Hop til indhold
Lia

Useriøstet!!!

Recommended Posts

Lia skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor skulle jeg give dig gratis tilbud? Det da sindsygt.

Altså, hvis du læser det MrLovaLova skriver så vil HAN give den en gratis omgang pik som DU ikke skal betale for.
Det syntes jeg da var et pænt tilbud af ham, men det er desværre for sent nu da han har trukket tilbudet tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Altså, hvis du læser det MrLovaLova skriver så vil HAN give den en gratis omgang pik som DU ikke skal betale for.
Det syntes jeg da var et pænt tilbud af ham, men det er desværre for sent nu da han har trukket tilbudet tilbage.

Jeg svarede netop på det og nej tager ikke imod den slags tilbud. Tror desuden ikke han er et godt knald når han fremstår på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 minutter siden:

Jeg svarede netop på det og nej tager ikke imod den slags tilbud. Tror desuden ikke han er et godt knald når han fremstår på den måde. 

Jeg kan så læse mig til at der er nogen der heller ikke syntes at du er et godt knald.
Men held og lykkke med din tråde her frem over.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan så læse mig til at der er nogen der heller ikke syntes at du er et godt knald.
Men held og lykkke med din tråde her frem over.

Endnu en dum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 11 minutter siden:

Er du igen dum? Du skriver til en voksen person. Altså aldrig har jeg selv oplevet mere umodne mandfolk nogen steder end dette forum. Folk gør kun nar af ens forretning når man tydeligvis mener dette indlæg seriøst. Bliv dog voksen...

If and I just say if....

If you think that you are surrounded by idiots. Then the possibillity is pretty big that you are one too....

Just saying......

Redigeret af Buddha
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 1 minut siden:

Endnu en dum. 

Når det kommer fra dig vil jeg betragte det som et kompliment - så tak for det.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hvem  er  denne  kvindelige troll  som  hader  alle mænd ??? 

Fortæl  fortæl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Hvem  er  denne  kvindelige troll  som  hader  alle mænd ??? 

Fortæl  fortæl.

 

Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning:)

Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød:)

Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 33 minutter siden:

Når det kommer fra dig vil jeg betragte det som et kompliment - så tak for det.

Luk røven. Stakkel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 1 minut siden:

Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning:)

Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød:)

Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne.

Enzo.

Helt  enig med  dig  - jeg  blev  blot  overvældet  af  nysgerrighed og  kan  læse  mig  frem  til  der  er  flere  i tråden  som  ved  hvem  denne  positive  kvinde  også  udgiver  sig  for. 

Diskretionen  skal  altid  vægtes højt. 

Jeg  følger  med i tråden  med  iver og  kedsomhed,  idet  jeg  heller  ikke  har  formået  at  indfange mænd  i dag  så  må  nøjes  med  EG læsning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden:

Jeg syntes diskretionen herinde skal komme alle tilgode,selvom vi flere gange har set hvad brug af flere Nicks får af negativ betydning:)

Specielt jer lyserøde kan være lidt udsatte,og i den forbindelse syntes jeg det er fint med muligheden for et kontroversielt indlæg under andet brugernavn hvis man kommer i bekneb eller nød:)

Eller må du forsøge med en opklaring bag linjerne.

Enzo.

Lidt udsatte? Der er jo tydeligvis ingen respekt for kvindernes erhverv siden i bare kan få lov til at svine til og ødelægge kvindernes erhverv. Det minder om folket bag dokumentaren mit liv som luder...rykker intet ude i samfundet. Men blot en masse sladder og medynk. Sørgeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lia skrev, for 2 minutter siden:

Luk røven. Stakkel. 

Kunne  du  ikke  formulere  dig  en  smule  pænt?? Du  fremstår  som  et  ubehageligt  væsen. 

Jeg  har  mødt  @AalborgLook en  enkelt  gang,  der  er  intet  stakkel agtigt  over  ham,  og hans  røv  står på ingen  måder  åben. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lia skrev, for 9 minutter siden:

Lidt udsatte? Der er jo tydeligvis ingen respekt for kvindernes erhverv siden i bare kan få lov til at svine til og ødelægge kvindernes erhverv. Det minder om folket bag dokumentaren mit liv som luder...rykker intet ude i samfundet. Men blot en masse sladder og medynk. Sørgeligt. 

Du burde ikke behandles som andet end en stor pauseklovn uden nogen former for selvindsigt;)

Lige for tiden er du pause underholdning på lige fod med spas og løjer tråden:D

Gud hvor vil jeg håbe at en grøn smider dig i redningsflåden og låser denne parodi.

Enzo.

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her tråd er godt nok pinlig for trådstarteren!

men den begynder også at blive det for andre, særligt pigerne. 

“Lia” virker ikke til at have det specielt fedt, så lad os allesammen grine af hende sammen og fortælle hende hvor nederen hun er.

Så kan alle også lige se, at Tykke Ida og nemme Tøs er dygtigere til at sælge deres kroppe end andre.. 

 

  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
sometimes skrev, for 4 minutter siden:

Den her tråd er godt nok pinlig for trådstarteren!

men den begynder også at blive det for andre, særligt pigerne. 

“Lia” virker ikke til at have det specielt fedt, så lad os allesammen grine af hende sammen og fortælle hende hvor nederen hun er.

Så kan alle også lige se, at Tykke Ida og nemme Tøs er dygtigere til at sælge deres kroppe end andre.. 

 

Wow... syntes du lige at du havde brug for en gang name calling! 

Det er altså ikke i orden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her!!!

Trådstarter samt flere deltagere i tråden skal nok overveje, om ikke det er muligt, selv ved uenighed, at debattere nogenlunde anstændigt, uden personangreb, mobning, dårligt sprogbrug, øgenavne osv. 

Jeg udelukker ikke, at der er flere, der modtager en personlig hilsen fra ledelsen senere, efter gennemgang af denne lange tråd. 

Mvh. 

Bryan Mills

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...