Hop til indhold
Lia

Useriøstet!!!

Recommended Posts

Lia skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skal jeg svare på dit spg. Spild af tid. 

For at vise en lille smule seriøsitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 9/1/2019 at 21:05:

Hej @Trinetease

Det er vi helt enige i. Og det er en rigtig farlig vej at gå. Men vi ved jo også der er nogle der desværre ikke, har job. Og det må være ganske stressende, i de stille perioder. Der er også nogle piger i branchen, hvor deres forbrug eksplodere, og de ikke får lagt penge til side. 

Ja så kan de gå hen. Og blive en kamp for at skaffe kunder og penge. Ja så, kan der komme stress og andre ting i spil, når der er lavvande.

Men tror nu ikke GP branchen, er det eneste sted der oplever, kunder der ikke møder op. Det er da skide træls. Men kulturen for nogle er bare de ikke melder afbud. Om det er mest mænd der ikke gør det. Ja det ved jeg ikke. Upåagtet det ikke er i orden ikke at melde afbud. Så sker det hele tiden. Og som sagt ikke kun i GP branchen.Jeg bliver da også træt af det, når forældre ikke melder deres børn fra til ferier osv. Eller da jeg arb på restaurant bordet ikke mødte op. Men kan jo kun italesætte det overfor forældrene eller kunden. Men er ikke afhængig af dem. Lønnen får jeg jo alligevel.

Ha en skøn aften derude.

KK 

Sådan er det nu engang, at være selvstændig. I min branche er der meget lidt, at lave i årets 3 første måneder, og så er det skidt, har man købt julegaver for alle de penge, man tjenere resten af året. Sagt på en anden måde, man må lægge til side i ode tider, til knap så gode tider. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor skal jeg svare på dit spg. Spild af tid. 

Hold da op hvor virker du arrogant. 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor skal jeg svare på dit spg. Spild af tid. 

Hold da op hvor virker du arrogant.

Det tog mig under 5 minutter at finde din annonce da du oprettede din tråd. 

Mon ikke de dumme mænd kunne det samme. 

Denne tråd er da virkelig som at skyde sig selv i foden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 timer siden:

Haha du er nu lidt sjov :D

Måske lidt bitterf.... men sådan bliver alle kvinder vel hvis de ikke får noget pik. Det kan da heldigvis kureres, jeg vil med glæde komme og give dig en gratis omgang. Så kan du gå rundt med smil på de næste par dage ;)

hilsen

TheLova

Hunkøns-expert

 

Er du dum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 21 minutter siden:

Hold da op hvor virker du arrogant.

Det tog mig under 5 minutter at finde din annonce da du oprettede din tråd. 

Mon ikke de dumme mænd kunne det samme. 

Denne tråd er da virkelig som at skyde sig selv i foden. 

 

Hvorfor det? Helt ærligt. Jeg er kun ærlig og siger det ligeud. Der er da tydeligvis mangel på respekt overfor kvinderne og mændene har af en eller anden grund fuldstændig tabt hjernen!!! Total til grin et forum der skulle forestille at give støtte. Skuffende. Hvis de aber så stopper med at SMS og rent faktisk laver en seriøs aftale og møder op og viser de er fucking mænd istedet for vatpikke, som de tydeligvis er når det kommer til stykket. Til grin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lia skrev, for 19 minutter siden:

Er du dum?

Jeg  gør  mig  tanker  om,  hvor  alt  din  vrede  og  bitterhed  stammer  fra? 

En  klog  mand  udtalte  på  et  tidspunkt  at  alt  ændring  starter  ved  en  selv. 

Dit  behov  for  at  svine  alt  omkring  dig  til  er  sørgeligt. 

Hvis  du  er  seriøs  med  dine  ord  i  denne  her tråd  har  du  brug  for  professionel  hjælp. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  gør  mig  tanker  om,  hvor  alt  din  vrede  og  bitterhed  stammer  fra? 

