da at det kan være en af grundene til at hun ikke har noget at lave.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 1 time siden:

Hvad mener du med om hvorfor jeg har skiftet nick? 

Jeg viser kun at du gerne vil svare på de nemme spørgsmål, ikke de svære, som hvordan kan andre piger få et god forretning med samme samme dumme mænd (som nu også ødelægger samfundet) i det samme dumme land. 

 

Redigeret af anon
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Ang Nick name. 

Det tror jeg vi alle kan regne ud.

Og har det hjulpet ...Åbenbart ikke.

Hvis man kigger på hendes profil, så er brugeren oprettet i april 2017. Så det er ikke et nyt nick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 9 timer siden:

Jeg viser kun at du gerne vil svare på de nemme spørgsmål, ikke de svære, som hvordan kan andre piger få et god forretning med samme samme dumme mænd (som nu også ødelægger samfundet) i det samme dumme land. 

 

Jeg har da besvaret de fleste indlæg godt. Hvad mere skal der besvares på? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har da besvaret de fleste indlæg godt. Hvad mere skal der besvares på? 

 

hvordan kan andre piger få et god forretning med samme samme dumme mænd (som nu også ødelægger samfundet) i det samme dumme land.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 9 minutter siden:

hvordan kan andre piger få et god forretning med samme samme dumme mænd (som nu også ødelægger samfundet) i det samme dumme land.

Du aner da ikke om min forretning er dårlig og hvor mange kunder jeg har? Du aner intet om nogen af kvindernes forretning. Har du selv suttet pik for penge måske? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 3 minutter siden:

Du aner da ikke om min forretning er dårlig og hvor mange kunder jeg har? Du aner intet om nogen af kvindernes forretning. Har du selv suttet pik for penge måske? 

Skrev du ikke selv at din forretning går dårligt? Ingen kunder? 

Jeg kender da nogle her fra som er godt tilfreds. 

Jeg sutter ikke Pik for penge. 

Hvorfor vil du ikke svare på mit spørgsmål? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lia, du skriver det her: "Men der er ikke nok arbejde og jeg begynder at føle jeg kun spilder min tid."

Betyder "ikke nok arbejde" ikke at forretningen går dårligt?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
anon skrev, for 7 minutter siden:

Skrev du ikke selv at din forretning går dårligt? Ingen kunder? 

Jeg kender da nogle her fra som er godt tilfreds. 

Jeg sutter ikke Pik for penge. 

Hvorfor vil du ikke svare på mit spørgsmål? 

Hvorfor skal jeg svare på dit spg. Spild af tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 2 minutter siden:

Lia, du skriver det her: "Men der er ikke nok arbejde og jeg begynder at føle jeg kun spilder min tid."

Betyder "ikke nok arbejde" ikke at forretningen går dårligt?  

Det betyder ikke at alle perioder går dårligt som alle tydeligvis misforstår men på det sidste har det været pænt ringe. Har skrevet nok på det her indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...