En  klog  mand  udtalte  på  et  tidspunkt  at  alt  ændring  starter  ved  en  selv. 

Dit  behov  for  at  svine  alt  omkring  dig  til  er  sørgeligt. 

Hvis  du  er  seriøs  med  dine  ord  i  denne  her tråd  har  du  brug  for  professionel  hjælp. 

 

Hvis det er noget jeg er god til så er det at arbejde med mig selv som man burde. Og fordi jeg selv arbejder med mennesker er det kun noget jeg er bevidst om og derfor undrer det mig hvorfor det er så skide useriøst det hele? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk

Godt med lidt underholdning sådan en kedelig fredag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lia skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det er noget jeg er god til så er det at arbejde med mig selv som man burde. Og fordi jeg selv arbejder med mennesker er det kun noget jeg er bevidst om og derfor undrer det mig hvorfor det er så skide useriøst det hele? 

Jeg  er  enig  med  dig  i  at  der  er  en  del mænd som  ikke  formår  at  holde  de  aftaler  de  laver.  Det  er  p.... irriterende  og  mangel på respekt  for  andres tid.  De  mænd møder  vi  alle.  Selv  jeg  som  tror  på  det  bedste  i  andre  mennesker  og på  den  front  er  naiv  har  lært  at  spotte  de  fleste  useriøse  henvendelser. 

Vi  slipper  aldrig  for  aflysninger, udeblivelser  og  wankere  men  de  kan  begrænses. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Det er svært at ændre på andre voksne menneskers dårlige adfærd .  Det eneste og den eneste man i virkeligheden kan ændre på - er en selv.

Jeg kan godt forstå man kan eksplodere af frustration over useriøse mænd.  Det hjælper bare ikke at skrige det ind i hovedet på dem som det sker her .

Man kan forsøge at ændre på måden man forholder sig til problemet på. Hvordan vælger man at takle de problemer der opstår i denne branche ? 

Det er når man ser indad og ser på sine egne adfærdsmønstre og sine problemløsningsteknikker at man kan finde en løsning.  

Som sagt ; andre kan man ikke ændre på . Men du kan ændre på dig selv og måden du håndterer det på.

Og hvis ikke man vil det ..... Ja så er der kun frustrationen og bitterheden tilbage.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du igen er nævnt negativt i en anden tråd hvor denne tråd ikke er nævnt.

Det kommer ikke længer bag på mig efter den måde du tiltaler folk på. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Kan se du igen er nævnt negativt i en anden tråd hvor denne tråd ikke er nævnt.

Det kommer ikke længer bag på mig efter den måde du tiltaler folk på. 

Jeg har tydeligt beskrevet hvad jeg mente med mit indlæg fra start så ved ikke hvad du mener? Og som det fremgår af andres beskeder er nogle brugere mindst ligeså grimme i deres måde at tiltale mig på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er den mest useriøse tråd og Trådstarter jeg til dato har "truffet" på Eroguide :mad:.

Indledningsvis starter en pige en tråd, fordi hun åbenbart har haft en udebliver, og en ualmindelig død dag i Herning. Herefter finder hun det helt ok, at kalde samtlige mænd på Eroguide ved de værste skældsord.

Hvis man læser anmeldelserne af pigen, vil man finde at flere har anmeldt hende, som en pæn pige men helt uden indlevelse. Ja endda at hun kigger væk mod fjernsynet under samleje. Så tror jeg gerne folk bliver væk. Jeg kunne jo lige så godt have knaldet konen, så kunne jeg jo i det mindste have læst både for- og bagside af ugens Se & Hør imens :roll:, og så havde jeg da fået lidt ud af den skjulte løn.

Det er selvfølgelig ikke ok at blive væk uden at afmelde, men der kan jo faktisk være en årsag hun ikke kender. Manden kan jo være  faldet død om på vej derhen, da han læste anmeldelserne af hende.

Hvad med de piger der "glemmer" aftaler. Jeg prøvede i december den samme pige brændte mig af på 2 forskellige aftaler. Det ville jo ikke berettige, at jeg skrev et indlæg, hvor samtlige de lyserøde medlemmer, blev kaldt for "Narre-fisser" og useriøse "Golddiggere".  Frodige Ida:wub: besøger Sjælland en gang i mellem, men desværre tror jeg hun har koordineret det med min kalender så møde ikke er muligt, er hun så også useriøs?, eller er det mig der er skvat?, fordi jeg ikke starter automobilen og ræser til det mørke Jylland, og "banker mit erigerede svulmelegeme" i denne steg.

Håber en eller anden kan give trådstarter det zink-tilskud hun trænger så hårdt til.

BR

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 11/1/2019 at 23:18:

Hold da op hvor virker du arrogant. 

 

Man ku også sige at hun er useriøs... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 11/1/2019 at 23:54:

Hvis det er noget jeg er god til så er det at arbejde med mig selv som man burde. 

Du er nu meget underholdende. Det er sjældent man ser så perfekt (selvudnævnt) et menneske, der er så dårlig til at planlægge sin karriere og har så elendig selvindsigt. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der er totale blind og ikke kan finde hendes annonce eller hvem hun er? Jeg mener det er ret vigtigt det bliver oplyst her. Med det had til mænd så tror jeg de fleste gerne vil vide hvem de skal gå i en stor bue udenom, jeg ville også sætte pris på at vide hvem der spytter i min mad når jeg er på restaurant, eller hvem der løsner et par skruer i motoren når min bil er på værksted.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Er jeg den eneste der er totale blind og ikke kan finde hendes annonce eller hvem hun er? Jeg mener det er ret vigtigt det bliver oplyst her. Med det had til mænd så tror jeg de fleste gerne vil vide hvem de skal gå i en stor bue udenom, jeg ville også sætte pris på at vide hvem der spytter i min mad når jeg er på restaurant, eller hvem der løsner et par skruer i motoren når min bil er på værksted.

svaret er givet tidligere i tråden- man skal bare lige ligge 2 + 2 sammen .

givet af en af hendes " kollegaer "

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 11/1/2019 at 23:48:

Total til grin et forum der skulle forestille at give støtte

Hvor har du fået den idé fra??

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den ‎13‎-‎01‎-‎2019 at 18:57:

Er jeg den eneste der er totale blind og ikke kan finde hendes annonce eller hvem hun er? Jeg mener det er ret vigtigt det bliver oplyst her. Med det had til mænd så tror jeg de fleste gerne vil vide hvem de skal gå i en stor bue udenom, jeg ville også sætte pris på at vide hvem der spytter i min mad når jeg er på restaurant, eller hvem der løsner et par skruer i motoren når min bil er på værksted.

Hvorfor er det vigtigt? Har beskrevet hvorfor jeg ikke nævner det. Meget respektløst af dig. Man tror folk støtter op om hinandens forretning og man skriver et indlæg omhandlende manglede seriøsitet i branchen, hvilket ikke er for sjovt, siden det jo ikke engang er løgn...jeg har formuleret mig godt og mener ikke rigtigt der er mere at uddybe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den ‎14‎-‎01‎-‎2019 at 00:37:

Hvor har du fået den idé fra??

Hvad skulle dette forum ellers være? En omgang mudderkast og sladder? -som det jo fremstår som for det meste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lia skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor er det vigtigt? Har beskrevet hvorfor jeg ikke nævner det. Meget respektløst af dig. Man tror folk støtter op om hinandens forretning og man skriver et indlæg omhandlende manglede seriøsitet i branchen, hvilket ikke er for sjovt, siden det jo ikke engang er løgn...jeg har formuleret mig godt og mener ikke rigtigt der er mere at uddybe.

Hvilken støtte kunne du have ønsket ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lia skrev, for 4 minutter siden:

Hvad skulle dette forum ellers være? En omgang mudderkast og sladder? -som det jo fremstår som for det meste. 

Der er faktisk flere i denne tråd som bidrager med velmenende indslag. Dem ignorere du på skamløs vis:huh:

Fordi du er glædespiger på et offentlig forum er du bestemt ikke fejlfri og rygklapper garanteret.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 3 minutter siden:

Der er faktisk flere i denne tråd som bidrager med velmenende indslag. Dem ignorere du på skamløs vis:huh:

Fordi du er glædespiger på et offentlig forum er du bestemt ikke fejlfri og rygklapper garanteret.

Enzo.

Har læst samtlige råd, men beskrev at jeg allerede kender til de fleste af dem og endda er en der gider betale sin skat og rent faktisk selv arbejder ved siden af. Dette er kun bijob. 

Og nej, havde bestemt ikke forventet man blev båret på en trone og fik alt serveret på et sølvfad. Dette kan jeg da kun bekræfte ved at læse hvordan de fleste piger behandles på dette forum. Men som jeg altid har skrevet herinde, kan ikke forstå hvordan mænd kan få sig selv til, at lave tid hos en pige og bagefter svine hende til på et primitivt forum? Er i 10 år gamle? Eller er i psykisk syge og kvindehadere? lol 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 8/1/2019 at 14:40:

Kan det virkelig passe at der endnu engang skal laves indlæg om hvor useriøst alt er blevet?

For hvert måned bliver alt mere og mere useriøst. Jeg bliver ældre og forventer at mænd tager dig og dit arbejde samt erfaring mere seriøst, men mænd, som altid, tror de stadig kan opføre sig som 15 årige der aldrig bliver ældre. Man bruger timer i annoncer, opdateringer af disse, transport til og fra, penge der bruges på alt! Og alligevel føler man det hele kan være ligegyldigt når kunder ikke dukker op og aflyser eller endnu værre, bare holder sig væk uden at aflyse.

Jeg er en af dem der efterhånden har været i branchen i godt ti år on off og har nydt det. Men jeg forventer at mænd tager det hele lidt mere seriøst og giver kvinderne den respekt de fortjener i dette job. Om du er tyve eller fyrre så burde der være mænd nok. I et land som dk hvor sex arbejde er blevet lovliggjort og man kan vælge at mere eller mindre leve af det, burde danskere altså være mere seriøse generelt omkring dette. Alligevel pisser folk på arbejdet. Især mænd er dumme eller spiller dumme. 

Jeg er ærlig talt begyndt at kede mig og mangler fornyelse, selvom jeg er meget ude og opleve nye steder og kunder. Men der er ikke nok arbejde og jeg begynder at føle jeg kun spilder min tid. Ikke for noget, men måske er det alle de udenlandske kvinder der strømmer hertil der tager en god del af kunderne? Ikke negativt ment da de osse skal være her. Men det er sandheden og det er begyndt at blive ofte man bare sidder og har betalt overnatning osv. Og intet sker! Kedeligt!!! 

Mand jer op og vis hvem i er! Ellers må man snart selv skride til udlandet og tjene sine penge! Det vil i danske mænd sikkert ikke bryde jer om vi danske kvinder siger. Men det bliver måske fremtiden? 

Jeg forstår faktisk ikke dit indlæg. Men det er måske så mit problem.

Jeg kender ikke til den useriøsitet, du taler om. Jeg har lige som dig været i "branchen" i nu ti år, og jeg har kun oplevet enkelte svipsere. '

Fra pigens side.

Nu ved jeg selvfølgelig godt, at der er forskel på en han og en hun, Jeg har i min karriere overvejende holdt mig til faste piger, og jeg bilder mig faktisk ind, at de trods min rullestol og andre skavanker har været rigtigt glade for både mig og mine besøg.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...